ایمپلنت دندان قیمت 1400 به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا  قیمت ایمپلنت دندان  بر اساس انواع ایمپلنت، برند ایمپلنت دندان، تعداد کاشت ایمپلنت و همچنین پزشک متخصص ایمپلنت تعیین می شود.

اگر شما هم دندان از دست رفته ای دارید که می خواهید با کاشت ایمپلنت دندان زیبایی و راحتی را تجربه کنید تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در ادامه انواع ایمپلنت دندان و قیمت آن، جدول هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400 و بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

انواع ایمپلنت دندان و قیمت

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هرکدام از انواع ایمپلنت دارای قیمت های متفاوتی هستند. ایمپلنت دندان در ایران با تولید 6 کشور مطرح در صنعت ساخت ایمپلنت دندان شناخته می شود.

انواع ایمپلنت دندان در ایران عبارت اند از:

انواع ایمپلنت دندان کره ای، ایمپلنت دندان سوئیسی، ایمپلنت دندان آمریکایی، ایمپلنت دندان آلمانی و ایمپلنت دندان ایرانی

4 کشور تولید کننده و پیشگام در صنعت دندانپزشکی به ترتیب آمریکا، سوئیس، آلمان و کره جنوبی هستند. که امروزه ایمپلنت های آمریکایی زیمر، ایمپلنت اشترومن ساخت کشور سوئیس و ایمپلنت دندان های کره ای دارای بالاترین آمار موفقیت کاشت دندان و پرطرفدارترین ها هستند.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران از قیمت 3.000.000 تومان تا 14.000.000 تومان برای هر واحد ایمپلنت دندان متغیر است.

قیمت انواع ایمپلنت

 قیمت انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت دندان های کره ای امروزه جزو محبوبترین ایمپلنت های با کیفیت هستند. ایمپلنت کره ای بدلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت و موفقیت بالا چندین سال است که در ایران محبوب شده اند و بین پزشکان و بیماران تقاضای بالایی دارند.

قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1400 بطور میانگین از مبلغ 3 میلیون تا 7 میلیون تومان است.

قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت دندان سوئیسی در ایران قیمت بالاتری نسبت به کره ای دارد و قطعا کیفیت مناسب تری هم داراست. ایمپلنت سوئیسی بیشتر با نام ایمپلنت اشترومن شناخته می شود که شرکتی معتبر و حرفه ای در زمینه ساخت ایمپلنت های دندانی است.

ایمپلنت سوئیسی قیمتی معادل از 4 میلیون و 500 تا 14 میلیون تومان دارد که قیمت هر واحد ایمپلنت دندان می باشد و با افزایش تعداد ایمپلنت این مبلغ ضربدر تعداد دندان های مورد نیاز می شود.

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر

ایمپلنت آمریکایی برترین ایمپلنت دندان موجود در جهان می باشد که خوشبختانه در تهران و دندانپزشکی آیریک موجود است و می توانید با بهترین کیفیت و قیمت کاشت ایمپلنت دندان خود را انجام دهید.

قیمت ایمپلنت آمریکایی زیمر در دندانپزشکی آیریک بسیار مقرون بصرفه است و در سال 1400 با قیمتی معادل 12 میلیون تومان برای هر واحد ایمپلنت دندان انجام می شود.

ایمپلنت دندان آمریکایی در سال 1400 با محبوبیت بالایی مواجه شد و میزان کاشت ایمپلنت آمریکایی زیمر در تهران چند برابر شده است.

این محبوبیت بالا فقط به دلیل کیفیت و قیمت مناسب نسبت به دیگر ایمپلنت دندان ها است. به همین دلیل ما در دندانپزشکی آیریک برای ارائه بهترین ایمپلنت دندان ها با قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.

ویزیت و مشاوره ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک رایگان است و توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری انجام می شود.

قیمت ایمپلنت ایرانی 3A

ایمپلنت دندان ایرانی یکی از ایمپلنت های رایج در ایران است که چند سالی است مورد توجه قرار گرفته است و کیفیت نسبتا قابل قبولی دارد. در حال حاضر بهترین ایمپلنت ایرانی در تهران ایمپلنت دندان 3A است.

قیمت ایمپلنت ایرانی در دندانپزشکی آیریک با قیمت فوق العاده مناسب 3 میلیون تومان تقدیم شما عزیزان می گردد.

ایمپلنت ایرانی قیمت فوق العاده مناسبی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای کاشت دندان در تهران باشد.

سوالی که اکثر مراجعه کنندگان می پرسند این است که تفاوت ایمپلنت ایرانی و خارجی در چیست ؟

باید بگوییم که سیستم های ایمپلنت دندان در جهان متفاوت است و هرکدام براساس سیستمی که دارند دوره بهبودی متفاوتی دارند و همچنین طول عمر و کیفیت ها متفاوت است.

به عنوان مثال ایمپلنت کره ای sewon medix   دارای 2 سال ضمانت است و کیفیت مناسبی دارد اما ایمپلنت اشترومن که ساخت کشور سوئیس می باشد مانت مادام العمر دارد و جزو بهترین ایمپلنت دندان های موجود در جهان است.

طبق همین دسته بندی ایمپلنت دندان ایرانی 3A  ضمانت ندارد اما به این معنی نیست که کیفیت خوبی ندارد. در کل قیمت پایین ایمپلنت ایرانی بدلیل سیستم ایمپلنت دندانی و طول دوره درمانی است که معمولا 3 الی 5 ماه زمان بهبودی لازم دارد تا بصورت کامل به استخوان فک جوش بخورد.

یکی از دلایل دیگر در قیمت ایمپلنت ایرانی، متریال ساخت پایه ایمپلنت دندان (فیکسچر) است که با دیگر سیستم ها تفاوت دارد و ارزان تر است.

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400

 جدول هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400

جدول ایمپلنت دندان قیمت سال 1400 را در ادامه مشاهده میکنید که بهترین و بصرفه ترین ایمپلنت دندان های مختلف را قرارداده ایم.

ایمپلنت دندان       Snuc  قیمت 3.390.000 تومان

ایمپلنت دندان کره ای برند    Sewon medix   قیمت 5.500.000 تومان

ایمپلنت دندان کره ای برند بیوتم    Biotem      قیمت 5.890.000 تومان

ایمپلنت دندان کره ای برند           Dio  قیمت  6.000.000 تومان

ایمپلنت دندان فرانسوی برند             Mib   قیمت  4.890.000 تومان

ایمپلنت دندان سوییسی برند اشترومن    Struman  قیمت  13.000.000 تومان

ایمپلنت ایرانی 3A            قیمت 3.000.000 تومان

 انواع روش های ایمپلنت دندان

روش های کاشت ایمپلنت دندان همگی به پرکردن فضای خالی دندان کمک می کنند اما تفاوت هایی در مدت زمان کاشت دندان و مدت بهبودی ایمپلنت دندان وجود دارد.

انواع ایمپلنت دندان به سه روش مختلف تقسیم می شود:

  • ایمپلنت دندان سنتی
  • ایمپلنت دندان فوری
  • ایمپلنت دندان دیجیتال

هرکدام از این روش ها دارای سیستم متفاوتی هستند و برای تشخیص نحوه استفاده از هرکدام باید حتما زیر نظر پزشک متخصص ایمپلنت دندان و بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران مانند دکتر صادق آقاجری باشید تا با ویزیت و معاینه رایگان در دندانپزشکی آیریک روند کامل کاشت ایمپلنت دندان و روش مورد استفاده را به کاملا برای شما توضیح دهد.

ایمپلنت دندان فوری در تهران

ایمپلنت فوری در تهران در واقع روشی جدید در کاشت دندان است که مدت زمان درمان و بهبودی پس از آن به میزان بسیار زیادی کاهش میابد. در روش ایمپلنت دندان فوری از ابتدای جراحی تا کاشت ایمپلنت فوری همگی در یک جلسه درمانی 45 دقیقه ای انجام می شود.

کاشت دندان با روش ایمپلنت فوری بسیار بصرفه است زیرا در زمان و میزان جراحی بر روی لثه کم می شود و روند بهبودی بسیار سریع است.

قیمت ایمپلنت فوری در تهران کمی از روش های دیگر کاشت دندان بالاتر است اما بدلیل سریع بودن روند درمان و بهبودی پس از درمان بسیار ارزشمند و بصرفه است. این روش کاشت ایمپلنت فوری امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

درمان کاشت ایمپلنت فوری در مواقع خاصی قابل انجام است که با تشخیص پزشک متخصص ایمپلنت دندان می توانید از این روش درمانی استفاده کنید.