این روزها با زیاد شدن مشغله های روزمره، افراد فرصت کمتری برای رسیدگی به نیازهای شخصی و استراحت کردن دارند و این موضوع باعث بروز مشکلات جدی در طولانی مدت میشود. استفاده از ماساژور تفنگی یا هر نوع ماساژور دستی میتواند به افراد این امکان را بدهد تا زمانی هرچند کوتاه در روز را به سلامت و وضعیت بدنی خود اختصاص بدهند. سوالی که در این لحظه پیش می آید این است که ماساژور تفنگی چی بخریم و از کجا بخریم، در ادامه به جواب این دسته از سوالات میپردازیم و به طور کلی به معرفی مزیت های استفاده از ماساژورهای دستی پرداخته میشود.

ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی نوعی ماساژور دستی است که با وارد کردن ضربه های عمیق به عضلات، باعث ایجاد گردش خون و رفع خستگی میگردد. این مدل از ماساژور که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، یکی از راهکارهای سریع در جهت رفع مشکلات عضلانی و همچنین بالا بردن جریان خون میشود.

یکی از ویژگی هایی که خرید ماساژورهای تفنگی را مقرون به صرفه میکند سری یا هدهای متنوع ماساژ است که به کمک آنها میتوان در جهت ماساژ نواحی مختلف بدن اقدام کرد. به کمک سری های توپی یا کروی شکل، ماشه ای و تخت میتوان به ماساژ نواحی مختلف صورت پرداخت.

از سری کروی و همچنین سری تخت میتوان برای تمام نقاط بدن استفاده کرد و توصیه میشود در صورتی که آشنایی با نحوه کارکرد ماساژور ندارید، با این سری شروع کنید. سری ماشه ای میتواند گزینه مناسبی برای درمان گرفتگی های عضلانی و همچنین ماساژ دست و پا به شمار برود. همچنین سری U شکل میتواند برای درمان دردهای نواحی پا و ستون فقرات کمر به بهترین نحو عمل کند.

مزیت های استفاده از ماساژور تفنگی

انواع سری ماساژور تفنگی

استفاده از ماساژور تفنگی راهی مطمئن برای درمان دردهای عضلانی و مفصلی در بلندمدت به شمار میرود. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از ماساژورهای تفنگی پرداخته میشود.

  • همانطور که گفته شد، ماساژور تفنگی هم مانند سایر ماساژورهای دستی دیگر، برای درمان دائم دردهای عضلانی و همچنین رفع خستگی کاربرد دارد.
  • استفاده از ماساژور تفنگی به دلیل مدل ماساژ و همچنین وارد کردن ضربه های عمیق در مفاصل و عضلات باعث بالا بردن جریان خون میشود. این ویژگی همچنین از تجمع و رسوب اسید لاکتیک در سطح خون جلوگیری میکند، تجمع بیش از حد اسید لاکتیک میتواند مشکلات زیادی از جمله کبودی های ناگهانی سطح پوست را ایجاد کند.
  • استفاده از ماساژورهای تفنگی در بلند مدت میتواند باعث آزادسازی مایعات بدن و در ادامه بالا بردن متابولیسم بدن شود.
  • به کمک ماساژورهای تفنگی میتوان به راحتی خستگی های روزمره را کنترل کرد و این موضوع میتواند تاثیر مستقیم و مثبتی در کیفیت خواب و زندگی نیز داشته باشد.
  • ماساژورهای تفنگی به خصوص در ورزش کردن میتواند گزینه مناسبی برای گرم کردن پیش از شروع ورزش و سرد کردن بعد از اتمام ورزش به شمار میرود.

استفاده از ماساژور تفنگی به چه کسانی پیشنهاد نمیشود؟

با در نظر گرفتن تمامی مزیت ها و کارکرد مفیدی که از ماساژور تفنگی انتظار میرود، ماساژورهای تفنگی مانند هر محصول دیگری ممکن است برای همه مفید نباشد، در همین جهت توصیه میشود به مواردی که بهتر است از ماساژور تفنگی استفاده نشود، توجه کنید.

  • استفاده از ماساژورهای تفنگی به دلیل نوع ماساژ خاص و ضربه های وارده، برای افرادی که از بیماری های مزمن مفصلی مانند آروریت، پوکی استخوان و… رنج میبرند، به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
  • همه میدانیم که در دوران بارداری و شیردهی محدودیت هایی برای مادر به جهت حفظ سلامت فرزند توصیه میشود، یکی از این محدودیت ها، استفاده از ماساژورهای برقی است که میتواند سلامت مادر و فرزند را به خطر بیاندازد. با توجه به وضعیت خاصی که بانوان در زمان بارداری دارند توصیه میشود از ماساژ دستی در این دوران استفاده شود. همچنین توصیه میشود به منظور کسب اطلاعات و اطمینان بیشتر با پزشک معالج مشورت شود.
  • همانطور که میدانید، کسانی که بیماری های قلبی و سن بالایی دارند، بیشتر از هر فرد دیگری نیاز به مراقبت و تغییر شیوه زندگی دارند؛ در همین راستا استفاده از ماساژورهای تفنگی میتواند برای این دسته از افراد مشکلات جدی فراهم کند.

در هنگام خرید ماساژور تفنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ماساژور تفنگی

از آنجایی که قیمت دستگاه های ماساژور برقی مانند ماساژورهای تفنگی به نسبت بالاست، پیشنهاد میشود به منظور بالا بردن سطح رضایت از خرید، پیش از خرید به دقت به بررسی ویژگی های ماساژور و همچنین قابلیت هایی که انتظار دارید، بپردازید. این موضوع میتواند کمک قابل توجهی به انتخاب درست ماساژور بکند. در همین راستا در ادامه به بررسی مهم ترین مواردی که از ماساژور تفنگی انتظار میرود، پرداخته شده است.

  • یکی از اولین نکاتی که در هنگام خرید ماساژورهای تفنگی باید مدنظر قرار دهید، قیمت کالای مورد نظر و بررسی امکاناتی است که دستگاه در اختیار کاربر قرار میدهد. به طور مثال در صورتی که قیمت ماساژور با یک سری با قیمت یک ماساژور با 5 سری یکسان باشد، در مرحله بعدی باید به بررسی کیفیت ساخت و برند محصول توجه شود.
  • یکی دیگر از مهمترین عوامل در بررسی و قیمت گذاری ماساژورها، توجه به ظرفیت باتری آن است که میتواند امکان استفاده از ماساژور را در صورتی که دسترسی به شارژر نیست (به خصوص در زمان مسافرت) فراهم کند.
  • توجه به خدمات پس از فروش ماساژور تفنگی یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت و کیفیت محصول مورد نظر است. به طور مثال خدمات گارانتی و پس از فروش میتواند در افزایش قیمت کالا موثر باشد، اما در مقابل میتواند تضمین کننده استفاده از ماساژور در طولانی مدت نیز باشد.
  • در این میان ممکن است برخی از ماساژورها با اینکه قابلیت های زیادی در اختیار کاربر قرار نمیدهند، همچنین ظرفیت باتری چندانی ندارند، به دلیل اینکه از برندهای مطرح در این حوزه به شمار میروند، قیمت بالاتری داشته باشند.
  • توجه به خرید محصولات اصل و غیر اصل میتواند یکی دیگر از نکات مهم و ضروری در انتخاب و خرید این دسته از کالاها به شمار برود، این موضوع به خصوص میتواند در مورد کالاهای کم فروش ماساژور به دلیل در دسترس نبودن همگانی و امکان فروش محصولات غیر اصل از اهمیت بیشتری برخوردار باشد

بهترین فروشگاه خرید ماساژور تفنگی

همانطور که اشاره شد، استفاده از ماساژورهای برقی مانند ماساژور تفنگی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها در جهت رفع خستگی ها مشکلات روزمره به شمار برود. اما در این میان توجه به قابلیت های ماساژور و همچنین قیمت این دسته از محصولات، یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. فروشگاه مستر رست یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژ برقی و دستی، همچنین ماساژور تفنگی به شمار میرود. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه بازدید کنید.