این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که از مشکلات زانو یا مفاصل حرکتی خود رنج نبرد. در مقابل هم یافتن یک متخصص عالی برای جراحی زانو و رفع مشکلات آن، تا حد زیادی دشوار بوده و افراد وسواس زیاد بر روی آن دارند. با این حال دکتر سعید مهاجری همان متخصصی است که می‌تواند فرایند انتخاب را برای شما ساده‌تر کند. رتبه ممتاز المپیاد شیمی و فیزیک کشور، رتبه 60 کنکور سراسری، عضویت در انجمن جراحان ارتوپدی ایران، عضویت در انجمن بین‌المللی جراحان ارتوپدی AO ، داشتن بیش از 20 هزار عمل جراحی موفق، استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و… تنها گوشه‌ای از رزومه درخشان ایشان است که باعث شده تا به سادگی در صدر انتخاب متقاضیان قرار گیرد.

 

در حقیقت میزان تخصص ایشان در حیطه جراحی‌های مربوط به زانو و مفاصل باعث شده تا بسیاری از بیماران، از سراسر کشور به ایشان مراجعه کنند. با این حال کم نیستند افرادی که هنوز شناخت دقیقی از ایشان و تخصص‌هایشان نداشته و همچنان برای یافتن یک متخصص زانو در شیراز سردرگم می‌مانند. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مرور واضحی بر روی این موضوع داشته و جنبه‌های مختلفش را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین متخصص زانو در شیراز هستید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

رزومه دکتر محمد سعید مهاجری

مسلماً اولین چیزی که در فرایند انتخاب یک متخصص زانو به آن توجه می‌شود، میزان تخصص و مهارت آن است. به همین جهت هر اندازه که یک پزشک مهارت بیشتری داشته باشد، به احتمال زیاد شانس موفقیت جراحی شما هم بیشتر می‌شود. خوشبختانه دکتر سعید مهاجری، تجربه و مهارت بسیار زیادی در این حوزه دارد. ایشان یکی از ممتازترین دانش آموزان کشوری در سال‌های 1360 الی 1370 بود. به نحوی که در این سال‌ها، موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد شیمی و فیزیک شد. ایشان همچنین رتبه 60 کنکور را هم به دست آورده بودند.

ایشان به دلیل استعداد ذاتی در زمینه عمل‌های ارتوپدی، توانسته به‌عنوان یکی از بهترین متخصصان و البته استادان این حوزه شناخته شود. به نحوی که در طول 15 سال فعالیت خود در خدمت دانشگاه، توانسته بیش از 20 هزار عمل جراحی موفق انجام دهد.

مازاد بر این، ایشان یکی از متخصصان حرفه‌ای برای انجام عمل‌های پیچیده و دشوار ارتوپدی به شمار می‌آیند. دکتر مهاجری از سال 1392 به‌عنوان استاد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در بزرگ‌ترین بیمارستان ارتوپدی جنوب کشور (بیمارستان شهید رجایی) مشغول به انجام عملی‌های پیچیده و دشوار هستند.

البته این تمام امتیازهای دکتر مهاجری نیست. ایشان از سال ۱۳۸۵ عضو انجمن تخصصی ارتوپدی ایران و انجمن جراحان زانو و صدمات ورزشی ایران بوده است. سال بعد از آن هم به عضویت انجمن بین‌المللی جراحان ارتوپدی AO درآمده و تا به امروز هم یکی از اعضای شناخته شده آن است. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا ایشان یکی از بهترین رزومه‌های کشوری را در این حوزه داشته و به عنوان بهترین متخصص زانو در شیراز شناخته شود.

خدمات کلینیک ارتوپدی دکتر مهاجری

خدمات کلینیک ارتوپدی دکتر مهاجری

کلینیک دکتر سعید مهاجری، به واسطه توانایی و البته مهارت ایشان، طیف مختلفی از خدمات مربوط به ارتوپدی را به بیماران گرامی ارائه می‌دهد. در حالت کلی این کلینیک می‌تواند بخش قابل توجهی از عمل‌های پیچیده نظیر تعویض مفصل، عمل‌های ترومای دشوار و… را در لیست خدمات خود داشته باشد. برای مثال موارد زیر بخشی از آن‌ها هستند.

  • تعویض مفصل زانو در شیراز
  • تعویض مفصل لگن در شیراز
  • پی آر پی زانو در شیراز
  • تزریق ژل
  • جراحی آسیب‌های ورزشی زانو و شانه
  • انجام عمل‌های ارتوپدی
  • بررسی و درمان سایر مشکلات ارتوپدی

همان‌گونه که مشاهده می‌شود، این کلینیک می‌تواند طیفی از پیچیده‌ترین عمل‌ها و اقدامات حوزه ارتوپدی را برای بیماران انجام دهد. افزون بر این موارد، فرایند عمل‌ها به کمک بهترین تجهیزات ممکن و توسط تیمی مجرب و با تجربه انجام می‌شود. ترکیب این خدمات در کنار تخصص دکتر مهاجری، باعث شده تا خروجی کار این کلینیک در بالاترین سطح ممکن باشد.

سخن آخر

جراحی مفاصل بدن و به ویژه مفصل زانو، یکی از پیچیده‌ترین عمل‌هایی است که می‌تواند برای انسان انجام شود. با این حال هر گونه اشتباه یا سهل انگاری در آن، می‌تواند بر روی سلامت و شرایط کلی افراد تأثیر بگذارد. همین عامل باعث شده تا بیشتر متقاضیان، حساسیت بالایی بر روی این موضوع و البته انتخاب یک متخصص عالی برای آن داشته باشند.

ما سعی کردیم تا در این مقاله، یکی از بهترین متخصصان داخلی کشور برای جراحی‌های ارتوپدی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با این حالت اگر نیازمند اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان هستید، می‌توانید به وب سایت دکتر سعید مهاجری، مراجعه فرمایید.