چکیده : زندگی مشترک نیاز به حفظ و نگهداری دارد. اگر احساس می کنید شوهرتان از شما فاصله گرفته است پس باید به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن این فاصله باشید. علت این دوری و کاهش صمیمتش با شما را پیدا کنید و برای حل شدن مشکل تلاش کنید.

 

چگونه شوهرمان را عاشق خودمان کنیم!

می دانیم که عشق و علاقه در زندگی مشترک بسیار میتواند بر امیدواری و احساسات مطلوب هر یک از زوجین موثر باشد. چه بسا زمانی که زوجین بدانند چگونه با یکدیگر رفتار کنند تا خستگی یک روز کاری شان برطرف گردد و از وجود یکدیگر خوشحال بوده و سپاسگزار باشند. عشق یک احساس ژرف و غیر قابل توصیف است که فرد آنرا دریک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می کند. در زندگی مشترک ما یک رابطه عاشقانه را تجربه می کنیم ، در این رابطه ممکن است یکی عاشقتر باشد و یا هر دو به یک اندازه یکدیگر را دوست داشته باشند. در برخی افراد عشق در یک نگاه ایجاد می شود اما برخی دیگر در طول زمان به تدریج عاشق می شوند.

 بدیهی است عشق و دوست داشتنی که با شناخت به دست آید ، مداوم تر و ماندگار تر است و طرفین نسبت به هم متعهد هستند . شما می توانید در طول زندگیتان ، طرف مقابل خود را عاشق کنید و از زندگی سرشار از عشق لذت ببرید.از همین امروز افسار زندگی مشترک را در دست بگیرید و با انجام کارهایی که در این مقاله آورده ایم ، در مدت کوتاهی همسر خود را عاشق و شیدای خود کنید. در راه عشق خسته نشوید و برای بهبودی رابطه تان وقت بگذارید و خلاق باشید.

انواع صمیمیت:

قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، بگذارید نوع رابطه را که هر زوج باید به آن دست پیدا کنند توضیح دهیم. چهار نوع رابطه وجود دارد و برای اینکه همسرتان را تحت تأثیر قرار دهید و جرقه را به زندگی خود برگردانید، باید همه آنها را داشته باشید:

1. رابطه فیزیکی:

باعث ایجاد میل و تحریک جسمی می شود

2. رابطه عاطفی:

این باعث ایجاد مراقبت، محبت و اعتماد می شود

3. رابطه ذهنی

باعث ایجاد علاقه، سازگاری و پذیرش می شود

4. رابطه معنوی:

باعث احترام، تقدیر و خوشبختی می شود

با انجام این کارها همسرتان را عاشق خودتان کنید:

1. همیشه خود را زرق و برق دار نشان دهید:

بهداشت اولیه را حفظ کنید، موهای خود را شانه کنید، بوی خوب داشته باشید و لباس متناسب بپوشید. خوب لباس پوشیدن همیشه تأثیر مثبت خواهد داشت. لباسی را که همسرتان دوست دارد بپوشید و ظاهر خود را مرتب کنید. پوشیدن لباس هایی که چهره شما را به خوبی نشان می دهد و نه تنها باعث جذابیت شما می شود بلکه اعتماد به نفس شما را نیز تقویت می کند . مدل موهای منظم داشته باشید، به سراغ پدیکور و مانیکور بروید، صورت خود را آرایش کنید.

2. مستقل باشید:

به او وابسته نباشید چه از نظر مالی باشد و چه غیره. یک زن مستقل قوی مطمئناً جذاب است. وقتی صحبت از پول می شود، آقایان واقعاً اهمیتی نمی دهند که چقدر درآمد کسب می کنید اما آنها نمی خواهند که شما فقط برای آنها خرج تراشی کنید (نه همه ولی اکثر آقایان اینطور هستند).

3. مراقب سلامتی خود باشید:

رژیم تناسب اندام را دنبال کنید. ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، استقامت و قدرت شما را بهبود می بخشد. همچنین موجب میشود تا شما خوش اندام تر به نظر برسید به نظر می رسد ارزشش را دارد!

4. آشپزی را فراموش نکنید:

راه قلب انسان از طریق شکم اوست. پخت و پز یک هنر قابل تحسین است. شوهر شما وقتی غذای موردعلاقه اش را برایش می پزید، احساس خاصی پیدا خواهد کرد. شما لازم نیست آشپز بزرگی باشید اما این واقعیت که شما در تلاش برای پخت و پز چیزی به ویژه برای او کوشش کرده اید بسیار مهم است. همچنین، پخت و پز دو نفره یک روش عالی برای اصلاح مجدد پیوند میان شماست.

5. یک حمام گرم می تواند شگفت زده اش کند: با او دوش بگیرید. از او بخواهید تا شما را همراهی کند و با هم به حمام بروید. حمام را با مالیدن پشت او و در حالی که او شما را نوازش می کند جذاب تر کنید.

6. ماساژ فراموش نشه:

بعد از یک روز خسته کننده، چه راهی می تواند بهتر برای آرامش همسرتان اثر بخش باشد؟ روغنی معطر را روی پشت او بریزید و شروع به ماساژ دادنش کنید. شانه های او را فشار دهید تا او همه چیز را در مورد کار فراموش کند و شروع به فکر کردن در مورد چیزی که پیش رویش است کند.لمس کردن باعث می شود بین شما و همسرتان اتفاقات جالبی بیفتد. نیازی نیست که منتظر زمان و مکانی خاص باشید و اگر این کار را به روش صحیح انجام دهید، یک ژست ساده مانند بوسه روی گوش او می تواند یک داستان طولانی و ادامه دار را به دنبال داشته باشد.

نمیدونی باید از چه روغن ماساژی استفاده کنی بیا تا بهت بگم😍

روغن ماساژ مکس لیدی:

روغن ماساژ حاوی ویتامین های A.D.E می باشد این روغن به پوست نرمی و لطافت خاصی میبخشد درصد نفوذ پذیری این روغن به پوست بسیار بالاست.

روغن ماساژ مکس لیدی

با خرید روغن ماساژ مکس لیدی یک ماساژ به یاد ماندنی به همسرت هدیه بدی حتما ازاین روغن ماساژ استفاده کن…  روغن ماساژمکس لیدی یکی از پرطرفدارترین روغن های گیاهی که سرشار از خاصیت می باشد مناسب برای تحریک میل جنسی، تسکین دردهای عضلانی و کشیدگی ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن ماساژ باعث سفت شدن و قوی شدن فیزیولوژی بدن شده و انعطاف پذیری مفاصل را بیشتر می کند.

ویژگی های روغن ماساژ مکس لیدی:

  • افزایش توان بدن

  • حاوی امگا 6 و امگا 9

  • حاوی عصاره جینسینگ

  • تحریک کننده میل جنسی

  • حاوی ویتامین های A.D.E

  • رفع خستگی و سستی بدن

  • مرطوب کنندگی وشادابی پوست

  • برطرف کردن دردهای ناشی ازکوفتگی

7. چیدمان اتاق را تغییر دهید:

حس انرژی مشترک با همسرتان را به فضای اتاق بیافزایید . برای این کار ، چیدمان اتاق را تغییر دهید و یکی از اتاق های منزلتان را دوباره بچینید .

8.نا گفته هایتان را به او بگویید:

زمانی برای گفتگو انتخاب نمایید که هر دو آمادگی کامل برای شنیدن کامل داشته باشید و در این زمان دلخوری ها و ناراحتی ها و نگفته هایتان را ابراز کنید . این کار کمک می کند تا انرژی منفی در زندگیتان وجود نداشته باشد و صمیمیتتان بیشتر شود.

9.شوخ طبع باشید:

هر روز لبخند بزنید تا همسرتان هر روز بیشتر از روز قبل عاشق شما شود. لبخند شما می تواند روزهای استرس زای شما را به روزهایی آرامش بخش تبدیل کند. بخندید و به او کمک کنید تا او هم بخندد.

10.صداقت داشته باشید:

بهترین سرمایه های زندگی مشترک راستگویی و صداقت است. پس هیچگاه حتی زمانیکه حقیقت به نفع ما نباشد،دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم برای اینکه دروغ پایه های زندگی را سست میکند.

11. سوپرایز شیرین است پس یکدیگر را شگفت زده کنید:

سوپرایز مثل یادداشت های خاص، هدایای کوچک و یا برنامه ریزی یک تعطیلات پایان هفته. این به همسرتان می فهماند که شما هنوز عاشق وی هستید و سبب میشود که شما هم عشق را حس کنید از طرف دیگر، زمانیکه همسرتان کار ویژه ای برای شما انجام میدهد، قدردانی خود را نشان دهید. آنها ممکن است بدانند ، ولی خوب است که به آنها با صدای بلند بگویید.

12.رابطه جنسی:

اگر به دنبال راهی برای رام کردن همسر خود هستید پس برای داشتن یک رابطه جنسی عالی پیش قدم شوید. شما می توانید یک برنامه ریزی خوب برای رابطه جنسی با همسر خود داشته باشید. مثلا اگر همیشه در شب رابطه جنسی داشتید اما اکنون هر دو خسته هستید پس می توانید از ساعات دیگری برای برقراری رابطه استفاده کنید.

برای داشتن یک رابطه زناشویی عالی می توانید:

  • با هم دوش بگیرید و از مواد شوینده معطر برای جذب همسرتان استفاده کنید.

  • در مورد نیازها و انتظارات خود از رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید.

  • به یاد داشته باشید از خودگذشتگی در رابطه جنسی، زندگیتان را فلج می کند.

  • با یکدیگر در مورد جزئیات و ایده های خلاقانه که باعث بهتر شدن رابطه شما و همسرتان می شود صحبت کنید. مثلا از شمع، گل های طبیعی، عطر و … برای افزایش جذابیت خود و اتاق خوابتان استفاده کنید.

  • گاهی او را غافلگیر کنید و به صورت ناگهانی شروع کننده رابطه باشید. می توانید با بازکردن دکمه های پیراهنش شروع کنید.

  • از او بپرسید که چه خواسته هایی دارد و در مورد انتظاراتش برای شما بگوید.

  • بهترین لباس های خود را که همسرتان را جذب می کند بپوشید. ساده ترین راه برای دیوانه کردن شوهر، استفاده از لباس های سکسی و جذاب است.

  • به خودتان اهمیت بدهید. اگر شوهرتان دوست دارد برایش آرایش کنید تا جذب رنگ رژلب شما شود.

13. غرغر کردن ممنوع:

مردها به شدت از زن غرغرو که دائم از آنها ایراد می گیرد یا نصحیت می کند بیزارند. گاهی اوقات شوهرتان نیاز دارد که شما فقط به حرف هایش گوش بدهید و از نصحیت کردن دوری کنید. این سوال که چگونه شوهرم را به طرف خودم بکشم در ذهن اکثر خانم ها است اما همیشه با نصحیت کردن یا انتقاد منفی و دوری از مثبت اندیشی خلاف جهت همسرشان حرکت می کنند. نصحیت های زیاد و سرزنش شوهر نه تنها او را به سمت شما نمی آورد بلکه از شما دور می کند. پس قبل از اینکه شروع به انتقاد و غر زدن کنید، کمی در این باره فکر کنید. سعی کنید انتقاد خود را به یک مورد در روز محدود کنید و گاهی فقط با همسرتان ابراز همدردی کنید و از نصحیت کردن بپرهیزید.

14. با یکدیگر هدف ها و رویاهای زندگی مشترکتان را تعیین کنید:

در مورد رویاها و اهداف خود در زندگی صحبت کنید و نظر شوهرتان را نیز در مورد آنها بپرسید. مشخص کنید که دوست دارید چه اتفاقاتی در زندگی مشترک شما رخ بدهد و به دنبال چه هستید. اگر اهداف و رویاهای شما بسیار متفاوت است برای برآورده کردن آنها مصالحه کنید. مثلا درباره یک موضوع شما کنار بیایید و بگذارید تا نظر و تصمیم همسرتان باشد. در مورد موضوع دیگری همسرتان از خودگذشتگی نشان دهد.

15. به حریم شخصی یکدیگر احترام بگذارید:

این را بدانید که با وجود اینکه با همسرتان زندگی مشترکی را آغاز کرده‌اید با این حال باید به حریم شخصی یکدیگر احترام بگذارید. فرضا اگر می‌خواهید در طی ماه یک الی دو بار اوقاتی را با دوستانتان بگذرانید این امکان را برای یکدیگر فراهم کنید.چک کردن گوشی همسر می‌تواند سبب برهم خوردن آرامش خاطره هر دو زندگی مشترک گردد بنابراین به بهانه مثل افزایش اعتماد به یکدیگر حریم شخصی همسرتان را نقض نکنید.

16.با هم به سفر بروید:

خارج شدن از فضاهای معمول به شما اجازه می‌دهد عادت‌های همیشگی‌تان را از بین ببرید. تعطیلات را با هم سپری کنید، و هیچ کس دیگری را همراه خودتان نبرید. اگر نمی‌توانید به مدت طولانی دور از خانه باشید، آخر هفته را سفر بروید یا فقط یک روز دور از خانه باشید. تعطیلاتی را برنامه‌ریزی کنید که برای‌تان بیش از حد استرس‌زا نباشد. به عنوان مثال، اگر یکی از شما تمام وقت برای رفتن به محل کار رانندگی می‌کند، اجازه ندهید که سفرتان هم با ماشین باشد. قطار یا هواپیما بگیرید یا به یک هتل محلی بروید.

https://royayeshab1.com

کلام آخر:

زندگی مشترک نیاز به حفظ و نگهداری دارد. اگر احساس می کنید شوهرتان از شما فاصله گرفته است پس باید به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن این فاصله باشید. علت این دوری و کاهش صمیمتش با شما را پیدا کنید و برای حل شدن مشکل تلاش کنید. مردان نیز مانند کودکان به محبت، توجه و ارزش دادن شما احتیاج دارند و حتی گاهی بیشتر از فرزندانتان برای جذب توجه و برطرف کردن نیازهایشان بهانه گیر می شوند. اگر به دنبال راهکارهایی برای جذب کردن شوهر و دیوانه کردن شوهر هستید پس حتما برای شوهران خود وقت بگذارید. می توانید از کمک و راهنمایی های مشاوره و یا روانشناس نیز استفاده کنید. باور کنید توجه و محبت شما حتما شوهرتان را به سمت شما هدایت می کند.نوستالژی را در نظر داشته باشید. تعطیلات را به جایی بروید که هر دوی شما در آن زمان فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اید. سعی نکنید همه چیز را دقیقا مثل همیشه انجام بدهید، بلکه کارهایی را انجام بدهید که هر دوی شما به شدت دوست دارید. درباره‌ی گذشته‌ها حرف بزنید و خاطرات جدید برای خودتان بسازید.