رازهای زیبایی در روتین مراقبت از مو نهفته است

موی سر هم درست مانند پوست نیاز به یک روتین اصولی دارد. روتین مراقبت از مو به شما کمک می‌کند تا علاوه بر داشتن موهایی شاداب و تمیز بتوانید با تغذیه و مراقبت صحیح از آن‌ها، مشکلات موهای خود را برطرف کنید. روتین مو به ویژه برای بانوان اهمیت بالایی دارد. داشتن موهای سالم و با طراوت به بانوان حس زیبایی و اعتماد‌ به نفس را هدیه می‌کند. در این مطلب از آموزشگاه سیمای هانی به عنوان پرهنرجوترین آموزشگاه آرایشگری در تهران همه‌چیز درباره روتین مراقبت از مو را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مراقبت از مو شامل چه چیزهایی است؟

داشتن موهایی شفاف و صاف آرزوی بسیاری از بانوان است. در این بین کراتینه کردن یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه است. دوره آموزش کراتینه مو در قالب یک دوره آرایش در آموزشگاه سیمای هانی تدریس می‌شود. این دوره آموزشی یکی از پرطرفدارترین کلاس‎های آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی است.

معرفی ابزار مناسب برای روتین روزانه مراقبت مو

استفاده از یک شامپوی مناسب اولین قدمی است که برای داشتن یک روتین مراقبت از مو باید بردارید. بعضی از افراد تصور می‌کنند با خرید شامپو می‌توانند این روتین را کامل کنند. در صورتی که شامپو تنها یک شوینده است. برای این منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم از شامپوهای اصل استفاده کنید.

استفاده از یک نرم‌کننده مناسب

نرم‌کننده‌ها محصولاتی هستند که برای باز کردن فر و یا جعد مو باید از آن‌ها استفاده کنید. نرم‌کننده‌ها باعث می‌شوند موهای شما حالتی صاف داشته باشند. این محصولات همچنین به شما کمک می‌کنند تا دیگر با مشکلاتی مانند ریزش مو دست و پنجه نرم نکنید.

ماسک مو؛ بهترین محصول برای آبرسانی به موها

ماسک مو یکی از مراحل مهم در روتین مراقبت از پوست است. این محصول را می‌توانیم یک کرم مغذی و یک آبرسان قوی برای موها بدانیم. همانطور که پوست نیاز به کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان دارد موها هم نیاز به ماسک دارند. ماسک مو با نفوذ به اعماق کوتیکول مو و کشیدن یک غلاف آبرسان مغذی از ریشه تا نوک مو سبب جلوگیری از مشکلاتی مانند وز مو، خشکی، کم‌آبی و همچنین موخوره می‌شود.

ماسک مو؛ بهترین محصول برای آبرسانی به موها

از سرم مو غافل نشوید

بسیاری از خانم‌هایی که از ماسک مو و یا شامپو استفاده می‌کنند بر این باور هستند که نباید از سرم مو برای روتین مراقبت از مو کمک بگیرند. در صورتی که این تصور اشتباه است. بعد از شستشو و خشک شدن آب مو، موهای شما خشک می‌شوند. حتی در صورتی که از ماسک مو و شامپوی مناسب هم استفاده کرده باشید باز هم بعد از حمام نیاز به سرم مو دارید.

از مزایای سرم مو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • آبرسانی حداکثری به مو
  • ترمیم موخوره
  • بازسازی مو
  • افزایش شادابی و طراوت مو

لیست روتین ابزارهای مورد نیاز برای مراقبت از مو

مراقبت اصولی از مو یکی از روش‌های موثر برای داشتن موهایی سالم و زیبا است. تا زمانی که به خوبی از موهای خود مراقبت نکنید نمی‌توانید انتظار موهایی سالم، شفاف و درخشان داشته باشید. برای مراقبت از مو به محصولات مختلفی نیاز داریم تا بتوانیم موهای خود را زیباتر از گذشته کنیم. در ادامه به بررسی ابزارهای مورد نیاز برای مراقبت از مو می‌پردازیم.

این محصولات عبارتند از:

  • شامپو و نرم‌کننده
  • شامپوهای شوینده قوی
  • شامپو روزانه
  • نرم‌کننده‌ها
  • لوسیون یا سرم مو
  • روغن‌های طبیعی
  • ماسک مو
  • شانه و برس
  • اسپری دو فاز
  • سرم بازکننده گره مو
  • موس واکس
  • چسب مو
  • ژل مو
  • ساپری براق‌کننده
  • اسپری محافظ حرارتی

ابزارهای مورد نیاز برای مراقبت از مو

برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش مراقبت از مو چکار کنیم؟

دوره آموزش کراتینه مو یا همان صاف کردن مو (ریباندینگ-اولاپلاس) در قالب یک دوره آموزش آرایش در آموزشگاه کراتینه مو سیمای هانی تدریس می‌شود. در این دوره سرفصل‌هایی مانند کراتینه کردن مو، پروتئین درمانی، ریباندینگ مو و گلوبال و نانوگلوبال آموزش داده می‌شود.

این لاین آموزشی از دوره‌های آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای هانی با اعطای مدرک معتبر و رسمی فنی حرفه‌ای در پایان دوره و با 80 درصد تخفیف به شما هنرجویان ارائه می‌شود. مدت هر دوره 2 جلسه و ساعت آموزشی هم 2 ساعت است. در کلاس‌های برگزار شده در آموزشگاه کراتینه مو سیمای هانی تمامی تکنیک‌های رایج برای صاف و براق کردن موها به هنرجویان آموزش داده خواهند شد و شما می‌توانید پس از آموزش احیا مو و اتمام این دوره در کم‌ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد قابل قبولی را کسب کنید.

آموزش آرایش را از کجا شروع کنیم؟

در این قسمت از بحث روتین مراقبت از مو می‌خواهیم بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه یعنی سیمای هانی را به شما معرفی کنیم. آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی با مجوز رسمی و تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند. سیمای هانی در حال حاضر با داشتن 4 شعبه لوکس در تهران ( فلکه دوم صادقیه، جنب کمترو صادقیه، تقاطع گلبرگ و سمنگان و نازی آباد) در بین پرهنرجوترین و بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری پایتخت قرار دارد. مجموعه ما بهترین انتخاب را برای آموزش دوره‌های آرایش و مراقبت و زیبایی زنانه، به همراه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری به شما ارائه می‌کند.

روتین مراقبت از مو به سبک سیمای هانی

روتین مراقبت از مو به سبک سیمای هانی

برای اینکه یک روتین مراقبت از مو مناسب داشته باشید باید ابتدا نیاز موهای خود را مشخص کنید. در ادامه  تنها کاری که باید انجام بدهید این است که محصولات مناسبی را خریداری کنید و از داشتن موهای جذاب لذت ببرید.

در طول دوره‌های آموزش کراتینه مو، مربیان آموزشگاه کراتینه مو سیمای هانی بر عملکرد تمامی هنرجویان نظارت مستقیم دارند و صفر تا صد فرایندهای زیبایی را به شما عزیزان آموزش می‌دهند. با شرکت‌ در دوره‌های آموزشی سیمای هانی می‌توانید در کمترین زمان ممکن آماده ورود به بازار کار شوید.