چین و چروک‌های پوست بخش طبیعی روند پیری هستند و بیشتر در قسمت‌های صورت، گردن، دست‌ها و ساعد دیده می‌شوند.

خانم‌ها روزانه در آینه به صورت خود نگاه می کند و چیزی که بیشتر آنها را آزار می دهد ظاهر شدن لک‌ها یا چین و چروک بر روی پوست است. اگرچه سال ها طول می کشد تا این خطوط به ظاهر شوند، اما خانم‌ها اغلب به طور ناگهانی متوجه آن می شوند.

همه‌ی آنها به دلیل ناامیدی یا ترس از خلاص شدن از شر این خطوط به کمبود اعتماد به نفس دچار میشوند چرا که از وجود محصولات پیشگیری از چین و چروک که ممکن است به رفع یا پیشگیری از بیشتر شدن آنها کمک کند، اطلاعی ندارند. امروزه جایگزین‌هایی برای بوتاکس وجود دارد که ایمن‌تر، مؤثرتر و بدون عوارض جانبی هستند.

به همین دلیل تصمیم داریم یکی از محبوب‌ترین و موثرترین مکمل های تخصصی پوست را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

معرفی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال در داروخانه آنلاین داروکده یک محصول تخصصی جهت کاهش چین و چروک پوستی و کمک به تقویت ساختار پوست، مو و ناخن در سنین بالا می باشد. کپسول هیالورون پلاس از کلاژن و بیوتین تشکیل شده تا باعث تحریک کلاژن، تقویت آبرسانی به پوست و مو و افزایش استحکام بافت ناخن شود.

هیالورون پلاس آپوویتال می تواند با حفظ جوانی و شادابی پوست، روند پیری پوست را به تعویق بیندازد و موجب بهبود ظاهر شما در دوران میانسالی گردد.

این محصول حاوی ترکیب متعادلی از هیالورونیک اسید، کلاژن هیدرولیز شده، بیوتین و ویتامین سی می باشد که هر کدام به نحوی در جوانسازی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن نقش دارند.

از دیگر مزایای کپسول هیالورون پلاس آپوویتال کمک به ترمیم زخم و آسیب های پوستی است.

از خواص هیالورون پلاس میتوان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک ها
  • موثر در کاهش ریزش مو و تقویت ناخن ها
  • محرک ساخت کلاژن در پوست، مو و ناخن
  • موثر در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال را با اطمینان از اصل بودن آن از داروخانه آنلاین داروکده سفارش دهید همچنین می توانید محصولات مورد نیاز غیر دارویی و محصولات مراقبت از پوست و مو خود را به راحتی از خانه سفارش دهید. داروکده، متعهد به نوآوری و در راستای تلاش در مسیر ارتقای کیفیت به منظور تبدیل شدن به بهترین داروخانه آنلاین در ایران است.

داروخانه انلاین داروکده شامل تیمی متشکل از متخصصین داروسازی در گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی و هم چنین متخصصین و کارشناسان ارشد تغذیه و مشاورین مراقبت از پوست و مو است. استفاده از مشاوره های تخصصی آنلاین و راهنمایی های کاربردی رایگان تیم علمی داروخانه آنلاین داروکده برای انتخاب مناسب ترین محصول با توجه به نیاز کاربران و مصرف کنندگان توسط داروسازان متخصص و ورزیده و همچنین کارشناسان ارشد تغذیه فراهم است.