کاشت ریش در تهران مورد توجه مردان زیادی قرار گرفته که از وضعیت ریش‌های خود ناراضی هستند. در دنیای مد مردانه، در هر دوره‌ای سبکی خاص از ریش و سبیل مردانه مد می‌شود و مردان زیادی به آن توجه نشان می‌دهند. گاهی نیز تراشیدن کامل ریش‌ها مورد توجه مردانی قرار می‌گیرد که ظاهر خود را بر اساس مد روز پیرایش می‌کنند. اما این نکته باعث نمی‌شود دوست نداشته باشند ریش‌هایی پرپشت داشته باشند. خوشبختانه کلینیک  کاشت ریش VIP بهترین راهکار را برای همه مردانی که دوستدار داشتن ریش پر و مرتبی هستند ارائه کرده و آن هم پیوند ریش است.

برخی از مردان نیز دوست دارند سبیل‌های پرپشتی داشته باشند و با آنها جذابیت خود را کامل کنند. راهکار این گروه از مردان هم پیوند مو در بخش پشت لب یا در واقع پیوند سبیل است. پیوند سبیل هم به‌ تنهایی یا به همراه پیوند ریش در کلینیک کاشت مو VIP صورت می‌گیرد.

کاشت ریش چیست و چگونه است؟

کاشت ریش به ‌معنای برداشتن فولیکول‌های مو از بین موهای سر و پشت گردن، و پیوند زدن آنها به بخش‌های خالی ریش است. مردانی که به دلایل مختلف دارای ریش کاملی نیستند و دوست دارند ریش پرپشتی داشته باشند، می‌توانند از روش‌های مختلف کاشت ریش استفاده کنند. کاشت سبیل هم به همین صورت است و تفاوتی با پیوند ریش ندارد.

چه کسانی کاندیدای مناسب کاشت ریش هستند؟

کافی است شما شرایط مختلفی داشته باشید تا بهترین کاندیدا برای کاشت ریش به شمار بیایید:

* اگر ریش‌های شما بیش از حد نازک باشد، یا رشد ناهمگونی داشته باشد.

* اگر صورت شما، در بخش ریش و سبیل دچار سوختگی یا زخم شده و زخم یا سوختگی روی چهره شما باعث توقف رشد موهای ریش و سبیل شما شده باشد.

* اگر به هر دلیلی بخشی از ریش‌های خود را از دست داده‌ باشید.

* اگر دارای ریش هستید، اما دوست دارید ریش پرپشت‌تر و زیباتری داشته باشید.

* اگر دوستدار خط ریش منظم‌ تر و مشخص‌تری هستید.

* اگر دوست دارید سبیل پرپشتی داشته باشید.

* اگر سیگاری نیستید.

* اگر موهای سالمی در پشت سر خود دارید.

* اگر انتظار شما از پیوند ریش درست و واقع‌بینانه است.

* اگر دارای سلامتی روحی و جسمی هستید.

ویژگی‌های بهترین دکتر کاشت ریش در تهران:

اگر می‌خواهید بدانید بهترین پزشکان کاشت ریش چه ویژگی‌هایی دارند، باید نگاهی به ویژگی‌های پزشکان پیوند مو در کلینیک کاشت مو VIP تهران داشته باشیم. این پزشکان دارای ویژگی‌های مختلفی هستند:

 -1 دارای تحصیلات و تخصص در رشته کاشت مو و ریش هستند:

پزشکان متخصص در کلینیک VIP تهران دارای تحصیلات مرتبط در زمینه کاشت مو هستند و دوره‌های کاشت مو را هم با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. گواهینامه‌های این پزشکان گویای گذراندن این دوره‌ها و آموزش‌های کاشت مو و ریش است. لازمه موفقیت در پیوند ریش، همگام بودن با پیشرفت‌های روز دنیا است و پزشکان ما با جدیدترین پیشرفت‌های دنیا در زمینه کاشت مو آشنایی دارند.

 -2 تسلط بر روش‌های کاشت ریش:

کاشت ریش نیازمند یادگیری و مهارت در روش‌های مختلف پیوند مو است. بهترین پزشکان کاشت موی ریش و سبیل هم باید با پیشرفته ‌ترین روش‌های پیوند مو وریش آشنا باشند. برای این همگامی، پزشکان همواره باید روش‌های مدرن‌تر و موثرتر را بشناسند. همگام ماندن با دانش روز دنیا نیازمند گذراندن دوره‌های تکمیلی در کاشت مو، و آشنایی با تجهیزات تازه و مدرن در این زمینه است.

 -3 داشتن مهارت و تجربه:

یادگیری تنها راه موفقیت در زمینه کاشت مو و ریش نیست. پس از یادگیری، تجربه مهم‌ترین عامل موفقیت در این زمینه است. همواره این نکته را به خاطر داشته باشید. شما نباید جزو اولین کسانی باشید که برای پیوند ریش به پزشک مراجعه می‌کنید، بلکه پزشک باید تجربه‌های بسیاری پیش از شما اندوخته باشد. هزاران تجربه کادر پزشکی کلینیک VIP گویای تجربه و مهارت آنها در این زمینه است.

-4   داشتن اخلاق حرفه‌ای و حمایت از داوطلبان پیوند ریش:

بر اساس اخلاق پزشکی، پزشکان باید همه زوایای اقدام زیبایی مورد نظر داوطلبان را برای آنها ترسیم کنند و آنها را از نتیجه واقعی اقدامشان باخبر سازند. دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شوند، اساس کار پزشکان حرفه‌ای نیست. در زمینه پیوند ریش نیز پزشکان کلینیک VIP همه جوانب پیوند را برای شما توضیح می‌دهند. آنگاه انتخاب آزادانه را به شما واگذار می‌کنند.

5- فعالیت در کلینیک معتبر:

برای پیدا کردن بهترین پزشک کاشت مو و ریش به نکته دیگری نیز می‌توانید توجه کنید. بهترین پزشک متخصص در زمینه پیوند مو و ریش در کلینیک معتبری فعالیت می‌کند که سلامت و صداقت را فدای سود مادی نمی‌کند.

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشـت ریش در غرب تهران:

رمز موفقیت در پیوند موهای ریش و سبیل شما، درمان و کاشت موی ریش در بهترین کلینیک کاشت موی تهران است. بهترین کلینیک کاشت مو و ریش کلینیکی است که:

  • دارای مجوز از وزارت بهداشت است.
  • از پزشکان باتجربه و حرفه‌ای در کاشت مو و ریش استفاده می‌کند.
  • از بهترین تکنسین‌های اتاق عمل و پرستارها بهره می‌برد.
  • از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای پیوند ریش بهره می‌برد.
  • دارای تجهیزات مناسب برای روش‌های مختلف پیوند مو و ریش مانند روش‌های FUT، FIT، SUT، BHT، Micro FIT، و… است.
  • همچون کلینیک کاشت مو VIP، نخستین هدفش رضایت داوطلبان کاشت مو و ریش است.

روند کاشت ریش پر تراکم چگونه است؟

روند کاشت ریش پر تراکم چگونه است؟

پیوند ریش پر تراکم در چند مرحله مختلف صورت می‌گیرد:

 -1 بی‌حسی موضعی:

اولین مرحله در پیوند ریش و سبیل، بی‌حسی موضعی در بخش ریش یا سبیل و بانک موی شما است.

2- برداشت پیازهای مو از بانک مو:

در مرحله بعد، پیازهای مو از پشت سر یا گردن شما برداشته می‌شوند. این مرحله در روش‌های مختلف پیوند مو با یکدیگر متفاوت است. برخی روش‌ها مانند روش FIT کمتر تهاجمی است و فولیکول‌های مو دانه‌به‌دانه از بافت سر خارج می‌شوند. برخی روش‌ها هم مانند روش FUT با برداشتن بخشی از بافت پوست سر از بانک موی شما همراه است که خون‌ریزی و نیاز به بخیه دارد.

3- آماده‌سازی:

پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشک به آماده‌سازی آنها می‌پردازد تا برای مرحله کاشت آماده شوند.

-4 کاشت ریـش:

مرحله بعدی، پیوند ریش یا سبیل با توجه به روش انتخابی است.

-5 مراقبت‌های پس از کاشت ریش:

هیچ کاشت مو و ریشی بدون مراقبت‌های پس از آن به موفقیت نمی‌رسد. عمل به توصیه‌های پزشک در دوران بهبودی پیوند ریش شما را با موفقیت کامل روبه ‌رو می‌کند.

عوارض کاشت ریش:

پیوند ریش هم مانند هر جراحی کوچک دیگری عوارضی دارد. عوارضی که تا دو هفته پس از کاشت ریش در کلینیک VIP به‌طور کامل برطرف می‌شود. از نمونه عوارض پیوند ریش به موارد مختلفی می‌توانیم اشاره کنیم.

* ورم پوست صورت که تا چند روز بعد برطرف می‌شود.

* قرمزی و التهاب در پوست صورت که طولانی نیست.

* بی‌حسی موقت پوست در بخش بانک مو و گیرنده که تا چند روز دیگر برطرف می‌شود.

* دلمه بستن روی پوست یا پوسته‌پوسته شدن در اطراف موی کاشته ‌شده که به ‌زودی برطرف می‌شود.

* باقی ماندن جای زخم در روش FUT در بخش بانک موی شما که البته با موهای دوروبر آن پوشیده می‌شود.

نتیجه کاشـت ریش از چه زمانی مشخص می‌شود؟

درآوردن پیازهای مو از پشت سر و کاشت آنها در صورت شما شوکی به پیازهای مو وارد می‌کند که ممکن است باعث ریزش آنها شود. بدین ترتیب در صورتی که موهای کاشته ‌شده در فاصله چند هفته پس از پیوند بریزند، جای نگرانی ندارد. 3تا 4 ماه پس از شروع فرایند کاشت، موهای کاشته‌شده دوباره رشد می‌کنند. اما نتیجه واقعی کاشت ریش و سبیل 8 تا 9 ماه پس از شروع فرایند کاشت دیده می‌شود.

بهترین سن برای کاشـت ریش:

دلیل کم‌ پشت بودن ریش و سبیل، بالا رفتن سن نیست. این مشکل ممکن است ژنتیک باشد، یا به‌دلیل حادثه‌های مختلف پدید آمده باشد. در واقع خالی یا کم‌ پشت بودن ریش و سبیل وابسته به سن و سال نیست. بهترین سن برای پیوند ریش زمانی است که شما رشد جسمی خود را کرده باشید و دیگر امکان پرپشت شدن ریش‌های شما نباشد.

رشد ریش و سبیل مردان جوان تا حدود 20 سالگی به نهایت خود رسیده است. اما متخصصان پیوند ریش به شما توصیه می‌کنند تا 25 سالگی صبر کنید و اگر از این سن به بعد ریش شما همچنان خالی بود، برای کاشت آن به کلینیک کاشت مو VIP مراجعه کنید. 9 ماه پس از پیوند، شما ریش یا سبیل کاملی دارید و مشخص است پیوند ریش شما موفقیت‌آمیز بوده است.

هزینه کاشت ریش در سال 1401:

هزینه پیوند ریش در سال 1401 مبلغ ثابتی نیست و به گزینه‌های مختلفی بستگی دارد:

 * تعداد گرافت‌های مو:

یکی از مهم‌ترین موارد موثر در هزینه کاشت ریش، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای پیوند زدن در ریش و سبیل شما است. هرچقدر صورت شما به تعداد بیشتری از فولیکول‌های مو نیاز داشته باشد، زمان و زحمت پیوند بیشتر خواهد بود. این نکته به این معنا است که تعداد بیشتری از پیازهای مو باید از بانک موی شما برداشته شده، در ریش یا سبیل شما کاشته شوند. بیشتر شدن تعداد مورد نیاز فولیکول‌های مو هزینه پیوند را هم بیشتر می‌کند.

*  روش انتخابی برای کاشت ریش:

روش انتخابی در کاشت موهای ریش هم از موارد موثر در هزینه آن است. برخی روش‌های پیوند ریش آسان‌تر هستند و در زمان کوتاه‌تری به نتیجه می‌رسند. برخی نیز نیاز به دقت بیشتری دارند و زمان بیشتری برای پیوند نیاز دارند. این گزینه هم در هزینه نهایی پیوند ریش موثر است.

شماره تماس: 021-44158011

مشاوره مجازی و رایگان:  09120998715

آدرس: ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

*  موارد دیگر:

موارد دیگری مانند دستمزد پزشک و جای کلینیک هم در هزینه کاشت ریش دخالت دارند. پیش از اقدام به پیوند ریش، جلسه مشاوره‌ای در کلینیک کاشت مو VIP برای شما برگزار می‌شود که همه موارد مربوط به پیوند، و هزینه نهایی آن برای شما محاسبه می‌شود.

 

 

 

 

#تبلیغات