کالاها و تجهیزات پزشکی برای سلامتی همه مردم ضروری هستند. خرید تجهیزات پزشکی اهمیت بسیاری برای شغل‌های مرتبط، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، خانه‌های سالمندان، کلینیک‌های پزشکی دارد. یکی از نکات مهم برای خرید تجهیزات پزشکی این است که آن‌ها را از کجا بخریم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نکات پیش از خرید را بررسی کنیم.

انواع تجهیزات پزشکی

پیش از خرید لوازم پزشکی سعی کنید نکات و اطلاعات آن‌ها را به طور آنلاین مطالعه کنید. این کار باعث می‌شود که بتوانید محصول را با دقت بررسی کنید و سپس، یک خرید مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید. با یک سرچ کوچک می‌توانید اطلاعات بسیاری از یک محصول را در اینترنت مشاهده کنید. در فروشگاه تجهیزات پزشکی می‌توانید ابزارهای زیادی با کاربردهای متفاوت در مکان‌های درمانی را خریداری کنید. ابزارهایی شامل:

  • ابزارهای جراحی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • لوازم پزشکی مصرفی
  • تجهیزات دندانپزشکی
  • لوازم و تجهیزات ارتوپدی
  • دستگاه ‌و تجهیزات پزشکی
  • تجهیزات امداد و نجات اورژانس

ابزارهای جراحی

ابزارهای جراحی لوازمی فلزی و استیل هستند که برای انجام عمل‌های جراحی از آن‌ها استفاده می‌شود. این ابزارها در تمامی مراحل جراحی با کاربردهای مختلف وجود دارند. ابزارهای جراحی شامل ابزارهای برشی، ابزارهای نگهدارنده، ابزارهای هموستات، بازکننده‌ها، گشادکننده‌ها، برنده‌های و جداکننده‌ها، ابزارهای دوخت و بخیه هستند. این ابزارها باید با بهترین کیفیت ساخته شوند و در برابر زنگ زدن مقاوم باشند. از جمله ابزارهای کاربردی و مهم در جراحی پنس، سوزن‌گیر، قیچی جراحی و فورسپس هستند.

تجهیزات آزمایشگاهی

آزمایشگاه‌ها نیازمند تجهیزات و ابزارهای دقیقی برای اجرای آزمایش‌ها و تحقیقات هستند. سانتریفیوژها، فریزر، صفحات داغ، خنک‌کننده و ترازو از لوازم مهم در آزمایشگاه‌ها هستند.لوله پی آر پی، پتری دیش، سانتریفیوژ و کلد باکس از لوازم  آزمایشگاهی هستند که در فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

تجهیزات آزمایشگاهی

لوازم پزشکی مصرفی

اقلام مصرفی پزشکی بسیار ضروری و مهم هستند. این اقلام طیف گسترده‌ای دارند و شامل باند، دستکش، گاز و … هستند که هر چند جزئی به نظر می‌رسند، اما برای سلامت و پزشکی ضروری‌‌ هستند. در تمامی مراکز درمانی و سلامت این لوازم وجود دارد تا در صورت نیاز در دسترس باشند. این لوازم در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوازمی از جمله آنژیوکت، سرنگ انسولین و گاز استریل لوازم مهمی در مراکز درمانی هستند.

تجهیزات دندانپزشکی

لوازم و تجهیزات دندانپزشکی برای انواع درمان‌های مربوط به دهان و دندان استفاده می‌شوند. این ابزارها برای بررسی، درمان، ترمیم، پر کردن و یا کشیدن دندان‌ها استفاده می‌شوند. تجهیزات دندانپزشکی امروزه پیشرفت بسیاری داشته است و کار برای بیماران و پزشکان راحت‌تر شده است. تابوره، چیتل دندانپزشکی و سرنگ تزریق لوازمی هستند که در تمام دندانپزشکی‌ها وجود دارند.

لوازم و تجهیزات ارتوپدی

تجهیزات ارتوپدی برای بیماران در بخش ارتوپدی مهم هستند. این لوازم برای درمان اختلالات ارتوپدی، مشکلات عضلانی و سایر آسیب‌ها ضروری هستند. تجهیزاتی مانند آتل و بانداژ برای درمان بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند و در تمام مراکز درمانی وجود دارند. شما می‎توانید لوازم ارتوپدی مهم مانند واکر تاشو، عصا زیر بغل و پاشنه واکر را از فروشگاه تجهیزات پزشکی تهیه کنید.

دستگاه ‌و تجهیزات پزشکی

دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی شامل تجهیزات تشخیصی مانند دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی هستند. تجهیزات درمانی مانند پمپ‌های تزریق، لیزرهای پزشکی برای بیمارستان‌ها ضروری هستند. این دستگاه‌ها نیازمند توجه و نگهداری هستند و جزو دستگاه‌های مهم به شمار می‌روند. دستگاه تنس فیزیوتراپی، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه الکتروکاردیوگراف و پمپ درد از لوازم ضروری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند.

تجهیزات امداد و نجات اورژانس

تجهیزات اورژانسی و نجات برای سلامتی و نجات مردم ضروری هستند. این لوازم در لحظه عمل می‌کنند و باید کیفیت بسیار مطلوبی داشته باشند. تجهیزات اورژانس شامل برانکاردها، مانومتر، کپسول اکسیژن، کیف کمک‌های اولیه، باند پانسمان و کیسه یخ هستند.

نکات پیش از خرید تجهیزات پزشکی

پیش از اقدام به خرید تجهیزات پزشکی به نکات مهم آن توجه کنید؛ این نکات برای خرید بهتر به شما کمک خواهند کرد. توجه داشته باشید که همه جوانب را برای خرید دستگاه‌ها در نظر بگیرید و از یک فروشگاه معتبر آن‌ها را خریداری نمایید.

با تجهیزات مختلف پزشکی آشنا شوید!

انواع مختلفی از تجهیزات پزشکی در بازار وجود دارند؛ برخی از این تجهیزات مربوط به ابزارها و لوازم جراحی هستند و برخی دیگر برای مراقبت‌های ویژه به کار می‌روند. این لوازم گاهی برای نوزادان و کودکان نیز کاربرد دارد. این نکته حائز اهمیت است که بدانید به کدام تجهیزات نیاز دارد تا آن‌ها را خریداری کنید. آشنایی با تجهیزات پزشکی به شما برای خرید بهتر کمک خواهد کرد.

از عملکرد تجهیزات پزشکی آگاه باشید!

بیشتر لوازم و ابزارهای پزشکی با برق کار می‌کنند. برخی دیگر به وسیله باتری و یا به صورت دستی عمل می‌کنند. شما باید پیش از خرید این تجهیزات، با نحوه عملکرد آن‌ها آشنا شوید و دستگاهی متناسب با نیاز خود خریداری نمایید.

از برند‌ های با کیفیت خرید کنید!

برای خرید تجهیزات پزشکی، سعی کنید برندی را انتخاب کنید که در بازار شناخته شده و باکیفیت است. یک نام تجاری باکیفیت با تمامی استاندارهای جهانی می‌تواند خریدی امن برای شما باشد. هم‌چنین برندهای معتبر دارای ضمانت نامه هستند و می‌توانید به راحتی لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت مناسب بخرید!

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خریداری تجهیزات پزشکی قیمت مناسب آن است. این تجهیزات می‌بایست علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. پیش از خریداری آن‌ها، از مناسب بودن قیمت مطمئن شوید. لوازمی که قیمت بسیار پایین و قیمت نجومی دارند را پیش از خرید بررسی کنید.

تجهیزات پزشکی را از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی هاسپکسا یک فروشگاه آنلاین و معتبر برای فروش لوازم پزشکی و بهداشتی است. این فروشگاه آنلاین ابزارهای جراحی، دندانپزشکی، تجهیزات ارتوپدی و سایز لوازم مورد نیاز درمانی را در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت هاسپکسا، از خرید بهترین تجهیزات پزشکی با بهترین قیمت مطمئن باشد.

کلام پایانی

لوازم و تجهیزات پزشکی برای انواع خدمات سلامت و درمان مورد نیاز هستند. این لوازم در تمامی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و حیاتی هستند. بسیاری از این لوازم با برندها و کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارند. در این مطلب ما نکات پیش از خرید این تجهیزات را بررسی کردیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی معتبر، کالاهای با کیفیت و کارآمدی را خریداری نمایید.