مشاوره روانشناسی در منزل یکی از خدمات متعددی می باشد که مرکز های مشاوره جهت کمک به مراجعه کنندگان خویش در نظر می گیرد تا در حداقل زمان بتوانند مشکل مراجع را حل نموده و او را به زندگی و اهدافش امیدوار کنند. مجموعه آرین طب دارای مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد و با به کار گیری تیمی ماهر و با تجربه آماده می باشد تا در کمترین زمان ممکن جهت ارایه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی  در محل کار یا منزلتان نزد شما باشند. لازم به ذکر است که کلیه پرسنل آرین طب دارنده مدارک و تضمین های کافی در شرکت آرین طب می باشند.

مزایای مشاور و روانشناس در منزل

این روز ها استفاده از خدمات متعدد مشاورین و روانشناس ها به شکل های گوناگونی ممکن گردیده است و اشخاص فراوانی هستند که به حضور مشاوره روانشناسی در منزل خویش علاقه نشان می دهند. امروزه مرکز های روانشناسی بسیاری این خدمات را ارائه داده و کلینیک های مشاوره جهت علاقمند کردن و استفاده بیشتر مردم از خدمات مشاوره ای راه های متفاوتی را امتحان نموده اند که یکی از این راه ها بیشترین استقبال را از سوی مردم داشته است که همان حضور مشاوره روانشناسی در منزل متقاضیان است.

در این مورد روانشناس به تقاضای بیمار یا مراجع خویش در مکان مورد نظر با همراهی تیم آگاه در این موضوع حضور به عمل رسانده و خدمات لازمه را ارایه می دهند. چنانچه روانشناس در موضوع طلاق و مسایل مرتبط با زوج درمانی بیشتر فعالیت می کند، در مواردی که میان زن و شوهر مشکل و بحثی پیش بیاید، روانشناس مجرب می تواند در این باره کمک بیشتری برساندو همین طور کسی که در زمینه کودک و روانشناسی بالینی کودک بیشتر فعالیت می کند، در این مورد تخصص و مهارت بیشتری را کسب نموده و نتایج لازم را از مشاوره های خویش کسب می کند.

روش حضور مشاوره روانشناسی در منزل فرد جهت ارایه خدمات مشاوره ای مزایای زیادی را به دنبال دارد که به چند نمونه از مهم ترین آنان اشاره می کنیم: یکی از این مزایا مرتبط به حل مشکلات فرد متقاضی است که در این باره روانشناس سعی می کند که خدمات متناسب با سطح بهداشت روان به متقاضیان ارایه دهد و افراد مثل قبل بتوانند در جامعه نقش مفیدی داشته باشند، به همین جهت خدمات گوناگونی را جهت دسترسی آسان تر متقاضی به خدمات در نظر میگیرند.

عدم بهداشت روان می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماریها و مشکلات گردد و اشخاصی که در این باره اطلاعات دارند و به بهداشت روان خویش توجه می نمایند، اغلب از زندگی سالمی برخوردار هستند و در اینده ای نه چندان دور قادر هستند به موارد بسیار مهم در زندگی خویش دست پیدا کنند.

یکی دیگر از مزایای حضور مشاوره روانشناسی در منزل، صرفه جویی در وقت متقاضیان می باشد، کسانی که در موقعیت هایی حساس قرار داشته باشند یا به هر دلیلی نتوانند به آسانی در زمان های مشخص به مشاور مراجعه کنند، می توانند این گونه در وقت خویش صرفه جویی کنند و در منزلشان و در بهترین زمان با فردی مطمئن و با تجربه مثل روانشناس مشکلش را در میان بگذارد.

تعداد بسیاری از مراجعه کنندگان جهت درمان مشکل خویش ترجیح می دهند که به کلینیک مشاوره نرفته و قرارهای مشاوره خود را در این مکان ها لغو نموده و این گونه از درمان خویش غافل می گردند، در چنین مواردی مشاور قادر است به منزل بیمار رفته و چنانچه بیمارهایی با اضطراب حضور در کلینیک مواجه هستند، این مشکل نیز قابل حل بوده و مهارت های اجتماعی مراجع را در خانه مجدد در نظر بگیرد. حتی در مواردی که محیط درمان برای بیمار قابل تحمل نیست نیز مشاوره به خانه بیمار فرستاده می شود و به بیمار کمک های لازم را خواهد کرد.

سخن پایانی:

چنانچه شما یا عزیزانتان به هر دلیلی نمی توانید در جلسات حضوری روانشناسی و مشاوره شرکت کنید، استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی در منزل و یا محل کار مجموعه آرین طب بهترین راه حل می تواند باشد که به راحتی از طریق یک تماس تلفنی می توانید در کمترین زمان ممکن جلسات مشاوره را در منزل خویش آغاز کرده و مشکلات خویش را حل نمایید.