پیکرتراشی

یکی از تکنیک‌های لاغری و زیبایی، پیکرتراشی یا کانتورینگ بدن است. این عمل زیبایی به منظور از بین بردن چربی‌های اضافه جمع شده در لایه زیرین پوست در ناحیه مشخص شده انجام می‌شود. هر چند پیکرتراشی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای کاهش وزن باشد اما می‌تواند با انجام روش‌های مختلف شما را به تناسب اندام دلخواه برساند.

بیشتر افراد با استفاده از رژیم‌های سخت و تمرینات طاقت‌فرسا نمی‌توانند سلول‌های چربی اضافه را از بین ببرند در نهایت فرد به سمت استفاده از عمل زیبایی پیکرتراشی یا کانتورینگ بدن روی می‌آورند. علاوه بر این در اثر کاهش وزن زیاد به صورت یکباره با ایجاد پوست اضافه و افتادگی موجب می‌شود تا فرم و ظاهر بدن نامناسب باشد. از این رو پیکرتراشی موجب حذف پوست اضافه در ناحیه مشخص شده می‌شود.

نتیجه پایانی پیکرتراشی ایجاد خطوط صاف و سفتی ناحیه عمل شده است. کانتورینگ بدن معمولاً به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها به طول انجامد تا بتوانید به اندام‌ایده‌آل خود دست یابید. نواحی از بدن که دچار چربی و پوست اضافه هستند عبارتند از بازو‌ها، باسن، شکم، پهلو‌ها، کشاله‌های داخلی و خارجی ران که می‌توان با استفاده از عمل زیبایی پیکرتراشی آن‌ها را حذف کرد.

پیکرتراشی بسته به میزان رسوبات چربی اضافه در ناحیه مشخص به روش‌های مختلفی مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت انجام می‌شود. در تمامی روش‌ها انجام معاینات پزشکی و بررسی ناحیه مشخص شده از اقدامات اولیه انتخاب نوع پیکرتراشی است.

مزایا پیکرتراشی باسن

پیکرتراشی باسن از روش‌های ایجاد تغییر در اندام ناحیه باسن است. داشتن باسن زیبا و لیفت شده به سمت بالا که در اصطلاح به باسن بریزیلی معروف است در بین بانوان رواج پیدا کرده است. پیکرتراشی باسن با استفاده از تکنیک‌های مختلف لیپوساکشن و لیپوماتیک با از بین بردن بافت چربی اضافه تجمع یافته رد لایه زیر پوست موجب می‌شود تا این ناحیه با فرم زیباتری دیده شود.

مزایا پیکرتراشی باسن

سلول‌های چربی خارج شده از ناحیه باسن توسط لیپوماتیک به دلیل استفاده از تجهیزات و فناوری جدید قابلیت استفاده در نواحی دیگر مانند صورت و سینه را دارد. از طرفی لیفت باسن به روش برزیلی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر حذف پوست اضافه و چربی اضافی ناحیه باسن آن را به سمت بالا کشیده و رضایت بیمار را حاصل نماید.

انجام پیکرتراشی باسن شامل مزایای متعددی است که از مهم‌ترین آن‌ها کاهش حجم باسن در صورت بزرگ بودن و تجمع چربی‌های اضافه است.

پیکرتراشی باسن با روش لیفت موجب می‌شود تا ضمن ایجاد تناسب اندام در ناحیه باسن، در قسمت میانی بدن نیز تغییرات مثبتی را ایجاد کند.

استفاده از شیوه‌های مختلف به خصوص لیپوماتیک در پیکرتراشی باسن، دارای دوره نقاهت آسان و سریع‌تری پس از عمل است که می‌توانید در کمترین زمان به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.

از جمله مزایای دیگر پیکرتراشی باسن می‌توان به شکل‌پذیری و رسیدن به فرم دلخواه در یک جلسه جراحی اشاره کرد.

مزایا پیکرتراشی بازو

بازو‌های شل و افتاده موجب می‌شود تا شما نتوانید از لباس‌های استین کوتاه استفاده کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. پیکرتراشی بازو یکی از عمل‌های زیبایی است که با هدف از بین بردن چربی‌های اضافه جمع شده در ناحیه بازو می‌توانید افتادگی آن را برطرف نمایید.

مزایا پیکرتراشی بازو

افزایش سن، وزن اضافه و چاقی موجب می‌شود تا بافت بازو به صورت شل و افتاده دیده شود. استفاده از روش‌های مختلف در پیکرتراشی بازو موجب می‌شود تا ظاهر و فرم آن‌ها بهبود یابد.

انجام پیکرتراشی بازو در مراکز درمانی معتبر با مزایای بی‌شماری همراه است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انجام پیکرتراشی بازو به روش لیفت با استفاده از جراحی و بیهوشی عمومی موجب کاهش افتادگی بیش از حد پوست کشیده شده به سمت پایین می‌شود.

استفاده از شیوه‌های مختلف لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیفت در بازو‌ها موجب می‌شود تا خطوط صاف در بافت حمایتی زیرین که شکل بازو را مشخص می‌کند، ایجاد شود.

کاهش حجم رسوبات چربی موضعی درناحیه بازو در پیکرتراشی بازو موجب لاغرتر نشان دادن آن‌ها می‌شود.

مهم‌ترین مزیت پیکرتراشی بازو، بهبود ظاهر و دستیابی به تناسب اندام در ناحیه مشخص شده است.

نتیجه‌گیری

هنگام انجام عمل‌های زیبایی، انتخاب مرکز درمانی معتبر از دشوارترین مراحل کار است. کلینیک ماه با محیطی کاملاً بهداشتی، بهره‌مندی از جراحان متخصص آگاه و مجرب به متد‌های روز دنیا، به کارگیری تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و ارائه خدمات قبل، حین و بعد از جراحی به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی بتوانید عمل زیبایی پیکرتراشی را انجام دهید. چنانچه قصد انجام پیکرتراشی باسن و بازو را دارید می‌توانید با مراجعه حضوری و انجام معاینات اولیه، نوع روش جراحی خود را انتخاب کنید. علاوه بر این می‌توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری با مشاهده تصاویر قبل و بعد عمل در صفحه اینستاگرام ما و یا دریافت خدمات مشاوره توسط اپلیکیشن واتساپ کلینیک ماه به شماره ۰۹۱۲۹۷۲۵۹۱۷ با خیال آسوده به تناسب اندام خود دست یابید.

آدرس ما: تهران، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی، پلاک ۱

صفحه کلینیک ماه در اینستاگرام: @mah. laser. surgery

 

 

این یک متن تبلیغاتی است. دکتر چک پیشنهاد می کند قبل از هرگونه اقدام با مشاورین کلینیک ماه گفتگو کنید.