برند اوردینری (The Ordinary) با دارا بودن تنوع محصولات بسیار بالا، یکی از محبوب ترین برندهای بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است. مبدا تولید محصولات برند اوردینری کشور کانادا است اما در سایر کشور آزمایشگاه و کارخانه تولید دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرده و در همین مدت کوتاه موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده است.

ویژگی‌های محصولات اوردینری

یکی از ویژگی های بارز محصولات اوردینری Ordinary استفاده از نام ماده موثره اصلی در عنوان محصولات است. این ویژگی موجب شده تا مشتریان بتوانند بسیار سریع و راحت، محصول مورد نیاز خود را بیابند. سایر ویژگی‌های محصولات برند اوردینری شامل موارد زیر می‌شود که توانسته آن را محبوب کند:

  • استفاده از ترکیبات فعال مانند ویتامین C، رتینول، آمینواسیدها، آنتی اکسیدان‌ها و …
  • عدم انجام تست‌های حیوانی
  • قوانین ایمنی و بهداشتی بسیار سختگیرانه
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • به کارگیری مواد موثره سالم و بی‌ضرر
  • حذف رایحه و عطرهای تند
  • تنوع بالای محصولات

انواع محصولات اوردینری

انواع محصولات اوردینری Ordinary برای حفظ سلامت پوست دست و صورت تولید می شود که هر کدام دارای مزایای خاص خود میباشد. در این راستا به بررسی چند محصول از این برند می پردازیم.

امولسیون ضدچروک و شفاف کننده پوست اوردینری: این سرم را با 2% رتینوئید به بازار عرضه است که علاوه بر تاثیرات مثبت و انکار نشدنی بر جوانی پوست و محو چروک ها و خطوط پوستی ، به شفاف شدن و شاداب شدن پوست صورت هم کمک می کند. سرم ضد چروک گرن اکتیو رتینوئید اوردینری از نسل جدید محصولات اوردینری است که ناهمواری های سطح پوست را برطرف کرده ، خطوط ریز و چروک های اولیه ناشی از کاهش تولید رشته های کلاژن و الاستین در پوست را پر کرده و پوست را جوان و صاف می نماید. این سرم دارای اثرات به مراتب بهتر از رتینول و رتینیل پالمیتات در پوست می باشد و برای کاهش چین و چروک های پوستی ، ترمیم پوست، بهبود ناهمواریهای پوستی ناشی از جوش و اسکار و بهبود ظاهر پوستهای دهیدراته و کدر و بی رمق مناسب است.

سرم ضدچروک پوست اوردینری: این سرم پوستی حاوی 0.2% رتینول به عنوان ماده موثره اصلی است که خطوط و چروکهای سطحی پوست را درمان کرده و رشته های کلاژن و الاستین داخل پوست را نیز بازسازی می کند. رتینول موجود در این سرم در محلول طبیعی اسکوالن قرار گرفته است تا خواص مرطوب کنندگی و شاداب کنندگی پوست اسکوالن را نیز به همراه داشته باشد. سرم رتینول 0.2% اوردینری همچنین حاوی اسکوالن ضمن تامین رطوبت پوست و رفع خشکی و کم آبی ، پوسته ریزی ناشی از مصرف رتینول را نیز کنترل می کند. بافت این سرم روغنی و بسیار سبک است

روغن ارگانیک پوست و مو اوردینری: روغن دانه گل گاو زبان اوردینری با خلوص بالا،پایدار شده و کاملا ارگانیک به روش پرس سرد تهیه شده است در نتیجه تمام خواص و ساختار ترکیبات فعال آن حفظ شده است. روغن گل گاوزبان اوردینری حاوی مقادیر بالای اسید گامالینولنیک ، اسید لینولئیک،اسید اولئیک و اسید استئاریک می باشد که که یک مرطوب کننده قوی و تسکین دهنده برای پوست می باشد. این روغن طبیعی اوردینری برای انواع پوست و مو به خصوص پوستهای خشک ، ملتهب و حساس مناسب می باشد.

سرم ضد جوش اوردینریحاوی 10% نیاسینامید حجم 30 میل : سرم ضد جوش اوردینری یکی از بهترین محصولات حاوی نایاسینامید را تولید می کند. نیاسینامید از مشتقات ویتامین B3 می باشد که بطور فعال باعث تنظیم غدد چربی پوست می شود ، لکه های پوستی را کمرنگ کرده و منافذ باز پوست را نیز کوچک کرده و به مرور می بندد. متخصصان اوردینری جهت تکمیل روند درمان این سرم نیاسینامید را با غلظت بالای 10% در ترکیب با زینک که خود یک عامل آنتی باکتریال و ضد قارچ است فرموله کرده است که زمینه ایجاد جوش و آکنه را در پوست از بین می برد.

امولسیون ضدچروک و شفاف کننده پوست اوردینری: این سرم دارای اثرات به مراتب بهتر از رتینول و رتینیل پالمیتات در پوست می باشد و برای کاهش چین و چروک های پوستی ، ترمیم پوست، بهبود ناهمواریهای پوستی ناشی از جوش و اسکار و بهبود ظاهر پوستهای دهیدراته و کدر و بی رمق مناسب است.

  • درمان چروک ها و پیری پوست و شفاف کننده با رتینوئید 2%
  • تحریک تولید رشته های کلاژن و سفت کننده بافت پوست
  • کمک به رفع ناهمواریهای پوستی پس از جراحی ، جوش و اسکار
  • حاوی فرم پایدار و محافظت شده رتینول خالص
  • جوان کننده و کنترل فوری همه نشانه های پیری پوست
  • بدون هرگونه حساسیت پوستی ، التهابات و تحریکات
  • مناسب استفاده صورت و گردن
  • حاوی عصاره گیاه فلفل تاسمانی برای بهبود ظاهر پوست
  • مناسب پوستهای بالغ ، دهیدراته، کدر و بی جان
  • فرمولاسیون کاملا بدون الکل و روغن و پارابن و سیلیکون

راهنمای خرید محصولات اوردینری

مهمترین نکته در خرید محصولات اوردینری هماهنگی با نیازهای پوست شماست. برای این منظور بهتر است قبل از خرید هر محصولی با متخصص پوست مشورت کنید. جهت آشنایی با توضیحات کامل محصول به صفحه محصولات اوردینری در فروشگاه پوست کالا مراجعه فرمائید.

در این مقاله با برند اوردینری آشنا شدید و محصولات آن چه کاربردی دارند. بنابراین سعی کنید از آنها برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده کنید و از دیدن نتایج شگفت زده خواهید شد.