آشنایی با عمل لابیاپلاستی و شناخت برترین پزشکان در این عرصه

زیبایی به عنوان یکی از نیاز های اصلی انسان ها در تمامی دوران های زندگی شناخته می شود. بانوان همواره علاقه مند هستند تا زیبایی خود را حفظ کنند. زیبایی تنها مربوط به پوست و صورت انسان ها نمی شود. برخی اوقات بانوان از شکل ظاهری واژن خود راضی نیستند و بابت آن احساس خجالت یا شرم زدگی دارند. این مسئله موجب شده تا در سال های اخیر شاهد افزایش عمل لابیاپلاستی باشیم. در این جراحی شکل ظاهری واژن فرد، دچار تغییرات مختلفی می شود.

متخصص زنان شیراز در زمینه عمل جوانسازی واژن را در سایت پی جو مشاهده و مشاوره و نوبت بگیرید.

در سال های گذشته، مراکز و مجموعه های زیادی در عرصه انجام عمل لابیاپلاستی تاسیس شده اند که به انجام این جراحی می پردازند. به دلیل اهمیت بالای این جراحی، نیاز است تا فرآیند آن توسط یک پزشک متخصص زنان انجام بگیرد. امروزه با وجود پزشکان بسیار زیاد در این زمینه، انتخاب یک پزشک معتبر بسیار سخت تر از گذشته شده است. در همین راستا مراکزی تاسیس شده اند که به عنوان معرف متخصص زنان شناخته می شوند. شما می توانید با بهره گیری از اطلاعات این مراکز، پزشک موردنظر خود را در شهر خود پیدا کنید. توجه داشته باشید، قبل از هر چیزی در رابطه با این عمل جراحی، اطلاعات لازم را کسب کنید.

متخصص زنان در زمینه لابیاپلاستی در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده و نوبت بگیرید.

عمل جراحی لابیاپلاستی به چه دلیل صورت می گیرد؟

همان طور که گفته شد، دلیل انجام عمل لابیاپلاستی ، احساس مشکل توسط فرد موردنظر در انجام حرکات فیزیکی و … می باشد. برخی از افراد در حین انجام فعالیت های روزمره خود، به دلیل مشکل در قسمت واژن از مشکلات جدی برخوردار می شوند. به همین دلیل در این عمل، لبه های واژن شما به میزان موردنظر افزایش یا کاهش داده می شود. توجه داشته باشید که واژن از دو لبه بزرگ و کوچک بهره مند می باشد. در همین راستا یکی از لبه های موردنظر با توجه به نظر پزشک دچار تغییر شکل خواهد شد.

بهترین جراح لابیاپلاستی در شیراز و سایر شهرها را در سایت کلینیک زیبایی مشاهده کنید.

پزشک در عمل لابیاپلاستی می تواند مقداری از لبه لابیا را برای کاهش اندازه آن جدا سازی نماید. یکی از اهداف این عمل جراحی، کاهش اندازه لبه لابیا می باشد. یکی دیگر از اهداف پزشکان در این عمل جراحی، استفاده از ماده های پر کننده و تزریقی برای افزایش حجم لابیا خواهد بود. این عمل اغلب به دلیل افزایش اعتماد به نفس بانوان و زیباتر شدن واژن صورت می گیرد. همچنین برخی اوقات ترمیم واژن شما در این قسمت توسط پزشک صورت می گیرد.

پزشک متخصص خود را چگونه پیدا کنیم؟

همان طور که می دانید، واژن به عنوان یکی از نقاط حساس و بسیار مهم در بانوان به شمار می رود که باید توسط پزشک متخصص معاینه و جراحی شود. عمل لابیاپلاستی نیز، جراحی پیچیده ای بوده که باید توسط فرد متخصص صورت بگیرد. در همین راستا شما می توانید از خدمات مراکزی همچون پی جو در این زمینه استفاده کنید. مرکز تخصصی پی جو با معرفی پزشکان متخصص در این زمینه، به شما کمک می کند تا پزشک متخصص زنان خود را در شهری که در آن ساکن هستید، به راحتی پیدا کنید.