لیفت با نخ در کلینیک گونه را ممکن است امتحان نکرده باشید. لیفت ابرو کلینیک گونه نیز همین طور؛ اما در مقاله امروز به بررسی این دو و هم چنین goonehclinic.comمی پردازیم.

لیفت با نخ

لیفتینگ با نخ تکنیکی است که در دهه اخیر ابداع شده است و باعث ایجاد لیفت طبیعی در صورت می شود. این تکنیک برای معکوس کردن ظاهر افتادگی یا افتادگی پوست ناشی از افزایش سن بهترین است. تکنیک لیفت با نخ از نخ بخیه ای استفاده می کند که اغلب در جراحی عمومی استفاده می شود. نخ با مهار ساختارهای خاصی که در طول نخ گنجانده شده اند، اثر لیفت را ایجاد می کند. وقتی نخ وارد شده و به عقب کشیده می شود، صفحات صورت را چادر می کند تا یک لیفت طبیعی ایجاد کند.

خدمات لیفت با نخ در کلینیک گونه؛ کلیک کنید.

در نهایت، نکته خوب در مورد بلند کردن نخ این است که برگشت پذیر است. این کار از طریق یک نقطه کوچک درست در جلو یا داخل خط مو انجام می شود تا جای زخم قابل مشاهده نباشد. نیازی به چاقو ندارد بنابراین، این یک گزینه خوب قبل از دنبال کردن چیزی عمیق تر مانند لیفت کامل صورت است که توسط جراح پلاستیک انجام می شود.

لیفتینگ با نخ چگونه کار می کند؟

نخ را از نقطه ای در خط موی شما وارد محل اتصال صورت شما بین لایه چربی و عضله پوست می کنیم. این اجازه می دهد تا نخ به اندازه کافی عمیق باشد که از بیرون قابل مشاهده نباشد، اما به اندازه کافی سطحی باشد که همچنان اثر بالابرنده مورد نظر را ایجاد کند. در عرض حداکثر 3 تا 6 ماه، بخیه حل می شود و چیزی که در نهایت پوست را نگه می دارد، کلاژن جدید و بافت زخم است که در طول مدت زمانی که قرار داده شده روی بخیه گذاشته شده است.

در نتیجه، نتایج بسیار طولانی مدتی از لیفت با نخ دریافت می کنیم. در طول دوره 6 تا 8 تا 12 ماهه پس از قرار دادن بخیه، هرچه کلاژن و بافت زخم بیشتری روی نخ گذاشته شود، لیفت بهتر است. این تا 2 سال طول می کشد و نتایج به طور مداوم در طول زمان بهبود می یابد. بنابراین، بلند کردن نخ های آینده از گستردگی کمتری برخوردار است، زیرا تنها برای حفظ نتیجه اولیه لازم است.

 

لیفت ابرو

یکی از اولین نشانه های پیری صورت اغلب پایین آمدن ابرو است که می تواند ظاهری عصبانی، غمگین، خشن یا خسته را نشان دهد. این را می توان در بیمارانی که از 30 سالگی شروع می کنند مشاهده کرد. لیفت ابرو یک عمل زیبایی است که برای تغییر موقعیت ابرو، ایجاد ظاهری بازتر و روشن تر به چشم ها و اصلاح چین و چروک های روی پیشانی، پلک فوقانی و ناحیه ابرو طراحی شده است. بلند کردن بافت و پوشاندن مجدد پوست جای زخم در خط مو قرار می گیرد تا قابل مشاهده نباشد. این روش معمولاً تحت بیهوشی عمومی با استفاده از آندوسکوپ انجام می شود. برای انجام لیفت ابرو در کلینیک گونه اینجا کلیک کنید.

در مورد رویه لیفت ابرو

زمان روش: حدود 1.5 ساعت

بیهوشی: روش عمومی / سرپایی

عوارض جانبی: بسته به بیمار متفاوت است، اما به طور کلی شامل تورم، بی حسی، سردرد و کبودی است. بیماران ممکن است با بهبود زخم ها خارش و ریزش موی احتمالی را در محل های برش تجربه کنند – وضعیتی که ممکن است چندین ماه ادامه یابد. بیماران همچنین ممکن است یک بیماری نادر را تجربه کنند که باعث تغییر در خط مو می شود.

خطرات: خطر جزئی آسیب به عصب صورت که می تواند منجر به از دست دادن حرکت، ضعف عضلانی یا ظاهر نامتقارن شود. خطر عفونت جزئی و احتمال ایجاد زخم گسترده یا بیش از حد وجود دارد.

بهبودی: بیماران باید در عرض 7 تا 10 روز به سر کار بازگردند.

ورزش کردن: بیماران باید در 2 هفته اول پس از عمل از ورزش شدید خودداری کنند، پس از آن ممکن است به 1/3 شدت نرمال برگردند، در 6 هفته به 2/3 شدت نرمال افزایش یابد و در 8 هفته به شدت تمرین کامل برگردند. .

محو شدن و بهبود زخم: بسته به سلامت بافت زیرین، بیمار باید در عرض 6 تا 12 ماه متوجه کاهش ظاهر زخم جراحی شود.

مراقبت از مو: درمان های معمولی سالن، از جمله هایلایت و رنگ کردن، می تواند پس از 4 هفته از سر گرفته شود.

کبودی: کبودی موضعی ناحیه به مدت 2 تا 4 هفته پس از عمل قابل توجه خواهد بود.

تورم: تورم متوسط تا قابل توجه ناحیه را باید تا 4 هفته پس از عمل اولیه با کاهش و از بین رفتن در طول 2 تا 3 ماه آینده انتظار داشت.

ریکاوری: مانند اکثر روش‌های جراحی زیبایی صورت، بیمار می‌تواند انتظار داشته باشد که در عرض ۲ هفته متوجه بهبودی شود، با بهبود ظاهری محسوس در ۴ هفته و ادامه بهبودهای ظریف/نرم در ۶ ماه.

مدت زمان نتایج: مدت زمان بهبودی به عوامل بسیاری بستگی دارد، اما بیمار معمولاً 10 سال پس از اتمام عمل بهبودی در ظاهر خود را تجربه خواهد کرد. این روشی نیست که معمولاً باید تکرار شود.

ویزیت های مطب: انتظار می رود که بیمار 1 روز پس از عمل و سپس مجدداً 5 روز پس از عمل به مطب برگردد. انتظار می رود 7 تا 10 بازدید اداری اضافی در 3 ماه اول، دیگری در 6 ماه و سپس سالانه پس از آن انجام شود.

تسکین درد: ایبوپروفن و مواد مخدر در صورت نیاز.

درباره کلینیک گونه

حال که با این اصطلاحات و تعاریف، کاربردها و اطلاعاتی اولیه از آنها آشنا شدید، پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات مشابه، رزرو وقت خود و تماس با مشاورین این مجموعه، به وب سایت goonehclinic.com نگاهی بیندازید.