محصولات اوردینری به این خاطر خیلی سر و صدا به پا کرده که یه برند معتبر کاناداییه و از مواد اولیه با کیفیت و گیاهی توی تولیدات خودش استفاده میکنه. اگه شما به خرید این محصولات تمایل پیدا کنید، محاله دیگه نسبت به محصولات دیگه اعتماد کنید. به همین خاطر ما قراره در ادامه به صورت مختصر در مورد بهترین محصولات این برند کمی با شما صحبت کنیم.

معرفی برند اوردینری

برند اوردینری یه برند با کیفیت کاناداییه که از سال ۲۰۱۶ تونسته وارد بازار بشه و تا حالا توی بیش از ۶۰ کشور محصولات این برند به فروش رسیده. متخصصایی که توی این شرکت کار می‌کنن، زیست‌شناس هستند و در مورد بیوشیمی و شیمی مواد اطلاعات کاملی دارن. به خاطر اینکه برند اوردینری از تکنولوژی جدید برای تولید محصولات پوستی خودش استفاده می‌کنه، شما با یه سری محصولات خیلی تخصصی روبرو میشین و به همینعلته که این برند جزء بهترین برندهای معتبر و قابل اعتماده.

ویژگی محصولات اوردینری

محصولات اوردینری یه سری ویژگی‌های منحصر به فردی داره که اگه بخواییم به این ویژگی‌ها اشاره کنیم، باعث میشه که شما بتونین راحت‌تر از محصولاتش استفاده کنین. ترکیبات فعالی که این محصولات داره، مثل ویتامینc، اتینول، آمینو اسید و آنتی اکسیدان باعث میشه که شما بدون هیچ تردیدی بتونید از این محصول استفاده کنید. محصولات آرایشی- بهداشتی اوردینری کاملاً وگان هستند؛ یعنی اینکه تست حیوونی ندارن.

اگه شما از این محصولات استفاده کنین، متوجه میشین که هیچگونه بسته‌بندی اضافی و زرق برقینداره و با یه قیمت خیلی خیلی مناسب ارائه میده. رایحه و عطر تند و زننده ای هم این محصولات نداره و مطابق با قوانین ایمنی و بهداشتی سختگیرانه تولید و بعدش به فروش می‌رسن.

ویژگی محصولات اوردینری

انواع محصولات اوردینری

محصولات اوردینریخیلی تنوع بالایی داره و اگه بخواییم در موردش به صورت تک تک صحبت کنیم، خیلی خیلی باید حوصله داشته باشین. به همین علت فقط چنتاش و براتون می‌خواییم مورد بررسی قرار بدیم.

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری یه سرم فوق العادس که می‌تونه ترشح چربی رو روی سطح پوست شما متعادل کنه و به همین خاطر، ما به شما توصیه می‌کنیم که اگه جوش‌های مزمن دارید، سعی کنید از این سرم استفاده کنید. یکی از ترکیبات اصلی این سرم زینکه که شما اگه بتونید در کنار یه سری دیگه از محصولات از این سرم هم استفاده کنین، حقیقتاً معجزه اونو خیلی زود می‌تونید مشاهده کنید.

یکی از بهترین محصولات اوردینری این سرم می‌تونه باشه که از التهاب پوست جلوگیری می‌کنه و باکتری‌های سطح پوستتونو کم می‌کنه و مهمتر از همه منافذ باز پوستی شما را کمتر نشون میده. واسه افرادی که خطوط ریزی روی صورتشون دارند، به خاطر جوش و آکنه این سرم می‌تونه یه معجزه واقعی باشه.

phپوست و متعادل کنه و شما هر نوع پوستی دارین، می‌تونین از این محصول استفاده کنین. از جمله مشخصات این سرم اینه که ویتامین C، همون‌طور که گفتیم زینک داره و می‌تونه لکه‌ها و ایرادات پوستی شما رو به راحتی رفع کنه.

مواد معدنی و ویتامین‌های مغذی پوستی موجود در این سرم هم بسیار موضوع مهمیه که به خاطر نداشتن تست حیوانی شما نسبت به خریدش لازم نیست هیچگونه دغدغه خاطری داشته باشین. شما در دو حجم ۳۰ و ۶۰ میلی لیتری می‌تونید این سرم رو خریداری کنید.

تونر گلیکولیک اسید اوردینری

اگه بخواییم یکی دیگه از بهترین محصولات اوردینری رو بهتون معرفی کنیم، می‌تونیم در مورد تونرگلیکولیک اسید اوردینری صحبت کنیم. این تونر محصول کاناداس که به عنوان یک لایه بردار و روشن کننده پوست، نظر شما رو به خودش جلب می‌کنه.

فرمولاسیون این تونر کاملاً گیاهیه و به عنوان لایه‌برداری کاملاً ملایم می‌تونین ازش استفاده کنید. واسه افرادی که لک‌های پوستی و تیره دارند، این تونر یه شفابخش عالیه؛ چرا که در کنار اون می‌تونه ناهمواری سطح پوست و بهبود بده و اینجوریه که شما می‌تونین یه پوست صاف و یکدست داشته باشین.

یکی از دلایلی که خیلی از افراد از این تونر استفاده می‌کنند، اینه که منافذ پوست رو کاملاً پاکسازی می‌کنه و هرچی چربی اضافه روی پوست باشه رو به راحتی تحت کنترل خودش در میاره. به همین خاطره که شما اگه در کنار این محصول از سرم استفاده کنید، از ایجاد جوش و آکنه می‌تونید جلوگیری کنید.

ماده گیاهی توت فلفلی که توی ترکیبات تونر اوردینری جای گرفته باعث میشه تا شما بتونین نسبت به گیاهی بودن اون کاملاً مطمئن باشین. هیچگونه چربی و مواد مضر توی ترکیبات این تونر جایی نداره و به خاطر نداشتن تست حیوانی شما خیلی راحت می‌تونین از اون استفاده کنین.

توصیه ما رو جدی بگیرین و اگه به دنبال یه ترمیم کننده شاداب کننده و مستحکم کننده پوست هستین، روی این تونرحساب کنید. هیچ فرقی نداره پوست شما چه نوعی باشه؛ چرا که شما به راحتی می‌تونید ازش استفاده کنید.

سرم کافئین اوردینری

توی محصولات اوردینری این سرم فوق العادس. سرم کافئین اوردینری به خاطر داشتن کافئین و آنتی اکسیدان می‌تونه نظر شما رو برای رفع تیرگی، لک‌ها و پف اطراف چشم به خودش جذب کنه. شما برای اینکه رنگدانه‌های تیره پوست زیر چشم خودتونو کمتر کنید، می‌تونید از این سرم استفاده کنید که کاملا فاقد چربی بدون الکله.

کافئین یه ماده فوق العاده است که باعث منقبض شدن مویرگ‌های خونی میشه که خودش می‌تونه یه اثر شاداب کننده هم داشته باشه. به خاطر نداشتن سولفات این سرم حتماً می‌تونه نظر شما را با خودش جلب کنه. بخوایم به صورت کلی در مورد ویژگی‌هاش صحبت کنیم برای کاهش تیرگی اطراف چشم، کم شدن پف دور چشم، ترمیم کننده پوست اطراف چشم و… این سرم می‌تونه یه محصول بی‌نظیر باشه.

سرم کافئین اوردینری

سخن پایانی

توی این مطلب سعی کردیم یجوری که مختصر و مفید باشه در مورد محصولات اوردینری باهاتون صحبت کنیم. در مورد چنتا از بهترین‌هاش باهاتون حرف زدیم که بدونین ماهیت این محصولات اصلاً چیه. این برند کانادایی محصولات باکیفیت خودش توی فروشگاه انلاین اورجینالیت بهتون عرضه می‌کنه.

سؤالات متداول

  1. مهم ترین مزیت محصولات اوردینری چیه؟

این محصولات اصلاً تست حیوانی نداره و این مهم‌ترین مزیته.

محصولات اوردینری ساخت کجاست؟

این محصولات رو کشور کانادا تولید و روانه بازار کرده.

متا

محصولات اوردینری را در این مقاله به شما معرفی می کنیم تا با شناختی دقیق از انواع محصولات اوردینری، انتخابی مناسب داشته باشید.