بعضی مواقع، پریود دیرتر از زمان عادی خود شروع شده و موجب بروز اختلالاتی در سیکل عادت ماهیانه می‌شود و گاهی ممکن است سیکل عادت ماهانه منظم بوده ولیکن فرد بنا به دلایلی مانند وجود مسافرت یا مأموریت کاری، تمایل دارد تا زودتر از روتین طبیعی پریود رخ دهد. دانستن اطلاعات در مورد باز کننده قاعدگی قوی می‌ تواند به حل چنین مسائلی کمک شایانی کرده و فرد را در موقعیت ایده آل تری قرار دهند.

باز کننده قاعدگی قوی خانگی با طب سنتی، روش سریع برای پریود شدن

طب سنتی برای باز شدن قاعدگی مصرف دمنوش های حاصل از گیاهان سنتی را پیشنهاد می دهد ولیکن طب سنتی تغییر در سبک زندگی را برای حل مسئله عقب افتادن قاعدگی بسیار مدنظر قرار داده است. تحرک کافی و ورزش منظم برای بانوان سلامتی آن ها را تضمین نموده و در ایجاد یک زندگی ایده آل به آن ها کمک بسیاری خواهد نمود.

باز کننده قاعدگی قوی با زعفران

زعفران یک گیاه گرمسیری گران قیمت است که به عنوان تحریک کننده قاعدگی معرفی شده و در تنظیم چرخه قاعدگی بسیار موثر واقع شده است.

باز کننده قاعدگی قوی با قرص ای دی

باز کردن قاعدگی با قرص ای بسیار آسان و در دسترس است. می توانید با مصرف قرص های ال دی سطح پروژسترون خود را بالا برده و به راحتی و با خیال راحت زمان روتین قاعدگی خود را تغییر دهید. توصیه می گردد استفاده از قرص ال دی را با تجویز پزشک متخصص انجام داده و از مصرف خودسرانه آن بپرهیزید.

باز کننده قاعدگی قوی با سیاه دانه

سیاه دانه درای طبع گرم و خشک و یکی از گیاهان موثر برای قاعده آوی می باشد. سیاه دانه و روغن حاصل از آن مصارف دارویی بسیاری از جمله باز شدن قاعدگی دارند.

باز کننده قاعدگی قوی با رازیانه

یکی از دمنوش های قوی برای باز شدن قاعدگی دمنوش رازیانه است. رازیانه سرشار از هورمون زنانه ای به نام استروژن است و به عنوان محرک رحم شناخته می شود.

باز کننده قاعدگی قوی با حنا

حنا یکی از بازکننده‌ های سریع پریود و قاعده آور قوی است. برای این کار از داروخانه چند عدد کپسول خالی تهیه کرده وآن‌ ها را از پودر حنا پر نمایید و هر 12 ساعت 2 تا 3 عدد از آن‌ ها را قورت دهید.

بهترین دمنوش گیاهی برای پریود شدن

بسیاری از داروهای گیاهی و دمنوش گیاهی برای پریود شدن در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود. آیا می‌دانستید که بسیاری از طعم دهنده ها و چاشنی های که در آشپزی استفاده می‌کنید می توانند باعث قاعدگی شوند؟ در اینجا بهترین دمنوش گیاهی برای پریود شدن را به شما معرفی میکنیم.

بهترین دمنوش گیاهی برای پریود شدن

جعفری بهترین دمنوش برای پریود شدن

مصرف دمنوش جعفری یکی از قدیمی‌ترین روش های طب سنتی برای پریود شدن است. جعفری حاوی مقادیر زیاید از ویتامین C و آپیول است که می تواند به تحریک انقباضات رحمی کمک کند و موجب باز شدن سریع قاعدگی به طور طبیعی می‌شود.

زیره سبز بهترین دمنوش برای پریود شدن

دانه‌های زیره منجر به انقباضات رحمی می‌شود. مخلوطی از دانه‌های خراطین (آجوین) و زنجبیل با زیره می‌تواند به باز شدن قاعدگی کمک کند و در عین حال دردهای قاعدگی را نیز کاهش دهد.

دمنوش زنجبیل برای باز شدن قاعدگی

یکی از قوی ترین قاعدگی آور ها، دمنوش زنجبیل است. زنجبیل با افزایش گرمای اطراف رحم باعث افزایش انقباضات و باز شدن پریود می شود.

تخم گشنیز بهترین دمنوش برای پریود شدن

تخم گشنیز به دلیل خواص محرک موثرترین درمان خانگی برای دوره های پریودی نامنظم است زیرا به تنظیم چرخه هورمونی کمک می کند.

دانه شنبلیله بهترین دمنوش برای پریودی

متخصصان دمنوش تخم شنبلیله را برای تحریک قاعدگی توصیه می‌کنند زیرا باعث تحریک حرکت و انقباضات در رحم می شود و در نتیجه رحم را برای قاعدگی تحریک می کند.

برای قطع پریودی چی بخوریم؟ روش قطع فوری پریود

برای قطع پریودی چی بخوریم؟ روش قطع فوری پریود

بهتر است با متخصص زنان خود در مورد راه های قطع فوری پریود صحبت کنید. پزشکان متخصص زنان معتقدند: میزان موفقیت بر اساس زمانی که شما در چرخه خود امتحان می کنید و روشی که استفاده می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. اگر می دانید که در چند ماه آینده رویداد مهمی در راه است و قصد دارید برای قطع فوری پریود خود کار بکنید، هر چه زودتر بتوانید با پزشک خود برنامه ریزی بازی کنید، بهتر است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هیچ راهی برای متوقف کردن پریود پس از شروع آن وجود ندارد. و با همه این روش ها، احتمال خونریزی شدید وجود دارد. در اینجا چند گزینه برای گفتگو با پزشک وجود دارد.

با مارک ها و گزینه های مختلف، قرص های ضد بارداری به طور گسترده ای برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود. نورتیسترون یک قرص هورمونی است که حاوی پروژسترون است. مصرف نورتیسترون سطح پروژسترون بدن را بالا نگه می دارد، چرخه را تغییر می دهد و پریود شما را به تاخیر می اندازد.