یکی از مزیت های فروش آنلاین این است که شما برای فروش، تنها به یک انبار نیاز دارید و یک لپتاپ یا گوشی. نه لازم است که مالیات پرداخت کنید، نه اجاره، نه قبض آب و برق فروشگاه و نه حتی لازم است به صورت رو در رو با مشتریان تماس داشته باشید.

شاید ایده راه اندازی فروشگاه آنلاین وسوسه انگیز باشد اما نباید این نکته را فراموش کرد که اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک شکست می خورند، زیرا در انتخاب محصولی که قرار است به فروش برسانند، دقت نمی کنند. درست است که محصولات زیادی در بازار است، اما همه آنها مناسب فروش آنلاین نیستند. از طرف دیگر، رقابت زیاد است و شما باید شیوه های نوین تبلیغات و مشتری مداری را بلد باشید. شاید به خودتان می گویید که این که مشکلی ندارد، از استراتژی فروشگاه های دیگر استفاده می کنم!

اما این کار هم اشتباه است. شما باید در فروشتان نوآوری داشته باشید و کاری کنید که مشتریان به جای اینکه از فروشگاه های آنلاین قدیمی تر خرید کنند، به سراغ شما بیایند. چیزی که باعث فروش بیشتر شما می شود منحصر به فرد بودن، هوشیار ماندن و آزمون و خطا است.

اگر نمی دانید که چه چیزی را به فروش برسانید، باید به سراغ محصولات پر طرفدار کشور بروید و به این فکر کنید که با چه استراتژی می توانید فروش بالایی داشته باشید. موفقیت در این کار، نیازمند صرف زمان نسبتا زیاد، حوصله و تلاش است. باید بدانید که چه چیزی را می فروشید و مزایا و معایب آن را به درستی بیان کنید.

اگر می خواهید فروش بالای خود را تضمین کنید، باید از وجود چند ویژگی در محصولاتتان مطمئن شوید:

  • منحصر به فرد یا چشم نواز بودن؛
  • انتخاب محصولی که به سختی در بازار پیدا می شود؛
  • با ارزش بودن (ارزش خرج کردن پول را داشته باشد)؛
  • قیمت کمتر نسبت به رقبا (یا اشانتیون و تخفیف های بیشتر).

حالا که ویژگی محصولات خوب و پر فروش را می دانید، وقت آن رسیده که از ایده فروشگاه های اینترنتی دیگر در سال 2021 استفاده کنید. برای آشنا شدن با این ایده ها با  دکتر چک همراه باشید…

طاقچه های پرطرفدار 2021

قبل از اینکه به سراغ انتخاب محصول بروید، این نکته را در ذهن خود نگه دارید که بعضی از محصولات پر فروش ممکن است برای انتخاب مناسب نباشند. دلیل آن چیست؟ خیلی ساده است! وقتی یک چیزی به تعداد زیاد در سایت های مختلفی به فروش می رسد، بعد از مدتی به یک محصول معمولی تبدیل می شود و دیگر متقاضی چندانی ندارد.

ایده فروش آنلاین

خب! برخی از محصولات کلی پر طرفدار در سال 2021 عبارتند از:

  • گن های لاغری؛
  • لوازم جانبی سفر؛
  • کالاهای بهداشتی و آرایشی؛
  • ساعت هوشمند؛
  • محصولات سلامتی؛
  • محصولات مراقبت از پوست؛
  • محصولات سرگرمی و صنایع دستی؛
  • لامپ؛
  • لوازم جانبی موبایل؛
  • وسایل نگهداری از حیوانات خانگی؛
  • جواهرات؛
  • لباس خواب؛

50 ایده فروش آنلاین و پرطرفدار

در ادامه، می توانید لیستی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه های آنلاین را مشاهده کنید…

چراغ های شناور LED

این چراغ ها یک وسیله تزئینی هستند که در استخرها یا وان های آب گرم نصب می شوند. هرچند که روشنایی کمی دارند، اما برای زیبایی محیط و لذت بردن از شنا کردن درست شده اند. این چراغ ها ابزار مناسبی برای طراحان دکورسیون و افرادی است که می خواهند استخرشان طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشید.

پروژکتور قابل حمل

آیا عاشق دیدن فیلم و سریال در طبیعت یا در حیاط خانه هستید؟ خب! شما تنها نیستید! افراد زیادی هستند که به دنبال چنین وسیله ای هستند. با استفاده از پروژکتور قابل حمل، تنها با استفاده از یک دیوار یا پرده روشن، می توانید فیلم یا عکس های خودتان را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

آمار فروش پروژکتورهای قابل حمل از پایان سال 2019 تا به امروز، رو به افزایش بوده است.

بلندگوی بلوتوث

طی چند سال اخیر، با بی سیم شدن لوازم کامپیوتری، بلندگوهای بلوتوث نیز با به روز رسانی های زیادی همراه بوده اند. می توانید به راحتی این بلندگو ها را در تعداد زیاد خریداری کرده و در فروشگاه آنلاینتان به فروش برسانید.

تقاضا برای خرید بلندگوهای بلوتوث در سال 2016 افزایش یافت و به مرور زمان ثابت ماند. در نتیجه، می توانید روی فروش ثابت آن حساب کنید.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

در حال حاضر با پیشرفت فناوری، ساعت های هوشمند قابلیت های بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند و مشتریان زیادی هم در سرتاسر دنیا دارند. ساعت های مارک های معروف مانند اپل واچ، بسیار گران قیمت هستند و هر کسی توان خرید آن ها را ندارد. می توانید برای فروشگاهتان، ساعت های هوشمند با قیمت کمتر را انتخاب کنید.

آمار ها نشان می دهد تقاضا برای خرید ساعت های هوشمند در سراسر جهان، دائما در حال افزایش است.

تتو موقت

اگر عاشق خالکوبی هستید اما دوست دارید همیشه تنوع داشته باشید و سبک ها و طرح های زیادی را امتحان کنید و از بودن این طرح ها روی بدنتان پشیمان نشوید، تتو موقت یک راه حل عالی است.

این تتو ها طرفداران زیادی دارند و روز به روز به تعداد هوادارانشان اضافه می شود. می توانید این طرح ها را در زمانی که قیمت پایینی دارند به تعداد زیاد خریداری کرده و در فروشگاهتان به فروش بگذارید.

نگهدارنده کتاب

این وسیله، مخصوص کسانی است که عاشق کتاب خواندن هستند و می خواهند قفسه های کتابشان را با خلاقیت هر چه بیشتر، تزئین کنند. از آنجایی که به خاطر قرنطینه، افراد زیادی به کتاب خواندن مشغول هستند، می توانید طرح ها و شکل های مختلفی از نگهدارنده کتاب را خریداری کرده و بفروشید.

خلاقیت و قیمت مناسبتان، کلید فروش آنلاین موفق است.

خردکن سبزیجات

یکی دیگر از مزایای قرنطینه و خانه نشینی، آشنا شدن افراد با آشپزی است. به همین دلیل، آمار خرید خرد کن سبزیجات طی دو سال اخیر روند چشمگیری داشته است.

می توانید انواع خرد کن ها را با قیمت ها و جنس های متفاوت خریداری کرده و آن ها را به فروش برسانید. هر چه در کاتالوگ محصولاتتان تنوع بیشتری داشته باشید، مشتریان بیشتری خواهید داشت.

ماساژور گردن

افرادی که وقت زیادی را در اداره یا پشت سیستم به سر می برند، می دانند که هیچ مشکلی مثل گردن درد نمی تواند کارآیی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. ماساژور های گردن در اشکال و اندازه های مختلفی موجود هستند.

از آنجایی که در سال های اخیر تقاضای ماساژور گردن افزایش داشته، می توانید برای جلب رضایت و برآورده کردن سلیقه مشتریانتان، محصولات مختلفی را به فروش برسانید.

پاک کننده صورت

محیط بیرون از خانه پر از دود و گرد و غبار است. همه افراد، چه مردان و چه زنان، باید برای تمیز نگه داشتن پوستشان از پاک کننده صورت استفاده کنند. در حال حاضر، مردم به دنبال پاک کننده های با قیمت مناسب تر هستند، بنابراین می توانید پاک کننده هایی که قیمت مناسب دارند را از تولیدی ها خریداری کنید و آن ها را بفروش برسانید.

از آنجایی که در قرنطینه به سر می بریم، خرید آنلاین این محصولات به طور چشمگیری افزایش یافته. درنتیجه، می توانید از طریق فروش آنلاین این محصولات، سود خوبی بدست آورید.

کوسن پشتی

از آنجایی که دورکاری در این وضعیت بیشتر از قبل شده، تقاضا برای خرید کوسن پشتی روز به روز در حال افزایش است. کوسن پشتی در شکل ها، اندازه ها و جنس های مختلفی وجود دارد. با انتخاب انواع کوسن ها برای فروش، می توانید فروش آنلاین خوبی داشته باشید.

مخلوط کن قابل حمل

مخلوط کن قابل حمل برای علاقه مندان به مسافرت کردن و تناسب اندام، وسیله ای کاربردی است. بسیاری از افراد، برای کم کردن وزنشان، از آب میوه های طبیعی استفاده می کنند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن، یک آب میوه تازه و گوارا داشته باشند. مهم ترین نکنه هنگام فروش آنلاین این وسیله این است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ زیرا مردم دوست ندارن جنس های فیک و بی کیفیت بخرند.

لاک ناخن

لاک ناخن هم در بین زنان و هم در بین مردان طرفداران زیادی دارد. این محصول در تمام فصل های سال مشتریان ثابت خودش را دارد! لاک ناخن از بهترین محصولاتی است که می توانید با فروش آن، سود زیادی بدست آورید. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد و خرید آن، مخصوصا در تعداد زیاد، برای شما به صرفه تمام می شود.

همچنین، بسته بندی و فروش آن هم راحت است. برای تضمین فروش آنلاین بیشتر، بهتر است در انتخاب محصولاتی که به فروش می رسانید، دقت کنید و آن هایی که کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری دارند را انتخاب کنید.

شارژر بی سیم موبایل

حتما شما هم از اینکه همیشه به دنبال شارژر و کابل برق باشید خسته شده اید. اگر به دنبال سود خوب و فروش بیشتر هستید، بهتر است این گزینه را بررسی کنید.

می توانید شارژرهای بی سیم را به صورت مستقیم از تولیدکننده به مصرف کننده بفروشید و یا آن ها را در فروشگاه اینترنتی تان بفروش برسانید.

آمار ها نشان می دهد که فروش این محصول، به طور روز افزون در حال افزایش است.

لنز دوربین موبایل

لنزهای دوربین به شما کمک می کنند تا عکس های با کیفیت تری با گوشی خود بگیرید و بزرگنمایی دوربین تان را دو برابر کنید. لنز های دوربین زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها، ویژگی منحصر به فردی دارند. برای انتخاب لنز دوربین مناسب، بهتر است در فروشگاه های اینترنتی بزرگ، به دنبال پر فروش ترین لنز ها باشید.

آمار ها نشان می دهد که در سال های اخیر، استقبال از این محصول بیشتر شده است.

گن های لاغری

گن های لاغری

با اینکه فروش این محصولات معمولا خوب است، اما برای فروش آنلاین بیشتر، به خلاقیت و بازاریابی صحیح نیاز دارید. همچنین، کیفیت و مقاومت محصولاتی که برای فروش انتخاب می کنید باید قابل قبول باشد تا مشتری شما بعد از یکبار خرید، بار دیگر هم شما را انتخاب کند و به آشنایانش خرید از فروشگاه شما را پیشنهاد دهد.

سوتین بدون بند

پوشیدن این سوتین برای افرادی که می خواند لباس های مجلسی بپوشند بسیار مناسب و کاربردی است. این سوتین ها از طریق مکنده های سیلیکونی به پوست می چسبند. قطعا از فروش این لباس زیر جدید، درآمد زیادی کسب خواهید کرد.

آمار ها نشان می دهد تقاضا برای خرید این محصول در یک الی دو سال اخیر رو به افزایش بوده است. هر چند این محصول در فصل های گرم سال فروش بالاتری دارد، اما با تبلیغات مناسب، می توانید در تمام فصول سال، فروش آنلاین خود را تضمین کنید.

پادری

پادری ها جزو لوازم ضروری هر خانه هستند. به دلیل اصطکاک و کثیف شدن، معمولا هر یک الی دوسال یکبار باید پادری خانه را عوض کنید. از آنجایی که این محصول ارزان است و تنوع فوق العاده زیادی دارد، می توانید روی فروش خوب آن حساب باز کنید.

نگهدارنده تلفن خودرو

این نگهدارنده ها از آنجایی خوب اند که باعث می شوند اگر نیازی به برقراری تماس در حین رانندگی داشتید، به جای اینکه تمرکزتان بر روی نگهداری موبایل باشد، بیشتر حواستان متوجه رانندگی و مسیر پیش رویتان باشد. حتی زمانی که می خواهید از گوگل مپ برای پیدا کردن آدرس مورد نظرتان استفاده کنید هم این وسیله به کمکتان می آید.

در سال های اخیر، تقاضا برای خرید این محصول رو به افزایش بوده است.

دوربین امنیتی IP

دوربین های امنیتی جزو لوازمی هستند که همیشه تقاضای زیادی برای خرید دارند. دوربین های جدید، قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و می توانید با استفاده از گوشی تلفن همراهتان، تصاویر ضبط شده توسط این دوربین ها را مشاهده کنید.

با فروش چنین دوربین هایی، می توانید درآمد نسبتا بالایی کسب کنید.

تقویت کننده Wifi

با استفاده از این تقویت کننده ها، می توانید سرعت اینترنت خانه تان را تا دوبرابر شعاع قبلی، تقویت کنید. اکثر روترهای Wi-Fi فقط تا شعاع 20 متری را پوشش می دهند.

از آن جایی که در دو سال اخیر استفاده از اینترنت خانگی آمار بالایی داشته، می توانید روی فروش زیاد این محصول حساب کنید.

لوازم جانبی لپ تاپ

اگر جزو افرادی هستید که کارتان را در خانه و با لپتاپتان انجام می دهید، می توانید با استفاده از لوازم جانبی لپتاپ، راحتی بیشتری بدست آورید.

آمار فروش آنلاین این محصولات همواره روند صعودی داشته است. در صورتی که کالا های فروشگاه شما با کیفیت باشند و قیمت مناسبی برای آن ها تعیین کنید، همیشه فروش خوبی خواهید داشت.

اصلاح کننده قوز

این محصول به شما کمک می کند تا بلند و راست بایستید، و قوز خود را اصلاح کنید. همچنین برای پیشگیری از کمر درد و گردن درد بسیار مناسب است. به همین دلیل، بسیاری از فیزیوتراپیست ها استفاده از این وسیله را به بیمارانشان توصیه می کنند.

در صورت انتخاب این محصول برای فروش آنلان، با بازاریابی مناسب، می توانید روزانه ده ها و حتی صد ها سفارش خرید داشته باشید.

تفنگ لحیم کاری برقی

تقاضا برای خرید تفنگ لحیم کاری در پنج سال گذشته ثابت بوده است. این وسیله معمولا توسط مهندسین برق استفاده می شود؛ اما با تبلیغ مناسب برای افرادی که علاقه مند به درست کردن صنایع دستی و هنری هستند، می توانید فروشتان را چند برابر کنید.

مته سوهان مانیکور

با استفاده از مته مانیکور، می توانید خودتان در خانه ناخن هایتان را ترمیم و زیبا کنید. این مته ها برای استفاده در خانه طراحی شده اند و قیمت مناسبی هم دارند. مته سوهان مانیکور دارای چندین مجموعه ابزار است که برای برش، اصلاح، صیقل دادن و تقویت ناخن ها استفاده می شود.

برای فروش بیشتر، افراد را تشویق کنید به جای اینکه هر ماهه صد ها هزار تومان برای ترمیم ناخن هایشان هزینه بپردازند، یکبار این مته سوهان را خریداری کرده و خودشان این کار را انجام دهند.

شلنگ باغ قابل انعطاف

لوله این شلنگ کاملاً انعطاف پذیر است و با طول 25 فوت و 100 فوت در دسترس است و مناسب افرادی است که حیاط دارند و به زیبایی باغ و طراوت گیاهانشان اهمیت می دهند. شلنگ باغ در دو سال گذشته پرفروش ترین بوده است و امسال هم مطمئنا چنین است.

فروش این محصول در تابستان بیشتر است اما در فصول دیگر سال نیز می توانید درآمد خوبی از فروش آنلاین آن بدست آورید.

مایو یک تکه

هیچ چیز مانند شنا در روزهای گرم سال نمی تواند لذت بخش باشد. این لباش شنا برای سواحل گرمسیری و استخرها مناسب است.

مایو یک تکه، که به نام مونوکینی نیز شناخته می شود، در چند سال اخیر فروش بالایی داشته است! البته باید این نکته را در نظر بگیرید که این محصول معمولا در تابستان فروش بالایی دارد. در بقیه فصول سال، باید به فکر فروش محصولات دیگر باشید.

اصلاح کننده صورت و بدن

اصلاح کننده صورت و بدن

ماشین های اصلاح صورت و بدن یکی دیگر از ایده های فروش آنلاین است که اگر به صورت تخصصی وارد این حوزه شوید میتوانید در سریع ترین زمان جایگاه خود را پیدا کرده و فروش خوبی داشته باشید.

خط ابرو ضد آب

یکی از چیز هایی که باعث می شود روزتان خراب شود این است که در مهمانی یا بیرون از خانه، صورتتان خیس شود و مواد خط ابرو روی صورت پخش شده و شما را شبیه به کاراکتر های فیلم های ترسناک کند!

از آنجایی که آرایش ابرو در تمام روز های سال ثابت است، روند تقاضا برای خرید این محصول هم همیشه ثابت می ماند. با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، به تعداد مشتریانتان اضافه خواهد شد.

شانه ماساژ گربه

عاشقان گربه می دانند که این موجودات دوست داشتنی تا چه حد عاشق نوازش هستند. با استفاده از این شانه ها، می توانید گربه تان را آن طور که دلش می خواهد ماساژ دهید.

تقاضا برای خرید این محصول همیشه صعودی بوده و آمار ها نشان می دهد که به احتمال زیاد در این تجارت سود خوبی بدست خواهید آورد.

کفش های قابل تنفس مشبک

ورزشکاران و افرادی که فعالیت زیادی دارند، معمولا کفش های مشبک را خریداری می کنند، زیرا هوا در بین این کفش ها همیشه در جریان است و همین امر سبب می شود که احتمال ابتلا به بیماری های قارچی و باکتریایی در کف پا کمتر شود.

با فروش کفش های ارگانیک و با کیفیت، خواهید دید که در مدت زمان کمی، می توانید سود نسبتا زیادی بدست آورید.

حوله های مسافرتی

تابستان و بهار، بهترین زمان برای فروش حوله های مسافرتی است. قیمت این حوله ها کم است و می توانید با فروش انبوه آن ها، درآمد خوبی کسب کنید.

تشت بادی کودک

در فصل تابستان، بسیاری از والدین به دنبال وسیله ای هستند که بتوانند با استفاده از آن، فرزندشان را سرگرم کنند. این تشت های بادی ارتفاع کمی دارند و برای آب بازی و شنای کودکان مناسب اند. تشت های آبی به قوی شدن عضلات سر، گردن و شانه کمک می کنند و باعث بهتر شدن حرکات کودکان می شوند. اگر در حال فروش آنلاین محصولات کودکان هستید، این گزینه عالی را مد نظرتان داشته باشید.

پتوهای مخملی

با آغاز فصل های خنک سال، آمار فروش لباس ها و پتو های گرم بالا می رود. اگر بر روی فروش فصلی تمرکز کرده اید، می توانید با فروش پتوهای مخملی در پاییز و زمستان، سود خوبی بدست آورید.

پالتوهای زمستانی

پالتو های زمستانی یکی دیگر از محصولاتی است که در فصل های سرد سال فروش بالاتری دارند. کیفیت پارچه پالتوهای زمستانی بسیار بالا و مقاوم است. اگر می خواهید در بقیه فصل ها نیز کمابیش فروش داشته باشید، می توانید از طرح تخفیف و جوایز استفاده کنید.

خشک کن کفش

خشک کن کفش برای خشک کردن کفش در روزهای بارانی عالی است. با استفاده از این محصول، ماندگاری کفش شما بیشتر خواهد شد.

طی 5 سال گذشته، آمار فروش خشک کن کفش روند صعودی داشته است.

دستکش های صفحه لمسی

حتما می دانید که استفاده از صفحه لمسی گوشی موبایل با دستکش معمولی امکان پذیر نیست. یکی از ایده های عالی برای گرم نگه داشتن دست و در عین حال استفاده از گوشی تلفن همراه، دستکش صفحه لمسی است. این دستکش ها جزو پرفروش ترین محصولاتی هستند که در زمستان به فروش می رسند.

شلوار ضد آب

عاشقان طبیعت و کوه نوردی می دانند که خیش شدن شلوار تا چه اندازه می تواند اذیت کننده باشد. کاپشن ها و لباس های ضد آب در فروشگاه های زیادی به فروش می رسند، اما پیدا کردن شلوار ضد آب چندان هم آسان نیست. می توانید جزو اولین فروشگاه های آنلاینی باشید که این محصول را در تعداد زیاد به فروش می رساند.

پنجه خرس

این پنجه ها برای کار در آشپزخانه ساخته شده اند. با استفاده از آن ها، می توانید گوشت را به راحتی خورد و کباب کنید.

اگر در حال فروش آنلاین محصولات آشپزخانه هستید، بهتر است آن را امتحان کنید.

کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی کوهنوردی در تمام فصول سال فروش خوبی دارد، اما در بهار و تابستان آمار خرید و فروش آن بیشتر است. می توانید در طول سال، با تبلیغات مناسب، آن ها را به فروش برسانید.

کیف های مینیمالیستی

در حال حاضر، استفاده از کیف پول های مینیمالیستی در بین مردم جا افتاده است. با این کیف ها، می توانید سکه، کارت و حتی رسیدهای کوچک کاغذی را نگهداری کنید.

این محصول بیشتر توسط مردان استفاده می شود، اما استفاده از آن ربطی به جنسیت ندارد.

روکش کفش ضد آب

در برخی از نقاط کشور ما، باراش باران بیشتری دیده می شود. اگر طرفدار کفش های مشبک هستید و نمی خواهید در روزهای بارانی پا و کفشتان خیس شود، می توانید از روکش ضد آب مخصوص کفش استفاده کنید.

این روکش ها از جنس سیلیکون هستند و معمولا در فصل پاییز آمار فروش بیشتری دارند.

از آنجایی که این محصول نسبتا جدید است، با تبلیغات خوب، می توانید فروش بالایی داشته باشید.

بارانی های کلاه دار

از آنجایی که جنس این کت ها نازک است، برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند و باران بیش از حد را تجربه می کنند، عالی است.

آمار ها نشان می دهد که بارانی های کلاه دار همیشه تقاضای ثابتی در سراسر جهان داشته اند. این به این معنی است که می توانید با خیال راحت این محصول را به فروش برسانید.

دستگاه لیزر موهای زائد

در سال های اخیر، استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به این نکته، می توانید دستگاه های لیزر موهای زاید را در مارک ها و قیمت های متفاوت برای فروش قرار دهید و از فروش خود مطمئن باشید.

جاروبرقی قابل حمل خودرو

با استفاده از این محصول، بدون اینکه هزینه اضافی در نظر بگیرید، می توانید هر چند وقت یکبار درون ماشیتان را تمییز کنید.

از زمان شیوع ویروس کرونا، مردم ترجیح می دهند که به جای رفتن به ایستگاه های خدمات خودرو، خودشان نظافت ماشین شان را انجام دهند. این وضعیت، باعث شده که جاروبرقی قابل حمل خوردو متقاضی زیادی داشته باشد.

برس مو برقی-یونی قابل حمل

برس مو برقی

این برس مو برای افرادی که می خواهد از ماشاژ پوست سرشان لذت ببرند و همزمان ریشه موهایشان را تقویت کنند عالی است. این برس، گردش خون در سر را تقویت کرده، خستگی را برطرف می کند، باعث تقویت سلول های مغز می شود، هوش را افزایش می دهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد و برای کسانی که مشکل ریزش مو و سرگیجه دارند بسیار مناسب است.

فروش این محصول در سال های اخیر حالت انفجار گونه داشته است. با تبلیغ و بازاریابی مناسب، شما هم می توانید فروش آنلاین فوق العاده ای داشته باشید.

تاب کودک

تاب خوردن یکی از ابتدایی ترین تفریحات کودکان است و حتی می تواند به خواب راحت تر نوزادتان کمک کند. اگر می خواهید نوزادتان را بدون هیچ خطری تاب دهید، می توانید از این وسیله استفاده کنید.

فروش این محصول در تمام فصل های سال رشد ثابتی دارد.

​​چای ماتچا

این چای مقوی و آرامش بخش، جایگزین سالم تر چای سبز است.  با اینکه در ماه های اخیر تقاضا برای خرید این محصول بالا رفته، اما هنوز هم آنطور که باید در دسترس عموم قرار ندارد. همین در دسترس نبودن می تواند باعث شود که آمار فروش آنلاین شما بسیار زیاد شود.

تیغ ابرو

این محصول هم جزو لوازم آرایشی است و از آن جایی که حفظ بهداشت و زیبایی در قرنطینه لازم است، می توانید از فروش آن ها درآمد خوبی کسب کنید.

کوسن صندلی

از آن جایی که همه ما نسبت به گذشته، زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم، باید محل زندگی مان را راحت تر کنیم. این کوسن ها برای راحتی بیشتر طراحی شده اند و با استفاده از آن ها، می توانید برای مدت زیادی، بنشینید و کارتان را انجام دهید.

تقاضا برای خرید کوسن های صندلی در طول همه گیری ویروس کرونا افزایش یافته و می توانید از این شرایط استفاده کنید و فروش زیادی داشته باشید.

سه پایه تلفن

سه پایه تلفن برای عکاسان حرفه ای که می خواهند با گوشی موبایلشان عکس برداری کنند، عالی است. اگر یادتان باشد، قبلا چوب های سلفی مد بود؛ اما الان سه پایه تلفن جزو مد های پر طرفدار است و افرادی که در تیک تاک فعالیت می کنند، خواهان خرید این محصول هستند.

با فروش این محصول به افرادی که محتوا تولید می کنند، می توانید فروش خوبی داشته باشید.

پنل های خورشیدی قابل حمل

پنل های خورشیدی سازگار با محیط زیست هستند و استفاده از آن ها، باعث کمتر شدن آلودگی محیط زیست می شود. اگر به سفر و گردشگری علاقه دارید و می خواهید باتری تلفتان همیشه پر باشد، داشتن این وسیله برایتان ضروری است.

پنل های خورشیدی قابل حمل برای همه افراد با هر سلیقه ای مناسب هستند و می توانید این محصول را به قشر های مختلفی بفروشید.

سخن پایانی

محصولاتی که معرفی کردیم، برترین محصولات پرطرفدار برای فروش آنلاین در سال جاری بودند. حال که محصولات خود را انتخاب کردید، چه باید بکنید؟ برای شروع، می توانید راهکار های زیر را امتحان کنید:

  • یک لیست ایمیل تبلیغاتی درست کنید؛
  • در شبکه های اجتماعی فعال باشید؛
  • SEO محتوای وبسایتتان را بهینه کنید؛
  • با استفاده از تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی، خودتان را به افراد بیشتری معرفی کنید؛
  • Google Ads را امتحان کنید؛
  • با افراد اینفلوئنسر ها تماس بگیرید و از آن ها بخواهید خرید از شما را به دنبال کنندگانشان پیشنهاد کنند.

 

امیدواریم با مطالعه این مقاله، به خوبی با ایده های پر فروش سال 2021 آشنا شده باشید و در فروش آنلاین تان به موفقیت برسید…