راه های عاشق و وابسته کردن دوست پسر یا همسر چیست؟ مهم نیست که به تازگی رابطه ای را شروع کرده اید یا این که مدتی طولانی با فردی رابطه دارید، همه دوست دارند که دوست پسرشان را به خودشان جذب کنند. البته بحث ما فقط دوست نیست، این روش برای خانم های متاهل هم صدق می کند. مادامی که مدت زیادی از شروع رابطه گذشته و همه چیز تغییر کند، طبیعی است که عشق و علاقه میان طرفین کم شده یا این عشق و علاقه به شیوه دیگری خودش را نشان دهد. قطعا او همچنان به شما علاقه دارند اما راه هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید او را دیوانه خودتان کنید.

از آنجایی که روابط عاطفی میان افراد مخصوصا زن و شوهر ها خیلی خیلی مهم است، این مقاله را برایتان تهیه کردیم.

روش هالیوودی برای عاشق و وابسته کردن دوست پسر یا همسرتان

در این مقاله از سایت دکتر چک به روش هالیوودی میخواهیم به شما آموزش دهیم که چطور باید دوست پسر خودتان را عاشق و دیوانه خود نگه دارید!! با ما همراه باشید و از خواندن مقاله های مرتبط با این مقاله به هیچ عنوان غافل نشوید!!

قسمت اول عاشق و وابسته کردن دوست پسر: کاری کنید که دوست پسرتان خواستنی و مطلوب شود

1. از او تعریف کنید

با تعریف و تمجید از دوست پسرتان می توانید کاری کنید که عاشق تان شود. به این صورت نشان می دهید که او را همان طور که هست پذیرفته اید و به صحبت ها و حرکات او علاقه دارید. البته برای موارد کوچک نباید در تعریف و تمجید او زیاده روی کنید. به این مثال ها توجه کنید:

  • “اوه، این بوسه خیلی خوب بود.”
  • “بسیار خوشتیپ شده ای.”
  • “امروز خیلی خوب بازی کردی.”

2. تماس چشمی برقرار کنید

تماس چشمی راهی بی نظیر است تا به دیگران نشان دهید که آن ها را پذیرفته اید. اگر او هم احساسات مشابهی با شما داشته باشد به چشمان تان خیره می شود.

3. با عشق و علاقه گونه های او را ببوسید

بوسیدن یکی از راه های ما برای ارزیابی شریک زندگی مان است. با بوسیدن او جذب شما می شود. برای این که به خوبی بتوانید او را ببوسید باید این نکات را مد نظر قرار دهید:

  • پیش از بوسیدن حتما از تمیز بودن دندان و خوشبو بودن دهان تان مطمئن شوید.
  • روی او تمرکز کنید.

4. او را سوپرایز کنید

هیچ چیزی مثل یک سوپرایز کوچک طرف مقابل را خوشحال و هیجان زده نمی کند. سوپرایز کردن روتین معمولی زندگی تان را بر هم زده و نشان می دهد که او را دوست دارید. همیشه در زمان حال زندگی کنید. این ایده ها را مد نظر قرار دهید:

  • اگر معمولا در خانه مسابقات تیم ورزشی محبوب او را تماشا می کنید، بلیط حضور در استادیوم را خریداری کرده یا در رستورانی با تلویزیون بزرگ برای تماشای مسابقه وقت رزرو کنید.

5. به او انگیزه داده و تشویقش کنید

یکی از راه های دیگری که پیش رویتان قرار دارد این است که کاری کنید تا او حس خوبی نسبت به خودش پیدا کند. در رسیدن به اهدافش او را تشوق کنید.

  • مثلا اگر او یک مصاحبه کاری دارد و از این بابت نگران است، با گفتن این جمله می توانید او را تشویق کنید: “آن ها را شگفت زده خواهی کرد و مسلما اگر گزینه خوبی برای این شغل نبودی برای مصاحبه به تو خبر نمی دادند.”

قسمت دوم عاشق و وابسته کردن دوست پسر: یک شریک و همراه خواستنی شوید

راه های عاشق کردن پسر

1. با اعتماد به نفس بودن خودتان را نشان دهید

داشتن اعتماد به نفس از مهم ترین معیارهای ارزیابی برای افراد است؛ پس هر وقت که با دوست پسر یا همسرتان هستید، با اعتماد به نفس ترین نسخه خودتان باشید. با تایید نقاط قوت و گفتن دستاوردهایتان می توانید این مورد را ثابت کنید.

  • البته نباید فراموش کنید که عده ای از افراد خودشان اعتماد به نفس بالایی ندارند، پس اگر دوست پسر شما در این دسته قرار می گیرد، نشان دادن اعتماد به نفس بالای خودتان باعث پذیرش تان نخواهد شد.

2. درباره خودتان با او صحبت کنید

وقتی که درباره خودتان با او صحبت می کنید، حسش نسبت به شما بیشتر می شود. درباره علایق، اهداف و خانواده تان با او صحبت کنید. البته نباید خیلی زود هم همه چیز را بگویید و اجازه دهید تا جنبه هایی از زندگی تان مانند یک راز در رابطه تان باقی بماند.

3. از چیزهایی که دوست پسرتان جذب آن ها می شود، غافل نشوید

شاید کارهای خاصی باشند که دوست پسر یا همسرتان بیشتر به آن ها جذب می شود. به این موارد توجه کنید:

  • آرایش کردن چشم ها باعث افزایش جذابیت خانم ها برای آقایان می شود.
  • استفاده از محصولات خوشبو کننده ملایم. البته نباید در استفاده از این محصولات زیاده روی کنید.
  • پوشیدن لباس قرمز رنگ!! زیرا آقایان به رنگ قرمز بیشتر از هر رنگ دیگری جذب می شوند.

4. با یک دیگر زمان بگذرانید

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که به فردی جذاب و دوست داشتنی تبدیل شوید. حتما باید خود واقعی تان باشید. به این ایده ها توجه کنید:

  • همراه با او و دوستانش برای تماشای مسابقه ورزشی رفته و با اطلاعات خود آن ها را تحت تاثیر قرار دهید.
  • با او جرئت و حقیقت بازی کنید.

قسمت سوم عاشق و وابسته کردن دوست پسر : میل او را زیاد کنید

عاشق و وابسته کردن دوست پسر

1. کنارش باشید

در کنار یک دیگر بودن باعث افزایش علاقه طرفین به هم می شود. راه هایی را برای بیشتر در کنار هم بودن پیدا کنید.

2. به حریم شخصی او احترام بگذارید؛ در عین حال حریم شخصی خودتان!

یکی از راه های دیگری که با استفاده از آن می توانید دوست پسر یا همسرتان را دیوانه خودتان کنید این است که کاری کنید تا دلتنگ تان شود. البته نباید به نحوی برخورد کنید که او تصور کند تنها فردی نیست که باعث خوشحالی شما می شود.

  • یک شب در هفته را با دوستان خود وقت بگذرانید.

3. بازتاب حرکات او باشید

هنگامی که بازتاب حرکات دیگران می شوید، بیشتر جذب تان می شوند. به طور مثال، اگر دوست پسرتان در جایش تکان خورد و به دست راستش تکیه داد، بعد از چند ثانیه شما هم همین کار را انجام دهید.

  • از این راهکار به طور ماهرانه استفاده کنید. گاهی اوقات شما این کار را انجام می دهید و او حواسش نیست یا خیلی آشکارا و عجیب و غریب رفتار می کنید.

4. وانمود کنید که بی علاقه هستید (اگرچه اینطور نیست)

با وانمود کردن به بی علاقه بودن یا به عبارتی ناز کردن، می توانید علاقه دوست پسرتان نسبت به خود را زیاد کنید. از این راهکارها استفاده کنید:

  • بعد از 15 دقیقه به پیام غیر ضروری یا تماس از دست رفته اش جواب دهید.
  • اگر برای یک تاریخ مشخص قرار ملاقات گذاشت و خودتان هم برنامه دیگری داشتید، آن روز را تغییر دهید.
  • وقتی که می خواهد شما را ببوسد، او را رد کنید!