واقعا راه های خوشحال کردن دختر چیست؟ چگونه یک دختر را خوشحال کنیم؟ بگذارید از همین ابتدای کار این نکته را مشخص کنیم: شما نمی توانید یک دختر را خوشحال کنید بلکه می توانید کاری کنید که راحت تر خوشحال شود. در این مقاله از سایت دکتر چک به روش های بسیاری اشاره می کنیم که با کمک آن ها می توانید دختر مورد علاقه تان را خوشحال کنید.

12 راهکار برای خوشحال کردن دختر مورد علاقه تان

1. از او بپرسید که به چه چیزی نیاز دارد.

از او بخواهید به شما بگوید که چه چیزی خوشحالش می کند. به جای این که با آزمون و خطا تلاش کنید چیزهایی که به آن علاقه دارد را شناسایی کنید، خیلی ساده درباره نیازهایش سوال بپرسید. خوب به حرف هایش گوش کنید.

  • مثلا می توانید از جمله ای مثل این استفاده کنید: “می خواهم یک کار خاص برایت انجام دهم. چه چیزی الان تو را خوشحال می کند؟”

2. شنونده خوبی باشید.

دختر مورد علاقه تان دوست دارد احساس کند که به حرف هایش گوش کرده و به او اهمیت می دهید. وقتی که می خواهد با شما صحبت کند تلفن تان را کنار گذاشته و حواس تان به او باشد. به این صورت به او ثابت می کنید که اولویت اول تان است.

  • صحبت های او را قطع نکنید. بگذارید اول حرف هایش را تمام کرده و بعدا شما سوال بپرسید.
  • نشان دهید که فعالانه به حرف های او گوش می دهید به این صورت که بلافاصله صحبت هایش را خلاصه کرده و نظر خود را اضافه کرده یا سوالی بپرسید.

3. کاری کنید تا بخندد.

12 روش خوشحال کردن دختر !! آقایان بفرمایید بخوانید!!

برای خوشحال کردن دختر گاهی اوقات بامزه شوید!! حس شوخ طبعی تاثیر زیادی در این زمینه دارد؛ البته منظورمان این نیست که هر روز باید نقش یک بازیگر کمدی را بازی کنید.

  • شوخ طبعی خوب است اما باید حواس تان باشد که مرز را رد نکنید. مطمئن شوید که همراه با شما می خندد و اگر صحبت هایتان از نظرش خنده دار نبود، دیگر ادامه ندهید.

4. با او درد و دل کنید.

نکاتی در رابطه با خودتان را به او بگویید. برای تقویت رابطه و داشتن رابطه ای شاد، می توانید چیزهایی  که فرد دیگری از آن ها اطلاع ندارد را به دختر مورد علاقه تان بگویید.

  • درباره امیدها، آرزوها و ترس های خود صحبت کنید.
  • درست است که صحبت کردن درباره آهنگ، کتاب و خاطرات مورد علاقه تان به نظر کوچک و جزیی می آید اما نقشی بزرگ در ایجاد رابطه ای احساسی دارد.

5. اعتماد او را به دست آورید.

به او ثابت کنید که صادق، قابل اعتماد و فداکار هستید. اگر می خواهید رابطه تان پیشرفت کند باید اعتماد دختر مورد علاقه تان را به دست آورید.

  • نباید به دیگران، علی الخصوص دوستان او علاقه نشان دهید.
  • حتی زمانی که سخت است هم باید واقعیت را بگویید.
  • حرف هایی که بر زبان می آورید را عملی کنید.
  • هر زمان که او نیاز زیادی به شما دارد در کنارش باشید. به او گل بدهید و بگویید که در کنارش بودن چه حسی برای شما دارد.

6. بدون حسادت او را آزاد بگذارید.

نباید حسادت کنید. بله نباید حسادت کنید!! مهم نیست که شما چقدر به او علاقه دارید، او گاهی اوقات دوست دارد کارهایی را بدون شما انجام دهد. اعتمادی که به او دارید را نشان دهید.

  • نباید زندگی خودتان را هم فراموش کنید. اگر دختر مورد علاقه تان از این که به او اعتماد دارید و مستقل هستید از شما قدردانی نکرد، شاید بهتر باشد در این رابطه تجدید نظر کنید.

7. اشتیاق خودتان را نشان دهید.

12 روش خوشحال کردن دختر !! آقایان بفرمایید بخوانید!!

اشتیاق مسری است! اگر به فکر خوشحال کردن دختر مورد علاقه تان هستید، به او نشان دهید که وقتی در کنارش هستید چقدر خوشحال و هیجان زده می شوید، او هم نسبت به خودش و رابطه ای که با شما دارد احساس بهتری می کند.

  • با لبخند زدن، بغل کردن یا بوسیدن یا کارهای فیزیکی دیگر نشان دهید که از دیدنش خوشحال شده اید.
  • اگر روز خسته کننده ای را پشت سر گذشته اید، درباره روز خسته کننده خودتان صحبت کرده و بگویید الان که در کنارش هستید چقدر حس بهتری دارید.

8. از او تعریف و تمجید کنید.

برای خوشحال کردن دختر صحبت هایی که از اعماق قلب تان است را به زبان بیاورید. بگویید که او چه معنایی برای تان دارد و بیشتر از چه ویژگی او خوش تان می آید. البته نباید در تعریف و تمجید کردن زیاده روی کنید زیرا این حرف ها باید پرمحتوا و احساسی باشند.

  • بد نیست که گاهی اوقات از این جملات هم استفاده کنید: “اولین باری که هم دیگر را ملاقات کردیم به خاطر می آوری؟ وقتی که دیدم آنجا ایستاده ای عقل از سرم پرید و به نظر همه چیز ناپدید شدند.”

9. محبت خودتان را به صورت فیزکی نشان دهید.

با تماس های ساده مثل گرفتن دست، توجه خودتان را نشان دهید. محبت فیزیکی به اندازه محبت زبانی اهمیت دارد. با وجود این که باید فضا کافی در اختیار او قرار دهید و آزادش بگذرید، باید از نظر فیزیکی هم ثابت کنید که حواس تان به او هست. مثلا می توانید این کارها را انجام دهید:

  • وقتی که با او صحبت می کنید دست هایش را گرفته یا هر زمان که ناراحت است دست تان را روی شان اش بگذارید. در هنگام راه رفتن دست هایش را بگیرید.
  • بعد از یک روز طولانی در دانشگاه یا محل کار، هیچ چیزی مثل “دوستت دارم” او را خوشحال نمی کند.

10. به ظاهر خودتان توجه کنید.

ورزش کنید و به بهداشت خودتان اهمیت دهید. با این کار نه تنها خودتان، بلکه او هم بیشتر حس خوشحالی می کند.

  • انجام کارهای اساسی در بهداشت فردی مثل حمام کردن، استفاده از خوشبو کننده ها و مسواک زدن همیشه در اولویت هستند. فراموش نکنید که شما می خواهید کاری کنید که او به شما نزدیک شود.
  • خودتان را با ترجیح های او وفق دهید اما نباید به طور کلی هم خودتان را فراموش کنید. مثلا اگر او دوست دارد همیشه اصلاح کرده باشید اما خودتان می خواهید ریش بگذارید، سعی کنید ریش تان همیشه منظم باشد.
  • برای سلامتی خودتان هم که شده روزانه ورزش کنید اما ورزش کردن را به عنوان یک امتیاز برای بهتر دیده شدن هم در نظر داشته باشید!

11. هر زمان که بحث و نزاعی پیش آمد آن را برطرف کنید.

اجازه ندهید که بحث های غیرقابل اجتناب شما را به سمت دلخوری و پرخاشگری سوق دهند. مهم نیست که چقدر خوب با یک دیگر کنار می آیید، دلخوری و پرخاشگری اتفاق می افتد. در این مواقع باید صادقانه در رابطه با مشکلات برخورد کنید تا به دیدگاهی مشترک برسید. اگر این دلخوری ها زیاد شد و به نزاع رسید، کمی فاصله داده تا هر دویتان آرام شده و سپس مشکل را برطرف کنید.

  • مثلا یک دعوای از روی جاهلیت درباره فیلمی که می خواهید تماشا کنید می تواند شعله گرفته و به یک دلخوری بزرگ تبدیل شود. پس برای این که از بروز این اتفاق جلوگیری کنید، از دیدگاه خود صحبت کرده و سعی کنید به توافق برسید.

12. برای برقراری رابطه جنسی به او فشار نیاورید.

همیشه هر دو طرف باید برای برقراری رابطه جنسی تصمیم بگیرد. به جای این که برای راضی نگه داشتن خود تلاش کنید، همیشه به نیازها و علایق او توجه داشته باشید.

  • به سرنخ های جسمانی او توجه داشته باشید. اگر در این مواقع او به نظر دو دل بود و حتی اگر چیزی نگفت، دیگر کاری انجام ندهید.
  • اگر او احتمال بدهد که شما برای برقراری رابطه صبر ندارید، ممکن است از شما دور شود و این فاصله بیشتر شود.
  • فراموش نکنید که “نه” همیشه به معنای “نه” است. حتی اگر چندین سال هم با هم در ارتباط باشید، این بدن او است و هیچ اجباری برای رابطه با شما ندارد.