در چند سال اخیر صندلی ماساژ به دلیل طیف وسیعِ مزایای خود به گزینه‌ی بسیار محبوبی برای منازل و ادارات تبدیل شده است. صندلی ماساژ می‌تواند بعد از یک روز سخت کاری به کمک‌تان بیاید و با تقویت احساسات خوشایند، حس آرامش را به شما بدهد. با همه‌ی این‌ها صندلی‌ ماساژور ارزان نیست و شما باید با بررسی فاکتورهای مختلف بهترین مدل صندلی ماساژور را انتخاب کنید.

ما در زیر 4 صندلی ماساژور برتر بازار ایران را به همراه مشخصات آن‌ها معرفی کرده‌ایم تا تجربه‌ی خرید موفقی را برای شما رقم بزنیم. همه‌ی محصولاتی که در زیر آن‌ها را معرفی کرده‌ایم، دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشند و این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خریدتان پشیمان نخواهید شد.

بهترین مدل صندلی ماساژور

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A389-2

حتما تا به حال نام آیرست، یکی از ۳ کمپانی برتر دنیا در زمینه تکنولوژی‌های ماساژ را شنیده‌اید. خوشبختانه این امکان در ایران نیز فراهم شده است که صندلی‌های ماساژ این کمپانی بزرگ دنیا را خریداری نمایید. شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا “نماینده انحصاری شرکت آیرست” در ایران امکان خرید صندلی ماساژ این برند نام‌ آشنا را برای شما فراهم کرده است.

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A389-2 که عکس آن را در زیر مشاهده می‌کنید، یکی از برترین صندلی ماساژ از برند آیرست است که دارای کیفیت عالی و خدمات پس از فروش می‌باشد. این صندلی دارای امکانات منحصربفردی همچون ماساژ گهواره‌ای، ماساژ سریع  DEMO، ماساژ کف پا، گرمکن، ماساژ چرخشی در ناحیه کمر و پشت، بالشت قابل تنظیم پشت سر، تسویه هوا و بسیاری از امکانات دیگر است که یک ماساژ عالی را می‌تواند برای شما رقم بزند.

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A389-2

 

تمامی مشخصات این محصول به همراه قیمت آن در سایت آیرست موجود است که پس از بررسی‌های لازم می‌توانید نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. برای مشاهده مشخصات محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A389-2

 

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A100

بهترین مدل صندلی ماساژور بعدی که می‌خواهیم معرفی کنیم، محصول دیگری از برند آیرست که از امکانات بی‌نظیری برخوردار است. این صندلی  یکی از مجهزترین صندلی‌های صنعت ماساژ است و به طراحی‌ بی‌نظیر و کیفیت بالای خود مشهور می‌باشد. این دستگاه دارای 23 برنامه ماساژ اتوماتیک در 4 بخش تفکیک شده است؛ یعنی برای هر فردی با سلیقه‌ی متفاوت چیزی برای عرضه دارد. به این ترتیب برای خانواده‌هایی با سلایق مختلف می‌تواند کاربردی باشد.

همینطور این صندلی مجهز به ایربگ روی پا، ماساژ 3 بعدی، کنترل پنل لمسی، رولینگ پشت کمر، کیسه هوا در قسمت پشت کمر، ماساژ موجی در قسمت نشیمنگاه، هیتر گرمایشی، سیستم تصفیه هوا، قابلیت پخش موزیک از طریق بلوتوث با اسپیکر، ماساژ مالشی در قسمت ساق پا و برخی از امکانات دیگر است.صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A100

تمامی مشخصات این محصول به همراه قیمت آن در سایت آیرست موجود است که پس از بررسی‌های لازم می‌توانید نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. توجه کنید که آیرست با بیش از 50 نمایندگی در سراسر ایران از شمال تا جنوب را پوشش داده است که می‌توانید از شهر خودتان نیز به صورت حضوری اقدام به خرید کنید. برای مشاهده مشخصات محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صندلی ماساژ آیرست مدل SL-A100

 

صندلی ماساژور مدل RT-8900

شاید بتوان گفت که صندلی ماساژور مدل RT-8900 مدرن‌ترین محصول کمپانی روتای است که دارای دو مکانیسم ماساژ مجزا می‌باشد. این صندلی دارای تجهیزات پیشرفته‌، پنل لمسی، مکانیزم ماساژ سه بعدی و تنوع بالای برنامه‌های ماساژ است که آن را از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

صندلی ماساژور مدل RT-8900 دارای حالت تختشو است که به ماساژ ِبهتر نشیمنگاه و کمر شما کمک می‌کند. همینطور این صندلی دارای تبلت لمسی 8 اینچی با کیفیت بسیار بالا می‌باشد که جهت سهولت استفاده از دستگاه، در آن تعبیه شده است.صندلی ماساژور مدل RT-8900

شما می‌توانید با مراجعه به سایت روتای نسبت به خرید این صندلی ماساژور اقدام کنید. به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی کردیم، از مزیت‌هایی نظیر حمل و نصب رایگان، ۸ سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی برخوردار هستند.

صندلی ماساژور مدل RT-8900

 

صندلی ماساژ مدل RT-5862

صندلی ماساژ مدل RT-5862 که محصول برند معتبر روتای است، یکی دیگر از بهترین مدل صندلی ماساژور در بازار ایران می‌باشد. روتای نیز جزو معتبرترین کمپانی‌های دنیا در زمینه تکنولوژی‌های ماساژ است که خوشبختانه امکان خرید محصولات آن از طریق سایت rotai.asia در ایران فراهم شده است.

این صندلی دارای امکانات متنوعی همچون ماساژ سه بعدی، برنامه‌های اتومات  و سیستم گرمایش است. شاید یکی از امکانات جالب این صندلی، قابلیت همسان‌سازی میزان صدا و ریتم موزیک با نحوه ماساژ مکانیکی دستگاه است که در نوع خود تجربه‌ی جدیدی می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های این صندلی ماساژور، همسان‌سازی میزان صدا و ریتم موزیک با نحوه ماساژ مکانیکی دستگاه است که تجربه متفاوتی را ایجاد می‌کند. تمامی مشخصات این محصول به همراه قیمت آن در سایت روتای به نشانی موجود است که پس از بررسی‌های لازم می‌توانید نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. روتای نیز دارای شعب و نمایندگی مختلفی در سطح کشور است که می‌توانید به صورت حضوری نیز خرید کنید. برای مشاهده مشخصات محصول می توانید عبارت زیر را در گوگل جستجو کنید:

صندلی ماساژ مدل RT-5862 روتای