کاشت مو یکی از روش‌های زیبایی است که برای افزایش تراکم مو در قسمت‌های کم مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تنها روش قطعی برای بهبود زیبایی به دنبال از دست دادن موها محسوب می‌شود. اما آیا به نظر شما همه افرادی که کاشت مو را تجربه می‌کنند، می‌توانند ظاهر خود را آنگونه که باید تغییر دهند؟ آیا امکان کاشت مو با تراکم بالا برای همه وجود دارد؟

قطعا خیر. همه افرادی که کاشت مو را برای کاهش طاسی و کم پشتی مو انتخاب می‌کنند، نتیجه دلخواهی نخواهند گرفت. در این مطلب تصمیم داریم به معرفی بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا بپردازیم. اگر دوست دارید در این باره بیشتر کسب اطلاعات کنید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کاشت مو با تراکم بالا چیست؟

کاشت مو با تراکم بالا تکنیکی زیبایی است که جهت انتقال مو از ناحیه دارای مو به ناحیه کم مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. طی این اقدام پزشک فولیکول‌ها را از ناحیه‌ای که دارای موی زیاد است برداشته و به ناحیه‌ای منتقل می‌کند که تراکم پایینی دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت کاشت مو با تراکم بالا به تکنیکی گفته می‌شود که باعث افزایش تراکم مو در ناحیه کم مو می‌شود‌.

توجه داشته باشید که میزان تراکم موی کاشته شده را بانک موی فرد مشخص می‌کنند. بنابراین افرادی که بانک موی قوی ندارند، احتمالا تراکم موی زیاد را در ناحیه کم مو تجربه نخواهند کرد. البته میزان تجربه پزشک و همچنین روشی که برای کاشت انتخاب می‌کند نیز می‌تواند بر روی میزان تراکم موی کاشته شده، تاثیر بگذارد. در ادامه به شما چندین روش مهم برای کاشت مو با تراکم بالا را معرفی خواهیم کرد:

تکنیک کاشت مو FUT

تکنیک کاشت مو FUT اولین و مهم‌ترین تکنیکی است که جهت کاشت با تراکم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش زیبایی تأثیرگذاری بسیار زیادی دارد و به دلیل نتایج مثبت تاکنون برای افراد زیادی در سراسر جهان انجام گرفته است.

پزشکان در هنگام کاشت به این روش یک نوار مشخص از سر را برش می‌دهند تا گرافت‌ها را از این ناحیه استخراج کنند. گرافت‌های استخراج شده از این نوار به ناحیه هدف منتقل می‌گردد.

جالب است بدانید هر چه فولیکول در نوار استخراج شده بیشتر باشد، تراکم موی کاشته شده نیز زیادتر خواهد بود.

تکنیک کاشت مو SUT

کاشت مو با sut

تکنیک کاشت مو SUT یکی دیگر از تکنیک‌های جدید کاشت مو است که به دنبال پیشرفت لیزر ایجاد شده است. متخصصان در این روش نیازی به استخراج دستی گرافت‌ها ندارند. بلکه از یک پانچ لیزری استفاده می‌کنند تا فولیکول‌ها استخراج و به ناحیه کم مو یا طاس انتقال یابد.

از آنجایی که در این روش از پانچ لیزری استفاده می‌شود، می‌توان فولیکول‌های استخراج شده را در نواحی نزدیک‌تر به یکدیگر قرار داد. به همین دلیل نیز تراکم موی کاشته شده به این روش بسیار زیادتر از روش‌های ساده‌تر خواهد بود.

تکنیک کاشت مو DHI

تکنیک کاشت مو DHI روشی جدید است که به دلیل هزینه بالا در کمتر مرکز درمانی انجام می‌گیرد. در این روش کاشت مو متخصصان از قلمی مخصوص و ظریف استفاده می‌شود که در یک بازه زمانی بسیار کوتاه هم زمان هم مو‌ را استخراج می‌کند و هم می‌کارد.

جالب است بدانید که طی این روش معمولا گرافت‌های استخراج شده، حفظ می‌گردد. همین موضوع باعث می‌گردد تا تراکم موی کاشته شده بسیار مورد رضایت باشد.

تکنیک جدید کاشت مو MicroFIT

فاصله گرافت‌های کاشته شده یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر روی تراکم مو است. هر چه این فاصله کمتر باشد، مو متراکم‌تر خواهد بود. در روش MicroFIT از ابزاری نوین و ظریف استفاده می‌شود که می‌تواند گرافت‌ها را به فاصله کمتر از یک میلی‌متر قرار دهند. به همین دلیل نیز این روش جزو محبوب‌ترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که نتیجه این روش نسبت به سایر روش‌های کاشت مانند FUE بسیار بهتر خواهد بود.

تکنیک ترکیبی

تکنیک‌های کاشت موی FUT و FUE دو مورد از بهترین تکنیک‌هایی هستند که در کلینیک‌های زیبایی معتبر دنیا برای افزایش تراکم مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال فرض کنید بتوان از این دو روش به صورت هم زمان استفاده کرد. این تکنیک که تکنیک ترکیبی کاشت مو نامیده می‌شود یکی دیگر از بهترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا محسوب می‌شود. متخصصان در این شرایط ابتدا مو را به روش FUE استخراج می‌کنند، سپس در ناحیه مورد نظر می‌کارند.

آنچه که باعث افزایش تراکم موی کاشته شده به این روش می‌شود، این است که گرافت‌های مو علاوه بر سر و پشت گوشت از نواحی مختلف بدن مانند سینه و کمر نیز استخراج می‌شود. اثرگذاری این روش به قدری زیاد است که قطعا شما را شگفت‌‌زده می‌کند.

تکنیک FUE

کاشت مو تضمینی

اگر به دنبال کاشت مو با تراکم بالا هستید و می‌خواهید هزینه مناسبی را برای این امر صرف کنید، تکنیک FUE گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این تکنیک یکی از قدیمی‌ترین روش‌های مورد استفاده برای افزایش تراکم مو محسوب می‌شود. به همین دلیل نیز در اکثر کلینیک‌های کاشت مو انجام می‌گیرد اما نتیجه حاصل شده نسبت به سایر روش‌هایی که ذکر کردیم، ضعیف‌تر خواهد بود.

پزشک طی این روش یک برش ضخیم ایجاد می‌کند تا گرافت‌ها را دریافت کند. ضخامت برش باعث می‌گردد که نتوان گرافت‌های زیادی دریافت کرد و موی کاشته شده، آنقدر هم پرتراکم نباشد. البته باید بدانید که هر چه فولیکول‌های موی فرد قوی‌تر باشد، نتیجه حاصل شده نیز بهتر خواهد بود.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

حالا که با بهترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا آشنا شدید، ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که بهترین کلینیک کاشت موی ایرانی کدام است؟

کلینیک زیبایی ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کلینیک‌های ایرانی زیبایی به دلیل دارا بودن پزشکانی متخصص و با تجربه توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. دریافت خدمات از متخصصان خبره این مجموعه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تراکم موی کاشته شده شما داشته باشد. اگر قصد دارید فرایند کاشت موی شما به بهترین نحو ممکن و زیر نظر پزشکانی خبره و توانا با سالیان سال تجربه انجام گیرد، مراجعه به این کلینیک می‌تواند ایده جالبی برای شما باشد.

  • آدرس سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، پایین‌تر از چهارراه سرو، ابتدای ۱۸ متری مطهری، ساختمان پزشکان آیدین، پلاک ۱۰، طبقه اول
  • تلفن ثابت : ۰۲۱۷۵۱۱۳
  • موبایل : ۰۹۱۲۰۰۶۹۶۱۱