روش های کوچک کردن بینی آن هم بدون نیاز به عمل جراحی مانند استفاده از دستگاه های کوچک کننده بینی یا استفاده از ماسک های مختلف  ایده‌هایی هستند تا شما را به شکلی کاملاً طبیعی و عاری از عوارض، به فرم ایده‌آل بینی برسانند. بینی یک عضو بسیار تاثیرگذار در زیبایی صورت است. اگر این عضو، اندک ناهماهنگی با اجزای صورت داشته باشد، قطعاً تاثیر ناهمگون خود را در فضایی کاملاً برجسته برای تمامی صورت به رخ خواهد کشید.

بزرگ بودن بینی یکی از ویژگی‌های گاها منفی در این عضو تاثیرگذار برای زیبایی چهره است. هر چند برخی از بینی‌های بزرگ، کاملاً با اجزای صورت صاحبان خود جور در آمده‌اند و حسابی فرمی زیبا و مناسب دارند. اما در اکثر موارد، زمینه‌های نارضایتی برای صاحبان خود را فراهم می‌کنند. به این ترتیب، طیف بزرگی از افراد را شاهد هستیم که برای کوچک کردن بینی در تکاپوی انجام عمل زیبایی آنهم در دسته جراحی‌های ترمیمی هستند. اما اگر هوشمند باشید، می‌توانید روش های کوچک کردن بینی آنهم به شکل کاملاً طبیعی، بدون نیاز به عمل جراحی را انجام دهید.

کافی است در خانه بنشینید و با رعایت چند تکنیک ساده، بینی خود را در کمتر از نیم ساعت کوچکتر کنید. حالا قطعا می‌پرسید که چطور ممکن است در مدت نیم ساعت، آنهم بدون جراحی و تنها با استفاده از چند تکنیک ساده خانگی بینی را کوچکتر کرد؟

در انتهای این مطلب با ایده‌هایی آشنا می‌شوید که دست شما را در انجام عمل بینی طبیعی باز می‌گذارد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور جراحی‌های زیبایی، این عضو تاثیرگذار را به فرمی جذاب‌تر برای صورت خود تبدیل کنید.

روش های کوچک کردن بینی در خانه مناسب چه کسانی است؟

در روش های کوچک کردن بینی، آنهم از طریق چند ایده ساده و طبیعی، هدف ما ایجاد فرمی جمع و جور برای یک بینی بزرگ است. اما کوچک کردن بینی تنها یک بخش از عمل بینی است. جراحی‌های بینی می‌توانند فضاهای بسیار گسترده‌تری از یک کوچک کردن ساده بینی را پوشش بدهند.

در عمل بینی، جراح می‌تواند فرم نهایی بینی را تغییر دهد، اختلالات تنفسی را مرتفع سازد و گاها تغییراتی اساسی در اجزای صورت بیمار ایجاد کند؛ اما با روش های کوچک کردن بینی قرار نیست تا تمامی مشکلات این عضو تاثیرگذار را مرتفع سازید.برای مطالعه بیشتر درباره عمل بینی کلیک کنید.

لذا وقتی با بینی خود مشکلاتی بسیار فراتر از یک سایز بزرگ دارید، مثلا از اختلالات تنفسی رنج می‌برید، بهتر است خودتان را به دستان ماهر یک جراح زیبایی مانند دکتر آرش نجف بیگی بسپارید. اما اگر تنها دغدغه شما در بزرگ بودن این عضو حاشیه ساز است، می‌توانید دست به کار شوید و همراه با روش های کوچک کردن بینی، عاری از دردسرهای جراحی و هزینه‌های بالای آن، فرم ایده‌آل چهره خودتان را بازسازی کنید.

ایده‌های طبیعی برای انواع روش های کوچک کردن بینی

برای آنکه بینی خود را کوچکتر کنید و در عین حال آن را اسیر تیغ جراح پلاستیک نکرده باشید، باید از روش‌های طبیعی و ساده که گاهاً با عنوان ایده‌های خانگی شناخته می‌شوند، استفاده کنید. ایده‌ها برای عمل بینی طبیعی به قرار زیر هستند:

  • درمان‌های ساده و طبیعی در محیط خانه
  • انجام ورزش‌های بینی
  • استفاده از طب سوزنی
  • استفاده از دستگاه کوچک کننده بینیهر کدام از این روش‌های ساده و کاملاً طبیعی می‌توانند در کوچک شدن بینی تأثیرگذار باشند. ولی اگر همت کنید و ترکیبی از این روش های کوچک کردن بینی را در پیش بگیرید، قطعاً تاثیر مثبت آن را خواهید دید. در ادامه با جزئیات بیشتر به هر کدام از این روش‌های ساده و کاملاً طبیعی می‌پردازیم.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2021/05/image_afd5ab90007967ec03b4291e118cf0df6c945740.jpg

 

درمان‌های ساده و طبیعی در محیط خانه

با این روش‌ها قرار است یک کاوش ساده در محیط خانه داشته باشید و از ترکیباتی طبیعی برای کوچک کردن فرم بینی استفاده کنید. در تمام روش های کوچک کردن بینی آنهم در محیط خانه، سعی در تهیه یک ماسک طبیعی داریم. هدف نهایی در استفاده از این ماسک حذف چربی‌های انباشته شده در زیر پوست ناحیه بینی می‌باشد. این روش‌ها، در نهایت تغییری در فرم بینی ایجاد نمی‌کنند. بلکه تنها بینی شما را با حذف چربی‌های زیر پوستی اندکی لاغرتر کرده و اندکی کوچکتر می‌سازند.

برخی از بهترین ماسک‌های خانگی به قرار زیر هستند:

    • ماسک عسل و روغن زیتون: اگر بینی شما فرمی گوشتی دارد، این ماسک در آب کردن چربی‌های زیر پوستی بینی تاثیر چشمگیری دارد. کافی است به شکل پیوسته از ماسک عسل و روغن زیتون استفاده کنید. این ماسک به مرور زمان چربی ناحیه پوست در اطراف بینی را آب کرده تا فرمی کوچکتر از آن را فراهم آورد. هر چند در انتهای هر بار استفاده از این ماسک چندان تفاوت چشمگیری را احساس نمی‌کنید. اما باید حوصله داشته باشید و خودتان را در ماجرای زمانبر این روش آماده کرده باشید.
    • ماسک زنجبیل: زنجبیل خواص زیادی دارد. این ادویه ساده آشپزخانه شما، حتی به نام یک اکسیر جوان سازی هم لقب گرفته است؛ حالا هم می‌تواند در کوچک کردن سایز بینی موثر باشد. کافی است مقداری از پودر زنجبیل را با آب مخلوط کرده تا یک ماده خمیری شکل تهیه کنید. حالا ماسک زنجبیل شما آماده شده است. ماسک زنجبیل، سطح پوست بینی شما را حسابی داغ می‌کند و در حذف چربی‌های زیر پوستی کاملاً موفق است. دیگر به راحتی می‌توانید در مدت نیم ساعت استفاده از این ماسک تغییر محسوسی در اندازه بینی خود را مشاهده کنید. البته این ترکیب برای آنها که بینی گوشتی دارند، تاثیر چشمگیرتری دارد.

ماسک آبلیمو و خمیر دندان: در این ایده نیز می‌خواهیم یک ماسک طبیعی از اقلام موجود در هر خانه‌ای را تهیه کنیم. برای این کار از مقداری خمیر دندان، به عنوان عضو پایه در کنار مقداری آبلیمو و یک قاشق زنجبیل استفاده می‌کنیم. می‌توانید از سرکه سیب هم به جای آبلیمو استفاده کنید. حالا یک ماسک خانگی دارید که به طور چشمگیری می‌تواند در کوچک شدن سایز بینی از طریق حذف چربی‌های زیر پوستی آنهم در مدت زمان نیم ساعت تاثیرگذار باشد. این ماسک را برای حداقل ۱۰ روز و هر بار به مدت 30 دقیقه بر ناحیه اطراف بینی بگسترانید.

تمرین‌هایی ساده برای ورزش‌ بینی

در ورزش کردن، همیشه که قرار نیست عضلات بزرگ و اندام‌های حرکتی بدن را حسابی سر فرم بیاورید. عضوهای کوچک و ظاهراً عاری از حرکت، مانند بینی هم می‌توانند طی یکسری حرکت‌های ورزشی، فرم ایده‌آل و عضلانی داشته باشند. ورزش‌های بینی از جمله بهترین روش های کوچک کردن بینی هستند که در یک مسیر کاملاً طبیعی و ساده و عاری از هر گونه عوارض جانبی، فرم بینی را بسیار بهتر و زیباتر می‌سازند.

این ورزش‌ها بیشتر برای بینی‌های استخوانی مناسب هستند؛ زیرا در حرکت‌هایی که تعریف شده است، قرار است ساختار بینی را تحریک به عضله سازی و ایجاد فرمی جمع و جور کنیم. ورزش‌های بینی در انجام چند تمرین ساده خلاصه شده است.

تمرین‌هایی که لازم است به شکل مرتب و گاهاً دقیق انجام شود تا فرم ایده‌آل بینی شکل بگیرد. این تمرین‌ها از قرار زیر هستند.

  • دو طرف بینی را با انگشتان دو دست گرفته و هر بار بازدم را با شدت از ناحیه بینی خارج کنید.
  • سر را به حالتی کاملاً ثابت نگه دارید. انگشت اشاره دست را بر نوک بینی قرار داده و آن را به حالتی دورانی بچرخانید.
  • با نفس‌های عمیق، عضلات بینی را تقویت کنید. کافی است راه یک سوراخ را بسته و با سوراخ دیگر نفس عمیق کشیده و پس از حبس کوتاه از طریق همان سوراخ خارج کنید. این کار را برای سوراخ دیگر هم انجام بدهید.

انجام حرکت‌های ورزشی مانند فشار بر روی نوک بینی باعث تغییر فرم غضروف ناحیه بینی می‌شود. اندام بینی یک غضروف بزرگ است. غضروفی که در لایه‌ای از چربی و پوست تقریباً ضخیمی پوشیده شده است. تغییر در فرم غضروف بینی، روش موثرتری برای کوچکتر کردن این اندام است.

غضروف‌ها، استخوان نیستند که نتوانید هیچ تغییری در اندازه آنها ایجاد کنید. وقتی نوک بینی را تحت فشار می‌چرخانید و یا سعی در تنفس عمیق از طریق سوراخ‌های بینی دارید، در اصل قرار است تا غضروف نرم بینی را تحت فشار دوره‌ای بگذارید و آن را مجبور به تغییر حالت که قطعاً به کوچک شدن بینی می‌انجامد، نمایید.

تاثیر طب سوزنی در کوچک کردن بینی

یکی دیگر از روش های کوچک کردن بینی، بهره‌مندی از طب سوزنی است. طب سوزنی یک ایده درمانی از شرق باستان است. ایده‌ای که تحریک عصبی را مبنای درمان طیف بزرگی از بیماری‌ها، مشکلات حرکتی و ترمیم عضلات بدن می‌داند. این ایده برای آنها که بینی گوشتی بزرگی دارند، انتخاب موثری است؛ زیرا با کمک طب سوزنی می‌توانیم فرم عضلات تشکیل دهنده بینی را تحریک کرده تا به نوعی در رشد آنها و یا ساختار شکل گیری آنها تاثیرگذار باشیم.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2021/05/image_fd7aaa902a34820c847f5a051d44a2afbdc5b1ce.jpg

دستگاه کوچک کننده بینی

در روش های کوچک کردن بینی متکی بر انجام فعالیت‌های طبیعی، دو ایده متفاوت که بر هم تأثیرگذار هستند را بررسی کردیم. در ایده اول سعی داریم تا با حذف چربی‌ها و ایجاد فرم عضلانی‌تر در ناحیه بینی این عضو را کوچکتر سازیم.

در ایده دیگر متوجه فرم‌دهی بافت غضروف بینی هستیم که با انجام ورزش‌هایی ویژه صورت می‌گیرد. در این بین، دستگاه کوچک کننده بینی یک ایده‌ی بسیار ساده‌تر است که در مدت زمان کوتاهتری باعث کوچک شدن بینی می‌شود. دستگاه کوچک کننده بینی یک ابزار موثر است که با ایجاد تغییر در فرم بینی آن را کوچکتر می‌کند.

بینی، عضوی است غضروفی شکل که بر بخش کوچکی از استخوان در ناحیه جمجمه قرار گرفته است. یک بافت نرم تمام فضای اطراف این غضروف را پر کرده است. غضروف تشکیل دهنده بینی از بافتی ماتریکسی تحت تأثیر سلول‌های کشسانی ساخته شده است.

ساختار بینی بافتی با انعطاف زیاد است که می‌توان تحت تاثیر فشارهای بیرونی فرم آن را تغییر داد. دستگاه کوچک کننده بینی با ایجاد فشاری پیوسته و متقارن در ناحیه بینی بافت غضروفی شکل این عضو را تشویق به تغییر فرم می‌کند. استفاده از دستگاه کوچک کننده بینی می‌تواند تاثیری بسیار فراتر از یک کاهش حجم ساده داشته باشد. این دستگاه در صورت تنظیم صحیح و استفاده موثر در اصلاح فرم بینی، باریک کردن بینی، راست کردن بینی با حذف انحراف نوک بینی و… تاثیر گذار است.

دستگاه کوچک کننده بینی یک پد ساده سیلیکونی است که به شکل یک گیره بر ناحیه روی بینی قرار خواهد گرفت. این پد، مجهز به نوعی دستگاه کوچک ارتعاشی است و قرار است با لرزش ملایم ناحیه بینی باعث شکسته شدن چربی‌های زیر پوستی و تغییر فرم نهایی آن بشود. این تغییر آنچنان محسوس است که گاها با یک نوبت استفاده به مدت نیم ساعت می‌توانیم تفاوت در فرم نهایی بینی را شاهد باشیم.

روش های کوچک کردن بینی برای آن است که این عضو تاثیرگذار در زیبایی چهره را خدشه دار نکرده باشیم. عمل بینی جدا از بحث هزینه، یک جراحی با بیهوشی کامل است. کسی بر درصد بالای موفقیت در این نوع جراحی‌ها خرده نمی‌گیرد؛ اما به هر حال، از ابتدا تا انتهای دوره نقاهت و حتی پس از آن با یک جریان تمام عیار پزشکی مواجه هستیم که عاری از عوارض نخواهد بود.

اگر از خطرات جراحی بینی باکی ندارید، احتمالا پرداختن به یک عمل بینی را می‌پسندید. اما اگر از تیغ مشکوک جراحان در هراس هستید و می‌خواهید عاری از هر گونه عوارض، بینی خود را کوچکتر کنید، کافی است خوش حوصله باشید و با انجام روش های کوچک کردن بینی، این عضو حاشیه ساز را حسابی روی فرم بیاورید.

 

این یک متن تبلیغاتی است.