هنگامی که صحبت از پولدار شدن با یک میلیون تومان به میان می آید، عده ای تصور می کنند امری غیرممکن و حتی غیرواقع بینانه است.

اما ما در این مقاله از سایت دکتر چک به شما نشان می دهم که پولدار شدن با یک میلیون تومان هدفی ممکن است و عده ای نیز با انتخاب این مسیرها توانستند به ثروت برسند.

عده ای تصور می کنند که برای ثروتمند شدن فقط باید میلیاردها تومن پول و سرمایه اولیه داشته باشند اما این باور از ذهنیت اشتباه نشات می گیرد.

در این مقاله به چندین ایده برتر اشاره می کنیم که با بهره گیری از آن ها می توانید با یک میلیون تومان پولدار شوید.

به هیچ عنوان از مقالات مرتبط با این مقاله غافل نشوید! در مقالات دیگر هم ایده هایی مطرح شده که شما را از این رو به آن رو میکند…!

ایده های برتر پولدار شدن با یک میلیون

لیست ایده های پولساز بسیار طولانی است اما ما در اینجا می خواهیم بهترین و پرسودترین موارد را به شما ارائه دهیم.

1 . پول تان را دو برابر کنید

یک تکنیک عالی برای پولدار شدن با یک میلیون اینه که سعی کنید پولی که دارید را دو برابر کنید. چطوری؟ به این شکل که سعی کنید با پولتان چیز هایی بخرید و بفروشید که 1 میلیون تان شود 2 میلیون. سپس با 2 میلیون چیز هایی خرید و فروش کنید که 2 میلیون تان شود 4 میلیون. همینطور ادامه بدید، 4 رو تبدیل به 8 کنید. 8 رو تبدیل به 16 ، 16 رو تبدیل به 32 و به این ترتیب جلو برید.

پرس و جو کنید که با سرمایه فعلی تان چه چیز هایی میتوانید بخرید که راحت به فروش برود و پول تان را دو برابر کند؟

ابتدا با چیز های کوچک شروع کنید سپس با دو برابر شدن سرمایه تان پله پله به خرید چیز های بزرگ و گران قیمت با سود بیشتر فکر کنید.

سعی کنید هر هفته این اقدام را انجام بدید. مثلا برای تبدیل 1 میلیون به 2 میلیون یک هفته وقت دارید.

2. خرید و فروش اجناس دست دوم

در ابتدا بگوییم که باید محصولاتی را برای خرید و فروش انتخاب کنید که جامعه هدف همیشه به آن ها نیاز داشته و حاضر باشد تحت هر شرایطی بابت آن ها هزینه پرداخت کند.

محصولات مورد نظرتان را باید با قیمت پایین خریداری کرده و در وب سایت هایی مثل دیوار و شیپور به فروش برسانید.

محصولی را برای خرید و فروش انتخاب کنید که نسبت به ویژگی های کیفی آن اطلاع داشته باشید و بتوانید خریدار را قانع به خرید محصول خود کنید.

تلفن موبایل یکی از بهترین گزینه ها برای دو برابر کردن سرمایه است. مثلا شما میتوانید با چونه زدن یک تلفن 1 میلیونی را به قیمت 900 هزار تومن بخرید. سپس با فروش آن 100 هزار تومن سود خواهید کرد. دوباره این کار را انجام بدید. هر روز با تکرار این کار شاهد دو برابر شدن سرمایه تان در یک هفته خواهید بود.

اگر قصد خرید محصولات برقی را دارید باید بسیار بیشتر دقت کنید زیرا ممکن است تقلبی باشند و اگر اطلاعی نداشته باشید، تمام سرمایه خود را از دست می دهید.

3. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

دومین و پرسودترین ایده پولساز که با سرمایه اولیه یک میلیون تومان می توانید آن را شروع کنید و پولدار شوید، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است.

ارزهای دیجیتال بازاری گسترده با پروژه های متعدد و شرکت های مختلف از سراسر جهان است. یکی از راه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال این است که کوین ها یا توکن های ارائه شده این شرکت ها را خریداری کنید.

برای این کار باید پروژه و عرصه فعالیت چندین شرکت را مطالعه و بررسی کرده و بهترین مورد را انتخاب کنید. به این کار اصطلاحا هولد کردن می گویند. یعنی شما ارزی را خریداری کرده و سپس پس از رشد قیمت به فروش می رسانید.

یکی دیگر از راه های موجود این است که کوین های خود را پس انداز کنید. شما در حال حاضر این کار را انجام می دهید با این تفاوت که بانک طرف حساب تان است.

اما پس انداز کردن در ارزهای دیجیتال با سود بیشتری همراه است و حتی هر لحظه که بخواهید می توانید پس انداز خود را برداشت کنید. (حتی می توانید برای یک مدت مشخص مثلا دو هفته یا ده روز پس انداز کنید و در قبال آن سودی دریافت کنید).

سومین و شاید پرسودترین راه موجود، ترید کردن یا معامله گری است. البته این روش از ریسک بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید در این عرصه مهارت و دانش زیادی داشته باشید.

از ریسک سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال غافل نشوید.

4. دانش و مهارت های پولساز کسب کنید

مهارت های بسیاری وجود دارد که با کسب آن ها می توانید به درآمد خوبی رسیده و پولدار شوید.

به طور مثال، این روزها اینستاگرام و رسانه های اجتماعی به محبوبیت بالایی رسیده اند؛ بنابراین رقابت میان صفحات افزایش یافته و همگی می خواهند در رتبه بهتری قرار بگیرند تا تعداد بازدید کنندگان و به تناسب میزان فروش های خود را افزایش دهند.

شما با آگاهی نسبت به این نیاز می توانید وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شده و این مهارت را بیاموزید و کسب درآمد کنید.

اگر به عرصه برنامه نویسی علاقه دارید و فکر می کنید توانایی نوشتن خط های طولانی از کدهای پیچیده را دارید، می توانید وارد این عرصه شده و پس از مدتی در زمینه برنامه نویسی بازی های موبایل مشغول به کار شوید.

حتی پس از این که خودتان تسلط کافی بر این مهارت ها کسب کردید، می توانید آن ها را در قالب ویدئوهای آموزشی به هنرجویان به فروش برسانید و از این راه نیز کسب درآمد کنید.

5. از کسب و کارهای اینترنتی غافل نشوید

امروزه تلگرام و اینستاگرام و رسانه های اجتماعی مرتبط مثل یوتیوب و فیس بوک به شهرت بسیاری رسیده اند و عده زیادی از طریق آن ها کسب درآمد می کنند.

برای کسب درآمد در این رسانه های دیگر نیازی به طراحی سایت و فرایندهای پیچیده نیست و می توانید خیلی راحت محصول و خدمات خود را برای فروش ارائه دهید.

اگر مهارتی دارید که می توانید از طریق آن به ثروت برسید، مثلا کاملا بر اصول تولید محتوا مسلط هستید، می توانید فیلم هایی در یوتیوب و اینستا از خود قرار داده و این اصول را آموزش دهید.

به مرور زمان تعداد بازدید کنندگان صفحه شما افزایش یافته و می توانید محصولات خود را به فروش برسانید.

اگر فکر می کنید که توانایی ظاهر شدن در مقابل دوربین را ندارید، می توانید از اینستاگرام برای فروش اجناس و کالا استفاده کنید.

به طور مثال، می توانید ابتدا صفحه ای باز کرده و پوشاک یا قطعات موبایل را به فروش برسانید و برای تمام مشتریان از سراسر کشور ارسال داشته باشید.

کلام آخر

تمام ایده هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم همگی از ایده های پولساز هستند که تنها با یک میلیون تومان سرمایه گذاری (چه سرمایه گذاری برای خرید محصولات و فروش آن ها و چه با خرید دوره های آموزشی و کسب مهارت) می توانید ثروتمند شوید.

ریسک و خطر موجود در هر کدام از ایده های گفته شده را به خوبی مد نظر قرار داده و پس از کسب اطلاعات کافی وارد این مشاغل شوید.