صرف نظر اینکه شما یک پسر، یک شوهر و یا یک پدر با مسئولیت هستید، میخواهید که پول مناسبی برای خانواده خود به ارمغا آورید. ما در وب سایت دکتر چک در مدت زمان 2 ساله صد ها ایده تجاری فوق العاده ای را برای کاربرانمان معرفی کرده ایم که میتوانید در بخش کسب ثروت مطالعه و بررسی کنید. در این مقاله میخواهیم با توجه به جدیدترین آمار 32 شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در سال جدید را معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

32 شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در سال 2022 ( 1401 ایرانی )

درست است که آقایان مسئولیت اصلی در خانواده به عهده دارند که نیاز به درآمد کافی می باشد. ما در این لیست با بررسی و مقایسه انواع شغل ها و داده های به دست آمده چندین شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان را به شما معرفی می کنیم که میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و شروع کنید.

1 – پخش عمده محصولات

در واقع، راه اندازی یک کسب و کار توزیع و پخش انواع محصولات ( غذایی، صنعتی،… ) یک تصمیم عاقلانه برای کارآفرینان نسل اول است. زیرا این نوع سرمایه گذاری امکان راه اندازی یک کسب و کار با ریسک کمتر (سرمایه گذاری مالی) را فراهم می کند.

2 – کسب و کار تعمیر کامپیوتر

اگر در رفع مشکلات کامپیوتری مهارت دارید، این تجارت را راه اندازی کنید. بازار تعمیرات کامپیوتر در حال رشد است و بنابراین تقاضا برای تعمیرکاران حرفه ای واجد شرایط است.

3 – مغازه فروش انواع نان ها

شغل فروش انواع نان

نانوایی یک صنعت سنتی است. همچنین یکی از امیدوار کننده ترین مشاغل در صنعت فرآوری مواد غذایی می باشد. محصولات نانوایی ( انواع نان ها، نان های رژیمی، شیرینی ها، کیک های صبحانه و …) با توجه به قیمت پایین آنها یک کالای مصرف انبوه است. علاوه بر این، با رشد سریع و تغییر عادات غذایی مردم، محصولات نانوایی در بین اکثریت محبوبیت پیدا کرده اند. اگر پول محدودی برای سرمایه گذاری دارید، می توانید در خانه نیز یک کسب و کار نانوایی راه اندازی کنید.

4 – آرایشگاه

بی شک امروزه راهندازی یک آرایشگاه برای هر فردی یک تجارت پرسود و سودآور است. خودتان ماهانه چند بار به آرایشگاه مراجعه می کنید؟ دوستانتان چه طور؟ پس شک نکنید این یک شغل پردرآمد برای مرد هاست! با این حال این شغل نیاز به مهارت خاصی دارد که میتوانید با فراگیری آن یک کسب و کار پرسود راهندازی کنید.

5 – ارز های دیجیتال خرید و فروش کنید

ترید کردن در سال 2022 یکی از محبوب ترین شغل ها مخصوصا در بین آقایان است. بیشتر مرد ها به این شغل در سال های جدید علاقه نشان داده اند. اگر به دنبال یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان هستید، خرید و فروش ارز های دیجیتال را دست کم نگیرید. ترید به معنای معامله گر می باشد. شما ابتدا با آموزش میتوانید با معامله در بازار های مالی به سود خوبی دست پیدا کنید. البته نگفته نماند که اگر اطلاعات کافی از این بازار نداشته باشید دچار ضرر و زیان های فراوانی خواهید شد.

6 – معامله در فارکس

معامله در فارکس

ترید در فارکس نیز یکی از محبوب ترین شغل ها در بین آقایان در سال جدید است. درآمد از فارکس به حدس و گمان بستگی دارد. باید بگوییم که شما قبل از فرود به بازار های مالی حتما باید آموزش ببینید و طبق قوانین کشور به معامله در فارکس بپردازید.

7 – راهندازی بانجی جامپینگ

امروزه بیشتر جوانان نیاز به تخلیه انرژی و هیجان دارند. بانجی جامپینگ یک سرگرمی بسیار محبوب می باشد و تقاضا نیز در این سرگرمی در حال افزایش است. با این حال، کسب و کار بانجی جامپینگ پول نقد می باشد. این شغل نیازمند سرمایه گذاری اولیه برای خرید تجهیزات، صدور مجوز و غیره می باشد.

8 – کسب و کار کیترینگ

کترینگ یک تجارت پردرآمد و سودآور برای آقایان است. کترینگ به معنی کسب و کار بسته بندی مواد غذایی و لوازم پذیرایی برای مهمانی ها، هتل ها و … می باشد و موفقیت این تجارت به شدت شهرت شخصی بستگی دارد.

9 – تولید بذر با کیفیت و تایید شده

این شغل یک شغل پردرآمد با سرمایه کم است. شاید در ابتدا به نظر یک سرمایه گذاری زیاد نیاز باشد ولی اینطور نیست! تولید بذر گواهی شده با کیفیت بالا نیاز به مهارت فنی قابل توجهی دارد و برای اطمینان از خلوص بالا و جوانه زنی بذر باید تعدادی از الزامات سخت را رعایت کرد. تکثیر بذر شامل دو جنبه تولید بذر و فرآوری بذر است.

10 – کسب و کار نظافت

کسب و کار نظافت عموماً یک تجارت شهری است. این تجارت عمدتاً در شهرها و شهرهای بزرگ رونق دارد. شما در این کسب و کار نیاز به چند نفر دارید که نظافت را بلد باشند. سپس با تبلیغات در شهر میتوانید سفارشات روزانه نظافت گرفته و درآمد خوبی کسب کنید.

11 – برشته کاری ذرت

فرآوری و بسته بندی دانه ها مخصوصا ذرت یک کسب و کار خوب به شمار می رود. برشته کردن ذرت یک سرمایه گذاری کم هزینه و سودآور برای مردان است. و هر فردی می تواند این کسب و کار را به صورت تمام وقت یا پاره وقت راه اندازی کند. با این حال، کسب و کار برشته کاری ذرت نیازمند برنامه ریزی مناسب، تجهیزات مناسب و تبلیغ خوب است.

12 – برنامه ریز مهمانی ها

با افزایش مهمانی ها و تشریفات فراوان، خانواده های باکلاس نیازمند یک مدیر برنامه ریز مهمانی هستند. اگر توانایی برنامه ریزی یک مهمانی خوب با لوازم و خوراکی های متنوع و با کلاس را دارید، با تبلیغات در شبکه های اجتماعی میتوانید از این مهارت سود بسیار زیادی به دست آورید.

13 – خدمات پیک

امروزه بیشتر مردم زندگی بسیار پرمشغله ای دارند. حفظ شغل، مراقبت از بچه ها، انجام مسئولیت های اجتماعی که روز به روز سخت می شود. خدمات تحویل اقلام ضروری می تواند نوعی تسکین در افراد ایجاد کند.  شما میتوانید با راهندازی یک شرکت پیک ( دلیوری ) داخل شهری و تبلیغات به درآمد قابل توجهی برسید. به این صورت که اگر کسی نیاز دارد تا داخل شهر یک بسته یا کادو یا یک وسیله را ارسال کند، در هر زمان میتواند برای ارسال آن از خدمات پیک شما بهره مند شود.

14 – ساخت صنایع دستی

اگر می خواهید کسب و کاری را از خانه راه اندازی کنید، می توانید یک کسب و کار صنایع دستی را راه اندازی کنید. کلمه “صنایع دستی” بیشترین ارتباط را با عباراتی دارد که اصالت و کیفیت را نشان می دهند و شما با تولید محصولات دکوری یا … و با اندکی تبلیغ در شبکه های مجازی، میتوانید صاحب یک شغل همواره پر درآمد باشید.

15 – کتابخانه دیجیتال

اگر در رابطه با برنامه نویسی کسی را می شناسید یا خودتان میتوانید برنامه نویسی کنید، درباره ایده راهندازی یک کتابخانه دیجیتال فکر کنید. کتابکتابخانه دیجیتال به طور کلی خدمات دسترسی به محصولات دیجیتال را به صورت آنلاین ارائه می دهد. و قطعاً نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی در راه اندازی است. با این حال، می‌توانید یک کتابخانه دیجیتالی کتاب برای کتاب‌ها و مجلات راه‌اندازی کنید تا به مردم محلی منطقه خود خدمت کنید.

16 – تصویر برداری هوایی

شغلی که معرفی کرده ایم، یک شغل با هزینه کم است! اگر به کار های هنری علاقه داشته باشید میتوانید خودتان را به عنوان یک هلیشات کار به جامعه معرفی کنید. با تهیه یک هلی شات مدرن و حرفه ای میتوانید در تهیه کلیپ های عروسی با آتلیه ها همکاری داشته باشید. یا به تولید تیزر های تبلیغاتی و دیگر کلیپ ها بپردازید.

17 – مشاور مالی

ارتقای فناوری اخیر و افزایش دسترسی به اینترنت پتانسیل صنعت خدمات مالی را تغییر داده است. در عصر اخیر، وام‌دهی آنلاین، انتقال پول و رتبه‌بندی اعتبار، شرکت‌های فین‌تک در حال شکستن سلطه بزرگترین بازیگران خدمات مالی به روش‌های جدید هستند. میتوانید به افراد مختلف در رابطه با مدیریت سرمایه یا افزایش آن مشاوره بدید و سود خوبی کسب کنید.

18 – پرورش ماهی

برای راه اندازی یک تجارت سودآور پرورش ماهی، باید منابع مالی قابل توجهی با زمین و بدنه های آبی با کیفیت خوب داشته باشید. علاوه بر این، باید دانش کافی در مورد روند این تجارت داشته باشید. همچنین باید تجهیزات و ماشین آلات لازم را برای کسب و کار تهیه کنید.

19 – باشگاه تناسب اندام

راه اندازی یک مرکز تناسب اندام یک فرصت عالی برای مردان است. یک کارآفرین با دانش و تجربه در فعالیت های مرتبط با تناسب اندام می تواند با سرمایه گذاری معقول این تجارت را راه اندازی کند. به طور کلی، صنعت تناسب اندام یک صنعت تا حد زیادی ضد رکود در نظر گرفته می شود.

20 – گل فروشی یا صادرات گل

شغل گل فروشی

گل فروشی بی شک یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان است. اگر یک باغ دارید میتوانید به پرورش انواع گل ها بپردازید و با پرورش آنها، به کار صادرات گل به شهر های دور اطراف بپردازید. همچنین میتوانید یک مغازه گل فروشی با تزئین انواع گل ها برای مناسبت ها راهندازی کنید که سود خوبی دارد. از طرفی گل یک محصول فاسد شدنی است و باید مدیریت خوبی در این شغل داشته باشید.

21 – فروش بازی های کامپیوتری

فروش بازی های کامپیوتری یا کنسول های بازی یک شغل خوب برای آقایان است. بازار گیمینگ به سرعت در حال رشد است. نه تنها کودکان، بلکه سالمندان نیز مصرف کنندگان اصلی بازی های ویدیویی مختلف هستند. در واقع سرگرمی و چابکی ذهنی یکی از دلایل اصلی گیمرهای مسن تر است که این سرگرمی را انتخاب می کنند.

22 – طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی یک گزینه شغلی عالی برای مردانی است که علاقه زیادی به طراحی، هنر و دکوراسیون خانه دارند. هر فردی در هر سنی می تواند این کسب و کار را راه اندازی کند.

23 – آبمیوه بار

در حال حاضر، تجارت آبمیوه یک صنعت میلیونی در سراسر جهان است و پیش بینی می شود که رشد کند. امروزه بسیاری از مردم به دنبال غذاهای سالم مانند آبمیوه تازه هستند. آب میوه تازه منبع اصلی مواد معدنی، ویتامین ها و انرژی است. میتوانید در کنار خیابان شلوغی در شهرتان، یک مغازه اجاره کنید و به فروش انواع آب میوه های تازه به صورت بیرون بر کنید. مطمئن باشید سود خوبی در انتظار شما خواهد بود.

24 – کارواش

یکی دیگر از شغل های پرسود برای مرد ها، راهندازی یک کارواش است. کارواش اگر با سیستم های خوب تجهیز شود و کارکنان مسئولیت پذیر باشند، میتوانید روزانه بین 30 تا 100 ماشین را سرویس دهی کنید که درآمد بسیار خوبی در جای خود است.

25 – پرورش قارچ

پرورش قارچ یک تجارت سودآور برای مردان در بخش کشاورزی است. فردی که کمی در زمینه علم و فناوری پرورش قارچ  دارد و ساختمان مخصوص به خود را برای داشتن مزرعه پرورش قارچ دارد، بهترین گزینه برای شروع او خواهد بود. پرورش قارچ یک هنر است و نیاز به مطالعه و تجربه دارد.

26 – عطرسازی

به طور کلی، مردانی که طبیعت پرباری از نظم و انضباط دارند و توانایی گوش دادن به صحبت‌های دیگران و پردازش ایده‌ها و اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارند، برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار عطرسازی مناسب است. اگر توانایی ساخت عطر را ندارید، میتوانید با اجاره یک مغازه اقدام به فروش عطر کنید و با ترکیب انواع عطر ها محصول مختص خودتان را داشته باشید.

27 – تامین بتن آماده

تامین بتن آماده هم یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان در صنعت ساختمان است. بتن آماده حیاتی ترین ماده در ساخت و ساز مدرن است. در واقع، آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی امکان استفاده از آن را در ساختارهای پیچیده و معماری پیچیده ای فراهم کرده است که به درجه بالایی از عملکرد و ظاهر زیبایی نیاز دارند.

28 – تجارت املاک و مستغلات

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

صنعت املاک به طور گسترده ای حوزه های اجاره، مسکن خانگی، بازار سرمایه، فضای اداری، خرده فروشی و فضای صنعتی را پوشش می دهد.

29 – تعمیرگاه موبایل

شک نکنید که اگر بلد باشید یک گوشی را چطور تعمیر و درست کنید، درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود. اگر هم بلد نیستید میتوانید با شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل در کمتر از 3 ماه به یک متخصص تبدیل شوید.

30 – فروش کتاب های دست دوم

در واقع کتاب های دست دوم فراوان است. شما می توانید با فروش آن کتاب ها درآمد خوبی کسب کنید. از نظر حرفه ای نیز می توانید این کار را با خرید کتاب با نرخ ارزان تر و فروش آنها با نرخ بالاتر انجام دهید.

31 – پرورش کرم خاکی

شاید خنده دار به نظر آید! شاید هم 80% شما قبلا اسم این شغل را شنیده اید. اگر واقعا  شغلی در حال حاظر ندارید، به این کار فکر کنید چون واقعا میتواند شمارا به درآمد خوبی برساند! پرورش کرم خاکی یکی از بهترین شغل های مربوط به کشاورزی است. میتوانید با فروش کود این موجودات + خودشان درآمد خوبی داشته باشید.

32 – فروش حیوانات خانگی

در ابتدا باید بگوییم که حیوانات موجودات بسیار محترمی هستند، سعی کنید با احترام آنها را پرورش داده و به کسانی که واقعا میتوانند سرپرستی این موجودات رو به عهده بگیرند بفروشید. میتوانید در حوزه فروش چند نژاد سگ یا گربه مشغول به کار شوید یا به پرورش و فروش انواع پرندگان و طوطی ها بپردازید.