چکیده : بسیاری از کلینیک های زیبایی در انتخاب دستگاه لیزر الکساندرایت دچار چالش هستند، در حال حاضر بسیاری از برند های موجود در بازار ایران چینی بوده و از کیفیت چندانی برخوردار نیستند. در شرایط تحریمی ایران واردات محصولات با کیفیت بسیار سخت شده است اما بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال تجربه در واردات محصولات زیبایی و کلینیکال موفق به اخذ نمایندگی محصولات با کیفیت از کره جنوبی شده است.

 

اگر در حوزه ی خدمات زیبایی پوست فعالیت دارید و قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارید، باید در انتخاب خود خیلی دقت به خرج دهید، زیرا این حوزه دارای حساسیت های خاصی می باشد که با یک انتخاب اشتباه علاوه بر ضررهای مادی اعتبار خود را در این حوزه از دست خواهید داد.

در صورتی که دستگاه اصل و با کیفیتی تهیه کرده باشید تاثیر گذاری مفید را مشاهده خواهید، در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های رفع موهای زائد که در تمامی کلینیک های زیبایی قطعا یکی از این نوع را مشاهده خواهید نمود دستگاه لیزر الکساندرایت است، این دستگاه که لیزر الکس نیز نامیده میشود یکی از بهترین لیزر های موهای زائد در دنیا است.

در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس و یا بطور کلی دستگاه های کلینیکال زیبایی باید یکسری نکات را ند نظرتان قرار دهید که در ادامه با بیان برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

اهمیت شرکت تولید کننده دستگاه لیزر

می توان گفت حدودا 50 سال پیش فناوری لیزر موهای زائد با فناوری روبی در زمینه خدمات زیبایی مطرح گردید، از آن سالها تا امروز این فناوری تغییرات زیادی پیدا کرده و روز به روز به سمت پیشرفته شدن و رفع ایرادات پیش رفته است.

مثلا پرتوهای دستگاه های لیزر، کاهش عوارض احتمالی و بسیاری موارد دیگر روز به روز در حال بهبود و رفع ایرادات احتمالی است، البته نکته ی بسیار مهم این است که دستگاه های لیزر و فناوری های بخصوص در هر کدام با توجه به کمپانی سازنده فرق می کند. از این رو شما باید در هنگام انتخاب محصول به کمپانی سازنده و فناوری به کار رفته د رآن توجه نمایید.

طول موج های دستگاه الکس

بهتر است بدانید که برای تخریب موهای زائد باید فولیکول های مو را تخریب نماییم، برای این کار پرتوهای نور با طول موج مناسب، متناسب با نوع پوست و موها به پوست تابانده می شود. این پرتوها در پوست نفوذ کرده و توسط ملانین موها جذب می شود و به ریشه و فولیکول موها می رسد.

طول موج های دستگاه الکس

پرتوهای تابانده شده فولیکول و ریشه ی موها را تخریب کرده و به این صورت از رشد موهای زائد جلوگیری می کنند، با توجه به اینکه دستگاه های لیزر دارای قسمت خنک کننده هستند، به دیگر قسمتهای پوست آسیبی وارد نمی شود. البته باید توجه نمایید که خدمات لیزر را باید از اپراتورهای باتجربه در مراکز معتبر دریافت نمایید. زیرا اگر لیزر موها به درستی انجام نشود ممکن است عوارض جبران ناپذیر به جای گذارد.

طول موج دستگاه الکساندرایت در حدی می باشد که در اکثر تیپ های پوستی می تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد، از این رو یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر در سطح جهانی است.

پروب دستگاه لیزر

پروب در ساده ترین تعریف، به سری دستگاه لیزر موهای زائد گفته می شود. اپراتور پروب را در دست گرفته و از طریق آن پرتوهای نور را به ناحیه مورد نظر برای درمان ارسال می کند. در میان دستگاه های لیزر به صورت کلی سه نوع، پروب های قلمی، پروب های خوشه ای و پروب اسکنر دیده می شود:

  • پروب قلمی این مورد به صورت گسترده استفاده می شود. از نظر شکل ظاهری مانند یک قلم باریک بوده و فقط یک تکه پرتو را انتشار داده و به صورت مستقیم وارد بافت شده و در محل مناسب اثر می گذارد. از این رو استفاده از این نوع پروب بسیار شایع است.
  • پروب خوشه ایاین پروب بر خلاف نوع قلمی تعداد بیشتری پرتو را به صورت همزمان به پوست می تاباند. به خاطر تاباندن تعداد بیشتری پرتو، این نوع پروب با توان بیشتری پرتوهای نور را به محل مورد نظر ارسال می کند.
  • پروب اسکنراین پروب ها شبیه دستگاه های تبلت هستند و ابتدا اپراتور با آن محل مورد نظر را اسکن می کند و سپس پرتوهای نور را به آن قسمت می تاباند.

در لیزر موهای زائد از نوع اول استفاده می کنند، همچنین با توجه به بسیاری از بیماری های پوستی و واگیر امروزه انواع یکبار مصرف نیز موجود بوده و بسیاری از مراکز معتبر از این نوع پروب ها استفاده می نمایند.

پروب دستگاه لیزر

بنابراین اگر در این زمینه حساسیت دارید حتما قبل از لیزر به استفاده از پروب یکبار مصرف اشاره نمایید. و قبل از شروع جلسه لیزر به پروب توجه نمایید. از طرفی اگر خودتان در این زمینه فعالیت دارید برای کسب اعتبار  بیشتر و درمانی بهداشتی حتما از پروب های یکبار مصرف استفاده نمایید.

ضمانت نامه پس از فروش دستگاه لیزر الکس

باید بدانید که قبل از خرید یا انتخاب هر وسیله ای باید در مورد آن تحقیق نمایید، دستگاه لیزر موهای زائد وسیله ای حساس می باشد که با انتخاب نادرست می تواند برایتان زیان آور باشد، از این رو اولا باید توجه نمایید که این دستگاه را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید. شرکت هایی که اقدام به فروش دستگاه های لیزر می کنند اگر از اعتبار کافی برخوردار باشند ضمانت های لازم را در هنگام فروش به شما ارائه می دهند. ضمانت کیفیت دستگاه در برخی از شرکت ها مانند شرکت بازرگانی ام بی، که یک شرکت مطرح و معتبر است با بهترین خدمات پس از فروش به شما ارئه می گردد.

دستگاه لیزر الکس

ارائه خدمات پس از فروش یکی از بزرگترین مزیت های تهیه دستگاه لیزر الکساندرایت از بازرگانی ام بی است، از طرفی هر دستگاهی بعد از مدت زمان مشخصی استفاده ممکن است دچار ایراداتی گردد، این شرکت به خاطر تامین همیشگی و پایدار قطعات دستگاه خیال شما را از بابت تعمیرات احتمالی در آینده راحت می کند.

تامین قطعات و انجام تعمیرات دستگاه لیزر

باید بدانید که برخی از قطعات دستگاه لیزر پس از مدت زمان مشخصی باید تعویض شود، اما نگران نباشید اگر شما از شرکت معتبری خرید نمایید، به شما تامین قطعات ارائه می دهند که از این طریق می توانید آن قطعات را تعویض نمایید.

سخن پایانی

بسیاری از کلینیک های زیبایی در انتخاب دستگاه لیزر الکساندرایت دچار چالش هستند، در حال حاضر بسیاری از برند های موجود در بازار ایران چینی بوده و از کیفیت چندانی برخوردار نیستند. در شرایط تحریمی ایران واردات محصولات با کیفیت بسیار سخت شده است اما بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال تجربه در واردات محصولات زیبایی و کلینیکال موفق به اخذ نمایندگی محصولات با کیفیت از کره جنوبی شده است.

بهترین دستگاه لیزر الکس موجود در بازار ایران مربوط به شرکت المنیک کره جنوبی بوده و با نام رسمی دستگاه الکساندرایت المنت Element توسط شرکت ام بی ارائه میگردد، جهت مشاهده تمامی محصولات شرکت ام بی میتوانید به سایت شرکت مراجعه نمایید.

منبع: وبسایت بازرگانی ام بی