سلامت و طراوت پوست افراد در میزان زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد. امروزه با توجه به اینکه استفاده از محصولات تخصصی پوست به روتین مراقبتی افراد تبدیل شده است، به همین دلیل انتخاب صحیح و مناسب محصولات بسیار حائز اهمیت است. اگر شما جز افرادی هستید که می‌خواهید از محصولات تخصصی برندهای مطرح استفاده نمایید، با ما همراه باشید تا با 5 برند تخصصی پوست آشنا شوید.

بهترین برندهای تخصصی پوست کدامند؟

همان‌طور که می‌دانید، محصولات مراقبت پوست در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. اما برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از جمله بهترین برندهای تخصصی پوست هستند که می‌توانند تاثیرات شگفت انگیزی روی سلامت پوست داشته باشند:

برند بالانس  Balance

محصولات برند بالانس از سری محصولات تولید شده در کشور انگلیس است. محصولات پوستی بالانس بسیار با کیفیت و تخصصی بوده و در حفظ و سلامت پوست و چهره افراد تاثیرگذار است. از مزایای محصولات تولید شده توسط این برند می‌توان به درمان چین و چروک و فرمولاسیون فوق العاده بکار رفته در این برند به منظور آبرسانی پوست اشاره کرد. همچنین از انواع محصولات بالانس می‌توان سرم ویتامین سی، سرم هیالورونیک اسید، سرم ضد چروک، سرم لیفت فوری پوست و دیگر مواردی از این قبیل را نام برد.

محصولات این برند به دلیل ویژگی‌هایی نظیر فاقد پارابن، فاقد تست حیوانی، سازگار با تمامی تیپ‌های پوستی، قیمت مناسب محصولات و عدم ایجاد حساسیت پوستی به محصولاتی محبوب و باکیفیت تبدیل شده است.

برند د اوردینری  the ordinary

برند د اوردینری  the ordinary

محصولات برند د اوردینری ساخت کشور کانادا است. محصولات تخصصی د اوردینری از همان شروع به فعالیت خود در سال 2016 مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. بسته بندی و ظاهر محصولات تولید شده این برند بسیار ساده بوده اما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. محصولات د اوردینری در دسته محصولاتی گیاهی قرار نمی‌گیرند اما سلامت و زیبایی پوست را تضمین می‌کنند.

از مزایا محصولات برند د اوردینری می‌توان به فرمولاسیون فوق العاده، تنوع بالا محصولات، محصولات بی‌عارضه، قیمت مناسب محصولات و ارزیابی ایمنی این برند اشاره نمود. برند د اوردینری تمام تمرکز خود را بر ترکیبات محصولات گذاشته و به همین دلیل است که محصولات این برند دارای کیفیت فوق‌العاده است.

برند کلینیک  Clinique

محصولات برند کلینیک ساخت کشور آمریکا بوده که به جهت برخورداری از کیفیت بالای محصولات تخصصی و مراقبت پوستی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این برند همچنین به تولید و ارائه محصولات با کیفیت آرایشی اقدام نموده و به همین دلیل به نامی ماندگار در اذهان عمومی تبدیل شده است.

اکثر محصولات تولید شده توسط این برند چندکاره بوده و از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند. از مزایای این محصولات می‌توان به ضد حساسیت و فاقد پارابن بودن اشاره کرد.

این برند از ده سال پیش تا کنون جز سومین محصولات برتر جهانی تخصصی پوست محسوب شده است. از سری محصولات مراقبتی و تخصصی برند کلینیک می‌توان به محصولاتی همچون انواع کرم دور چشم، لیفتینگ، ضد لک، ضد چروک، کرم ضد ترک بدن، روشن‌کننده پوست، کرم سفت‌کننده پوست، انواع مایع و ژل شستشو، شامپو سر و بدن، ضد جوش، انواع سرم‌ها، انواع زیرسازهای پوستی و دیگر محصولاتی از این قبیل را اشاره نمود. همچنین این برند به پاک‌سازی، لایه برداری و مرطوب‌سازی پوست توجه بسیاری داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت را ارائه داده است.

برند بادی شاپ  Body Shop

محصولات برند بادی شاپ ساخت کشور انگلیس بوده و از رنج قیمتی ارزان تا متوسط برخوردار هستند. محصولات این برند به دلیل برخورداری از کیفیت مطلوب و قیمت متناسب با کیفیت مورد توجه و استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

محصولات برند بادی شاپ ضد آزمایش بر روی حیوانات بوده و بسیاری از محصولات آن گیاهی هستند. ترکیبات محصولات گیاهی برند بادی شاپ از مواد گیاهی و مفید و موثر تشکیل می‌شوند. البته لازم به ذکر است که در برخی از محصولات بطور مستقیم و غیر مستقیم برای تست تولیدات از حیوانات استفاده شده اما نه به صورت آسیب رسان!

این برند موفق به تولید محصولاتی متناسب با تمامی انواع پوست شده و افراد زیادی در سراسر دنیا از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

برند اون Avene 

برند اون Avene

محصولات برند اون ساخت و تولید کشور فرانسه بوده و از رنج قیمتی متوسط برخوردار است. این برند از جمله تخصصی‌ترین برندهای محصولات پوستی است و خواص درمانی بسیاری دارد. محصولات برند اون تحت نظارت متخصصین ماهر تولید شده و به همین دلیل برای پوست‌های حساس بسیار موثر عمل می‌کند.

نتیجه‌گیری

چنانچه قصد دارید از محصولاتی با برندهای تخصصی پوست استفاده کنید، می‌توانید محصولاتی از برندهای معرفی شده در این مطلب را خریداری نمایید. اما از آنجایی که محصولات تخصصی به صورت تقلبی نیز در بازار وجود دارند، بهتر است محصول مد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبری مانند مو تن رو خریداری نمایید تا از اصالت کالای مد نظرتان را اطمینان داشته باشید.