شلوار های زنانه یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین نوع پوشاک در کمد لباس خانم هاست که با توجه به آب و هوای گرم فصل تابستان، زنان به دنبال شلوارهایی هستند که راحتی را درهنگام حرکت و فعالیت های روزمره ،با آن شلوار تجربه کنند.

با توجه به اینکه یکی از پراستفاده‌ترین و مهم ترین آیتم های لباس روزانه دراستایل خانم‌ها شلوار است، انتخاب بهترین شلوار برای استایل تابستانه و در عین حال مناسب و راحت بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، لازمه خرید مناسب ترین شلوار برای استایل تابستانه جذاب ،توجه به به جنس ، برش ، دوخت و حتی رنگ شلوار میباشد.درادامه به بررسی بهترین جنس و مدل شلوارهای زنانه مناسب تابستان می پردازیم.

بهترین شلوارها برای استایل تابستانه

1-شلوار زنانه کتان

معرفی بهترین شلوار برای استایل تابستان را با شلوار کتان زنانه آغاز میکنیم چرا که با توجه به جنس و انعطاف پذیری بالا درخلق استایل های متنوع یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستان است که بی شک یکی از محبوب ترین آیتم های موجود در کمد لباس خانم هاست.معمول ترین و البته مهم ترین ویژگی این شلوار جنس نرم و خنک آن است که باعث مقبولیت هر چه بیشتر آن شده است .شلوار کتان زنانه را میتوان به راحتی با انواع کراپ زنانه، تی شرت هایی با استایل مینیمال و رنگ های نود و همچنین بلوزهای گلدار با گسترده ترین طیف های رنگی ست کرد . از طرفی میتوان با شلوار کتان در کنار یک جفت کفش راحت و گرم در فصل پاییز ، یک استایل خیابونی شیک و ساده را ایجاد کرد.

2- شلوار زنانه لینن و نخی

همانطور که میدانید لباس های زنانه با پارچه نخی از گذشته تا به امروز همچنان جایگاه قدرت خود را در بین آیتم های مختلف لباس زنانه حفظ کرده است و درفصل تابستان همیشه در الویت خرید قرار دارد اما امروزه پارچه لینن در کنارپارچه های نخی خود نمایی میکند که با توجه به نرمی و لطافت آن مورد پسند جامعه گسترده ایی از زنان و مردان قرار گرفته است.

شلوار های نخی زنانه و همچنین شلوار زنانه لینن از پر طرفدارترین شلوارها در عرصه پوشاک هستند که بالاترین تنوع را در طرح و رنگ دارند و از طرفی به دلیل راحتی و خنکی بیش ار حد آنها علاوه بر استفاده روزمره میتوانند انتخاب مناسبی برای دورهمی های دوستانه هم باشند که درکنار کراپ کبریتی دخترانه میتوانید صاحب یک استایل کامل و زیبا شوید.توجه داشته باشید که از شلوار هایی که با الیاف مصنوعی تولید می شوند حتما دوری کنید زیرا  گرما را جذب می‌کنند و در فصل های گرم سال بسیار آزار دهنده هستند.

3-شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه از جمله پرطرفدارترین لباس های زنانه است که در متنوع ترین طرح و رنگ در بازار موجود هستند. اما برای خرید بهترین شلوارمناسب استایل تابستان، توجه به جنس و ضخامت شلوار جین باید در اولویت قرار بگیرد.

امروزه ما شاهد انواع شلوار جین کاغذی در فروشگاه های لباس سراسر دنیا هستیم که از ترندهای سال نیز محسوب میشوند

شلوار جین کاغذی بگ و نیم بگ جزو پرفروش ترین شلوارهای زنانه در فصل تابستان میباشند که خانم ها هرساله به دنبال آن هستند. چراکه این شلوارعلاوه برایجاد حس راحتی و خنکی ،استایل شما را جذاب و بسیار شیک میکند.

از مهم ترین ویژگی های شلوار جین بگ و نیم بگ قابلیت استایل شدن با انواع کفش های کتونی، لژدار و پاشنه بلند و حتی کفش های تخت هست که با توجه به نوع استایل و موقعیت مکانی میتوان مناسب ترین آن را انتخاب کرد.

4-شلوار کتان کش زنانه

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم شلوار های کتان از راحت ترین و البته شیک ترین شلوار های زنانه به حساب می‌آیند که طرفداران زیادی دارند.اما مدتی است که شلوار های کتان کش با قابلیت کشسانی بالا و ایجاد فضای بسیار راحت، مورد پسند خانم ها از جمله خانم های با اندام درشت و نسبتا چاق شده است.

چراکه راحتی غیرقابل وصفی را به مخاطب میدهد و از همه مهم تر با رنگبندی بالا و مطابق با هر نوع سلیقه تولید میشود که میتوان به راحتی با انواع شومیز و کت های کوتاه دخترانه آن را ست کرد که میتوان یک استایل تابستانه شیک را برای خود خلق کرد.

5-شلوار پارچه ای

شلوار های پارچه ایی زنانه معمولا در انواع راسته ، بگ، نیم بگ و دمپا گشاد با محبوب ترین پارچه های تابستانه یعنی لینن، ابروبادی و کرپ حریر تولید میشوند که احساس راحتی و خنکی وصف نشدنی را به مخاطب منتقل میکنند. اما چرا که این شلوار از محبوب ترین شلوارهای تابستان است؟! بهتر است بدانید که شلوارپارچه ایی زنانه جزو آیتم های کلاسیک در استایل خانم ها میباشد که با انواع مختلف کت های مینی و شومیزهای حریر میتوان استایل بسیار جذاب و شیکی را با استفاده ازآن ایجاد کرد که در میهمانی و حتی در استایل روزانه به زیبایی هر چه تمام درخشید.

6-شلوار های رنگ روشن تابستانه

در انتها میپردازیم به بهترین شلوار برای استایل تابستانه یعنی شلوارهای رنگ روشن .

درفصل تابستان ،به دلیل حرارت و دمای بالا مناسب ترین شلوار برای در امان ماندن از تعرق و کاهش التهاب و سوزش پوست، استفاده از شلواره های رنگ روشن است زیرا رنگ های روشن نسبت به رنگ های تیره گرما را کمتر جذب میکنند که این ویژگی عامل اصلی جلوگیری از آسیب های پوستی در فصل تابستان است.از طرفی شلوار های رنگ روشن در زیبایی استایل شما تاثیر چشمگیری دارند که نباید از آن غافل شد. اما با این حال در زمان انتخاب شلوار مناسب استایل تابستانه بهتر است به تناسب رنگ پوست و سلیقه شخصی خود توجه کنید تا از استایل تابستانه شیک خود نهایت لذت را ببرید.

در آخر

اگر به دنبال یک شلوار زنانه جذاب و مناسب فصل تابستان هستید، سعی کنید از جنس پارچه های سبک و راحت و یا از مواردی که در ابتدا خدمت شما عرض کردیم استفاده کنید به طوری که جریان هوا به راحتی برقرار باشد و تا میزان تعریق بدن را کاهش دهد وهمچنین از آسیب های احتمالی به پوست شما جلوگیری کند . این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که در فصل تابستان به هیچ عنوان به سمت شلوار هایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند نروید چراکه باعث تعریق زیاد و ایجاد آسیب های شدید پوستی میشود که در بیشتر مواقع جبران‌ پذیر نیستند.

ممنون که تا پایان همراه ما بودید..