چکیده : دکتر مرجان وحیدیان دارای ۵ سال سابقه کار درخشان در حوزه زیبایی تزریق ژل لب – خط خنده و زاویه سازی – جوانسازی صورت، دست‌ها و گردن برداشتن خال و ضایعات پوستی – کویتاسیون و لاغری موضعی – مزوتراپی لاغری غبغب – فریز میخچه و زگیل – لیزر موهای زائد – بوتاکس صورت – مزوتراپی مو

خدمات زیبایی دکتر مرجان وحیدیان

همه ما زیبایی و زیباتر شدن را دوست داریم و به همین دلیل است که هر یک به نوعی آراستگی و ظاهر خود را حفظ می‌کنیم. نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که زیبایی را دوست نداشته باشد و این، به دلیل فطرت ما و گرایش به صفات خوب است. پیرو همین مسئله در سال‌های اخیر تکنیک‌ها و روش‌های گوناگونی برای ایجاد تغییراتی در چهره ابداع شده‌اند که اتفاقاً با استقبال زیادی از طرف مردم روبه‌رو بودند. روش‌هایی که می‌توان از آن‌ها در جهت اصلاح عیوب صورت یا کمک به زیباتر شدن آن، استفاده کرد.

اگر چه در ابتدا روش‌ها عمدتاً تهاجمی بودند؛ اما رفته‌رفته خطرات این تکنیک‌ها آشکار شده و روش‌های دیگری جایگزین آن‌ها شدند. امروزه بسیاری از خدمات زیبایی به صورت کم‌تهاجم و با حداقل عوارض انجام می‌شوند. دکتر مرجان وحیدیان یکی از بهترین پزشکان فعال در حوزه خدمات زیبایی است که شرح مختصری از خدمات ایشان را در این مقاله خواهیم خواند.

با دکتر مرجان وحیدیان آشنا شوید

دکتر مرجان وحیدیان یکی از بهترین پزشکان زیبایی شمال غرب تهران است که مدرک دکترای عمومی پزشکی خود را، از دانشگاه تهران دریافت کرده است. سال‌ها تحصیل در معتبرترین دانشگاه ایران از جمله افتخاراتی است که دکتر وحیدیان در کارنامه درخشان خود دارد. ۵ سال سابقه کار حرفه‌ای در ارائه خدمات زیبایی گوناگون، کسب رضایت مراجعین و زیباجویان، از دیگر جزئیات قابل‌توجه کارنامه ایشان است. هم اکنون فعالیت دکتر وحیدیان به عنوان پزشک پوست، مو و زیبایی، زیباجویان بسیاری را به سمت کلینیک ساج سعادت‌آباد کشانده است. کیفیت بالای خدمات، دقت و تکنیک فوق‌العاده در ارائه آن‌ها سبب محبوبیت هر چه بیشتر عملکرد دکتر وحیدیان می‌شود و بررسی نمونه کارها از وب‌سایت رسمی‌شان شما را نیز به وجد خواهد آورد. در ادامه با خدمات گسترده دکتر مرجان وحیدیان به طور مختصر آشنا خواهید شد.

دکتر مرجان وحیدیان

چه خدماتی در کلینیک زیبایی دکتر وحیدیان ارائه می‌شوند؟

دکتر وحیدیان خدمات زیبایی گوناگونی را در حوزه‌های مختلف به مراجعین خود ارائه می‌کند. در تمام این روش‌ها از بهترین مواد و دستگاه‌ها برای کسب نتیجه‌ای مطلوب استفاده می‌شود تا رضایت کامل زیباجویان را در پی داشته باشد. مواردی که در ادامه نام برده‌ می‌شوند، محبوب‌ترین خدمات مرکز زیبایی هستند.

تزریق ژل لب، خط خنده و زاویه‌سازی

تزریق ژل لب یا فیلر یکی از برجسته‌ترین خدمات زیبایی است که این روزها به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتماً تبلیغات گوناگونی را در این حوزه دیده‌اید که نظر شما را نیز به خود جلب می‌کنند. تزریق ژل لب می‌تواند چهره شما را چندین برابر زیباتر کند؛ البته به شرط آن که به روشی درست و اصولی انجام شود. از آنجا که فرم لب‌ها تأثیر به‌سزایی بر زیبایی صورت دارد، استفاده از ژل لب برای اصلاح فرم لب می‌تواند تغییرات قابل‌توجهی را با کم‌ترین هزینه برایتان ایجاد کند. تزریق ژل لب به صورت طبیعی، یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی دکتر وحیدیان است.

از سوی دیگر، تزریق فیلر خط خنده در بسیاری از افراد میانسال مورد توجه قرار گرفته و می‌تواند خطوط عمیق ایجاد شده در کنار لب‌ها را از بین ببرد. برای از بین بردن خط خنده و زاویه سازی صورت، کافی است چند سیسی فیلر را با تکنیک درست و اصولی در نقاط مورد نیاز وارد کنید؛ خواهید دید که چه تأثیر مشهودی بر زیبایی‌تان خواهد داشت، فقط باید کار را به دست کاردان بسپارید تا از نتیجه رضایت داشته باشید.

تزریق ژل لب، خط خنده و زاویه‌سازی

جوانسازی صورت، دست‌ها و گردن

زندگی در شهرهای شلوغ با حجم انبوهی از آلودگی‌ها سبب پیری زودرس پوست شده و آسیب‌های شدیدی را به آن وارد می‌کند؛ یکی از مهم‌ترین این آسیب‌ها، از بین رفتن جوانی و شادابی پوست است. حال برای آن که بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را برای جوانسازی صورت بگیرید، می‌توانید از تکنیک‌های به‌روز جوانسازی صورت استفاده کنید. جوانسازی صورت شامل تکنیک‌هایی مانند مزوتراپی است که در نهایت منجر به از بین رفتن لک‌ها، جای جوش و آکنه، چین و چروک‌ها و نواقص پوستی خواهند شد. با انجام جوانسازی صورت، می‌توانید از لذت داشتن پوستی شاداب و باطراوت بهره‌مند شوید.

برداشتن خال و ضايعات پوستی

خال‌های گوشتی اغلب ظاهر و حالتی آزاردهنده دارند و افراد در اسرع وقت برای برداشتن آن‌ها اقدام می‌کنند، نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که هرگونه خدمات زیبایی، بهتر است توسط پزشک انجام شود. با توجه به اینکه این خدمات توسط بسیاری از افراد غیرمتخصص نیز ارائه می‌شود، شما به عنوان فردی که به سلامت خود اهمیت می‌دهد، تنها به پزشک مراجعه کنید. دکتر وحیدیان خال و ضایعات پوستی نظیر میخچه و زگیل را با بهترین و جدیدترین متدها از بین می‌برند.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد این روزها آن قدر فراگیر شده است که دیگر نیازی به توضیح ندارد. از بین بردن دائمی موهای زائد روشی پرطرفدار است که جایگزین روش‌های موقتی شده و کارایی خود را نیز طی سال‌ها اثبات کرده است. استفاده از بهترین دستگاه‌ها از برندهای معتبر می‌تواند رسیدن به نتیجه مطلوب را در مدت زمان کم‌تری محقق سازد. دکتر وحیدیان خدمات لیزر را بسته به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر مراجع، ارائه می‌کند تا مراجعین نتیجه دلخواه خود را از پروسه لیزر بگیرند. همچنین توضیحات کامل و جامع در خصوص فرایند استفاده از لیزر، مراقبت‌های قبل و بعد، توسط دکتر به شما ارائه خواهد شد.

لیزر موهای زائد

خدمات لاغری

یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط دکتر مرجان وحیدیان، خدمات لاغری است. ممکن است شما هم با مشکل چاقی موضعی مواجه باشید. در این صورت می‌دانید که ورزش و رژیم لاغری هیچ گاه این مشکل را برطرف نخواهند کرد و تنها تمام بدن را به صورت یکنواخت لاغر می‌کنند؛ برای رفع این مشکل می‌توانید از تکنیک‌های لاغری موضعی استفاده کنید. کویتاسیون یکی از روش‌های لاغری موضعی است که با ساتع کردن امواج اولتراسوند، آب میان‌بافتی تحریک می‌شود و به سلول‌های چربی مجاور فشار می‌آورد؛ در این حالت چربی‌ها متلاشی شده و از بین می‌روند. این روش، یکی از کارآمدترین‌ها برای لاغری موضعی بوده و طی سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده است.

بوتاکس صورت

همه ما می‌دانیم که بوتاکس صورت یک روش عالی برای رفع چین و چروک است و چه جوانان و چه افراد مسن، از آن برای زیباتر شدن صورت خود استفاده می‌کنند. از آنجا که مکانیزم اثر بوتاکس، فلج کردن موقت عضلات نواحی چین و چروک است، طبیعتاً تخصص در اجرای آن حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از بوتاکس صورت بگیرید و آسیبی به چهره‌تان وارد نشود، حتماً به پزشک مراجعه کنید. دکتر وحیدیان در شمال غرب تهران، نمونه‌های موفقی از بوتاکس صورت را در صفحه اینستاگرام و وب‌سایت خود منتشر کرده‌اند؛ می‌توانید با بررسی این نمونه‌ها، از کیفیت کار آگاه شوید.

نحوه دسترسی به خدمات دکتر مرجان وحیدیان

برای بهره‌مندی از خدمات این پزشک موفق در حوزه پوست، مو و زیبایی، باید به کلینیک «ساج» مراجعه کنید. کلینیک ساج در سعادت‌آباد تهران واقع شده است و دسترسی آسانی دارد. پیش از مراجعه به درمانگاه می‌توانید سری به وب‌سایت دکتر وحیدیان و وب‌سایت کلینیک ساج بزنید، با خدمات ارائه شده به خوبی آشنا شوید. همچنین امکان تماس با کلینیک جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره زیبایی وجود دارد. کلینیک ساج در پاکنژاد شمالی، بعد از یادگار امام واقع شده است و فضای کافی برای پارک کردن ماشین نیز در اختیارتان خواهد بود. پیش از مراجعه به کلینیک با مجموعه تماس بگیرید.

 

کلام آخر

انجام خدمات زیبایی اگر به درستی انجام نشوند، نتیجه معکوس خواهند داشت و گاهاً صدماتی به سلامت افراد نیز وارد می‌کنند؛ به همین خاطر مراجعه به پزشک برای انجام این خدمات یک توصیه اکید است. یک پزشک از عوارض احتمالی این تکنیک‌ها مطلع بوده و توانایی رفع مشکلات را نیز دارد. امیدواریم با بهره‌مندی از خدمات زیبایی دکتر وحیدیان، قدمی به سمت زیباتر شدن بردارید.