چگونه دختر را دلتنگ خود کنیم؟ چه کار کنیم دختر مورد علاقه مان توجه بیشتری به ما بکند؟ تنها کافیست تا انتها این مقاله از سایت دکتر چک را بخوانید تا روش های دلتنگ کردن دختر مورد علاقه تان را دریابید…

واقعیتی که باید بدانید…

گاهی اوقات، شرایطی پیش می‌آید که باعث شود نتوانید آنطور که باید یک نفر را مجذوب خود کنید و یا شور و هیجان را به رابطه عاشقانه‌تان برگردانید. واقعیت این است که در دسترس بودن همیشگی و گذراندن تمام وقت با شریک عاطفی، تاثیر منفی بر روی احساسات او داشته و ممکن است شما را از دایره توجه او خارج کند.

رمز و راز‌های روابط عاشقانه و دلبستگی افراد نسبت به یکدیگر، آنطور که فکر می‌کنید پیچیده نیستند. رفتار خوب و شایسته و زیاده روی نکردن در همه چیز، کلید یک رابطه موفق و پایدار است. اما سوالی که برای اکثر مردان پیش می‌آید این است که چه کنیم تا دختر محبوبمان به ما دلبسته شود و همیشه برای دوستی با ما اشتیاق داشته باشد؟

امروز در سایت دکتر چک، قصد داریم شما را با نکات کلیدی وابسته کردن دختر محبوبتان آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

راه های دلتنگ کردن دختر

۱ – فاصله فیزیکی خود را حفظ کنید!

برای اینکه از نظر عاطفی با معشوق خود نزدیک شوید، ابتدا باید به او فضای کافی بدهید. در هر جلسه یا رویدادی که یکدیگر را ملاقات می‌کنید، بلافاصله به سمت او نروید و صندلی نزدیکش را تصرف نکنید. اگر به تازگی با یکدیگر آشنا شده‎اید، فقط در صورتی می‌توانید در کنار او بنشینید که از شما خواسته باشد تا در کنارش باشید. در غیر اینصورت، بهتر است در آن جلسه شرکت نکنید و اگر شرکت کردید، در فاصله دورتری از او بنشینید و تمام حواستان به جلسه باشد. این استراتژی، شما را مستقل و خود اکتفا نشان می‌دهد.

۲- احساساتتان را کنترل کنید.

برای دلتنگ کردن دختر روی احساسات تان کنترل داشته باشید. منظور از کنترل احساسات این نیست که نسبت به او سرد باشید یا با بی‌احترامی رفتار کنید. شما باید علاوه بر ارزش قائل شدن برای دختر محبوبتان، صبور باشید و از ابراز احساسات گاه و بیگاه خودداری کنید. زمان و انرژی‌ای که برای کنترل احساساتتان صرف می‌کنید، سرمایه عاطفی آینده‌تان خواهد بود.

با این کار، او بیشتر از گذشته مشتاق شما خواهد بود و شما را فردی شدیدا احساسی که کنترلی بر روی احساساتش ندارد، نخواهد دید؛ بلکه فردی صبور، اهمیت دهنده و کاملا هوشیار می‌بیند. یادتان باشد در زمان دریافت هدیه یا انتخاب لباس جدید، تعریفتان را در حد حداقل نگه دارید و از بیان شعر و قصیده‌های پی در پی خودداری کنید!

۳ – بدون همکاری و حضور او، کارهایی را انجام دهید.

چه دختر محبوبتان دوست شما باشد و چه همسرتان، باید برای خودتان حریم شخصی داشته باشید و تمام کارها را دو نفره انجام ندهید. سفر‌های انفرادی یا با دوستان پسر خود، گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند. به تنهایی خرید رفتن یا قرار‌های دوستانه با همسالان خودتان را نیز فراموش نکنید.

۴ – به صورت آهسته، روابط عاشقانه را بسازید.

واقعیت این است که اگر او دلش برای روابط عاشقانه با شما تنگ شود، جذابیت بیشتری برایش خواهید داشت. برای همین کار، بهتر است همیشه و در همه حال، در حال ابراز احساسات و صمیمیت فیزیکی نباشید. اجتناب از لمس فیزیکی در برخی مواقع، باعث می‌شود که او نسبت به شما مشتاق‌تر شود و روابط عاشقانه‌تان با شور و هیجان بیشتری شکل بگیرد.

۵ – حسادت او را تحریک کنید.

چگونه دختر را دلتنگ خود کنیم؟

تحریک احساسات یکی از روش های دلتنگ کردن دختر است. این مورد پس از ازدواج به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود! اگر با دختر محبوبتان دوست هستید و یا می‌خواهید با او دوست شوید و در یک رابطه دور از هم هستید، می‌توانید در برخی از مواقع، تصاویر خود و همکاران خانمتان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا به این صورت، ذره‌ای از حس حسادت او را برانگیزید.

۶ – مدت زمان با هم بودنتان را کمتر کنید.

اگر اکثر روزهای هفته را با هم سپری می‌کنید، وقت آن رسیده که زمان با هم بودنتان را کمتر کنید. باید این حس را به طرف مقابلتان منتقل کنید که شما هم مشغول هستید و برای زندگی‌تان هدف دارید. به این صورت، برای زمان با هم بودنتان ارزش بیشتری قائل می‌شود و برای دیدارتان مشتاق‌تر خواهد بود.

۷ – به خانواده او احترام بگذارید.

احترام به خانواده دختر محبوبتان، شاید یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده شما خواهد بود. خانواده یکی از مهم‌ترین داشته‌های هر فرد است. حتی اگر از نظر شما خانواده دختر محبوبتان خوب نیستند و یا حتی خود او از خانواده خودش ناراضی است، شما نباید لب به انتقاد یا ناسزا بگشایید و آن‌ها را مورد بی‌احترامی قرار دهید.

نظر مثبت شما نسبت به خانواده او، نشان دهنده بلوغ فکری کامل و دلسوزی شماست و نشان می‌دهد که برای آینده هر دوتان، افکار مثبتی در سر دارید. بدین صورت، به صورت ناخواسته برای همیشه تصویر مثبتی از خود در ذهن او می‌سازید.

۸ – برخی چیزها را برای او خاص کنید

غافلگیر کردن دختران در اکثر مواقع نتایج مثبتی به همراه دارد. برخی از رویداد‌ها مانند سالگردها را به خاطر بسپارید و او را غافلگیر کنید. به خاطر سپردن جزئیات و خاص کردن آن‌ها، باعث می‌شود خودتان تبدیل به شخص خاصی شوید.

۹ – کمی مرموز و ناشناخته باقی بمانید

موموز بودن گاهی اوقات برای دلتنگ کردن دختر جواب می دهد. همیشه همه افکار و احساسات خودتان را برای او رو نکنید. گاهی اوقات از او فاصله بگیرید و سپس ناگهان در مقابل او ظاهر شوید. همیشه در شبکه‌های اجتماعی آنلاین نباشید و تمام کارهایتان را در استوری‌ها نگنجانید. بگذارید از شما سوال کند که روزتان را چگونه گذراندید و یا قصد انجام چه کارهایی را دارید.

۱۰ – به اهداف و پروژه‌هایتان احترام بگذارید.

همانطور که قبلا گفتیم، نشان دادن اینکه برای زندگی‌تان هدفی دارید و آن را مصرانه دنبال می‌کنید، روش خوبی برای جلب تحسین از جانب دختر مورد علاقه‌تان است. یادتان باشد که همیشه، اهدافتان را با هیجان و حس امیدوارانه بیان کنید و از داشتن لحن تردید گونه بپرهیزید. زمانی که متوجه تلاش‌های شما بشود، احترام و ارزش بیشتری برایتان قائل خواهد شد.

۱۱- در اولین قرار، یخ حضورتان را نشکنید.

ابزار احساسات مهم است ولی در جلسه اول آشنایی، نباید از احساسات خود سخنی بگویید، حتی اگر برای این قرار ملاقات، از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌اید و امید زیادی برای شروع رابطه دارید. نباید خودتان را یک فرد عاشق و جویای عشق نشان دهید و بهتر است به جای ابراز احساسات، کمی منطقی و معقولانه به نظر برسید؛ چرا که در جلسات اول، دختران به دنبال پیدا کردن نشانه‌های کمال و مردانگی هستند و می‌خواهند شما را از جنبه‌های مختلف بررسی کنند.

۱۲- فرصتی برای حدس زدن و سوال کردن به او بدهید

یکی از مهارت‌هایی که باید کسب کنید این است که همیشه در زمان تعریف یک خاطره، همه چیز را از اول تا آخر بیان نکنید. نیمی از داستان را تعریف کنید و به او فرصت دهید تا برنامه، احساسات یا رویداد‌ها را حدس بزند و یا از شما درباره آن‌ها سوال کند. به عنوان مثال، همیشه لازم نیست بگویید که به کجا می‌روید. دانستن مراجعه شما به مکان‌های عادی مانند فروشگاه، باشگاه و… جذابیتی برای مخاطب‎تان ندارد.

۱۳ – خودتان را در ذهنش ماندگار کنید.

اگر به تازگی رابطه را شروع کرده‌اید و می‌خواهید کاری کنید که شب‌ها قبل از خواب به شما فکر کند، می‌توانید از یک ایده جالب و کاملا تضمین شده استفاده کنید! یک پیام دلنشین و یا تماس تلفنی قبل از خواب که در آن از او تعریف کرده‌اید، کاری می‌کند که حتی روز بعد از آن نیز همچنان به شما فکر کند.

۱۴ – همیشه با او موافق نباشید.

یکی از مهم ترین روش ها برای دلتنگ کردن دختر عدم موافقت با او در برخی از موارد است. استقلال رای خود را داشته باشید و اگر در مورد چیزی نظر مخالفی نسبت به یکدیگر دارید، نظرتان را صریحا و بدون توهین یا ایجاد دلخوری بیان کنید. موافق بودن با او در تمام موارد، باعث می‌شود که برای نظر شما بهای زیادی قائل نباشد و صرفا شما را فردی بداند که کارها را از روی عشق و علاقه تغییر می‌دهد و عزت نفسی ندارد. همچنین، نباید اجازه دهید که او شما را فردی بداند که می‌تواند کنترل کند یا تغییر دهد.

۱۵ – در انتخاب هدایا دقت داشته باشید.

راه های دلتنگ کردن دختران

هدایا راهی عالی برای ابراز احساسات هستند. هدیه شما باید دارای ارزش معنوی باشد. گرانترین هدیه‌ها که با بی‌دقتی و صرفا از روی از سر باز کردن انتخاب می‌شوند، احساس بی‌ارزش بودن را به طرف مقابلتان القا می‌کنند. یادتان باشد که هدیه‌ای که می‌دهید، یادآوری است از شما در زمان‌هایی که در کنار او نیستید. انتخاب عروسک محبوب، یک هدفون برای زمان‌هایی که به آهنگ مورد علاقه‌اش گوش می‌دهد، یک لیست از آهنگ‌های محبوب خودتان که با گوش دادنشان به یاد او می‌افتید، یک جا کلیدی خاص که پیام جالبی دارد و… گزینه‌هایی عالی هستند.

۱۶ – برای او یادداشت‌های دلنشین و بامزه بنویسید.

نوشتن یادداشت‌های عاشقانه کوتاه اما جالب، می‌تواند کل روز ذهن او را مشغول فکر کردن به شما نگه دارد. این یادداشت‌ها بارها و بارها خوانده می‌شوند و می‌توانند یک تصویر ذهنی جالب از شما در ذهن او بسازند. بدین صورت، او بیش از پیش دلتنگ شما خواهد شد.

۱۷ – شیک و مرتب باشید.

به راحتی با ساده‌ترین لباس‌ها، می‌توانید دل دختر محبوبتان را ببرید. گهگاهی رسمی بودن هم بد نیست اما سعی کنید در مواقعی که برای قرار‌های معمولی یکدیگر را می‌بینید، ظاهری راحت و مرتب داشته باشید تا خوش سلیقه به نظر برسید. زمانی که خودتان را به بهترین شکل به او نشان می‌دهید، نمی‌تواند از فکر کردن به شما دست بردارد.

۱۸ – توجه کنید.

در بازی عشق، هنر درست گوش کردن نقش مهمی دارد. مردان معمولا نمی‌توانند حواس خود را بر روی صحبت‌های زنان متمرکز کنند و از این بابت، باعث دلخوری شریک عاطفی‌شان می‌شوند. زمانی که به صحبت‌های دختر مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید و هر از چندگاهی واکنش یا پاسخی نسبت به آن نشان می‌دهید، مهارت‌های شنیداری خود را به رخ می‌کشید و با این کار، احترام بیشتری جلب می‌کنید.

۱۹ – او را بخندانید.

خنداندن دختر دلخواهتان، یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جلب توجه و دلتنگ کردن او است. زمانی که یک دختر با شما می‌خندد، به این معنی است که با شما راحت است و از بودن در کنار شما لذت می‌برد.

 

۲۰ – زیاد از او دور نشوید.

درست است که کنترل کردن احساسات و فاصله گرفتن از او می‌تواند حس دلتنگی‌اش را تقویت کند، اما زمانی که فاصله را خیلی زیاد می‌کنید، این احتمال که شما را فردی بی‌احساس قلمداد کند یا به سمت شخص دیگری جذب شود، وجود دارد. زمانی که رابطه‌تان را به گام بعد از آشنایی بردید، بهتر است در کنار کنترل حالت شیفتگی یا شهوت خود، در زمان‌های خاصی، خودتان را به او نزدیک کنید تا حضور شما را احساس کند.

۲۱- جنتلمن و آقا باشید.

برخی از افراد تصور می‌کنند جنتلمن و آقا بودن برای زمان‌های گذشته است و مردان دیگر نباید سخاوتمند، دلسوز و شریف باشند. این تصور غلط است و یکی از دلایلی است که باعث می‌شود رابطه شکل نگیرد یا دوام زیادی نداشته باشد. دختر مورد علاقه‌تان را در اولویت قرار داده و نظرات او را محترم بشمارید. با او به درستی و ملایمت صحبت کنید، در را برای او باز کنید، با دقت به او گوش دهید و زمانی که هوا سرد شد، کت یا سویشرت خود را به او بدهید. رعایت این دست کارها، شما را خواستنی و شیرین می‌کند.

۲۲- نظر او را بپرسید.

پرسیدن نظر او برای برخی از تصمیمات مهم زندگی‌تان، باعث می‌شود که احساس علاقه‌مندی بیشتری نسبت به شما داشته باشد. با این کار، نشان می‌دهید که او را با خودتان یکی می‌بینید و به او احترام می‌گذارید. در مورد نحوه لباس پوشیدنتان، خرید لوازم منزل و حتی انتخاب تنقلات نظر او را بپرسید و معجزه‌اش را ببینید!

۲۳ – به فردیت او احترام بگذارید.

احترام گذاشتن به فردیت یک شخص و انجام ندادن کارهایی که او دوست ندارد، باعث می‌شود او شما را فردی عاقل و دلسوز بداند. خندیدن به او، مجبور کردن به ملاقات افرادی که دوست ندارد، ناراحت کردن او با حرف‌های نیش دار و… کارهایی‌ای است که هیچ شخصی دوست ندارد و باعث ایجاد فاصله و شکاف در روابط می‌شود.

۲۴ – ویژگی‌های مثبت‌اش را تحسین کنید.

شجاعت، سختکوشی، پاکی، مهربانی، خوش سلیقگی و در کل هر ویژگی مثبتی که دارد را تحسین کنید. زمانی که او را تحسین می‌کنید، یک پیام قوی از احساسات شما دریافت کرده و به طور ناخودآگاه قدردان شما خواهد بود.

۲۵ – به او فضا بدهید.

با اینکه عشق هیجان انگیز است و شما را وسوسه می‌کند تا همیشه در کنار او باشید، اما باید برای حریم خصوصی طرف مقابلتان نیز ارزش قائل شوید. فضا دادن به دختر مورد علاقه‌تان باعث می‌شود تا شما را یک فرد فهمیده قلمداد کند و بداند که از خوشگذرانی با دیگران، ناراحت یا دلخورده نشده و رفتار بچهگانه‌ای نشان نمی‌دهید.

۲۶ – درباره خودتان خیلی صحبت نکنید.

قبل از هر چیزی، باید بدانید که صحبت بیش از اندازه درباره خودتان، احساس خودپسندی را منتقل می‌کند. اغلب خانم‌ها از مردان خودپسند و خودبین فاصله می‌گیرند و در اولین فرصت از آن‌ها جدا می‌شوند. سعی کنید تا جای ممکن از خودتان کمتر صحبت کنید و بحث را به سمت موضوعات جالب‌تر هدایت کنید.

چطور بفهمم دختری دلتنگ من شده است؟

برخی از نشانه‌ها وجود دارند که نشان دهنده دلتنگی هستند. به عنوان مثال:

  • از دوستان مشترک تان درباره شما می‌پرسد.
  • به دلایل تصادفی با شما تماس می‌گیرد یا پیام می‌فرستد.
  • سعی می‌کند حس حسادت شما را تحریک کند.