اهمیت داشتن یک کارت تخفیف دندانپزشکی از چشم هیچ یک از ما پنهان نیست، فقط کافیست یک بار خودمان و یا خانواده و دوستانمان تجربه دندان درد‌های عذاب آور و پرداخت هزینه‌های گزاف خدمات درمانی را در مراکز دندانپزشکی داشته باشیم، تا به روشنی با اهمیت کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌های درمانی و زیبایی دندانپزشکی با کارت تخفیف دندانپزشکی آشنا شویم‌‌. با توجه به اینکه سطح درآمد اغلب ما با هزینه‌های سنگین خدمات دندانپزشکی‌ها همخوانی ندارد بهتر است برای کاهش هزینه‌های درمانی خود و خانواده در بخش دهان و دندان به فکر تهیه یک بیمه نامه اختصاصی و یا کارت تخفیف دندانپزشکی باشیم‌. جهت دریافت راهنمایی‌ها و اطلاعات تخصصی‌تر در زمینه کارت تخفیف دندانپزشکی و بیمه دندانپزشکی تا انتهای این مطالب همراه ما باشید…

کارت تخفیف دندانپزشکی

از آنجایی که شرکت‌های بیمه پوشش دهی‌های خاصی را برای خدمات درمانی در دندانپزشکی‌ها ندارند، تعدادی از شرکت‌های خصوصی در سراسر کشور شروع به ارائه کارت‌های تخفیف دندانپزشکی نموده اند. کارت تخفیف دندانپزشکی در واقع مانند بیمه نامه‌ها یک کارت، برگه و یا دفترچه است که در صورت مراجعه به مراکز مشخص شده (طرف قرارداد) ارزش می‌یابد. پس مهم است که کارت تخفیف خود را از شرکتی خریداری نمایید که در نقاط مختلف با کلینیک‌های درمانی و زیبایی متعددی قرارداد داشته باشد. شرکت مهراز کارت یکی از ارائه دهندگان کارت‌های تخفیف دندانپزشکی می‌باشد که مراکز درمانی متعددی را در شهر‌های مهم سراسر کشور مانند تهران، البرز، رشت، مشهد و… دارد. از دیگر مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی‌ها می‌توان به امکان استفاده تمام افراد جامعه، کاهش دغدغه‌های مالی، کاهش ۵۰ درصدی کلیه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی، استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز خصوصی، نزدیکی فاصله مراکز درمانی به محل سکونت و… اشاره داشت‌.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی یک بیمه نامه درمانی است که توسط شرکت های دولتی و خصوصی متعددی در سراسر کشور ارائه داده می‌شود. این بیمه نامه با هدف رفع عیوب دندان‌ها با کاهش هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی ایجاد شده است. با در دست داشتن این بیمه نامه دیگر قرار نیست از مراجعه به دندانپزشکی‌ها و پرداخت هزینه‌های کلان خدمات آن‌ها ترسی داشته باشید. از معتبر‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده این بیمه نامه کاربردی می‌توان به شرکت مهراز کارت اشاره داشت‌.

خدمات درمانی کارت تخفیف دندانپزشکی

شما عزیزان با استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی می‌توانید با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت ارائه‌ دهنده‌ این کارت‌ها از خدمات نامبرده در زیر با کم‌ترین هزینه‌ها و بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید.

ویزیت (معاینه و تشخیص، تجویز داروها، اعزام به رادیولوژی و درخواست آزمایش)

■ کشیدن دندان

■ رادیوگرافی

■ جرمگیری زير لثه

■ جرمگیری بالای لثه

■ ترمیم دندان

■ جراحی دندان نهفته

■ جراحی دندان نهفته و نیمه نهفته

■ پرکردن تک سطحی و چند سطحی

■ بروساژ و جرمگیری دندان

و …

خدمات زیبایی کارت تخفیف دندانپزشکی

همانطور که می‌دانید بیمه دندانپزشکی به منظور کاهش هزینه‌های درمانی دهان و دندان و افزایش بهداشت و سلامت آن ایجاد شده است. به همین علت فقط برخی از شرکت‌های ارائه دهنده کارت تخفیف دندانپزشکی از خدمات زیباسازی دندان‌ها پشتیبانی می‌کنند. که البته بیشتر آن‌ها نیز با شرط افزایش میزان حق بیمه پرداختی برای خریداری پوشش‌های بیشتر این خدمات را ارائه میدهند. مجموعه مهراز کارت از معدود شرکت‌هایی است که خدماتی مانند  ارتودنسی، کامپوزیت، ایمپلنت و.‌‌.. را در کنار خدمات درمانی و با کاهش چشمگیر هزینه‌ها عرضه می‌کند. همچنین شما با تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز علاوه بر خدمات درمانی و زیبایی دندان می‌توانید از خدماتی مانند جراحی بینی، درمان و زیباسازی پوست و مو، مامایی و مشاوره و روانشناسی مجموعه با تخفیفات ۳۰ درصدی استفاده کنید.

نحوه استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی

جهت استفاده از خدمات ارائه شده توسط کارت تخفیف دندانپزشکی باید به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت ارائه‌ دهنده‌ این کارت‌ مراجعه نمایید‌. بیمه دندانپزشکی مهراز کارت مراکز درمانی بسیاری را در نقاط مختلف کشور دارد‌. مراکز درمانی طرف قرداد در واقع همان کلینیک‌های خصوصی معرفی شده توسط شرکت مهراز می‌باشند. این مراکز از پزشکان حاذق و متخصصان توانمندی برخوردار هستند و از مواد و تجهیزات به‌ روز و با کیفیتی برای مراجعین خود استفاده می‌کنند.

 هزینه کارت تخفیف دندانپزشکی

در زمان خرید کارت تخفیف دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های ما میزان هزینه پرداختی (حق بیمه) برای تهیه آن می‌باشد‌. تعرفه‌های کارت تخفیف دندانپزشکی در هر شرکتی متفاوت می‌باشد، چرا که خدمات با پوشش‌ها و شرایط متفاوتی به متقاضیان ارائه می‌گردد. معمولا هرچه پشتیبانی مجموعه از خدمات بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز از شما دریافت می‌کند. البته این موضوع استثنا هم دارد! در شرکت مهراز، مبلغ بسیار ناچیزی را نسبت به دیگر شرکت‌ها پرداخت می‌کنید، و تمامی خدمات درمانی و زیبایی دهان و دندان را بدون خرید پوشش‌های اضافی و بدون هیچ سقف و محدودیتی با تخفیفات ۵۰ دریافت میکنید.

مشاهده هزینه دندانپزشکی با کاهش 50 درصدی هزینه ها

چرا کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز ؟

همانطور که می‌دانید متاسفانه امروزه شرکت‌های خصوصی متعددی که حتی ثبت رسمی هم ندارند، مشغول ارائه کارت‌های تخفیف دندانپزشکی در سطح کشور هستند. این شرکت ها مجوز این فعالیت را ندارند و در نتیجه نمی‌توانند در محلی ثابت فعالیت داشته باشند، به همین دلیل در صورت نیاز به پیگیری آدرس مشخصی از آنها در دست نیست. همچنین این مجموعه‌های نامعتبر و غیرقانونی امکان عرضه خدمات با کیفیت را به طور طولانی مدت ندارند و در آخر باعث ایجاد عارضه‌ها و مشکلات دندانی و دهانی جدی‌تری می‌شوند. اما شرکت مهراز کارت با مجوز رسمی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات از سال ۱۳۸۴ شروع به ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندان، مو، جراحی بینی، پوست، مشاوره روانشناسی و مامایی نموده است، و خدمات متنوع و گسترده­ای را با تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصدی به مجموعه خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی خود افزوده است.

 خرید کارت تخفیف دندانپزشکی

جهت تهیه آنلاین کارت تخفیف دندانپزشکی کافیست مراحل زیر را به ترتیب زیر طی کنید:

۱- مراجعه به سایت مهراز.

۲- مراجعه به صفحه خرید آنلاین مهراز کارت

۳- مشورت با مشاوران با تجربه مهراز (در صورت نیاز)

۴- ثبت اطلاعات مورد نیاز.

۵- پرداخت مبلغ از طریق درگاه آنلاین.

۶- دریافت کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز طی چند ساعت آینده.