قوانین و محدودیت‌های زیادی برای زنان در دوران بارداری وجود دارد. معمولاً به زنان توصیه می‌شود در طول بارداری، به خصوص ماه‌های آخر، خود را در معرض فعالیت بدنی اضافی قرار ندهند. علاوه بر این، باید مراقب مواد شیمیایی هم باشند. در کنار همه‌ی این‌ها شستن فرش چیزی است که ممکن است هر خانومی متناسب با وضعیت زندگی خود در سال چند بار مجبور به انجام آن باشد. حالا اگر باردار باشید چگونه می‌توانید این کار را کنید؟ آیا شستن فرش در دوران بارداری خطرناک است؟ این سوالی است که قرار است در این مقاله به آن جواب دهیم. با ما همراه باشید.

اما و اگرهای شستن فرش در دوران بارداری…

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، دوران بارداری زمانی است که بسیاری از خانم‎ها باید در کارهایی که انجام می‌دهند، دقت ویژه داشته باشند. آنها می‌خواهند مطمئن شوند که شستشوی فرش هم برای خودشان و هم برای فرزندشان خطرآفرین است یا خیر؟وقتی صحبت از مواد شیمیایی برای شستشوی فرش می‌شود، بحث‌هایی در مورد بی‌خطر بودن یا نبودن آن‌ها در دوران بارداری وجود دارد و معمولا توصیه می‌شود که این کار را انجام ندهید و از یک مرکز قالیشویی معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

قالیشویی شهر یک قالیشویی ارزان

اگر احساس می‌کنید که در دوران بارداری نیاز به تمیز کردن فرش خود دارید، توصیه می‌کنیم که اجازه دهید یک قالیشویی این کار را برایتان انجام دهد.  قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام سرویس قالیشویی را انتخاب کنید، باید کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع مواد شیمیایی یا محلول‌هایی برای خدمات آن‌ها استفاده می‌شود. قالیشویی شهر، یک قالیشویی آنلاین در تهران با سابقه‌ای طولانی است. از کلیه‌ی خدمات این شرکت می‌توان به شست‌وشوی تخصصی انواع فرش‌، تابلوفرش ، مبل، موکت و پرده اشاره کرد.

قالیشویی شهر یک قالیشویی ارزان

این مجموعه، خدمات متعدد تخصصی را با قیمت مناسب به مشتریانش عرضه می‌کند تا رضایتشان را به دست آورد. به‌طور کلی، این مجموعه، بهترین قالیشویی است که شما می‌توانید با خیال راحت هرآنچه که نیاز به شستشو دارد را به این شرکت بسپارید. قالیشویی شهر با بهره‌گیری از متدهای به‌روز و تکنولوژی پیشرفته حفظ سلامت فرش‌های شما را تامین می‌نماید. از مهمترین ویژگی‌های این قالیشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان تهران
  • دارای دستگاه و تجهیزات مجهز
  • دستگاه‌های شستشو و آبگیری مدرن و پیشرفته
  • دارای گرمخانه گازی جهت خشک کردن فرش در فصول سرد سال
  • متخصص در شستشوی انوع فرش‌ها
  • تحویل فرش‌ها به مشتری در زودترین زمان ممکن و به صورت لول و اتو شده و با کاور مخصوص
  • دارای پرسنل متخصص و با تجربه
  • شستشو با بهترین مواد و ارائه ضمانت نامه کتبی هنگام تحویل جهت حفظ کیفیت
  • ارائه خدمات و سرویس به سراسر تهران

تلفن قالیشویی شهر در شعب مختلف تهران در زیر برای شما آورده شده است؛ فرقی نمی‌کند، در هر جای تهران که هستید، با توجه به نزدیک بودن محل زندگیتان به قالیشویی در محل، فقط کافیست با شماره‌های زیر تماس بگیرد.

شعبه شرق: 02188088790

شعبه مرکزی: 02166871000

شعه جنوب: 02155436018

شعبه شمال: 02122068880

شعبه غرب: 0214445014

در انتها بگوییم که اگر شما می‌خواهید در دوران بارداری، در معرض کمترین میزان ممکن مواد شیمیایی و سمی جهت شستشو فرش قرار داشته باشید، بهترین کار این است که به افراد متخصص در این زمینه رجوع کنید. قالیشویی شهر، بهترین قالیشویی در تهران است که این کار را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.