برای کبد چرب چی بخوریم ؟ پر تکرار ترین سوالی هست که از ما میپرسید . در این مقاله قصد داریم یک سری نکاتی به شما بگوییم تا این سوال برای شما و از ذهنتان حذف شود پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دومین اندام بزرگ انسان یعنی کبد به قدری حائزاهمیت و اساسی می باشد که تقریبا 500 عملکرد حیاتی بدن را انجام می دهد و شما بیش از دو تا سه روز بدون داشتن کبد سالم نمی توانید به زندگی خود ادامه دهید. در انتهای مقاله برای کبد چرب چی بخوریم یک دارویی به شما معرفی میکنیم که میتواند تا حد خیلی زیادی به درمان کبد چرب شما کمک کند .

این اندام که یک عضو گوارشی به حساب می آید، وظیفه پالایش خون و سم زدایی بدن را برعهده دارد. انواع بیماری‎های کبد را می توان با عنوان هپاتیت، سیروز کبدی، سرطان کبد، نارسایی کبد، آسیت کبدی، کلانژیت اسکلروئیدی اولیه، سیروز صفراوی، کبد چرب غیرالکلی و … نام برد.

مقدمه مقاله برای کبد چرب چی بخوریم

اگر قصد دارید به طور کامل درباره موضوع درمان انواع گرید های کبد چرب بدانید همین حالا روی کلمه درمان کبد چرب کلیک کنید تا وارد سایت فرطب بشید .

باید بدانید که در صورت دچارشدن به بیماری کبد چرب، امکان ابتلا به تمامی بیماری های کبدی دیگر و همچنین مشکلات دیگری همچون دیابت، مشکلات قلبی و عروقی، فشار خون و … در شما وجود دارد.

درنتیجه می توان این بیماری ( کبد چرب ) را به عنوان شروع یک زنجیره طولانی از انواع بیماری های دیگر در نظر گرفت؛ از این رو لازم است که تجمع چربی اضافه در کبد را جدی گرفت و برای درمان قطعی و همیشگی آن اقدام کرد.

*البته باید این خبر خوش را به شما بدهیم که درمان تضمینی این بیماری توسط متخصصین شرکت سلامتی گیاهی فران با نام عصاره ده گیاه فران کشف شده و شما می توانید در یک دوره 20 روزه، 40 روزه یا 80 روزه ( متناسب با پیشرفت بیماری ) به درمان حداکثری برسید.

برای مشاوره و سفارش عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰۰۴۴کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

برای خرید داروی کبد چرب اینجا کلیک کنید .

در ادامه این مطلب به آشنایی بیشتر با این بیماری می پردازیم و بهترین رژیم غذایی را به شما معرفی می کنیم تا درنهایت به سلامتی کامل برسید.

 

هرآنچه از کبد چرب باید بدانید

این بیماری به دو دسته کبد چرب الکلی (AFLD)و کبد چرب غیر الکلی (NAFLD)با توجه به مصرف یا عدم مصرف الکل تقسیم بندی می شود. کبد چرب که معمولا علائم خاصی را نشان نمی دهد و از این رو می‎تواند بدون تشخیص و درمان وارد مراحل خطرآفرین شود، از نظر پیشرفت بیماری دارای 4 گرید مختلف می باشد.

گرید 1 اغلب در چکاپ ها مشخص می شود و ساده ترین نوع کبد چرب به حساب می آید. کبد در گرید 2 ذخیره چربی بیشتری از گرید 1 دارد و از این رو ممکن است التهاب کبدی برای افراد به وجود بیاید.

گرید 3 که فیبروز کبدی نامیده می‎شود همراه با التهاب گسترده و زخم در کبد است و مرحله ای بحرانی به حساب می آید که باید سریعا برای درمان کامل آن اقدام شود. در مرحله آخر یعنی گرید 4 شاهد نارسایی کبدی یا سیروز کبدی هستیم. در این مرحله متاسفانه فرد باید برای پیوند کبد اقدام کند.

برای مشاوره و سفارش عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰۰۴۴کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

این مطلب هم حتما باید بخوانید : درمان بزرگی پروستات

به طور کلی بعضی از نشانه هایی که ممکن است در هرکدام از مراحل بیماری خود را نشان دهند شامل کم شدن اشتها، خستگی، خونریزی بینی، زرد شدن چشم یا پوست، کاهش وزن، خارش پوست، تورم شکم و پاها، گیجی و ناتوانی جنسی، مشخص شدن رگ های عنکبوتی شکل زیر پوست و … می باشد.

پس از تشخیص این بیماری از طریق بررسی فیزیکی توسط پزشک، بیوپسی کبد، آزمایش خون یا تصویر برداری، وارد مرحله درمانی این بیماری می شویم که معمولا با تجویز چند دارو برای کنترل بیماری همراه است.

در عین حال پزشک از شما می خواهد که سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید و رژیم غذایی مناسبی را مصرف کنید.

* در ادامه به بررسی بهترین موادغذایی برای درمان کبد چرب می پردازیم و درنهایت عصاره ده گیاه فران که اثر شگفت انگیزی در پاکسازی کامل کبد چرب دارد و تعداد زیادی از کسانی که این محصول را مصرف کرده اند  رضایت داشتند ،  را به شما معرفی می کنیم تا شما را از گرفتگی‌های کبدی و مشکلات این بیماری نجات دهیم.

برای مشاوره و سفارش عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰۰۴۴کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

چرا کبد چرب میشه

بایدها و نبایدها در درمان کبد چرب

رژیم غذایی مناسب می تواند سوخت و ساز بدن را تنظیم کند و انسان را از انواع بیماری ها دور کند. برای درمان کبد چرب نیز لازم است که شما با بهترین مواد غذایی آشنا شوید تا به درمان قطعی این بیماری دست یابید.

  • بهترین مواد غذایی، سبزیجات و میوه برای درمان کبد چرب: پیشنهاد می شود که روزی 3 فنجان قهوه نوش جان کنید تا بتوانید التهاب کبد خود را کنترل نمایید. کافئین قهوه برای تنظیم آنزیم های کبد بسیار مفید است. همچنین مصرف سبزیجات مناسبی همچون هویج، کلم بروکلی، شاهی، ریحان، تره، ترب، چغندر و خوردن میوه هایی همانند سیب، انگور، اووکادو، زغال اخته و لیموترش برای حفظ سلامت بدن و بهبود بیماری های کبد بسیار مناسب است. در طول روز سعی کنید به مقدار کافی ( 8 لیوان ) آب بنوشید و در برنامه غذایی خود گردو، سیر، سویا، شیر بادام و روغن زیتون را نیز قرار دهید. در عین حال به شما پیشنهاد می کنیم که تعداد وعده های غذایی خود را در طول روز بیشتر کنید و حجم آن را کاهش دهید تا چربی خون شما بر اثر بالابردن حجم مواد خوراکی در بدن زیاد نشود.
  • تغییر سبک زندگی: ورزش کردن و کم کردن وزن می تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که درمان کبد چرب را تسریع بخشد. همچنین بهبود خواب و مصرف ویتامین E ( تحت نظر پزشک ) می تواند به سلامتی شما کمک کند.
  • مصرف داروهای گیاهی: استفاده از داروهایی که تاثیر آنها بر سلامت کبد قطعی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می باشد، می تواند یک انتخاب درست برای پیشرفت در جهت درمان چربی کبد باشد. زردچوبه، خاکشیر، گیاه قاصدک، چای سبز و … تنها بخش کوچکی از داروهایی هستند که برای درمان مفید می باشند. برای مثال زنجبیل باعث کاهش چربی بدن، بهبود گردش خون و تنظیم متابولیسم بدن می شود و درنتیجه حتما باید در برنامه غذایی یک فرد مبتلا به کبد چرب گنجانده شود.

تغییر سبک زندگی و رژیم مناسب در صورتی می تواند به موفقیت کامل برای درمان این بیماری برسد که یک مکمل کاملا طبیعی برای بهبود عملکرد کبد شما وجود داشته باشد.

معرفی بهترین داروی درمان کبد چرب

معرفی بهترین داروی درمان کبد چرب

عصاره ده گیاه فران که از باکیفیت‎ترین و بهترین گیاه های طبیعی پر از خاصیت همچون کاسنی، زنجبیل، خارمریم، زرشک، زردچوبه، رزماری و … تهیه شده است، می تواند به شما کمک کند تا در هر مرحله ای از پیشرفت بیماری خود ( گرید 1 تا 3 ) از آن استفاده کنید و کبد خود را پاکسازی نمایید.

از آنجایی که این عصاره مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد، شما می‎توانید همین الان با خیال راحت برای مشاوره رایگان و خرید این محصول از طریق سایت ما اقدام نمایید.

برای مشاوره و سفارش عدد 1 را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰۰۴۴کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.