اگر به فکر خرید تجهیزات کلینیک زیبایی هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیمات ممکن را بگیرید. امروزه رسیدگی به پوست و مو و زیبا به نظر رسیدن دغدغه بسیاری از افراد است چرا که می‌گویند خدا زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد.
فرقی نمی‌کند شما سرمایه گذار باشید یا پزشکی که می‌خواهد مطب خود را تجهیز کند، بازار پر از مارک‌ها و وسایل مختلف است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در ابتدای کار ممکن است با فهرست سرسام آوری از وسایل رو به رو شوید. به این فکر کنید که کدام یک برای شما بهترین کاربرد را دارد.
بخاطر رفع چنین دغدغه‌ای با ما همراه باشید تا لیستی از مهمترین و کاربردی‌ترین تجهیزات کلینیک زیبایی که به شما کمک می‌کند به بهترین صورت از آن استفاده کرده و علاوه بر افزایش درآمد، مشتریانی راضی داشته باشید را معرفی کنیم. در انتها نیز بهترین راه انتخاب وسایل و تجهیزات کلینیک زیبایی را برای شما توضیح خواهیم داد تا علاوه بر استفاده طولانی مدت از کیفیت وسایل رضایت داشته باشید.

تجهیز کلینیک زیبایی

نکات مهمی که قبل از تجهیز کلینیک زیبایی باید به آن توجه کرد

برای داشتن خریدی مناسب و باکیفیت بهتر است قبل از اقدام، به نکات مهمی توجه کنید تا در انتها از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. برای تجهیز کردن کلینیک زیبایی به چه چیزهایی توجه کنیم؟
1- بودجه خود را در نظر بگیرید: تجهیزات کلینیک زیبایی در طی سالیان اخیر از نظر عملکرد، پیشرفت چشمگیری داشته است. اضافه شدن مواردی که هم در راستای راحتی پزشک و هم کاربر است، اضافه شدن آپشن‌های پیشرفته، سرعت و دقت انجام امور و … همگی باعث به روز شدن وسایل زیبایی شده است. شما بایستی قبل از خرید چنین وسایلی، بودجه خود را مد نظر قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. چرا که اگر بخواهید تمامی وسایل مورد نیاز را که از آخرین تکنولوژی استفاده می‌کنند خریداری کنید، نیاز به سرمایه بسیار بیشتری خواهید داشت. پس در نظر گرفتن بودجه می‌تواند به تعداد و نوع خرید شما کمک کند.

2- کیفیت اجناس: کیفیت اولین چیزی است که برای تجهیزات کلینیک زیبایی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر دقت به مارک و مدل تجهیزات، اعتبار فروشنده نیز بسیار مهم است. شاید از هر وسیله مارک‌های مختلفی همان کارایی را داشته باشند اما در طولانی مدت مارک‌های شناخته شده، طول عمر و کیفیت بیشتری خواهند داشت.

3- قیمت تجهیزات کلینیک زیبایی: با توجه به رو به رشد بودن صنعت زیبایی و وجود سرمایه گذاران و پزشکان زیاد در این حوزه، قیمت‌ها به صورت رقابتی مشخص می‌شود. لذا باید خرید از مراکزی صورت پذیرد که علاوه بر ضمانت کیفیت، قیمت‌های مناسب و معقولی هم داشته باشند و به شما قیمت‌های نجومی ندهند.

4- خدمات پس از فروش تجهیزات زیبایی: یکی از عواملی که باعث اعتماد و همچنین رضایت خرید می‌شود، وجود ضمانت پس از فروش تجهیزات کلینیک زیبایی است. شرکت رهیافت طب یکی از این فروشگاه هایی است که از مهمترین خط مشی‌های خود را تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات و به‌روزرسانی آنها در نظر گرفته است.  چرا که معتقد است مشتریان باید از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی بهره‌مند شده و علاوه بر آن، از خدمات سرویس و نگهداری و تعمیرات شرکت نیز بهره‌مند شوند.

5- ابعاد و مساحت محل کار: بخاطر وجود ابعاد متفاوتی که تجهیزات زیبایی دارند، بهتر است ابعاد مکان را در نظر بگیری تا با شلوغی بیش از حد فضا رو به رو نشوید. وسایلی همچون صندلی یبایی، تقریبا یک وسیله بزرگ بوده و قرار گرفتن آن در کنار این وسایل، می‌تواند جای شما را تنگ کند.

تجهیزات اصلی کلینیک زیبایی

اما قسمت مهم این است که شما برای تجهیز کلینیک زیبایی به چه وسایلی نیاز دارید؟ پس باید به سراغ اصل مطلب رفت و از حاشیه به دور بود. برای آسان‌تر شدن دسترسی، تجهیزات لازم به پنج دسته تجهیزات کاشت مو و زیبایی، مزوتراپی و میکرونیدلینگ، جوانسازی و پاکسازی، لیپوساکشن و تزریق چربی ژل و ملزومات زیبایی تقسیم شده‌اند. برای هر دسته وسایل و شرایط خاصی لازم است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

تجهیزات کاشت مو و زیبایی: حساسیت بالای این روش از نظر درمانی و پزشکی، ما را ملزم می‌کند در خرید این تجهیزات دقت بیشتری داشته باشیم. برخی از این وسایل مانند تخت و چراغ، قابل مصرف برای سایر فیلدهای زیبایی است و برخی از آنها همچون تبدیل پانچ، گالی پات و … تنها مخصوص این روش زیبایی است.  تخت جراحی، چراغ جراحی و لوپ، صندلی و تابوره، موتورهای برداشت مو، دسته تیغ و پنس کاشت مو، تیغ کاشت، تیغ برداشت مو و تبدیل پانچ، گالی پات رسیور پلیت، تجهیزات حرفه‌ای و متعلقات کاشت مو مهمترین و پرکاربردترین ابزار کاشت مو هستند.

 مزوتراپی و میکرونیدلینگ: بخاطر ماندگاری طولانی مدت درمان‌های پوستی با استفاده از سوزن، امروزه این روش مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دستگاه میکرو نیدلینگ، کاتریج میکرو نیدلینگ، کوکتل‌های مزوتراپی، سرسوزن مزوتراپی از جمله دستگاه‌های پرکاربرد برای انجام این روش زیبایی هستند.

 جوانسازی و پاکسازی: اهمیت جوان سازی پوست به قدری زیاد است که روش‌های مختلف و متنوعی برای آن به وجود آمده است. دستگاه میکرودرم آبریژن، دستگاه درما اف و ویبراتور، دستگاه هیدرودرمی و هیدروفرمینگ، درمارولر، دستگاه بیوتی پن، پلاسما پن، دستگاه هایفو، مزوگان، دستگاه الکترولیز و آر اف، لیزر جوانسازی و انواع دستگاه بخور همگی در جوانسازی از طریق پزشک کاربرد دارند. در صورت نیاز میتوانید قیمت دستگاه هیدرودرمی را در وب سایت رهیافت طب مشاهده کنید.

لیپوساکشن و تزریق چربی ژل: کانولا یکبار مصرف، کانولا دائم، انواع کانکتور، انواع ژل‌های هیارونیک اسید از جمله وسایل مهم و پرکاربرد این رشته کاری هستند.

ملزومات زیبایی: انواع عینک شیلد و ذره بین دار، هدلایت، ماژیک و خط کش استریل، انواع ژل التراسونیک و هیدرودرمی و ماسک، میکرواسکنر پوستی، پودر میکرودرم و سوزن آر اف در این دسته بندی قرار می‌گیرند که در واقع به نوعی وسایل جانبی هستند.

پرکاربردترین دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی کدامند؟

از آنجا که جوانسازی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، روش‌های متفاوتی هم برای انجام این کار در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. مراجعان زیادی به دنبال استفاده از روش‌های بدون درد هستند بنابر این توصیه ما استفاده از روش‌های بدون درد برای آنها به صورت طبیعی است. چرا که با استفاده از این روش حتی در یک جلسه هم بهبودی حاصل شده و نیاز به تعداد جلسات زیاد نیست.

بیشترین موارد مورد توجه افراد آبرسانی یا هیدرودرم آبریژن است. حدودا 70 درصد وزن بدن را آب فرا گرفته بناربراین وجود پوستی درخشان و انعطاف پذیر، از طریق دستگاه هیدرودرمی و هیدروفرمینگ انجام خواهد شد.
برای پوست‌های حساس ، پوست‌هایی که چروک دارند، آکنه خفیف داشته و یا نیاز به بازسازی دارند نسبت به این روش به خوبی جواب می‌گیرند. دستگاه هیدرودرمی پویان تجهیز امکان تنظیم گالوانیک دور چشم، شدت پروپ، جریان یکنواخت، استارت اتوماتیک و … را دارد. همچنین صفحه نمایش دقیق آن نمایش دزن و های فرکانس و … را نیز نمایان می‌کند.

 

در صورتی که در زمینه جوانسازی و پاکسازی پوست فعالیت حرفه‌ای دارید و یا می خواهید در این زمینه شروع به فعالیت کنید، می‌توانید دستگاه هیدرودمی و هیدروفرمینگ و … برای سالن زیبایی خود و یا کلینیک تخصصی را از تجهیزات پزشکی رهیافت طب که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه  بصورت حضوری و آنلاین را دارد، تهیه کنید.

رهیافت طب

چطور رهیافت طب به شما در خرید وسایل و تجهیزات پوست مو و زیبایی کمک می‌کند؟

رهیافت طب با بیش از 35 سال سابقه درخشان در حوزه فروش و تعمیرات تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی، بیش از 95 درصد از کلینیکهای زیبایی جنوب کشور را مجهز کرده است. همچنین با مشتریانی از کشورهای عراق، قطر، کویت، عمان و افغانستان، رضایت آنها را نیز جلب کرده است.
این شرکت علاوه بر تامین و تجهیز قطعات، چندین سال خدمات و پشتیبانی پس از فروش ارائه خواهد داد و قبل از حرید با ارائه مشاوه در زمینه انتخاب بهترین تجهیزات، همراه شما خواهد بود.
رهیافت طب بر این اصل استوار است که با ارائه محصولات کیفیت و به روز، حق مشتریان است که از تجهیزات مدرن استفاده کرده و از خدمات و سرویس به موقع و با کیفیت استفاده نمایند.

رهیافت طب در زمینه های زیر در خدمت رسانی به مشتریان زبانزد است:
• تجهیز کلینیک‌های کاشت مو، زیبایی و دندانپزشکی و دامپزشکی
• تامین تجهیزات و مواد مصرفی پزشکی و بیمارستانی
• تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع غذایی
• آموزش پرسنل مراکز و کلینیک‌ها در زمینه مهارت‌های ارتباطی و تجهیزات پزشکی
• مشاوره تخصصی بازاریابی، تبلیغات و برندسازی کلینیک‌های درمانی و زیبایی
• طراحی فضای داخلی کلینیک‌ها براساس اصول دانشگاه علوم پزشکی

پس اگر در زمینه تجهیزات پوست، مو و زیبایی نیاز به مشاوران با سابقه‌ای دارید، با رهیافت طب در ارتباط باشید.