امروزه طیف وسیعی از روش ها برای جوانسازی پوست صورت در کلینیک های زیبایی وجود دارد.

روش هایی همچون استفاده از لیزر استفاده از متریال های مختلف مثل مزوژل، پروفایلو که جزء بهترین متریال ها هستند و همچنین تزریق چربی بصورت نانوفت که برای جوانسازی پوست بسیار موثر است.

استفاده از نخ های کلاژن ساز و جوانساز برای پوست صورت نیز می تواند تاثیر بسزایی در انجام جوانسازی پوست صورت زیباجویان داشته باشد.

لیزر کیوسوئیچ و میکرونیدلینگ به همراه مزوهای مختلف که با تارگت های مختلف از روش های دیگری است که برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.

روش های فوق بسته به نوع پوست و صورت و شرایط هر زیبا جو طبق نظر پزشک مجرب پیشنهاد خواهد شد.

بنابراین انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر در زمینه جوانسازی پوست صورت که از پزشک مجرب و متخصص در این زمینه بهره ببرد و استفاده از متریال و مواد با کیفیت در آن رعایت بشود بسیار حائز اهمیت است.

نحوه جوانسازی پوست صورت در کلینیک های زیبایی

لیزرهای جوانسازی پوست صورت

هایفو

هایفوتراپی یکی از روش های نسبتا جدید در درمان های زیبایی برای سفت کردن و لیفت صورت و نواحی گردن است که نسبتا بدون درد و غیرتهاجمی است که می تواند جایگزین لیفت صورت شود.

در این روش از امواج اولتراساند (Ultra Sound) استفاده می شود که بصورت متمرکز به لایه های پوستی انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته های کلاژن شده و در نتیجه پوست سفت تر و شده و باعث کاهش چین و چروک خواهد شد.

لیزرهای جوانسازی پوست صورت

هایفوتراپی در بهبود خطوط و چین چروک های ناحیه گردن و بالای سینه نیز کاربرد داشته و اثرات آن معمولا بصورت ثانویه بوده و به مرور زمان تغییرات آن نمایانتر خواهد شد.

این روش برای افراد بین ۳۰ الی ۷۵ سال کاربرد داشته هرچند هایفوتراپی در سنین پایینتر یعنی حدود ۳۰ سالگی سبب پیشگیری می شود تا درمان. بنابراین توصیه می شود بعد از ۳۰ سالگی سالی یکبار به جهت جلوگیری از افتادگی پوست هایفوتراپی انجام شود.

لیزر فرکشنال

این نوع لیزر یک لایه سطحی از پوست صورت را تراشیده تا باعث شود پوست مجدد مجبور به کلاژن سازی شود و خود را بازسازی کند.

بنابراین کلاژن های تازه در سطح پوست باعث جوانسازی و بهبود پوست صورت خواهد شد.

لیزر RF فرکشنال

با استفاده از دستگاه برند ترمیا بوسیله سوزن امواج رادیوفرکانسی را وارد پوست کرده تا از سطح زیرین باعث تخریب کلاژن های قدیمی تر شده تا پوست را مجبور به بازسازی کلاژن کند.

بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در پردیس و محدوده شرق تهران

بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در پردیس و محدوده شرق تهران

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی واقع در شهر پردیس با سالها تجربه موفق بواسطه بهره مندی از متخصصین و پزشکان زبده آماده خدمت رسانی به زیباجویان محترم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره های ۰۲۱۷۶۲۹۰۰۰۹ و ۰۹۳۵۲۳۹۰۰۰۹ تماس گرفته یا به وب سایت آن مجموعه به آدرس drghahremanyclinic.ir مراجعه کرد.