حتما برای شما هم این مشکل ایجاده شده است که بعد از فعالیت های روزمره، صورت خود را میشویید اما احساس میکنید به صورت کامل از مواد آرایشی و… تمیز نشده است. این موضوع میتواند با مواردی همچون جوش های زیر پوستی و… نیز همراه باشد. تمیز کردن و شستشوی صورت به کمک ابزارهای مختلفی مانند فیس براش میتواند به پاک شدن عمقی منافذ پوست کمک کند و همچنین از ایجاد آکنه و جوش های زیر پوستی جلوگیری نماید. اگر به دنبال خرید فیس براش شارژی هستید و میخواهید بهترین خرید ممکن را انجام دهید، با ما در ادامه همراه باشید.

فیس براش شارژی

همانطور که اشاره شد استفاده از فیس براش میتواند به تمیز کردن عمقی پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه های ناشی از تمیز نبودن پوست جلوگیری کند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از فیس براش ها، از بین بردن لایه های مرده پوست و به نوعی لایه برداری سطحی آن است. استفاده از فیس براش میتواند به داشتن پوستی شفاف و درخشان کمک کند.

به طور کلی تنوع محصولات تولید شده با نام فیس براش، به دلیل محبوبیت این کالا افزایش داشته است و مدل های مختلفی از فیس براش تهیه میشوند. اما به طور کلی فیس براش ها از نظر سیستم مکانیکی به دو دسته فیس براش دستی و فیس براش شارژی تقسیم بندی میشوند.

همانطور که از نام این فیس براش ها نیز مشخص است، فیس براش های دستی بدون هیچگونه سیستم مکانیکی و الکتریکی قادر به استفاده با حرکت بر روی پوست صورت هستند. در مقابل فیس براش های شارژی به کمک باتری و سیستم ویبراتوری که داخل خود دارند، میتوانند بسته به ظرفیت باتری ای که درون خود دارند، شارژ شده و در صورت نیاز با شدت های متفاوتی شروع به ویبره کرده و به تمیز کردن و تحریک پوست جهت جذب محصولات پوستی بپردازند.

انواع فیس براش شارژی

فیس براش مویی و سیلیکونی

همانطور که اشاره شد، فیس براش ها در انواع مختلفی تولید میشوند و در اینکه هر دو مدل از فیس براش کیفیت بالایی داشته و به خوبی عمل میکنند، شکی وجود ندارد. اما یکی از معیارهای اصلی انتخاب و خرید فیس براش ها این روزها، توجه به جنس سری فیس براش است. به طور معمول فیس براش ها به دو دسته فیس براش با سری سیلیکونی و سری مویی تقسیم بندی میشوند که هرکدام مزیت های قابل توجهی دارند. در ادامه به طور دقیق تر به بررسی هر کدام از این دو مدل پرداخته میشود.

  • فیس براش سیلیکونی

یکی از اولین مزیت های خرید فیس براش سیلیکونی، قابلیت آنتی باکتریال سیلیکون است که میتواند شما را از داشتن پوستی تمیز و پاکیزه، مطمئن کند و آلودگی های محیطی را به پوست شما منتقل نکند. یکبار خرید فیس براش های سیلیکونی میتواند شما را از خرید سایر دستگاه ها بی نیاز کند، چرا که به مرور زمان دچار فرسودگی نمیشوند و در صورتی که مشکل جدی برای سیستم شارژ دستگاه و یا ویبراتور آن ایجاد نشود، میتواند تا سالیان طولانی شما را از داشتن دستگاه های دیگر بی نیاز کند.

  • فیس براش مویی

شاید اگر برای اولین بار بخواهید از فیس براش مویی استفاده کنید، تجربه شستن صورت با موهای زبر پلاستیکی فیس براش باعث تحریک پوست شما شده و به ایجاد جوش های زیر پوستی صورت کمک کند. اما پس از مدتی استفاده به تدریج میتوانید نتیجه تمیز شدن عمقی پوست صورت خود را مشاهده کنید و به پوستی جذاب و درخشان دست پیدا کنید. یکی از مواردی که در زمان خرید فیس براش مویی باید مورد توجه قرار گیرد، این است که در موهای این مدل فیس براش، تجمع باکتری با سرعت بالاتری اتفاق میافتد و ممکن است در طولانی مدت باعث ایجاد جوش های زیر پوستی و آکنه در سطح پوست شود.

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید فیس براش مویی مد نظر قرار داد، چسبیدن موهای فیس براش به یکدیگر و از بین رفتن چسب آن است. بنابراین اگر از فیس براش مویی استفاده میکنید توجه به این نکته ضروری است که پس از مدتی استفاده از فیس براش باید به فکر خرید مجدد فیس براش باشید. چرا که کارایی خود را از دست خواهد داد.

مزایای استفاده از فیس براش شارژی

استفاده از فیس براش میتواند یکی از بهترین راهکارها برای پاکسازی روزانه پوست به شمار برود. استفاده از فیس براش به طور روزانه هیچ خطری به همراه نداشته و علاوه بر شستشوی صورت میتواند یکی از راهکارهای استفاده از محصولات مراقبت پوستی به شمار برود که به طور کامل جذب پوست میشود. در ادامه به طور دقیق تر به بررسی مزیت های استفاده از فیس براش شارژی پرداخته میشود.

فیس براش دستی

  • استفاده از فیس براش شارژی میتواند یک راهکار خوب برای پاکسازی عمقی و کامل پوست به شمار برود. از آنجایی که فیس براش ها دارای سری دنده دنده هستند، میتوانند گزینه خوبی برای پاک کردن عمقی منافذ پوست به شمار برود.
  • اگر به انواع کرم های لایه بردار و یا اسکراب صورت حساسیت دارید، میتوانید استفاده از فیس براش شارژی را جایگزین کنید تا همزمان با تمیز کردن صورت، به صورت سطحی به لایه برداری سلول های مرده پوست بپردازد.
  • اگر یکی از دغدغه های اصلی شما جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست است، استفاده از فیس براش شارژي میتواند به شما کمک کند تا هرچه زودتر در روند جوانسازی پوست قرار بگیرید. استفاده از این مدل فیس براش میتواند به بازسازی سلول های پوستی کمک کند و در همین جهت به لیفت و سفت شدن پوست منجر شود.
  • اگر برای روتین پوستی خود از فیس براش استفاده میکنید، حتما میدانید که تنها شستشوی صورت کافی نیست و استفاده از محصولات مراقبت پوستی بر روی پوست تمیز و عاری از هرگونه آلودگی های محیطی میتواند به شادابی پوست کمک کند. یکی از کارکردهای فیس براش، ماساژ دادن و استفاده از فیس براش شارژی بر روی پوست بعد از استفاده از سرم های مراقبت پوستی به شمار میرود.

استفاده از فیس براش شارژی برای چه افرادی توصیه میشود؟

اگر به داشتن یک روتین پوستی و تمیز کردن پوست خود از هرگونه آلودگی محیطی و مواد آرایشی اهمیت میدهید، استفاده از فیس براش شارژی میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار برود. یکی از نکاتی که در استفاده از فیس براش شارژی باید مورد توجه قرار دهید این است که، برای شروع استفاده از این دستگاه بهتر است هفته ای سه بار استفاده را در برنامه ی روتین پوستی خود قرار دهید و اگر متوجه اثر آن نشدید، میتوانید به تدریج این میزان را افزایش دهید.

  • توصیه میشود به هیچ عنوان به طور همزمان از محصولات شیمیایی مانند کرم های لایه بردار و اسکراب و فیس براش استفاده نکنید، چرا که لایه های مرده پوست به طور کلی از بین رفته و در این میان لایه جدیدتر پوست نیز ممکن است آسیب ببیند.
  • بهترین زمان استفاده از دستگاه فیس براش، آخر شب است که پوست از لوازم آرایشی و آلودگی های محیطی که در طول روز توسط پوست جذب شده است، پاک شود.

در هنگام خرید فیس براش شارژی به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که پوست صورت اهمیت زیادی دارد، محصولات و ابزارهای مورد استفاده بر روی صورت نیز میتواند یکی از دغدغه های اصلی خانمها به شمار برود و بهتر است پیش از خرید این ابزارها و دستگاه ها به درستی تحقیق کرده و محصول مورد نیاز  خود را خریداری نمایید. به همین جهت در ادامه به مواردی که باید در هنگام خرید فیس براش شارژی مورد توجه قرار گیرد، اشاره شده است:

  • خرید فیس براش شارژی از برندهای شناخته شده میتواند به شما این اطمینان را بدهد تا در طولانی مدت از این محصول استفاده کنید و با مشکل جدی روبه رو نشوید. برندهایی مانند سفورا، فریو و میوتو، میتوانند از بهترین انتخاب ها به شمار بروند.
  • در هنگام خرید کالا، بهتر است در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز آگاهی پیدا کنید، این موضوع به شما کمک میکند تا در صورت وقوع مشکل با هزینه ای کم به برطرف کردن مشکل فیس براش بپردازید.
  • توصیه میشود پیش از خرید فیس براش تصمیم گیری کنید تا کدام مورد فیس براش را ترجیح میدهید، همانطور که در طول متن نیز اشاره شد فیس براش ها به طور عمده در دو مدل سیلیکونی و مویی تولید میشوند.
  • خرید از فروشگاه های شناخته شده و معتبر به شما این اطمینان را میدهد تا در مورداصالت محصول خریداری شده نیز مطمئن باشید.

بهترین فیس براش شارژی را از کجا تهیه کنیم؟

در طول این مقاله به طور تخصصی به بررسی انواع فیس براش پرداخته شد و از مزیت های استفاده از فیس براش های شارژی بجای فیس براش های دستی و کرم های لایه بردار و… گفته شد. همانطور که اشاره شد بهتر است خرید این مدل از دستگاه ها از فروشگاه های برتر و شناخته شده صورت بگیرد. فروشگاه مستر رست یکی از شناخته شده ترین و بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه های ماساژور و فیس براش به شمار میرود که در طول فعالیت خود نمایندگی بسیاری از برندهای شناخته شده ایتالیایی در ایران داشته است. یکی از این برندهای شناخته شده برند میوتو است که به طور تخصصی در زمینه تولید محصولات و لوازم برقی مراقبت پوستی فعالیت میکند. شما میتوانید به منظور کسب مشاوره رایگان و یا خرید بهترین فیس براش شارژی از وبسایت این مجموعه دیدن نمایید.