اگر به دنبال کاری هستید که خود و همسرتان بتوانید در کنار همدیگر آن را انجام دهید، به شما پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب از سایت دکتر چک که درباره ایده کسب درآمد برای متاهل ها است را بخوانید…

شاید فکر کنید که کار کردن با همدیگر و در کنار هم، صمیمیت شما را از بین می برد و باعث می شود برای همدیگر یکنواخت و تکراری شوید؛ اما اصلا چنین نیست. اگر بتوانید شغل مشترکی داشته باشید و در آن موفق شوید و در کنار یکدیگر به رشد شغلی و شخصیتی برسید، می توانید رابطه تان را مستحکم تر کنید و همدیگر را بهتر بشناسید. چه چیزی بهتر از اینکه برای همدیگر به بهترین شریک تجاری تبدیل شوید؟

می توانید به همدیگر انگیزه و اشتیاق دهید و مشکلات را به خوبی مدیریت کنید. علاقه و شور و اشتیاقتان نسبت به یکدیگر، باعث می شود نسبت به کارتان میل بیشتری داشته باشید و همین اشتیاق، باعث می شود که در کارتان موفق تر شوید.

کدام ایده های تجاری برای متاهل ها مناسب تر هستند؟

به عنوان یک زوج، می توانید با همدگیر کارهای زیادی را شروع کنید، اما در این مقاله، قصد داریم فقط به معرفی 13 نمونه از کسب و کارهایی که برایتان مناسب هستند بپردازیم. این 13 ایده تجاری، زمانی برایتان سودآور می شود که هر کدامتان در نقشی که در آن بهتر عمل می کند، قرار بگیرد.

شرکت پذیرایی

در اینجا، منظور از شرکت پذیرایی، رستوران یا غذاخوری است. اگر جزو زوج هایی هستید که می توانید خانه را با کمک یکدیگر اداره کنید، احتمال موفقیتتان زیاد است. یکی از شما می توانید مسئول آشپزخانه باشد و دیگری، مسئولیت خدمات مشتری و سرو غذا را به عهده بگیرد. در این کار، شما باید با هم در تعامل زیادی باشید و در صورت نیاز، در خواست مشتری را به همدیگر انتقال دهید.

تاسیس کافی شاپ

گاهی اوقات، معاشرت با مردم باعث می شود روابط شما پایدار تر شود. اگر به معاشرت کردن و کسب درآمد علاقه دارید، می توانید یک کافی شاپ کوچک باز کرده و آن مکان را به شکلی راحت و صمیمی طراحی کنید. حتما لازم نیست که یک کافی شاپ بزرگ داشته باشید. با داشتن یک جای دنج و گرم، یک منوی کوتاه و صد البته نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه، می توانید فروش بالایی داشته باشید.

اگر کمی خلاق باشید و بتوانید به صورت 24 ساعته کافی شاپ را باز نگه دارید، کسب و کارتان رونق خواهد گرفت.

راه اندازی کامیون غذا

اگر عاشق سفر کردن هستید و در پخت و پز غذای خاصی مهارت دارید، می توانید یک کامیون تهیه کنید و در قسمت پشت آن، یک آشپزخانه کوچک راه اندازی کنید. فروش غذا در کامیون غذا، یکی از بهترین ایده های تجاری برای زوجین است. شما با همدیگر به مکان های زیبا و شهر های مختلف سفر می کنید و در عین کسب درآمد، می توانید با افراد زیادی معاشرت کنید و همیشه در حال لذت بردن باشید.

این شغل هم تفریح است و هم کسب درآمد!

خرده فروشی تجارت الکترونیک

اگر در ساخت وسایل خاصی مهارت دارید، می توانید با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی، محصولاتتان را به فروش برسانید. یکی از شما می تواند ساخت محصولات را به عهده بگیرد و دیگری مسئول بازاریابی و فروش باشد و یا هر دو در ساخت و فروش مشارکت داشته باشید.

هر چه بیشتر خلاقیت و همکاری داشته باشید، فروش بیشتری خواهید داشت.

نمایندگی فروش آنلاین

اگر از گشت و گذار در فروشگاه ها و پاساژ ها لذت می برید و درباره محصول خاصی اطلاعات دارید، می توانید نمایندگی فروش آن را بر عهده بگیرید. برخی از این محصولات که فروش آنلاین بالایی دارند عبارتند از عتیقه جات، اسباب بازی های قدیمی، کتاب های مصور، وسایل الکترونیکی، لوازم جانبی لپتاپ و …

می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام نیز تبلیغ این محصولات را انجام دهید.

آموزش تناسب اندام

اگر یک زوج ورزشی هستید و هر دو درباره تناسب اندام و حرکات ورزشی اطلاعات کافی دارید، می توانید دوره های حضوری یا آنلاین آموزش تناسب اندام را برگزار کنید. آموزش ورزش های یک و دو نفره و کسب درآمد از طریق آن، یکی از جالب ترین ایده های تجاری برای زوجین است.

ارائه خدمات نظافت منزل

بسیاری از والدین شاغل که ساعت های طولانی در روز مشغول کار کردن هستند، وقت انجام نظافت خانه را ندارند. اگر در نظافت خانه مهارت دارید، می توانید تعطیلات آخر هفته و عصرهای خود را در اختیار این خانواده ها قرار دهید و کارهای خانه مانند جارو برقی کشیدن، گردگیری کردن، شستن کف و نظافت حمام را به عهده بگیرید. در صورتی که با شریک زندگی تان به صورت تیمی این کار را انجام دهید، می توانید این کارها را دو برابر سریعتر از یک فرد تنها به اتمام برسانید.

نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی

اگر هر دو شما عاشق حیوانات هستید و از صرف وقت با آن ها لذت می برید، می توانید به دوستان یا آشنایانتان اعلام کنید که در زمان مسافرت یا تعطیلات آخر هفته، می توانند حیوان خانگی شان را به شما بسپارند. صاحبان حیوانات خانگی به آشنایان و دوستانشان راحت تر اعتماد می کنند و می توانند با خیال راحت از تعطیلاتشان لذت ببرند و ترجیح می دهند به جای قرار دادن حیوان شان در پانسیون، آن را به دست یک آشنا بسپارند.

زمانی که این کار را به صورت دو نفره انجام می دهید، متقاضیان بیشتری خواهید داشت.

مشاوره منظره و باغ

آیا هر دو شما در باغبانی و کاشت و مراقبت از گیاهان مهارت دارید؟ اگر یکی از شما هم در این کار سررشته داشته باشد کافی است. با کمک همدیگر می توانید در کار باغ آرایی و نگهداری از گیاهان موفق باشید.

هنر باغ آرایی یکی از هنر هایی است که مشتریان زیادی دارد. داشتن خلاقیت و صبر در این کار، یکی از کلید های اصلی موفقیت است. می توانید با نصب فواره های کوچک، چراغ های فانتزی، گیاهان مناسب محیط و اشیا و جسمه های تزئینی و خیلی از وسایل دیگر، یک حیاط بی روح را تبدیل به بهشت کنید. هر کدام از حیاط ها، یک رزومه کاری و معرف شما به حساب می آیند. بنابراین، باید تا جای ممکن در این کار خلاقیت به خرج دهید.

بلاگ نویسی یا ولاگ نویسی

شاید فکر کنید مستند سازی زندگی تان کمی عجیب به نظر می رسد، اما این کاری است که خیلی از افراد در یوتیوب و شبکه های اجتماعی دیگر انجام می دهند و درآمد زیادی از این طریق کسب می کنند.

اگر زوج خلاقی هستید و داستان های زیادی برای تعریف کردن دارید و می توانید تجربیات خوب و بدتان را در اختیار دیگران قرار دهید، نباید فراموش کنید که بلاگ نویسی یکی بهترین ایده های تجاری برای زوجین است.

ارائه خدمات آموزشی و تدریس آنلاین

اگر از کتاب خواندن و آموزش آن به دیگران لذت می برید، آموزش آنلاین یا تدریس خصوصی یکی از ایده هایی است که می توانید در خانه تان آن را اجرا کنید. با فراگیر شدن بیماری کوئید 19 و رواج آموزش از راه دور، اکثر والدین به دنبال راه هایی برای یادگیری هر چه بیشتر فرزندان شان هستند. حتی می توانید دوره های آموزش آنلاین آشپزی، شیرینی پزی، خیاطی، کیف دوزی، دوخت لباس و …. را برگزار کنید و از طریق آن ها کسب درآمد داشته باشید.

تعمیر و فروش خانه

می توانید خانه ها یا املاک فرسوده را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید و با به کارگیری خلاقیت تان، آن ها را به شکلی زیبا تعمیر کرده و با قیمت خوبی به فروش برسانید. اگر در بازسازی و فروش مهارت دارید، این را مد نظر بگیرید که این کار، یکی از بهترین ایده های تجاری برای زوجین است و می توانید با همفکری و تقویت نبوغ تان، به یکدیگر الهام بدهید و موفق باشید.

تاسیس آژانس مسافرتی

در صورتی که هر دوی شما عاشق سفر کردن هستید، می توانید یک آژانس مسافرتی تاسیس کنید تا به دیگران کمک کنید تعطیلات فوق العاده ای را تجربه کنند. البته مسافرت رفتن در این شرایط کمی محدود شده اما با پشت سر گذاشتن این دوران، احتمال اینکه مسافرت رفتن مانند گذشته رواج زیادی داشته باشد، زیاد است.

آژانس مسافرتی شما می تواند به افراد دیگر کمک کند تا برای سفرهایشان برنامه ریزی داشته باشند و با خیال راحت، از مسافرتشان لذت ببرند.

مزایای همکاری زوجین با یکدیگر

راه اندازی یک کسب و کار با افراد مهم زندگی تان ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. یادتان باشد که در این راه، زمان های خوب و بدی را تجربه خواهید کرد. با این حال، می توانید از این فرصت برای تقویت روحیه و انگیزه یکدیگر استفاده کنید و از همه مهم تر، می توانید با خیال راحت به یکدیگر اعتماد کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

در این قسمت، می خواهیم تعدادی از مزایای بالقوه همکاری زوجین با یکدیگر را عنوان کنیم:

تقویت ارتباطات

با کار کردن به عنوان زوج، می توانید ارتباطاتتان را تقویت کنید. بهبود ارتباطات ارزشمندترین ابزار شما برای موفق شدن به عنوان یک زوج تجاری است، زیرا به شما کمک می کند تا نقش ها و مسئولیت های خود را پیدا کرده و به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسید.

توجه و احترام

راه اندازی یک کسب و کار و کار مشترک می تواند باعث شود که به یکدیگر با دید جدیدی نگاه کنید و زمانی که یکدیگر را در حال تلاش کردن می بینید، احترامتان نسبت به یکدیگر بیشتر شود. هر چه هر دو شما تلاش و فداکاری بیشتری در این راه داشته باشید، به نفع خودتان است و از نظر شخصی و حرفه ای پیشرفت زیادی خواهید داشت.

انعطاف پذیری

زمانی که به عنوان یک زوج با همدیگر کار می کنید، راحت تر می توانید برای اوقات فراغت یا کارهای شخصی و خانوادگی تان برنامه ریزی کنید. در این شرایط، زمان و طول تعطیلات شما، به سایر کارکنان و محدودیت های شرکت بستگی ندارد و با خیال راحت می توانید برای هر رویدادی برنامه ریزی کنید.

پیوند بیشتر

زمانی که برای موفقیت های کوچکتان جشن می گیرید، مطمئن هستید که این موفقیت به هر دو شما مربوط بوده و هر دو شما برای آن تلاش کرده اید. با کار کردن با یکدیگر، لحظات خوش بیشتری را سپری خواهید کرد و می توانید در لحظات بد در کنار هم باشید و به همدگیر تسلی و انگیزه دهید. همین چیزها باعث می شود پیوندتان قوی تر شود و بیشتر از قبل نسبت به هم احساس نزدیکی و راحتی داشته باشید.

سخن پایانی

کار کردن به عنوان زوج، همیشه هم بد و ترسناک نیست! کار کردن با همدیگر مزایای زیادی از جمله بهبود ارتباطات، احساس احترام و قدردانی بیشتر، پیوند بیشتر و انعطاف پذیری دارد. می توانید با استفاده از یکی از ایده های تجاری برای زوجین که در بالا معرفی کردیم، کسب و کارتان را راه اندازی کنید و در کنار یکدیگر، درآمد زیادی کسب کنید.