شوهرتان، یکی از مهمترین افراد زندگی شماست و روز تولدش زمان بسیار خوبی است تا نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید. نیاز نیست که کراوات و ادکلن بخرید؛ می توانید با انتخاب هدیه ای متناسب با شخصیت و سبک زندگی او و حتی برنامه ریزی برای یک جشن در کنار افرادی که دوست دارد، از او قدردانی کنید. در این مقاله جنجالی از دکترچک، 20 ایده کاملا متفاوت برای سورپرایز کردن شوهر تان در روز تولدش به شما خواهیم گفت، تا آخر با ما همراه باشید و ایده هایتان رو با کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید…♥️

راههای سورپرایز کردن شوهر تان در روز تولدش

روش اول: انتخاب هدیه ی مناسب

هدیه دادن یکی از جالب ترین کار ها برای سورپرایز کردن شوهر تان در روز تولدش است. اما هدیه های کاملا متفاوت و غیر قابل انتظار ( و ساده ).

1- در طول سال ایده ها را جمع آوری کنید. وقتی او به طور اتفاقی می گوید که چه چیزی را دوست دارد یا به آن نیاز دارد، به این خواسته ها توجه کنید. شاید او از هدیه گرفتن کتاب جدید نویسنده محبوبش، هیجان زده شود یا شاید از شکستن زیپ کیف قدیمی لپ تاپش ناراحت است؛ به این سرنخهای کوچک توجه کنید و آنها را یادداشت کنید تا این موارد را موقع تولدش برای خریدن هدیه در نظر بگیرید.

  • می توانید این ایده ها را در موبایلتان یادداشت کنید.

2- به او برگه ی اشتراک غذا هدیه دهید. همه عاشق غذا هستند، و احتمالاً شما حداقل غذاهای مورد علاقه شوهرتان را می شناسید. برای هر کدام از غذاهای مورد علاقه اش برگه ی اشتراک غذا دریافت کنید. این غذاها را از رستوران محل تهیه کنید یا حتی خودتان آنها را بپزید.

 3- نوشیدنی برای او بخرید. اگر شوهرتان اهل مصرف نوشیدنی ( الکلی یا غیر الکلی ) است، هر طعمی را که دوست دارد به او هدیه دهید. چیزی را انتخاب کنید که کمی بهتر و گران تر است. به دنبال بسته های هدیه ای باشید که همراه با لیوان های مخصوص هستند تا کمی خاص تر باشد.

4- هدیه ای انتخاب کنید که برای او کاربرد دارد. اگر اصرار دارد که چیزی نمی خواهد، چیزی را که لازم دارد به او هدیه دهید. ممکن است کسل کننده به نظر برسد؛ اما نشان می دهد که شما به فراهم کردن زندگی آسان و آرام برای همسرتان اهمیت می دهید.

  • شما می توانید قهوه ساز یا ریش تراش برقی به او هدیه دهید؛ چون زیاد از آنها استفاده می کند.
  • به او هدیه ای دهید که در محل کارش استفاده می کند؛ مانند: کیف مدارک یا ماساژور صندلی.

5- یک وسیله ی مکانیکی به او هدیه دهید. او از ابزارهای مختلف چه برای سرگرمی و چه از لحاظ کاربردی، استفاده می کند.

  • اگر عاشق موسیقی است، به او هدفون با کیفیت زیاد هدیه دهید. همچنین ممکن است به دستگاه ضبط علاقه داشته باشد.
  • پاور بانک، همیشه یک هدیه ی مفید است. یک پاور بانک برای او بخرید. حتی ممکن است در نظر بگیرید که یک پاور بانک را برای خانه و دیگری را برای محیط کارش بخرید.

6- به او چیزی نوستالژیک هدیه دهید. ببینید که در گذشته به چه چیزی علاقه داشته و از آن استفاده کنید.

تولد شوهرم چیکار کنم؟

شما می توانید یک عکس قدیمی از یکی از دوستان دانشگاهی اش را پیدا کنید و آن را قاب کنید، یا نسخه ای از فیلم مورد علاقه ی کودکی اش را برای او بخرید.

7- هدیه ای به او دهید که مربوط به تیم یا گروه مورد علاقه ش است. از لیوانهای قهوه گرفته تا پوسترها و تیشرت، اگر نام گروه یا گروه ورزشی مورد علاقه اش روی آن حک شده، او آن هدیه ها را دوست دارد. شما می توانید آنچه احتیاج دارد؛ مانند: پیراهن یا ملحفه تخت را با نشان تیمش به او هدیه دهید.

  • اگر توانایی پرداخت هزینه های زیاد را دارید، یک کلکسیونر منحصر به فرد مانند: مجموعه ای از پیراهن های امضا شده را برای او بخرید.
  • به دنبال هدیه هایی باشید که به طور خاص به رویدادهایی که در آن حضور داشته، اشاره می کند، مانند عکس قاب شده از یک بازی که برای دیدنش به ورزشگاه رفته است.

8- به خیریه مورد علاقه ش پول اهدا کنید. آیا او حیوانات را دوست دارد؟ به موسسه هایی که در زمینه ی حمایت از حیوانات فعالیت می کنند، کمک کنید. آیا او اهل مطالعه است؟ در نظر داشته باشید که به کتابخانه محلی پول اهدا کنید.

  • اگر خانه تان را با خرید هدیه هایی که علاقه ای به آنها ندارد، شلوغ نکنید، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل خواهید کرد.

روش دوم: به او فرصت تجربه کردن دهید

برای سورپرایز کردن شوهر تان در روز تولدش او را در معرض تجربه هایی که دوست داشته انجام بده، قرار دهید.

حتما بخوانید: چگونه شوهرمان را شاد کنیم ؟ ریزترین نکاتی که باید بدانید!

9- کارت عضویت چیزی را برای او بخرید که دوست دارد. چه یک موزه هنری یا باغ گیاه شناسی باشد، می توانید کارت عضویت آن جا را به او هدیه دهید. شما حتی می توانید کارت عضویت اضافی را برای خودتان، کل خانواده یا تعدادی از دوستانش که علاقه های مشترکی دارند، بخرید.

  • هر فصل، بلیط هایی برای شرکت در ورزش های مورد علاقه ش بخرید. این ممکن است یک نوع ولخرجی محسوب شود؛ ولی او هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.
  • کاری را انتخاب کنید که بتوانید با هم از انجام دادنش لذت ببرید؛ مانند شرکت در تئاتر هنرهای نمایشی محلی.

10- اجازه دهید زمانی را تنها سپری کند. این مورد مخصوصاً اگر بچه دارید، خیلی برای او با ارزش است. شما می توانید یک بعد از ظهر آرامش بخش به او هدیه دهید؛ مثلا، به او بگویید که خانه امروز متعلق به اوست و هرکاری که بخواهد می تواند انجام دهد.

11او را در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید. اگر می خواهد چیزی یاد بگیرد، ولی وقت انجامش را ندارد، برای او یک مربی بگیرید. اطمینان حاصل کنید که برنامه ی زمانی متناسب با برنامه ی او را تهیه کردید یا که در این مدت زمانی که در خانه است، به او پیشنهاد دهید که یک پرستار کودک پیدا کند یا در کنار بچه ها بماند.

  • آشپزی، حرکات موزون، زبان خارجه و کلاسهای موسیقی یا فیلم همه می توانند روشهای سرگرم کننده ای باشند.
  • همسرتان را با کاری که معمولاً انجام نمی داد، مانند: بازیگری یا یوگا، به چالش بکشید. او ممکن است بفهمد که چقدر به انجام این کارها علاقه دارد!

12- با یکدیگر کاری را انجام دهید که قبلاً انجام ندادید. اگر او سعی دارد با انجام کاری توجه شما را جلب کند، وقتش رسیده که به او نشان دهید که به این موضوع اهمیت می دهید؛ این یعنی او ارزش کاری که برایش انجام می دهید را می داند.

  • اگر شوهرتان به چیزی علاقه دارد و شما آن را دوست ندارید؛ مثل فیلم ترسناک، آن را امتحان کنید. ممکن است رفتار عجیبی از خودتان نشان دهید و حتی با لذت بردن از تماشای آن فیلم، شگفت زده شوید.
  • کاری که قبلاً با هم انجام دادید، اما دیگر وقت آن ندارید را امتحان کنید. اگر قبلاً به اردوی دانشگاهی می رفتید و الان نمی توانید از محیط کارتان خارج شوید، وقت بگذارید که همراهش به پارک بروید و به این شکل، او را غافلگیر کنید.

13- به او جسارت انجام کارهای سخت را دهید. اگر همیشه می خواست کاری مانند پیاده روی یا پرش از ارتفاع را انجام دهد، او را برای چنین کلاس هایی ثبت نام کنید. اگر بازی می کند، می توانید به او بپیوندید یا فقط با خیال راحت از او فیلم بگیرید.

14- یک سفر را با هم برنامه ریزی کنید. مهم نیست که به مسافرت دریایی می روید یا برای تعطیلات آخر هفته وققتان را در کنار ساحل سپری می کنید، گذراندن اوقات فراغت دور از استرس زندگی روزمره، هدیه ای عالی برای او خواهد بود. مقصدی را انتخاب کنید که هر دو از آن لذت می برید.

اطمینان حاصل کنید که هر دو وقت خالی دارید، آن گاه می توانید برای رفتن به این سفر برنامه ریزی کنید.

  • اگر هنوز توانایی خرید بلیط را ندارید، می توانید با پس اندازتان او را غافلگیر کنید. یک کوزه یا جعبه بزرگ پیدا کنید و آن را با عکس هایی از مقصد رویایی تان تزئین کنید و برای شروع پس انداز خود، هر پولی را که بدست می آورید داخلش بریزید..

15- در شهرتان گردش کنید. اگر به هر دلیلی نمی توانید سفر کنید یا برای بیش از یک یا دو شب یک پرستار کودک پیدا کنید، هنوز هم می توانید تعطیلاتتان را در جایی که هستید بگذرانید.

راههای سورپرایز شوهر در تولد

اتاقی را در هتل خوب نزدیک شهرتان رزرو کنید و آخر هفته را صرف انجام بازی های تفریحی کنید که در هتل صورت می گیرد.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرتان، گشت و گذار کنید. شما حتی می توانید یک تور آشپزی یا نوشیدنی را انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد تا کالاها را در رستوران ها و کافه های محلی امتحان کنید.

روش سوم: برنامه ریزی یک گردهمایی

16- میزبان جشن تولد باشید. اگر شوهرتان از بودن کنار تعداد زیادی از اطرافیان تان لذت می برد، دوستان و خانواده را به خانه تان دعوت کنید تا برای جشن گرفتن به شما کمک کنند. نوشیدنی، تنقلات و کیک تولد تهیه کنید.

یک تِم را انتخاب کنید که مربوط به چیزهای مورد علاقه همسرتان باشد؛ مانند: برنامه تلویزیونی یا تیم ورزشی یا طرز پوشش بازیگران فیلم مورد علاقه اش.

  • اگر شوهرتان سورپرایز را دوست دارد، یک جشن غافلگیرکننده بگیرید.

17- با چند دوست صمیمی دور هم جمع شوید. اگر شوهرتان روابط اجتماعی خوبی ندارد و با افراد زیادی در محل زندگی در ارتباط نیست، ممکن است ترجیح دهد یک اجتماع صمیمانه برگزار کند یا با تعدادی از دوستانش به بیرون برود.

ایده های عاشقانه برای تولد همسر

از قبل برنامه ریزی کنید تا دوستان صمیمی اش در دسترس باشند و موقعیتی فراهم کنید که در آن همه بتوانید به راحتی صحبت و استراحت کنید.

  • یک مهمانی شام کوچک را در خانه تان برگزار کنید. غذای مورد علاقه همسرتان را تهیه کنید و از مهمانان بخواهید که با خودشان نوشیدنی مورد علاقه شان را بیاورند.
  • رستورانی را که شوهرتان دوست دارد، رزرو کنید. در صورت امکان، یک اتاق خصوصی را انتخاب کنید تا حتی اگر رستوران شلوغ است، در محیطی آرامش بخش غذا میل کنید.

حتما بخوانید: چگونه زنمان را خوشحال کنیم؟ 17 روش طلائی

18- به صورت گروهی بیرون بروید. با تعدادی از دوستان تان هماهنگ کنید و یک فعالیت سرگرم کننده را برای انجام دادن انتخاب کنید. فعالیتی را انتخاب کنید که شوهرتان دوست دارد؛ اما باید ترجیحات مهمانان تان را نیز در نظر بگیرید؛ اگر همه از آن لذت ببرند، او بیشتر سرگرم خواهد شد.

رفتن به کمپ، پینت بال، کنسرت ها همه می توانند گزینه های خوبی باشند. چیزی را انتخاب کنید که برای همه ی سنین جالب باشد و بتوانید بچه ها را هم  همراه خودتان ببرید!

19- برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی کنید. همراه با خانواده یا تعدادی از دوستان خوب تان به گشت و گذار و تفریح بروید. شما می توانید برای انجام کارهایی مانند: رفتن به کنسرت گروه موسیقی مورد علاقه تان یا قایق رانی، کوه یا جنگل به سفر بروید تا یک یا دو روز استراحت کنید و از سایرین دور باشید.

  • اگر شوهرتان در این برنامه ریزی دخالت داشته باشد، لذت بردن از کارهای مورد علاقه اش آسان است. همچنین سورپرایز کردن او می تواند کار جالبی باشد.

 20- همسرتان را به گذشته اش ببرید. یک اسکیت غلتکی بخرید یا یک مهمانی ورزشی ترتیب دهید. این کار او را به روزهای جوانی ش باز می گرداند و احتمالاً همین کار را برای شما و دوستانش انجام می دهد. شما حتی می توانید به عقب برگردید و از تم با موضوع برنامه تلویزیونی دوران کودکی ش نیز استفاده کنید.

  • اگر در منطقه محل زندگی اش دوستانی دارد که مدتها او را می شناسند، از آنها بخواهید که در برنامه ریزی مهمانی به شما کمک کنند و اوقات خوش گذشته اش را به او یادآوری کنند.

حتما از این ایده های متفاوت برای سورپرایز کردن شوهر تان در روز تولدش استفاده کنید نه از ایده های تکراری و کلیشه ای همه!

اگر ایده یا فکر خاصی دارید حتما در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا ما هم از خواندن اتفاقات روز تولد شما لذت ببریم.