روش‌های مختلفی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قرص‌های جلوگیری کننده یا روش‌های طبیعی اشاره کرد. از آنجا که برخی از خانم‌ها به این قرص‌ها حساسیت دارند و ممکن است پس از استفاده مشکلاتی برای رحم آن‌ها ایجاد شود، نمی‌توانند برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنند و بنابراین، به سراغ روش‌های دیگری مانند کاندوم می‌روند. با استفاده از کاندوم دیگر خیالتان بابت بارداری‌های ناخواسته و انواع مختلف بیماری‌های مقاربتی راحت خواهد بود و می‌توانید رابطه لذت بخشی را تجربه کنید. یکی از انواع کاندوم‌هایی که علاوه بر جلوگیری از بارداری منجر به افزایش لذت بانوان می‌شود، کاندوم خاردار نام دارد. این کاندوم به دلیل نقطه‌های مختلف و دنده‌داری که دارد، خاردار نامیده می‌شود. کاندوم‌های خاردار باعث می‌شوند خانم‌ها نیز همزمان با آقایان به اوج لذت و ارگاسم برسند و در نتیجه طرفین از رابطه راضی باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم با بهترین مارک کاندوم خاردار موجود در بازار آشنا شویم.

1-کاندوم خاردار فیستا مدل Strawberry Dotted

کاندوم خاردار فیستا با دیواره صاف، اسانس توت فرنگی و مواد روان کننده اضافی که دارد، لذت رابطه جنسی را دو چندان می‌کند. این محصول از جنس لاتکس طبیعی بوده و مانع از ایجاد هرگونه حساسیت می‌شود. از طرف دیگر مخزن ذخیره این کاندوم مانع از ورود منی به دستگاه تناسلی خانم‌ها شده و آسودگی خاطر زوجین را به همراه دارد.

2-کاندوم خاردار سویس کر مدل Power Ginseng

سوییس کر نام یکی دیگر از بهترین مارک کاندوم خاردار موجود در بازار است. این برند ایرانی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و مواد اولیه‌اش را از کشور مالزی وارد می‌کند. Power Ginseng تمام انتظاراتی را که از یک کاندوم دارید برآورده می‌کند. خارها و شیارهای حلقوی موجود در این محصول منجر به تحریک بیشتر بانوان شده و بنزوکائین موجود در آن، تعویق انزال در آقایان را به دنبال دارد. از دیگر ترکیبات موثر در این کاندوم می‌توان به عصاره ریشه گیاه جینسینگ اشاره کرد که منجر به افزایش قوا و میل جنسی می‌شود. ماده روان کننده موجود در کاندوم خاردار سویس کر مدل Power Ginseng کمک می‌کند خانم‌ها رابطه بدون درد و سرشار از لذتی را تجربه کنند.

_______________________________________________________________

پیشنهاد مقاله: خرید کاندوم تاخیری، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری

_______________________________________________________________

3-کاندوم فضایی خاردار شادو مدل Spiral

شادو نام برندی ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات بهداشت فردی و جنسی فعالیت دارد. یکی از محصولات پرفروش این برند کاندوم فضایی خاردار مدل Spiral است که به دلیل دارا بودن خارهای درشت، فضایی نامگذاری شده است. این محصول با برجستگی‌های متوسطی که در نوک و سطح کاندوم دارد، نقاط حساس بانوان را به شدت تحریک می‌کند. از طرف دیگر با بدنه بسیار چرب خود، منجر به تجربه رابطه‌ای آسان و بدون درد می‌شود.

کاندوم فضایی خاردار شادو مدل Spiral

4-کاندوم خاردار کدکس مدل Big Dots

کدکس نام یکی دیگر از برندهای تولید کننده کاندوم است که محصولاتش از جنس لاتکس 100 درصد طبیعی هستند. این محصول 690 خار دارد و نسبت به کاندوم‌های معمولی 3 برابر بزرگ‌تر است؛ به همین دلیل حس متفاوت‌تری را ایجاد می‌کند. از طرف دیگر با دارا بودن مواد روان کننده روی سطح خود، کمک می‌کند رابطه بدون درد و لذت بخشی را تجربه کنید.

_______________________________________________________________

برای خرید جدیدترین کاندوم‌های کدکس بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://mootanroo.com/kodex

_______________________________________________________________

5-کاندوم خاردار کاپوت مدل Super Dotted & Ribbed

کاپوت نام یکی دیگر از بهترین مارک کاندوم خاردار ایرانی موجود در بازار است. کاندوم خاردار کاپوت مدل Super Dotted & Ribbed علاوه بر داشتن خار، حلقه‌هایی دارد که منجر به تحریک بیشتر خانم‌ها می‌شود. علاوه بر این با داشتن ماده روان کننده‌ای به نام لوبریکانت، علاوه بر جلوگیری از خشکی واژن خانم‌ها، کمک می‌کند رابطه بدون درد و لذت بخشی را تجربه کنید.

کاندوم خاردار کاپوت مدل Super Dotted & Ribbed

مزایا و معایب کاندوم‌های خاردار

از مهم‌ترین مزایای کاندوم‌های خاردار می‌توان به داشتن رابطه جنسی لذت بخش برای طرفین، اعتماد به نفس بیشتر مردان حین رابطه جنسی و عدم انتقال بیماری‌های عفونتی اشاره کرد.

مهم‌ترین معایبی که کاندوم‌های خاردار به دنبال دارند شامل باز شدن دهانه رحم و گشاد شدن واژن به دلیل استفاده طولانی مدت، زخم‌های خفیف در واژن و خارش واژن می‌شوند.

چرا خرید کاندوم خاردار از موتن رو؟

امروزه خرید آنلاین به دلایل مختلفی همچون امکان دیدن و مقایسه محصولات مختلف، مقایسه قیمت فروشگاه‌های مختلف، عدم اتلاف تایم زیاد برای مراجعه حضوری و غیره، برای بسیاری از افراد به یک عادت تبدیل شده است. کاندوم یکی از موضوعاتی است که اکثر زوجین در خرید آن مشکل دارند؛ زیرا از طرح سوال در مورد انواع و برندهای مختلف خجالت می‌کشند. برای رفع این مشکل فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی موتن رو، روی کار آمده است. این فروشگاه بستری را فراهم کرده است تا تمامی افراد از سراسر کشور بتوانند به راحتی جدیدترین کاندوم ها را با بهترین کیفیت تهیه و آن را با بسته بندی کاملا محرمانه درب منزل تحویل بگیرند.

 

این یک متن تبلیغاتی بوده و دکتر چک مسئولتی در قبال خرید از آن ندارد.