کلینیک های دندان پزشکی متعددی در تهران وجود دارند که هر یک خدمات خود را در سطوح کیفی مختلف و با قیمت‌ های متفاوت ارائه می دهند. امکانات، تیم پزشکی و تجهیزات این کلینیک ها با هم متفاوت است و همین امر روی کیفیت نهایی خدمات شان تأثیر می گذارد. اگر برای انجام امور دندانپزشکی خود به دنبال یک کلینیک معتبر با کادر مجرب هستید و از پرس و جو در اینباره و جستجو در اینترنت خسته شده اید، به جای درستی آمده اید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کلینیک های دندان پزشکی تهران بپردازیم.

کلینیک دندان پزشکی سریتا

کلینیک دندان پزشکی سریتا


کلینیک سریتا

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و جزء برترین کلینیک های فوق تخصصی لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت در تهران محسوب می شود. کلینیک سریتا با ۱۱ دندانپزشک فوق تخصص در حوزه لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت همکاری می کند. این دندانپزشکان از دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور مانند دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه نیویورک، دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس، دانشگاه شهری کلیولند، اوهایو، دانشگاه بوفالو، فارغ التحصیل شده اند و در زمینه‌ های مختلفی مانند زیبایی دندان، جراحی دهان و فک، ایمپلنتولوژی دهان، پریودنتتیک، اندودنتیکس، پروتزهای دندانی، ارتودنسی و … تخصص دارند.

کلینیک دندان پزشکی سریتا با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا، کادر پزشکی مجرب و استفاده از متریال استاندارد و برندهای معروف، مکانی مطمئن برای انجام امور دندانپزشکی شماست. کلینیک سریتا با فراهم نمودن امکان پرداخت اقساطی هزینه های درمانی برای بیماران، کمک شایانی به افزایش دسترسی افراد جامه به خدمات دندانپزشکی نموده است. علاوه بر این کلینیک سریتا به مشتریان خود، ضمانت خدمات ارائه می دهد و امکان ویزیت مجازی و رایگان افراد در وبسایت سریتا نیز فراهم شده است.


  • آدرس کلینیک سریتا:

    تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک ۱۲۲، طبقه اول

  • شماره تماس مطب سریتا:

    ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

کلینیک ایده آل


کلینیک دندان پزشکی ایده آل

توسط دو نفر از بهترین متخصصان دندانپزشکی کشور (آقای دکتر علیرضا خدیوی و جناب دکتر قریشی) افتتاح شده است. مرکز فوق تخصصی دندان پزشکی ایده آل، انواع خدمات ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی دندان را ارائه می‌ دهد. کلینیک دندان پزشکی ایده ال دارای دو شعبه (یکی در شرق و یکی در مرکز تهران) در شهر تهران است. خدمات کلینیک دندان پزشکی ایده آل با بهترین تجهیزات، توسط بهترین متخصصان این حوزه و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا ارائه می شود. کلینیک دندان پزشکی ایده آل علاوه بر ارائه خدماتی نظیر کامپوزیت، لمینت، روکش دندان، عصب کشی، جراحی لثه و دندان پزشکی اطفال، یک کلینیک تخصصی در زمینه ارتودنسی است و امکان بهره گیری از انواع ارتودنسی را با توجه به شرایط شما و میزان بودجه تان فراهم می نماید.


  • آدرس کلینیک ایده آل شرق تهران:

    فلکه دوم تهران پارس ، فرجام ، پلاک ۸۹ ، ساختمان آریانا ، طبقه پنجم ، واحد ۲۳

  • شماره تماس مطب ایده آل شرق تهران:

    ۷۷۷۳۱۰۰۹- ۰۲۱ ، ۷۷۷۳۱۰۰۸ – ۰۲۱، ۷۷۷۳۱۰۰۷ – ۰۲۱

  • آدرس کلینیک ایده آل مرکز تهران:

    بزرگراه نواب، تقاطع آذربایجان، برج شهاب ۱، طبقه اول، واحد ۱۱۷

  • شماره تماس مطب ایده آل مرکز تهران:

    ۶۶۳۸۱۱۹۸ – ۰۲۱ ، ۶۶۳۸۱۱۹۷ – ۰۲۱، ۶۶۳۸۱۱۹۶ – ۰۲۱، ۶۶۳۸۱۱۹۵ – ۰۲۱

کلینیک آیریک

کلینیک آیریک

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت، موسس

کلینیک دندانپزشکی آیریک

می باشد. این کلینیک، خدمات مختلفی نظیر جرم گیری، لمینت دندان، ایمپلنت، بلیچینگ و جراحی لثه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مراجعین خود ارائه می دهد. کادر پزشکی کلینیک دندان پزشکی آیریک دارای مدارک بین المللی، تحصیلات آکادمیک و سال ها تجربه کاری هستند و به همین دلیل خاطره ای خوش و دلپذیر را از خدمات دندانپزشکی برای شما عزیزان به یادگار می گذارند. همچنین آیریک جهت رفاه حال بیشتر شما عزیزان، مشاوره رایگان درمانی نیز ارائه می دهد.


  • آدرس کلینیک آیریک:

    تهران، خیابان شریعتی، روبروی میرداماد، پلاک ۱۱۷۳ – طبقه چهارم

  • شماره تماس مطب آیریک:

    ۰۹۳۹۷۷۷۷۰۴۲، ۲۲۸۶۰۹۹۴ – ۰۲۱

کلینیک بابکان

کلینیک بابکان

کلینیک دندانپزشکی بابکان در سال ۱۳۹۶ تأسیس شده است و جناب دکتر ایرج عطاللهی، مدیریت کلینیک بابکان را به عهده دارند. دندانپزشکان حاضر در کلینیک بابکان از برجسته ترین متخصصان رشته های مختلف دندانپزشکی هستند و از جدیدترین تجهیزات و روش های درمانی روز دنیا استفاده می کنند. کلینیک دندان پزشکی بابکان، توجه ویژه ای به اصل مشتری مداری دارد و به همین دلیل میزان رضایت مراجعین این کلینیک فوق العاده بالاست. کلینیک بابکان از شنبه تا جمعه، حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. خدمات مختلف ارائه شده در کلینیک بابکان شامل ترمیم دندان، ایمپلنت، لمینت دندان، کامپوزیت، ارتودنسی، جراحی لثه، بلیچینگ، دندان پزشکی اطفال و روکش دندان می باشد. برخی از درمان های دندانپزشکی مانند ایمپلنت و ارتودنسی در کلینیک بابکان به صورت اقساطی امکان پذیر است. همچنین تمام عکس برداری های مورد نیاز مانند عکس opg، عکس CBCT و عکس برداری دیجیتالی در خود کلینیک بابکان انجام می شود که این کار باعث تسریع مراحل درمان و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین خواهد شد.


  • آدرس کلینیک بابکان:

    شهريار، شهرك صدف، جنب بيمارستان تخصصی نور، درمانگاه دندانپزشكى بابكان

  • شماره تماس مطب بابکان:

    ۶۵۵۵۴۰۸۴ – ۰۲۱، ۶۵۵۵۴۲۰۱ – ۰۲۱، ۶۵۵۷۷۰۸۵ – ۰۲۱، ۶۵۵۶۷۰۲۰ – ۰۲۱، ۶۵۵۶۷۰۱۰ – ۰۲۱

حرف آخر

اقدامات دندانپزشکی بسیار حساس هستند زیرا عدم انجام درمان به صورت کامل و صحیح می تواند به گسترش مشکل و حتی از دست دادن دندان منجر شود. بنابراین برای صرفه جویی در وقت، هزینه و رفع مشکلات دندانی به بهترین روش ممکن لازم است قبل ازتصمیم گیری نهایی در مورد یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. مهم ترین ویژگی هایی که لازم است درباره کلینیک دندان پزشکی مورد نظرتان به آنها دقت کنید، عبارتند از خوش نامی، رضایت مراجعین قبلی، تجربه و سابقه متخصصان دندانپزشکی فعال در آن کلینیک، بهداشت محیط کلینیک و بهره گیری از تجهیزات و تکنولوژی های مدرن روز دنیا. موارد دیگری مانند امکان پرداخت اقساطی هزینه های دندانپزشکی، ارائه ضمانت کتبی و همچنین مشاوره رایگان از سایر گزینه هایی هستند که می توانید مد نظر قرار دهید. کلینیک های دندان پزشکی معرفی شده در بالا تمام ویژگی های فوق را دارا هستند بنابراین می توانید با خیال راحت، امور دندانپزشکی خودتان را به آنها بسپارید و با آسودگی خاطر از یک درمان ایمن و باکیفیت بهره مند شوید.