پوست صورت در طول روز در معرض آلودگی‌های زیادی قرار می‌گیرد. از طرفی استفاده از برخی کرم‌ها و مواد آرایشی به دلیل نفوذ در پوست، باعث ایجاد آکنه و لک بر روی پوست صورت می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از این امر، استفاده از پاک‌کننده‌ها و مواد شوینده مناسب پوست است. تونرها یکی از بهترین و مهم‌ترین پاک‌کننده‌های صورت هستند که باعث تمیزی و لطیفی پوست شده و مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شوند.

گاهی اوقات برخی از کرم‌ها و مواد آرایشی پوست، به لایه‌های عمیق‌تر نفوذ می‌کنند که قابل حس کردن و دیدن نیستند. در این صورت ممکن است به راحتی با شوینده‌های طبیعی صورت از بین نروند. در این شرایط با استفاده از تونر مناسب پوست می‌توان به لایه‌های زیرین هم دسترسی پیدا کرد و پاک‌سازی عمیق‌تری انجام داد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین تونرهای مخصوص پوست‌های چرب و جوشدار بپردازیم. اگر پوست چربی دارید و هنوز نتوانسته‌اید تونر مناسب با پوست خود را پیدا کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

معرفی بهترین تونر برای پوست های چرب و جوشدار

به طور کلی برای انتخاب یک محصول خوب، فاکتورهای زیادی مؤثر هستند. به عنوان مثال میزان رضایت مصرف‌کنندگان، معتبر بودن برند و کیفیت آن از مواردی است که نشان می‌دهد یک محصول به عنوان مثال تونر بهترین است. در معرفی بهترین تونر برای پوست، سعی کرده‌ایم، همه فاکتورها را در نظر بگیریم.تونر برای پوست چرب و جوشدار

تونر آرامش بخش و احیا کننده الارو

تونر الارو یک محصول با کیفیت و پرفروش است که مناسب استفاده روزانه است. این تونر در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است و تأثیر فوق‌العاده‌ای در نرم کنندگی و احیا سازی پوست دارد. در واقع می‌توان گفت علاوه بر پاک‌سازی پوست، باعث از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شود. از این تونر می‌توانید جهت پاک کردن انواع چربی، آرایش و هرگونه آلودگی از روی پوست خود، استفاده کنید.

این مدل تونر الارو برای انواع پوست مناسب است. البته برند الارو متناسب با هر پوست، تونر مخصوص آن را تولید کرده است. بنابراین می‌توانید برای پوست‌های چرب از تونر الارو مدل Fresh Balancing استفاده کنید.

تونر صورت ویتالیر مدل Dexpanthenol

این نوع تونر ویتالیر جهت استفاده برای انواع پوست مناسب است و در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه می‌شود. این تونر علاوه بر این‌که به عنوان پاک‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث نرمی و لطافت پوست هم می‌شود. تونر ویتالیر حاوی ویتامین E و B5 است و با توجه به فرمولاسیون طبیعی که دارد، باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود. تونر فوق همچنین حاوی بیوتین، عصاره آلوئه ورا و گلیسیرین است که به ترشح چربی و تعریق پوست کمک می‌کند.

در صورت استفاده مداوم از این تونر به صورت منظم، می‌توانید به درمان بیماری‌های پوستی خود مانند آکنه و اگزما کمک کنید.

تونر پاک کننده صورت لافارر مناسب پوست چرب

تونر پاک‌کننده لافارر یکی از بهترین تونرهای موجود در بازار است که در حجم ۱۷۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود. با استفاده از این تونر، می‌توان بدون نیاز به آبکشی، آثار به جا مانده از آرایش را به راحتی پاک کرد. این تونر نقش مؤثری در افزایش شفافیت و لطافت پوست دارد. می‌توان گفت یک پاک‌کننده‌ قوی است که با آبرسانی عمیق پوست، باعث تسکین التهابات پوستی نیز می‌شود.

تونر لافارر مخصوص پوست‌های چرب، از عصاره‌های مختلف گل نرگس، درخت چای، پروتئین جو دوسر، عصاره بید سفید و بسیاری مواد دیگر تشکیل شده است. در نتیجه به دلیل این‌که سرشار از ویتامین C و E است، با بستن منافذ باز صورت، باعث پاک‌سازی صورت می‌شود.

تونر پاک کننده صورت سی گل

تونر سی گل در حجم ۱۵۰ میلی‌لیتر تولید شده است و با انواع پوست سازگاری دارد. این تونر همچنین باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. ترکیبات این محصول نقش مؤثری در ترمیم کنندگی پوست دارند.

در تونر سی گل از ترکیباتی مانند عصاره گل رز و عسل استفاده شده است در نتیجه برای رفع آلودگی و پاک‌سازی پوست بسیار مناسب است. بر این اساس می‌توان گفت تونر سی گل، علاوه بر خانم‌ها، برای آقایان هم مناسب است تا از این طريق هرگونه آلودگی را از روی پوست خود پاک کنند. محصولات سی گل همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

تونر سی گل را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر در سطح کشور تهیه کنید. به عنوان مثال مو تن رو نمایندگی فروش تونر سی گل است که به عنوان یکی از سایت‌های لوازم آرایش محبوب خانم‌ها شناخته شده است.

تونر آنتی آکنه ژینووا مناسب پوست چرب

این مدل تونر ژینووا با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد نقش مؤثری در کنترل ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه دارد. تونر ژینووا همچنین باعث تنظیم ph طبیعی پوست می‌شود و از این طریق شادابی و لطافت پوست را به ارمغان می‌آورد. از تونر آنتی آکنه ژینووا همچنین می‌توان برای پوست گردن نیز استفاده کرد.

تونر پاک کننده نوتروژینا

این نوع تونر، یکی از بهترین پاک‌‌کننده‌های آرایشی است که برای از بین بردن آثار لوازم آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاک‌کننده نوتروژینا در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است و مناسب پوست‌های چرب است. از ویژگی‌های این تونر می‌توان به پاک‌کننده‌ قوی، آبرسان و از بین برنده جوش‌های سرسیاه اشاره کرد.

تونر پاک کننده صورت گارنیه

از بین انواع مختلف تونر برای انواع پوست برند گارنیه، این بار یک محصول بی‌نظیر را وارد بازار کرده است. برند گارنیه یکی از برندهای پرفروش و مطمئن است که طرفداران بسیاری دارد. این تونر یک آبرسان قوی است و باعث درخشندگی و لطافت پوست می‌شود. تونر فوق همچنین بدون عصاره است و در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تولید می‌شود.

جمع بندی

تونر یکی از پاک‌کننده‌های لوازم آرایشی است که استفاده از آن‌ در سال‌های اخیر بین خانم‌های جوان رواج پیدا کرده است. در واقع با توجه به ویژگی‌های خاص این نوع پاک‌کننده‌ها و فوایدی که برای پوست دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. البته در استفاده از تونر، مهم‌ترین اصل، انتخاب تونر با کیفیت و متناسب با نوع پوست است. در این مقاله جهت اطلاع کاربران عزیز به معرفی چند مورد از بهترین انواع تونرها برای پوست چرب پرداختیم.