لیزر خانگی یکی از تکنولوژی های جدید روی کار آمده در دنیای امروز می باشد که طرفداران بسیاری دارد. عملکرد این دستگاه در از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن منجر گشته تا مورد توجه افراد بسیاری به خصوص بانوان قرار بگیرد. در واقع از بین بردن مواهای زائد همواره امری پر هزینه و زمانبر بود که اختراع و روی کار آمدن دستگاه لیزر خانگی این فرآیند را به راحتی امکان پذیر ساخت. شاید بسیاری تصور کنند که برای استفاده از دستگاه لیزر حتما باید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و با انواع خانگی این محصول آشنایی نداشته باشند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار دهیم و بهترین مرکز برای خرید آن در ایران را به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

ابتدا بهتر است با دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شوید. همانطور که بیان شد لیزر موهای زائد یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. هدف اصلی این دستگاه، کاهش و نازک کردن موهای زائد است. به این صورت که اشعه های لیزر به موهای زائد برخورد میکند. نور و گرمای ساطع شده از آن به طور مستقیم بر فولیکول های مو اثر گذاشته و به آن آسیب میرساند.

همانطور که میدانید فولیکول مو اصلی ترین دلیل رویش مو است. در نتیجه با از بین رفتن آن موهای زائد به طور کامل از بین میرود و از رشد مجدد آن جلوگیری خواهد شد. به بیان دیگر میتوان گفت که هدف اصلی دستگاه های لیزر، سلول های تولید کننده مو در ریشه می باشد و به این ترتیب طولانی مدت یا به طور دائمی موها زائد از بین میرود. محققان ثابت کرده اند که در دنیای امروز موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد استفاده از انواع دستگاه های لیزر می باشد.

آشنایی با دستگاه لیزر خانگی

یکی از انواع دستگاه های لیزر که در دنیای امروز بسیار رواج یافته اند، دستگاه لیزر خانگی می باشد. این دستگاه همانند دستگاه های حرفه ای با استفاده از IPL از انرژی نور متمرکز برای از بین بردن دائمی و کاهش رشد مو در بدن استفاده میکنند. دستگاه های لیزر خانگی دارای طراحی ساده تر و اندازه کوچکتری هستند و به همین دلیل نسبت به انواع حرفه ای آن قدرت کمتری دارند. اما راحتی استفاده و قیمت به صرفه از مزیت های این دستگاه می باشد که منجر گشته تا طرفداران بسیاری داشته باشد.

بهترین دستگاه لیزر خانگی در دنیا

افرادی که قصد خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی را دارند طبیعتا به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشند. بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران دستگاهی می باشد که دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار است. به جرات میتوان بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را دستگاه لیزر خانگی DEESS Hair Removal System دانست. این مدل دارای ویژگی ها  و مزیت های بیشماری می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای لیزر خانگی تبدیل کرده است.

لیزر خانگی دس دارای قابلیت تشخیص نوع و رنگ پوست می باشد که این قابلیت منجر گشته تا متناسب با هر فرد اشعه مورد نیاز آن را ساطع نماید. این دستگاه دارای تعداد شات های نا محدود است و این مورد از مزیت های لیزر خانگی دس است که منجر گشته تا به تعداد دفعات متعدد بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. نمایندگی رسمی هماسنتر در ایران نمایندگی فروش محصولات دس می باشد که میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصولات نمایید. از ویژگی های دستگاه لیزر خانگی دس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های دستگاه لیزر خانگی DEESS

ویژگی های دستگاه لیزر خانگی DEESS

این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های دستگاه لیزر خانگی دس است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.

در هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی دس نیاز به استعمال ژل نمی باشد.

برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.

اشعه های دستگاه لیزر خانگی دس یو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.

طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.

بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.

دستگاه لیزر خانگی دس برای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.

این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS

مهم ترین مزیت دستگاه لیزر خانگی دس چند کاره بودن آن است. به این معنی که علاوه بر رفع دائمی موهای زائد این دستگاه مزیت های دیگری نیز برای پوست شما به همراه دارد که منجر به محبوبیتش گشته است. از کاربردهای این برند دستگاه لیزر خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن

در بالا شما را با کاربرد دستگاه لیزر خانگی دس در از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن آشنا کردیم. اما این برند تغییرات و تکنولوژی های مختلف دیگری را نیز به دستگاه های خود اضافه کرده است که منجر گشته تا کاربردهای گسترده تری داشته باشد. برای از بین بردن موهای زائد اشعه های این دستگاه از یک فیلتر تعبیه شده در آن عبور میکند و به همین دلیل مستقیما با ریشه موهای شما برخورد کرده و با سوزاندن آن در از بین بردن دائمی آن موثر است. از این رو از دقت بالایی برخوردار است و به این ترتیب از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری می شود.

درمان جای جوش و آکنه

ایجاد جوش و آکنه روی پوست یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند. چرا که این مشکلات ظاهر ناخوشایندی را ایجاد میکنند و از این رو افراد به دنبال روش های مختلف برای درمان آن هستند. یکی از کارایی های دستگاه لیزر خانگی دس، درمان جای جوش و آکنه های پوستی می باشد. به این منظور در این دستگاه فیلتر دیگری به نام فیلتر پورفیریت تعبیه شده که اشعه های لیزر از آن خارج شده و منجر به نابودی کلی میکروب های آکنه میگردد. در نتیجه پوستی صاف، شاداب بدون هیچگونه لک و آکنه ای خواهید داشت.

کمک به جوانسازی پوست

یکی دیگر از مزیت های چشم گیر دستگاه لیزر خانگی دس، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی است. دستگاه لیزر خانگی دس دارای فیلتر دیگری، به نام فیلتر جوانسازی می باشد. با عبور اشعه های لیزر از فیلتر جوانسازی، پوست صوت گرم شده و در نتیجه جریان گردش خون افزایش پیدا میکند. افزایش جریان گردش خون منجر به تولید پروتئین های کلاژن و الاستین بیشتری شده و در نهایت جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های پوستی را به همراه دارد.

چرا از لیزر خانگی استفاده کنیم؟

چرا از لیزر خانگی استفاده کنیم؟

با استفاده از دستگاه لیزر خانگی میتوان به طور دائم از شر موهای زائد خلاص شد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه درد و نارحتی ایجاد نمیکند.

بازدهی و تاثیرگذاری دستگاه لیزر خانگی بسیار سریع تر از سایر روش ها می باشد. البته اثر گذاری این دستگاه با توجه به نوع و رنگ پوست به جلسات متفاوتی نیاز دارد.

مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از لیزر خانگی کم تر از سایر روش ها مانند اپیلاسیون می باشد. به طوری که برای نابودی موهای زائد کل بدن بین 20 دقیقه تا 1 ساعت زمان لازم است.

دستگاه لیزر خانگی ایمنی بالایی دارد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه خطر و عوارضی به همراه نخواهد داشت.

دستگاه لیزر خانگی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه لیزر خانگی دارای عملکردی دقیق است.

بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران

سوالات متداول

آیا اثر گذاری دستگاه های لیزر خانگی به اندازه لیزر های کلینیکی است؟

بله- در تهیه هر دو نوع این دستگاه از یک تکنولوژی استفاده میشود.

از دستگاه لیزر خانگی باید هر چند وقت یک بار باید استفاده شود؟

فاصله بین جلسات استفاده از لیزر خانگی به نوع دستگاه بستگی دارد اما معمولا به صورت هفتگی استفاده می شود.

آیا استفاده از لیزر خانگی در رفع موهای زائد به هزینه بالایی نیاز دارد؟

خیر-دستگاه لیزر خانگی روشی مقرون به صرفه می باشد.

آدرس و شماره تماس فروشگاه هما سنتر جهت خرید دستگاه لیزر خانگی: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – نبش کوچه داد – مجتمع الماس – طبقه پنجم – واحد ۵۳

شماره تماس0212246400 و 09128888346