با توجه به دلایل علمی، پزشکی و با مراجعه به اصل آفرینش، سینه های بانوان در هر صورت جذابیت بسیاری برای مردان دارد. چه بزرگ باشد چه کوچک! فرقی ندارد، مردان آنها را دوست خواهند داشت! در حقیقت زنان به شکلی آفریده شده اند که برای مردان جذاب باشند. در این بین بیشتر دختر ها و خانم ها دنبال این سوال هستند، سایز مورد علاقه آقایان چقدره؟ یا مردان سایز سینه بزرگ دوست دارند یا کوچک؟

چون این سوال خیلی مورد توجه خانم ها است و یکی از مهم ترین دغدغه آنها می باشد، تصمیم گرفتیم در این پست به این سوال بپردازیم. تا آخر با ما همراه باشید…

سایز مورد علاقه آقایان

سایز سینه مورد علاقه مردان

تبـــریـــک!! کسانی برنده اند که سایز سینه متوسط و حتی نزدیک به کوچک دارند!! بله، سینه های متوسط برای برد!! زنان فکر می کنند که مردان در مورد سینه های بزرگ خیال پردازی می کنند، اما اینطور نیست و اکثر مردان سایز متوسط را ترجیح می دهند. برعکس تصور خانم ها، بیشتر مردان از سایز سینه خانم هایشان راضی هستند.

در واقع بیشتر از اینکه سایز برای آقایان مطرح باشد، شکل و خوش فرم بودن آنها برای مردان جذاب است. پس قبل از اینکه تن به جراحی های خطرناک بدهید، به فکر خوش فرم کردن آنها بیافتید که نیاز به جراحی ندارد و با چند روش خانگی قابل انجام است.

مطالعات نشان می دهند که مردان جذب سینه هایی با سایز C ( 70 تا 75 ) می شوند.

در ادامه به چندین روش برای خوش فرم کردن سینه ها اشاره می کنیم، حتما انجام دهید…

چگونه سینه های خود را خوش فرم کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم، سایز مرد علاقه آقایان بزرگی نیست بلکه خوش فرمی است. در این قسمت به چند روش عالی اشاره می کنیم که میتوانید با انجام دادن آنها به هدف خود برسید…

1 – ورزش، ورزش، ورزش کنید

ورزش برای خوش فرمی سینه

برای اینکه بتوانید سینه هایی با سایز مورد علاقه مردان داشته باشید اولین کاری که باید انجام دهید ورزش کردن است. اگر سینه بزرگی دارید، مقاله چگونه سینه خود را کوچک کنیم را حتما بخوانید. ورزش باعث از بین رفتن چربی اضافی سینه، سفتی سینه، خوش فرم شدن سینه و اندازه مناسب سینه می شود.

شما میتوانید از هر ورزشی برای رسیدن به این هدف بهره مند شوید. پیاده روی، دویدن، کوه پیمایی و دوچرخه سواری از رایج ترین ورزش هایی است که از هم اکنون میتوانید شروع کنید.

2 – هنگام ورزش از سوتین های ورزشی حمایتی استفاده کنید.

سینه ها با هر پرش یا حتی قدم زدن، بالا و پایین شده و کشیده می شوند. اگر ورزش می کنید، پیاده روی یا میدوید باید بگوییم که بسیار عادت سالمی دارید، اما فقط قبل از اینکه برای دویدن به بیرون بروید، حتما یک سوتین ورزشی مناسب بپوشید. داشتن سوتین ورزشی مناسب استرس و فشار وارده بر بافت سینه و ماهیچه های سینه را کاهش می دهد.

سعی کنید از سوتین های فشاری که سینه های شما را روی دیواره قفسه سینه صاف می کنند دوری کنید. سوتین های فشاری به کاهش جهش بالا و پایین کمک می کنند، اما نه حرکات پهلو به پهلو، زیرا سینه بند با سینه های شما به عنوان یک واحد متحرک رفتار می کند. در عوض، سوتین کپسوله‌ای را انتخاب کنید که دارای فنجان‌های قالب‌گیری جداگانه است که حرکت سینه‌های شما را به‌صورت جداگانه پشتیبانی می‌کند. اگر سینه های بزرگی دارید، به دنبال سوتین های ورزشی زیر سیم با بند های ضخیم باشید.

3 – هر موقع کش سوتین شل شد، آنرا تعمیر را عوض کنید.

اگر داخلی‌ترین بند روی سوتین دیگر حالت محکم و محکمی ایجاد نمی‌کند، زمان تعویض آن فرا رسیده است. داشتن سوتین خوب به خوش فرم شدن سینه ها کمک می کند. بنابراین نیاز است که همواره از سوتین سالم استفاده کنید.

4 – یک رژیم عالی برای خوش فرمی سینه ها

بهره مندی از یک رژیم غذایی مناسب در کنار بهبود فرم سینه ها باعث بهبود سلامت سینه ها نیز می شود. دسته‌هایی از غذاها وجود دارند که برای رسیدن به این هدف بسیار مهم هستند. میوه ها و سبزیجات زرد رنگ دارای بتاکاروتن هستند که به سلامت و فرم سینه کمک می کند. جدای از آن، دانه های کتان، زغال اخته، گردو و غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا 3 در مورد شکل و اندازه سینه به شدت توصیه می شود. این یک نکته بسیار مهم و مفید برای بهبود اندازه و شکل سینه است.

5 – کار روی عضلات سینه

ماهیچه های سینه ای آنهایی هستند که درست زیر سینه ها قرار دارند. با انجام تمریناتی که عضلات سینه ای را می سازد و تقویت می کند، در واقع می توانید به شکلی کارآمد به شکل مناسب سینه برسید. همچنین به عنوان مزایای اضافی آنها را محکم و قوی می کند. پرس قفسه سینه و فشارهای فشاری مهمترین مواردی هستند که باید به آنها پایبند باشید.

6 – سینه هایتان را ماساژ دهید

ماساژ سینه نه تنها برای بهبود شکل سینه بلکه برای حفظ سلامت سینه بسیار مهم است. ماساژ دادن به بهبود گردش خون کمک می کند و در نتیجه منجر به سلامت سینه ها و همچنین افزایش سایز و فرم می شود. این کار باید هر روز به مدت 10 تا 15 دقیقه با هر یک از سینه ها با استفاده از روغن با کیفیت خوب مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل انجام شود. مطمئناً نتایجی را که می خواهید به شما می دهد. ماساژ سینه یکی از راه حل های موثر برای بهبود سایز و شکل سینه است.

7 – به شکل بدن تان نیز توجه کنید

اگر دغدغه شما سایز مورد علاقه آقایان است، باید باید هیکل و بدنی با سینه های خوش فرمی داشته باشید. در بالا گفتیم که خوش فرمی بر اندازه ارجعیت دارد. یکی دیگر از راه های فوری برای به دست آوردن فرم خوب سینه، کار بر روی وضعیت بدن است. وقتی با شانه‌های عقب و سر بالا راه می‌روید، این واقعاً به بهبود نحوه درک افراد از سینه‌ها کمک می‌کند.

8 – ماسک سینه با روغن ویتامین E و تخم مرغ

ابتدا خمیری درست کنید که ترکیبی از ماست، تخم مرغ و ویتامین E باشد، از هر کدام 1 قاشق غذاخوری. حالا خمیر را به طور یکنواخت روی سینه خود بمالید و آن را خشک کنید. ماسک را حدود نیم ساعت نگه دارید. سپس آن را با آب سرد بشویید.

9 – کمپرس یخ را انتخاب کنید

یخ به پوست شما کمک می‌کند تا به حالت سفت‌تری بازگردد. کاری که برای همین هدف باید انجام دهید این است که چند مکعب بردارید و آنها را خرد کنید. داخل یک پارچه قرار دهید و سینه های خود را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. همچنین، فقط برای مدت کوتاهی ماساژ دهید، زیرا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض یخ می تواند برای رگ های خونی و بافت ها مضر باشد.

خلاصه مطلب

خوش فرم بودن سینه های بانوان برای آقایان جذابیت بیشتری دارد تا اندازه آنها. سایز مورد علاقه آقایان بین 70 تا 75 است و نیازی نیست برای بزرگ کردن سینه های خود تن به جراحی ها، رژیم های بد غذایی، مکمل های مضر بدهید. مردان سایز متوسط سینه را ترجیح می دهند اما باید به خوش فرم بودن آنها توجه کنید.