بازاریابی مجموعه ­ای از فعالیت‌هاست که در فضای کسب­وکار انجام می­شود و کالا و خدمات را از تولیدکننده به سمت مصرف‌کننده هدایت می­کند. درواقع جلب رضایت مصرف­کننده، اولویت انواع روش­های بازاریابی است. روش­هایی که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند، اما معمولاً آنهایی مورد استقبال قرار می­گیرند که در ازای کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای صاحب کسب­وکار داشته باشند.

بازاریابی پیامکی یکی از گزینه ­های روی میز برای شماست. شاید به‌نظر ارسال صدها پیامک در ابتدا کار سختی باشد، اما با داشتن پنل اس ام اس این مشکل خیلی زود حل خواهد شد. حالا سوال اینجاست که بازاریابی پیامکی برای کسب­وکارها چه مزیتی دارد؟

اصلاً منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟

اصلاً منظور از بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می­دهد تا به کمک یک سامانه پیامکی معتبر برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی اقدام کنید. پیامک تبلیغاتی می­تواند اطلاع ­رسانی درباره راه­اندازی خطوط جدید تولید محصولات، فروش ویژه، پیشنهادات ویژه برای خرید و… باشد. در دنیای امروزی با وجود پیشرفت تکنولوژی و گوشی­های موبایل، ارسال پیامک تبلیغاتی به کمک پنل اس ام اس یک شیوه تبلیغاتی مدرن محسوب می­شود.

این راهکار نیز مثل هر راه و روش دیگری نیاز به برنامه­ریزی و هدف­ گذاری دارد. درواقع نباید خیال کنید قرار است با ارسال یک متن در قالب پیامک به فروش چند برابری برسید. کافیست چند نکته ساده مثل شناختن مخاطب هدف، نوشتن متن تاثیرگذار و … را مدنظر داشته باشید تا بازاریابی پیامکی هدفمندی را تجربه کنید و به موفقیت برسید.

مزایای بازاریابی پیامکی و تأثیر آن بر روند پیشرفت کسب­وکارها

بازاریابی پیامکی مثل هر کار دیگری اصول خاص خودش را دارد و اگر درست پیش برود، فواید زیادی را نصیب شما و کسب ­وکارتان می‌کند، در ادامه برخی از این مزایا را باهم مرور می­کنیم.

  1. مقرون‌به­ صرفه است

ارسال پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش­های تبلیغاتی مانند بازاریابی تلفنی، بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و … کم‌هزینه‌تر است. فقط کافیست با خرید پنل اس ام اس برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی اقدام کنید.

  1. دستیابی به نرخ تبدیل بالا

روش­های متعددی برای افزایش نرخ تبدیل وجود دارد، اما با کمک بازاریابی پیامکی به‌شکلی اصولی باعث افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری می‌شود. فکر نکنید کسی به سراغ پیامک های تبلیغاتی نمی­رود! اتفاقاً برعکس حدود 95 درصد از افراد حتماً متن پیامک را مطالعه می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر مقاله چگونه با پیامک مخاطب خود را هیپنوتیزم کنیم! + 30 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مطالعه کنید.

برندسازی

  1. برندسازی

هدف اصلی از به­ کارگیری هر استراتژی تبلیغاتی «برندسازی» است. بازاریابی پیامکی نیز در همین راستا به شما کمک می­کند تا با ارسال پیامک، برند خود را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز کنید. به­ عبارت دیگر برندسازی از مزیت‌های مهم بازاریابی پیامکی است که با معرفی کسب‌وکارتان می‌توانید در ذهن مخاطب باقی بمانید.

  1. جذب و حفظ مشتریان جدید و قدیم

صاحب هر کسب­ وکاری خیلی خوب می­داند که پایه و اساس کارش به مشتری مربوط می­شود. به همین دلیل شما باید مشتری­ مداری را یاد بگیرید؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که در این مسیر به شما کمک می­کند. برای مثال اگر فروشگاه آنلاین دارید، می­توانید بعد از هر خرید برای مشتری پیام تشکر ارسال کنید یا حتی اگر به­ صورت فیزیکی فروش دارید، اطلاعات اولیه مشتری را ثبت و پیامک تشکر را ارسال کنید.

  1. امکان معرفی بدون دردسر محصولات و خدمات

بهترین راهکار برای اطلاع ­رسانی راه­اندازی یک کسب­ و کار جدید، رونمایی از محصولات جدید و… ارسال پیامک است. یک راهکار سریع، آسان و دردسترس. حتی این امکان نیز وجود دارد تا در متن پیامک تبلیغاتی کد تخفیف، هدیه و… نیز قرار دهید تا مخاطب با رغبت بیشتری پیامک را مطالعه کند و به خرید محصولات شما تشویق شود.

  1. امکان برگزاری نظرسنجی و قرعه ­کشی پیامکی برای افزایش فروش

همانطور که می­دانید با استفاده از بازاریابی پیامکی به­طور مستقیم با مخاطب در ارتباط هستید. شما با استفاده از این امتیاز و برگزاری نظرسنجی یا مسابقه پیامکی با کمک پنل اس ام اس می­توانید این تعامل را تقویت و مشتری خود را درگیر کسب‌­وکارتان کنید. با این کار، با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم مشتری­های قدیمی را حفظ می­کنید، هم مشتری جدید جذب می­کنید و هم با ارائه‌ی جایزه‌ها و کدتخفیف­ها و… مشتری را تشویق به خرید می‌کنید و در نهایت با این روش به فروش بیش‌تری می‌رسید. در این مسیر روی کمک پنل اس ام اس سامانه ملی پیامک حساب کنید.

  1. مدیریت زمان

شما اگر بخواهید تنها 100 پیامک در روز برای مشتریان خود ارسال کنید، باید ساعت­ها وقت صرف کنید، درحالیکه با کمک پنل اس ام اس و به­کارگیری اصول بازاریابی پیامکی، می­توانید بدون اتلاف وقت و انرژی این کار را انجام دهید و همین زمان را صرف بخش‌های دیگر کارتان کنید. سامانه ملی پیامک این امکان را به شما می­دهد با استفاده از قابلیت ارسال زمان­بندی پیامک، زمان و تاریخ ارسال را مشخص کنید تا متن ازپیش‌تعیین­شده راس تاریخ ارسال شود.

این موارد تنها 7 مورد از مزایایی است که بازاریابی پیامکی برای کسب­وکارها به ارمغان می­آورد.  در ادامه نیز حوزه استفاده از این روش تبلیغاتی را بررسی می­کنیم.

کدام مشاغل از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند؟

کدام مشاغل از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند؟

اگر منتظر هستید با لیستی از مشاغل محدود برای استفاده از بازاریابی پیامکی روبرو شوید، سخت در اشتباهید. مشاغلی که با:

  • معرفی محصولات و خدمات جدید،
  • برگزاری مسابقه، نظرسنجی و…،
  • یادآوری تحویل یا ارسال کالا،
  • ارسال پیامک مناسبتی،
  • اطلاع­رسانی اخبار مهم،
  • و…

سروکار دارند، به بازاریابی پیامکی نیاز خواهند داشت. به­عبارت دیگر بازاریابی پیامکی برای هر شغلی می­تواند مفید باشد. البته که نحوه استفاده از آن متفاوت است و هر صنعت و سازمانی می­تواند با یک شیوه منحصربه‌فرد این کار را انجام دهد.

بازاریابی پیامکی برای تبلیغات، روشی ساده و در دسترس است، به شرطی که از سامانه­های معتبر برای خرید پنل اس ام اس اقدام کنید. پیشنهاد ما سامانه معتبر ملی پیامک است که به دلیل امکانات و قابلیت­های زیادش توانسته درصد بالایی از رضایت کاربران را جلب کند.

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست؛ یک ابزار قدرتمند است برای آنکه مشتری را جذب کنید و با او یک رابطه پایدار بسازید و از این طریق خدمات بهتری را ارائه دهید.

کافیست برای اطلاع از جزئیات خرید پنل اس ­ام­ اس به آدرس melipayamak.com مراجعه کنید و یا با شماره 63404-021 تماس بگیرید.