در این نوشته نگاهی خواهیم اننداخت به روند پیدایش روش های کنترل اصالت دارو و اقلام آرایشی بهداشتی و در نهایت با لیبل اصالت کالا ؛ نحوه استعلام برچسب اصالت کالا و فرایند چاپ انواع لیبل سلامت…

مقدمه

از زمان ظهور انقلاب صنعتی در کشورهای غربی، جهان شکل دیگری به خود گرفت.

پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت مد، غذا و دارو و عدم کارآمدی اختراعات قبلی، باعث بروز نوع دیگری از نیازها در انسان گردید.

مصرف گرایی و خرید اقلام خوراکی و آرایشی و بهداشتی که انسان ها حتی بدون خرید آنها هم می توانستند زنده بمانند، به بخش جدانشدنی از وجود بشر جدید تبدیل شده بود.

به زودی تنوع طلبی تبعات منفی خود را در جامعه نشان داد و منجر به بازبینی مجدد قوانین نظارتی توسط مدیران و کارشناسان وقت سازمان غذا ودارو گردید.

محصولات دارویی

اما پیشرفت های علمی در صنعت دارو خبر بهتری برای ما انسان ها داشت.

کشف داروهای جدید سبب شد بسیاری از بیماری هایی که در دهه های گذشته کشنده بودند، هم اینک به راحتی با کشف داروهای جدید قابل درمان باشند.

بسیاری از کشورها بعد از اطلاع از کشف داروهای جدید که سبب بهبودی 90 درصدی بیماران می شد، اقدام به واردات آن دارو نموده تا مردم کشور خود را نسبت به آن بیماری واکسینه نمایند.

بیماری کرونا یا کوید 19 یکی از آخرین معضلات بشر است که دانشمندان با کشف واکسن آن توانستند از مرگ و میر هر چه بیشتر ناشی از ابتلا به آن جلوگیری نمایند.

محصولات آرایشی و بهداشتی

در زمینه محصولات آرایش و بهداشتی نیز با توجه به اینکه در سال های اخیر رشد بسیار سریعی داشته و سرمایه گذاری های بسیار وسیعی در داخل و خارج از کشور، در آن انجام شده، به معنای واقعی مستلزم نظارت بسیار گسترده و دقیق در این زمینه می باشد.

تمایل به زیباتر دیده شدن که گاها ناشی از عدم اعتماد به نفس کافی در افراد به ویژه خانم ها می باشد، سبب رشد تولید و واردات بی رویه ی این محصولات، به داخل کشور گردید.

تقاضا و تمایل به خرید بسیار زیاد فرارورده های آرایشی و بهداشتی سبب شد بازار این فرورده ها شکل جذابی به خود بگیرد وافراد سود جو به سرعت وارد عمل شوند، به طوری که  طبق آمار رسمی هم اینک 80 درصد از اقلام آرایشی و بهداشتی موجود در کشور، به صورت قاچاق وارد شدند.

مبدا و مکان تولید و همچنین شرایط نگهداری آن ها اصلا معلوم نبوده و ممکن است استعمال آن ها ضررهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

گسترش دامنه نیازهای مردم و افزایش واردات در زمینه ی دارو، تجهیزات پزشکی، غذاو آشامیدنی و نیز محصولات آرایشی و بهداشتی سبب شد مسئولان وقت را متوجه نظارت بیشتر بر نظام تولید، واردات و توزیع این اقلام نماید.

برچسب اصالت کالا و لبیل سیب سبز سلامت

بعد از خطا و آزمون های فراوان بلاخره در سال 93  از طرحی با عنوان چاپ برچسب اصالت کالا یا لیبل سیب سبز اصالت ( نظام ردیابی و رهگیری فراورده های سلامت محور) رونمایی شد.

برچسب اصالت کالا

این طرح با هدف جلوگیری از قاچاق فراوردهای سلامت محور و نظارت دقیق بر چرخه ی توزیع از مبدا تا مصرف، تصویب شد و در آن  به 41 شرکت حقوقی در بخش خصوصی مجوز فعالیت داده شد.

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر که دارای مجوز و تخصص لازم در زمینه چاپ این نوع برچسب وزارت بهداشت میباشد, یکی از شرکت های موفق در زمینه خرید انواع برچسب اصالت است که توانسته با سبک جدیدی در زمینه تولید و چاپ لیبل سیب سبز اصالت، علاوه بر کاهش هزینه شرکت های سفارش دهنده ، گامی نوین در زمینه پیشگیری از قاچاق این محصولات بردارد.

انواع برچسب اصالت کالا تقلبی

با گسترش فیلترهای نظارتی بسیاری از افراد سود جو با هدف دور زدن طرح الصاق برچسب اصالت کالا، اقدام به چاپ و سفارش لیبل اصالت کالا  به صورت تقلبی نمودند. اما لیبل ها به راحتی قابل تشخیص می باشند.

برچسب اصالت کالا تقلبی ویژگی های ظاهری بارزی دارند که به راحتی قابل تشخیص می باشند.

در لیبل وزارت بهداشت تقلبی معمولا” چاپ اعداد و حروف به صورت بسیار بی کیفیت و ناخوانا انجام شده است.

معمولا” در چاپ این نوع از لیبل ها از سامانه پیامکی دیگری به جز سامانه پیامکی سازمان که  20008822 می باشد، استفاده می شود.

این نوع لیبل علیرغم وجود آیتم های استعلامی ، فاقد قابلیت استعلام لیبل اصالت کالا می باشند.

یعنی پس از استعلام برچسب اصالت کالا هیچ جوابی برای مصرف کننده ارسال نمی شود و یا حتی در صورت ارسال جواب، اطلاعات مندرج در جواب استعلام برچسب اصالت سلامت،  نظیر تاریخ انقضا و سری ساخت، با اطلاعات چاپ شده بر روی لیبل اصالت دارو  و خود محصول خریداری شده همخوانی نداشته وتقلبی می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر  و درخواست خرید لیبل اصالت  و همچنین اطلاع از آخرین قیمت ها با کارشناسان شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر در ارتباط باشید.

پس از اطلاع و اطمینان از تقلبی بودن برچسب اصالت یک کالا چه کار کنیم؟

توصیه ما به شما مصرف کنندگان گرامی، خرید از داروخانه ها و فروشگاهای معتبر عرضه کننده فراروده های سلامت محور می باشد. پس از استعلام برچسب اصالت کالا و در صورت حصول اطمیان از تقلبی بودن یک فراورده می بایست سریعا موضوع را به نهادهای نظارتی مستقر در تعزیرات حکومتی و سازمان غذا ودارو اطلاع دهید.

قیمت چاپ لیبل اصالت کالا

قیمت چاپ برچسب اصالت کالا کاملا توافقی بوده و بستگی به تعداد سفارش و سایز چاپ لیبل اصالت سلامت انتخابی دارد.

نوع متریال مورد استفاده در چاپ هم از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت خرید لیبل وزارت بهداشت می باشد.

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر دارای پایین ترین تعرفه و ارزان ترین قیمت چاپ لیبل اصالت کالا می باشد.

مشتریان عزیز کافی است فقط با یک پیام، از طریق وب سایت شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر، ضمن دریافت مشاوره رایگان، از کلیه خدمات ما اگاهی یابید.

در صورت نیاز به دریافت هر گونه خدمات در زمینه خرید لیبل وزارت بهداشت و  فعالسازی شناسه های اصالت با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

اگر به دنبال بهترین شرکت در زمینه چاپ لیبل اصالت سلامت هستید و سرعت عمل، دقت در انجام خدمات و تعهد در حفاظت از دیتاهای تولیدی برایتان اهمیت دارد، شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر می تواند گزینه مناسبی در این زمینه باشد.

وب سایت شرکت سلامت دارو salamatdarou.com می باشد.

همچنین از طریق واتس آپ 09120361950 میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

شرکت سلامت دارو