آیا از واریس رنج می برید؟ در اینجا 3 مرحله ساده در مورد نحوه یافتن جوراب های فشاری مناسب برای نیازهای شما آورده شده است.

تخمین زده می شود که 800 میلیون نفر در سراسر جهان از واریس رنج می برند. این رگهای بزرگ شده و متورم اغلب به رنگ آبی یا بنفش تیره هستند و زمانی رخ می دهد که دریچه های معیوب در رگها اجازه تجمع خون یا جریان در جهت اشتباه را می دهند.

در حالی که در بسیاری از موارد ، رگهای واریسی یک نگرانی زیبایی هستند ، اما در موارد خاص ممکن است منجر به موارد زیر شود:

  • درد و تورم
  • تغییر رنگ پوست
  • درد و پاهای سنگین
  • لخته شدن خون یا التهاب مزمن

در وب سایت مهرین مدیکال ، طیف گسترده ای از جوراب های فشرده سازی برای رگ های عنکبوتی و واریسی ، برای بازگرداندن ظاهر و راحتی پاهای شما ارائه می شود.

3 مرحله آسان برای یافتن جوراب واریس مناسب برای نیازهای شما

هنگامی که صحبت از جوراب و جوراب ساق بلند می شود گزینه های بسیار زیادی وجود دارد ، به طوری که پیدا کردن نوع مناسب با نیازهای منحصر به فرد شما می تواند چالش برانگیز باشد. برای سهولت فرآیند ، در اینجا 3 مرحله ساده برای انتخاب جوراب های فشاری مناسب برای شما آورده شده است.

بیشتر بخوانید : کاربرد جوراب واریس چیست؟

مرحله 1: سطح فشرده سازی را انتخاب کنید

نکته اصلی برای به دست آوردن بیشترین مزیت از جوراب واریس این است که سطوح فشرده سازی مناسب را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید. یک قانون کلی خوب که باید رعایت شود این است:

کلاس فشاری 1-15-20 میلی متر جیوه: برای استفاده روزانه ، مسافرت و ورزش عالی است. آنها بدون تنگ شدن به بهبود گردش خون کمک می کنند.

کلاس فشاری 2- 20-30 میلی متر جیوه: برای ریکاوری ورزشی ، پوشیدن روزانه ، بهبود پزشکی و مدیریت علائم خفیف وریدهای واریسی و عنکبوتی عالی است. ایده آل برای بیمارانی که به دنبال ساپورت بیشتر از پای خود هستند.

کلاس فشاری3- 30-40 میلی متر جیوه: این سطح از جوراب های فشاری برای شرایط جدی مانند لخته شدن خون (DVT) ، تورم شدید (ادم) و واریس شدید توصیه می شود.

البته برای کلاس فشاری 2 و 3 نیاز به مشورت با پزشک واریس می باشد.

برای شرایط خاص پزشکی ، مهم است که با دکتر خود در مورد سطح فشرده سازی دقیق مشورت کنید.

مرحله 2: آیا جوراب زیر زانو یا جوراب بالای زانو می خواهید انتخاب کنید

اگر به دنبال جوراب واریس هستید ، شما چند انتخاب دارید : جوراب واریس زیر زانو ، بالای زانو و یا شلواری:

جوراب های زیر زانو: این جوراب های واریس در زیر خم شدن زانو متوقف می شوند. شما نباید اینها را روی زانو بکشید زیرا بسته به شرایط شما و فشاری که می پوشید ممکن است ناراحت کننده و گاهی خطرناک باشد. اگر تورم در مچ پا دارید ، این جوراب ایده آل است.

جوراب بالای زانو: اینها تمام ساق پا را می پوشانند و در قسمت بالای ران متوقف می شوند. هدف آنها این است که کل ران شما را بپوشاند و گردش خون را در سراسر پا بهبود بخشد.

جوراب واریس شلواری: جوراب های فشاری دور کمر هر دو پا را با یک قسمت تنه به هم متصل می کند. آنها می توانند تورم را از طریق باسن به سمت بالا و خارج از پاهای شما بیرون بیاورند.

مرحله 3: سبک و متریال خود را انتخاب کنید

برای سفارشی سازی بیشتر نوع جوراب فشاری مناسب برای شما ، همچنین هنگام انتخاب سبک و جنس ، طیف وسیعی از گزینه ها را دارید. که بر روی قیمت جوراب واریس تاثیر گذارند.

پارچه مات: این لباس برای مردان و زنان ایده آل است زیرا آنها به راحتی پوشیده می شوند و به اندازه کافی قوی هستند تا فشار کافی را روی پاهای شما ایجاد کنند. همچنین دوام بیشتری نسبت به پارچه های شفاف دارند.

پارچه شفاف: این پارچه ها سبک ، شفاف و شیک هستند و به راحتی با بسیاری از لباس ها ست می شوند. با این حال ، گاهی اوقات پوشیدن آنها سخت تر است و به اندازه کافی مهار تورم را ایجاد نمی کنند.

پنبه ای: این جوراب ها برای دویدن یا ورزش از مواد با دوام ساخته شده اند که گرما و رطوبت را کنترل می کنند. در حالی که آنها همچنین برای پوشیدن روزانه ، واریس و تورم یک انتخاب عالی هستند ، این ماده به طور کلی فقط در سطوح فشرده سازی پایین تر موجود است.

امروز تماس بگیرید

مهرین مدیکال نماینده رسمی جوراب واریس بی بی از کشور پرتغال می باشد، این جوراب ها دارای استاندارد اتحادیه اروپا به شرح زیر است:

تمام جوراب هاى بی بی از نخ هاى یارن با استاندارد oeko-text ساخته شده که نهایت کیفیت و حمایت از سلامت بیماران را فراهم میسازد

جوراب هاى فشرده سازى بی بی تحت استاندارد بریتانیایى تضمینِ اندازه گیرى و کیفیت محصولات پزشکى BS آنالیز و تایید شده اند.

جوراب طبی BBmedical دارای تمام استاندارد های ISO9001 و CE می باشد.

آیا برای انتخاب جوراب تراکمی مناسب برای خود به کمک نیاز دارید؟ تیم ما دانش و تخصصی دارد که به شما کمک می کند آگاهانه ترین و مطمئن ترین انتخاب را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از ما در سایت مهرین مدیکال به آدرس mehrinmed.com دیدن فرمایید.