محصولات هنری گستردگی زیادی دارند. از آلات موسیقی گرفته تا ادوات نقاشی همه زیرشاخه‌‌ محصولات هنری هستند. مهم نیست عرضه‌کننده چه محصولی هستید. ابزارها و وسایل هنری را می‌توانید با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید. فروشگاه می‌تواند شمار مشتریان شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد. در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چطور با سایت ساز portal به راحتی یک سایت اینترنتی برای فروش محصولات هنری بسازید. علاوه بر آن شما را با مزایای فروشگاه آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مزایای عرضه محصولات هنری در فروشگاه اینترنتی

روش‌های زیادی برای عرضه محصولات هنری وجود دارند. شما می‌توانید در آموزشگاه خود علاوه بر تدریس هنر به فروش تجهیزات موردنیاز هنرآموز بپردازید. روش دیگر برای فروش محصولات هنری باز کردن مغازه است. این روش‌ها سنتی هستند. یعنی از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این شیوه‌های فروش منسوخ نشده‌اند. با این حال حجم فروش این روش‌ها بسیار پایین‌تر از درگاه اینترنتی است. اگر از طریق آموزشگاه محصولات خود را عرضه کنید، قطعا مشتریان شما محدود به هنرجویانتان خواهد بود. هر چقدر هم تعداد آن‌ها زیاد باشد باز هم از رقم خاصی بالاتر نمی‌رود.

مزایای عرضه محصولات هنری در فروشگاه اینترنتی

گذشته از آن تمام شاگردان از شما خریداری نمی‌کنند و برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند از مکانی دیگر خرید خود را به انجام برسانند. در زمینه راه‌اندازی مغازه نیز شرایط تفاوت چندانی نخواهد داشت. مهم نیست فروشگاه یا مغازه شما چقدر پیشرفت داشته باشد باز هم تعداد مشتریانتان محدود است. اما فروشگاه اینترنتی اینگونه نیست. فروش محصولات هنری با استفاده از فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی نسبت به روش‌های دیگر دارد. در ادامه با دو مورد از دلایل این برتری آشنا خواهید شد.

عدم محدودیت تعداد مشتریان

با فروشگاه اینترنتی مشتریان نامحدودی خواهید داشت. همان طور که می‌دانید استفاده از اینترنت روز به روز در حال گسترش است. فروشگاه‌های اینترنتی نیز با استقبال زیادی روبرو شده‌اند. به همین علت با راه‌اندازی صفحه‌ اینترنتی شما نیز قادر خواهید بود از مزایای اینترنت بهره ببرید. فروش محصولات هنری از طریق وب سایت فروشگاهی به تمام نقاط کشور مقدور و میسر است. محدودیت جغرافیایی که در دو روش قبلی وجود دارد با فروشگاه اینترنتی کاملا رفع می‌شود. روزانه افراد زیادی برای خرید محصولات هنری به سراغ اینترنت می‌روند. شما می‌توانید به یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه عرضه محصولات هنری تبدیل شوید و مشتریان را به صفحه خود سوق دهید.

تسهیل کار برای فروشنده و خریدار

یکی از دلایل محبوبیت فروشگاه‌های اینترنتی هموار کردن فرآیند خرید و فروش است. به عبارت دیگر فروش محصولات هنری از طریق درگاه‌های اینترنتی کار را هم برای خریدار آسان می‌کند و هم برای فروشنده. خریداران به راحتی می‌توانند محصولات متنوع را تنها با چند کلیک مشاهده کنند. توضیحات مربوط به هر محصول را ببینند. برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند. مهم‌تر از همه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات مشتریان دیگر را ببینند. برای همین با خیال راحت‌تری محصول مورد نظر را خریداری می‌کنند. پس از انتخاب محصول بدون خارج شدن از خانه و تنها با چند کلیک ساده خرید خود را به انجام می‌رسانند. در هر شهر و استانی که هستند خرید خود را در خانه تحویل می‌گیرند. از آن سو فروشنده می‌تواند با خیالی راحت به فروش محصولات هنری خود اقدام کند. با استفاده از یک درگاه خرید واریز مبلغ مستقیما به حساب فروشنده انجام می‌گیرد. دیگر نیازی نیست محصولات خود را به طور جداگانه به تک تک خریداران معرفی کند. کافی است که توضیحات مربوطه را یک بار برای هر محصول بنویسد. با این کار هر شخصی که به وب سایت هدایت می‌شود قادر خواهد بود اطلاعات کاملی درباره محصول به دست آورد. مدیریت کار با استفاده از وب سایت فروشگاهی بسیار آسان است. این کار با پرتال ساده‌تر نیز می‌شود. چراکه پیامک و ایمیل سازمانی برایتان فعال می‌شود. بنابراین لازم به چک کردن پی در پی وب سایت نیست. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره طراحی فروشگاه با سایت ساز به این لینک مراجعه کنید. portal.ir/ecommerce

ساخت سایت اینترنتی برای فروش محصولات هنری

نگران نباشید. برای ساخت سایت اینترنتی به علم کدنویسی نیاز ندارید. لازم نیست نحوه راه‌اندازی سایت با وردپرس را یاد بگیرید. دیگر به آموزش‌های پیچیده برای طراحی سایت نیازی نخواهید داشت. علاوه بر آن لازم نیست ساخت سایت را برون‌سپاری کنید و به شرکت دیگر بسپارید. خودتان به راحتی می‌توانید وب سایت خود را بر اساس سلیقه خود راه‌اندازی کنید. ظاهر فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است. این امر برای فروش محصولات هنری اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. با سایت ساز قالب‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرند. شما قادر خواهید بود بر اساس محصول خود به انتخاب قالب یا همان ظاهر سایت اقدام کنید.

ساخت سایت اینترنتی برای فروش محصولات هنری

نام سایت خود را می‌توانید بر اساس نام آموزشگاه انتخاب کنید. با پرتال قادر خواهید بود در هر ساعت از شبانه‌روز ساخت فروشگاه را شروع کنید. راه‌اندازی سایت در عرض چند دقیقه انجام خواهد شد. طراحی سایت با پرتال پشتیبانی و مشاوره رایگان را در اختیار شما خواهد گذاشت. یکی از مزایای ساخت سایت برای عرضه محصولات هنری با سایت ساز امکان پیشرفت گسترده است. به عبارت دیگر سایت شما بستری حرفه‌ای دارد. برای همین با تولید محتوای اصولی به راحتی قادر خواهید بود به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید. ساخت سایت با پرتال تنها در چند مرحله انجام می‌گیرد. این مراحل به شرح زیر هستند.

  • عضویت در پرتال
  • انتخاب قالب
  • فعال‌سازی فروشگاه
  • درج محتوا

کلام آخر

همان طور که دیدید وب سایت فروشگاهی برای رونق کسب و کارتان بسیار ضروری است. فروشگاه‌ها هم کار شما را تسهیل می‌کنند هم فرآیند خرید را آسان‌تر می‌کنند. خوشبختانه با استفاده از سایت ساز به راحتی قادر خواهید بود به راه‌اندازی وب سایتی برای فروش محصولات هنری اقدام کنید. در سایت به طور مفصل به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با پرتال پرداخته‌ایم. در صورت تمایل می‌توانید آموزش‌های رایگان را از سایت ساز دریافت کنید، همچنین می توانید آموزش های پرتال را در آپارات دنبال کنید و به صورت ویدیویی نحوه ساخت فروشگاه و وبسایت را به سادگی یاد بگیرید.