معمولاً وقتی سراغ خرید روغن‌های گیاهی می‌روید، فروشنده در مورد نحوه مصرف روغن، اطلاعاتی بیشتر از آنچه که روی محصول نوشته شده است را به شما نمی‌دهد. اگر تولیدکننده روغن حال و حوصله داشته باشد و اطلاعات کافی را روی محصولش نوشته باشد، کارتان آسان است، اما اگر اطلاعات خیلی مختصر باشد، باید سری به موتورهای جستجو بزنید. مثلاً عبارت روش استفاده از روغن آرگان را جستجو کنید تا بدانید به چه صورت از تمام خواص این روغن بهره ببرید.

ما در اینجا شما را با بهترین روش مصرف روغن آرگان آشنا می‌کنیم.

روش استفاده از روغن آرگان چگونه است؟

روش مصرف روغن آرگان برای پوست:

هنگام مصرف هر روغن گیاهی توجه داشته باشید که برای جذب بهتر روغن، حتماً قبل از آن موضع موردنظر را تمیز کنید و ترجیحاً شستشو دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که زمان مصرف روغن روی پوست هم مهم است، مثلاً هنگام روز که بیشتر در معرض تعریق و استفاده از مواد شوینده هستیم، اثر روغن زودتر از بین می‌رود، اما شب هنگام خواب، روغن مدت زمان بیشتری روی پوست باقی می‌ماند و به دلیل استراحت بدن فرایند جذب بیشتر می‌شود. برای مصرف روغن آرگان روی پوست، یک تا دو قطره از روغن را روی موضع بمالید و تا پنج دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

روش مصرف روغن آرگان برای نرمی و رفع وز مو:

موها را تمیز و به صورت نسبی خشک کنید تا مقداری رطوبت در ساقه مو باقی بماند. دو تا سه قطره از روغن را به قسمت‌های مرطوب مو بمالید و به آرامی ماساژ دهید. می‌توانید روغن را بین دست‌هایتان گرم کنید و بعد به موهایتان بمالید تا زودتر جذب شود.

روش مصرف روغن آرگان برای جلوگیری از ریزش و موخوره:

برای تقویت موهای سر و صورت، موضع را شستشو دهید. چند قطره از روغن را به موها بمالید و بین دست‌هایتان به آرامی ماساژ دهید.

بهتر است هنگام خواب از این روغن روی موهای صورت و سرتان بمالید تا زمان بیشتری روی موضع باقی بماند.

 روش استفاده از روغن آرگان برای شوره سر:

استفاده از شامپوهای شیمیایی را قطع کنید و بعد از برطرف کردن علتی که باعث ایجاد این مشکل شده، سراغ روغن آرگان بیایید. هر شب دو تا سه قطره از روغن را به پوست سرتان بمالید و به آرامی به مدت پنج دقیقه با نوک انگشتانتان ماساژ دهید تا جذب شود.

 چند نکته قبل از مصرف روغن آرگان:

-حتماً برای رسیدن به نتیجه مطلوب حوصله به خرج دهید و حدود چهل تا شصت روز به صورت پی در پی از این روغن استفاده کنید.

-علت و ریشه مشکل مو و پوستتان را شناسایی کنید و بعد از برطرف کردن علت، استفاده از روغن آرگان را شروع کنید.

-حتماً سراغ یک فروشنده معتبر و متعهد بروید و روغن آرگان اصل را از او تهیه کنید.

سایت قانون سبز

کیفیت و مشتری‌مداری، یکی از شعارهایی است که ما در برند قانون به آن متعهد هستیم. بیش از یک دهه فعالیت در تولید روغن‌های گیاهی آرایشی و زیبایی همراه با کیفیت بالای محصولات، مشتری‌های وفاداری را برای ما به ارمغان آورده است. ما به پاس قدردانی از همراهان همیشگی خود، در سایت قانون سبز بهترین اطلاعات علمی را پیرامون روغن‌های گیاهی آماده کرده‌ایم و در کنار آن امکان سفارش آنلاین را برای شما فراهم آورده‌ایم. با اطمینان خرید کنید و محصولات موردنظرتان را در خانه رایگان تحویل بگیرید و از خدمات ضمانت پس از فروش لذت ببرید. برای مشاهده  قیمت و خرید روغن آرگان به سایت ما مراجعه کنید. با قانون سلامتی را به خانه ببرید.