یکی از مناطق پرطرفدار کشور ترکیه که سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند، کوش آداسی است. کلمه کوش آداسی به معنی جزیره پرنده است اما در واقع این ناحیه، یک شهر ساحلی بوده و برخلاف جزیره‌ها، دور تا دور آن به وسیله دریا احاطه نشده است. برای این که بتوانید اقامتی به‌یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از شروع سفر، با هتل های کوش آداسی آشنا شده و بهترین گزینه ممکن را رزرو کنید. در ادامه، بهترین هتل های این شهر را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

بهترین هتل های ۵ ستاره کوش آداسی

کوش آداسی هتل های ۵ ستاره فراوانی داشته و هر کدام از این هتل ها، امکانات جذابی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. معمولا سطح خدمات این هتل ها به‌قدری بالا است که حتی برخی از افراد، تمامی مدت اقامت خود را به تفریح در همین مجموعه می‌پردازند.

پاین بی – Pine Bay

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، به هیچ عنوان هتل پاین بی را از دست ندهید. این هتل در کنار خط ساحلی کوش آداسی واقع شده و علاوه‌بر اینکه طبیعتی جذاب اطراف آن وجود دارد، به مکان‌های تاریخی نیز بسیار نزدیک است.

تمامی ۶۵۰ واحد اقامتی این هتل به تجهیزاتی ازجمله تلویزیون، تهویه مطبوع باکیفیت، سیستم‌های سرمایشی گرمایشی قدرتمند، مبلمان، فرش و… مجهز هستند و از لحاظ امکانات رفاهی، هیچ چیز کم نخواهید داشت. علاوه بر این، کارکنان هتل کاملا حرفه‌ای بوده و به‌صورت ۲۴ ساعته به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انواع تفریحات آبی از جمله غواصی، پارک آبی، استخرهای روباز و سرپوشیده مجهز و…، برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند؛ همچنین می‌توانید از رستوران‌های بین‌المللی مختلفی که در این مجموعه قرار دارد، استفاده کرده و از خود پذیرایی کنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره کوش آداسی

سی‌لایت – Sealight

یکی دیگر از هتل های کوش آداسی که بسیاری از گردشگران از آن رضایت داشته‌اند، سی‌لایت است. تمامی خدمات رفاهی و تفریحی که نیاز داشته باشید، در این هتل گرد هم آمده‌اند و به هیچ عنوان کمبود چیزی را احساس نخواهید کرد. اتاق‌های این هتل علاوه بر امکانات معمولی، دارای بالکن اختصاصی، مینی‌بار و اینترنت رایگان نیز هستند.

از ویژگی‌های معروف هتل سی‌لایت، وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع است. انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی، مدیترانه‌ای و… را می‌توانید در این رستوران‌ها میل کرده و تجربه‌های غذایی جدیدی کسب کنید.

امکانات تفریحی سی‌لایت به‌قدری متنوع هستند که حتی می‌توانید تمامی مدتی که در کوش آداسی هستید را در این هتل سپری کرده و به تفریح و استراحت بپردازید. مرکز آبگرم، خدمات ماساژ، استخر فضای باز، زمین تنیس، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی و…، تنها گوشه‌ای از این امکانات هستند.

بهترین هتل های ۴ ستاره کوش آداسی

بهترین هتل های ۴ ستاره کوش آداسی

با این که هتل های ۴ ستاره خدماتی به اندازه رقیبان ۵ ستاره خود را ارائه نمی‌کنند، اما با داشتن انتخابی صحیح و اقامت در بهترین‌ها، قطعا سفری لذت‌بخش در انتظار شما خواهد بود.

گرند بلو اسکای اینترنشنال – The Grand Blue Sky International

گرند بلو اسکای، یکی از هتل هایی است که مقصد بسیاری از گردشگران بوده و اغلب مهمانانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، امتیازات بالایی را برای آن ثبت کرده‌اند. جالب است بدانید با وجود ۴ ستاره بودن این هتل، گرند بلو اسکای در رتبه سومین هتل برتر کوش آداسی قرار داشته و همین امر، اثبات‌کننده کیفیت خدمات این مجموعه است.

گرند بلو اسکای دارای ۳۱۹ اتاق بوده و کامل‌ترین امکانات رفاهی مانند سیستم‌های سرمایشی گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی و…، برای تمامی این اتاق‌ها در نظر گرفته شده‌اند؛ اما در امکانات خاصی مانند داشتن دید به دریا، متفاوت هستند. علاوه بر این، ترانسفر فرودگاهی، سرویس رفت‌وآمد رایگان، گاوصندوق، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و…، در اختیار تمامی مهمانان قرار خواهند گرفت.

تعداد ۴ رستوران در این هتل قرار دارند که با توجه به ذائقه خود، می‌توانید از خدمات هر کدام از آن‌ها بهره بگیرید. انواع غذاهای ترکی، دریایی و ایتالیایی و…، در این رستوران‌ها با بالاترین کیفیت ممکن سرو می‌شوند.

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سالن بیلیارد، سالن بازی کودکان، زمین تنیس، خدمات ماساژ و… اشاره کرد که از لحاظ تنوع، تقریبا تفاوتی با هتل های ۵ ستاره ندارند.

گرند بلو اسکای اینترنشنال – The Grand Blue Sky International

روکس رویال – Roxx Royal

یکی دیگر از هتل های کوش آداسی که محبوبیت بالایی دارد، هتل روکس رویال است. از بزرگ‌ترین مزایای این هتل، می‌توان به دسترسی شهری آسان و نزدیک بودن به مراکز خرید اشاره کرد. علاوه بر این، هزینه‌ای که برای این هتل پرداخت خواهید کرد به‌نسبت خدماتی که به شما ارائه می‌شوند، هزینه‌ای ناچیز است.

از امکانات روکس رویال می‌توان به پارکینگ عمومی، گاوصندوق داخل اتاق، دستشویی و حمام مجهز، روم سرویس و… اشاره کرد؛ همچنین تمامی اتاق‌ها به‌صورت منظم تمیز شده و نیازی به هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با بهداشت وجود ندارد.

از دیگر مواردی که توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب کند، می‌توان به کیفیت و تنوع غذای این هتل اشاره کرد. نه تنها می‌توانید انواع غذاهای مختلف را در رستوران این هتل تجربه کنید، بلکه صرف صبحانه نیز به‌صورت سلف سرویس و رایگان است.

روکس رویال به غیر از سالن بیلیارد و یک استخر روباز، امکانات تفریحی چندان زیادی نداشته و بهتر است تا برای تفریح به مراکزی که خارج از هتل هستند مراجعه کنید.

نحوه رزرو هتل و اقامت در کوش آداسی

کوش آداسی مقصد محبوبی بوده و به همین دلیل، آژانس‌های مسافرتی زیادی خدمات مرتبط با این شهر را ارائه می‌دهند. می‌توانید از هر کدام از این شرکت‌ها، بلیط خود را تهیه کرده و هتل مدنظرتان را رزرو کنید؛ اما اگر قصد دارید تا سفری مطمئن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا به‌وسیله فلای‌تودی سفر خود را برنامه‌ریزی کنید.

فلای‌تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی ایران بوده و سالانه گردشگران زیادی به وسیله خدمات این کمپانی، به اقصی نقاط دنیا سفر می‌کنند. با مراجعه به وب‌سایت این آژانس، نه تنها می‌توانید نسبت به رزرو بهترین هتل های کوش آداسی اقدام کنید، بلکه این امکان وجود دارد که بلیط خود را نیز از همین طریق خریداری نمایید؛ البته برای این که مسافرت بدون دردسری داشته باشید، بهتر است تا در یکی از تورهای این شهر ثبت نام کرده و در کنار تورلیدرهای مجرب فلای‌تودی، سفری خاص را برای خود رقم بزنید.