امروزه زندگی کم‌تحرک باعث شده است که افراد، بیشتر از دهه‌های گذشته دچار چاقی و اضافه‌وزن شوند. این موضوع نه‌تنها تناسب اندام و زیبایی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه سلامتی را نیز تهدید می‌کند. کمبود زمان، مشغله‌های کاری، تغذیه و سبک زندگی نامناسب، از جمله مواردی هستند که ممکن است زمینه‌ساز چاقی ‌شوند.

یکی از راه‌های نوین لاغری، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته است. Cavitation از جمله موارد پرطرفدار و بی‌خطری است که در سراسر جهان در کلینیک‌های مجهز استفاده می‌شود. در این نوشته سعی کرده‌ایم همه‌چیز در مورد دستگاه کویتیشن را به زبان ساده برای علاقه‌مندان توضیح دهیم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه‌ دارید، چند دقیقه از زمان باارزش خود را به خواندن مطلب پیش‌رو اختصاص دهید.

کویتیشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جدیدترین روش لاغری با دستگاه

یکی از جدیدترین راه‌‌های حذف چربی و رسیدن به اندام دلخواه، استفاده از روش‌های کم‌عارضه و غیرتهاجمی است. دستگاه کویتیشن که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد، به‌عنوان بهترین جایگزین ورزش و رژیم برای لاغری محسوب می‌شود.

فناوری به‌کاررفته در Cavitation بر پایه امواج اولتراسونیک است. چربی‌های انباشته‌شده در بدن افراد، زیر لایه‌های پوستی است؛ امواج فراصوت کویتیشن با نفوذ به عمق لایه‌های پوستی، در صدد شکستن چربی‌های موجود برمی‌آیند. غدد لنفاوی وظیفه جذب چربی‌های شکسته‌شده را دارد. از این طریق چربی‌های اضافه و ناخواسته شما به‌راحتی دفع می‌شوند و شما به اندام دلخواه و متناسب خود خواهید رسید.

همه چیز در مورد دستگاه کویتیشن و نحوه عملکرد آن

پیش از پرداختن به دستگاه Cavitation، ابتدا باید توضیح مختصری درمورد امواج فراصوت برای شما عزیزان بازگو کنیم. UltraSound در پزشکی کاربردهای فراوانی دارد؛ از تصویربرداری‌های نقاط مختلف بدن گرفته تا حذف چربی و لاغری، همگی جزئی از کاربردهای اولتراسوند هستند. انرژی تولیدشده توسط فراصوت، روی ارگان‌های بدن اثر می‌گذارد و نتیجه موردنظر را در اختیار ما قرار می‌دهد.

مکانیسم اثر کویتیشن، نفوذ به بافت‌های چربی از طریق ارتعاشات سلول‌ها و نوسانات مکانیکی می‌باشد. این لرزش‌ها باعث ایجاد نیروی برش برای تخریب موضعی سلول‌های چربی خواهند شد که در نهایت به شکستن چربی و لاغری می‌انجامد.

هزینه کویتیشن و قیمت دستگاه ترواسکالپ

هزینه کویتیشن و قیمت دستگاه ترواسکالپ

با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود دستگاه‌های نوین و پیشرفته به بازار هستیم. یکی از همین موارد، دستگاه ترواسکالپ است که بهترین شیوه برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام در سراسر جهان محسوب می‌شود. تخمین هزینه Cavitation و Truescalpt باتوجه‌به نوسانات بازار ارز، ممکن نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت هرگونه دستگاه لاغری، با کارشناسان مجموعه آفاطب تماس بگیرید.

کویتیشن لاغری چه مزایا و معایبی دارد؟

هنگامی که افراد می‌خواهند با همه چیز در مورد دستگاه کویتیشن آشنا شوند، یکی از بیشترین پرسش‌ها درباره مزایا و معایب دستگاه است. افراد حاضر در نمایندگی فروش دستگاه های لاغری ممکن است به این موارد اشاره نکنند؛ ولی ما قصد داریم کلیه نکات اعم از امتیازات و کاستی‌های Cavitaion را بیان کنیم.

مزایای استفاده از این دستگاه:

  • کم بودن درد
  • عوارض بسیار ناچیز
  • نتیجه در کمترین زمان

معایب استفاده از کویتیشن:

  • قرمز شدن محل تحت درمان
  • کبودی
  • سردرد خفیف

فراموش نکنید که همه دستگاه‌های پزشکی به‌کار رفته در حوزه زیبایی عوارضی دارند؛ اما باید این عوارض را در مقایسه با دستگاه‌ها مقایسه کرد. معایب برشمرده برای دستگاه Cavitaion همگی زودگذر هستند و افراد می‌توانند پس از چند روز، فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند.

تعداد جلسات و نکات مراقبتی هنگام درمان با Cavitation

هر شخص باتوجه به ساختار بدنی خود، میزان انباشته شدن توده‌های چربی و اضافه‌وزنی که دارد، باید از پزشک معالج خود درباره تعداد جلسات درمان با کویتیشن سوال کند. به‌طور معمول افراد بین 6 الی 10 جلسه برای رسیدن به اندام ایده‌آل از طریق این دستگاه نیاز دارند. هرجلسه ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و از جلسه دوم شاهد تغییرات چشمگیری خواهید بود.

پیش از مراجعه حتما به میزان کافی آب بنوشید، ۴۸ ساعت پیش از درمان، نوشیدنی‌های الکی مصرف نکنید و داروهای درمان چاقی را به‌کلی قطع کنید. پس از هرجلسه، افراد ملزم به تحرک، نوشیدن آب کافی و پرهیز از میل کردن غذاهای چرب هستند.

خرید انواع لیزرهای لاغری غیرتهاجمی از آفا

خرید انواع لیزرهای لاغری غیرتهاجمی از آفا

در این مطلب همه چیز در مورد دستگاه کویتیشن را برای علاقه‌مندان عزیز بازگو کردیم؛ اکنون می‌دانید که این روش غیرتهاجمی، چگونه از طریق امواج فراصوت چربی‌ها را تخریب می‌کند. به یاد داشته باشید اندام ایده‌آل با Cavitation از جلسه دوم به‌دست می‌آید و باتوجه‌به اضافه وزنی که دارید، بین 6 تا 10 جلسه طول می‌کشد.

پیش از مراجعه به کلنیک حتما مقدار مناسبی آب بنوشید و پس از درمان، تحرک کافی داشته باشید؛ همچنین از خوردن غذاهای چرب و پرکالری نیز باید دوری کنید.

پیشنهاد ما برای سفارش بهترین دستگاه‌های لاغری، سایت آفا به نشانی afateb.com است. کلیه پزشکان، متخصصان و مدیران کلینیک‌های زیبایی برای خرید انواع دستگاه‌های زیبایی از جمله لیزر موهای زائد، دستگاه‌های لاغری و زیبایی به مجموعه آفتاب فروزان آریا مراجعه می‌کنند.

سابقه فروش آفا به بیش از ۱۵ سال می‌رسد؛ به‌همین‌دلیل است که مدیران مطب‌های زیبایی معتبر، با نام آفا به‌خوبی آشنا هستند. به‌منظور هرگونه راهنمایی، سوال درباره دستگاه‌ها و استعلام قیمت نیز بهتر است با شماره تلفن 02188107070 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی مجرب آفتاب فروزان آریا آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.