این روزها به واسطه ی  مشکلات اقتصادی بسیار در خانوارهای ایرانی و فشارهای ناشی از تورم و تحریم، جوانان انگیزه و امید شان را برای نوآوری و تلاش مضاعف از دست داده اند. همه ی آنها به نوعی دچار دغدغه و  اضطراب ترس از آینده شده اند. آینده ای که به راستی نمی توانند تصویر واضح و روشن آن را برای خود مجسم کنند. اما با وجود تمامی این مشکلات و همچنین فشارهای حاکم بر جامعه، هنوز افرادی هستند که دست از کوشش و تلاش مضاعف نکشیده و همواره دغدغه شان خدمت به خلق و توسعه و خودکفایی بوده است. این افراد با خودباوری هر چه تمام تر و استفاده از فرصت های هر چند اندک و همچنین به کار گیری ایده های خلاقانه و مبتکرانه و همچنین تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی، توانسته اند شرایط جدیدی را در جامعه به وجود آورند.

یکی از این جوانان کارآفرین به نام و موفق میثم شکری ساز است که در ادامه ی این مقاله بیشتر به موفقیت‌ها و دستاوردهایش خواهیم پرداخت. با وجود موانع و مشکلاتی که این روزها در زمینه ی اقتصاد و مشاغل وجود دارد، دکتر میثم شکری ساز، توانسته با همت قوی و استواری مداوم خود در مقابل مشکلات قد علم کند. وی در هیچ زمانی حاضر به عقب نشینی و تسلیم نشده و با اراده و همت قوی خود توانسته مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کرده و پشت سر بگذارد و یا اینکه راهی برای مدیریت و کنترل آن ها پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با این کار آفرین جوان و همچنین سبک زندگیش با ما همراه باشید.

نگاهی به بیوگرافی دکتر میثم شکری ساز

میثم شکر ساز متولد سال ۱۳۶۵ است که در خانواده ای ارتشی و فرهنگی چشم به جهان گشود.  وی در حال حاضر یکی از کارآفرینان به نام و موفق در حوزه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود. دکتر میثم شکر ساز که تحصیلات خود را در زمینه ی مهندسی مواد و کارشناسی ارشدش را در مدیریت کسب و کار و همچنین دکترای حرفه ایش را در رشته ی کارآفرینی ادامه داد و اکنون فارغ التحصیل دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی است، توانست در شرایط نابسامان اقتصادی کشور و همچنین وجود تحریم ها و نوسانات بازار با تلاش شبانه روزی، اهداف خود را دنبال کند.

وی اولین کسی بود که برای نخستین بار شیوه آموزش مجازی در کشور را با تاسیس موسسه آموزش مجازی پارس رواج داد. وی فعالیت های خود را در یک اتاق کوچک و تنها با دو کارمند آغاز کرد و توانست فعالیت‌های حرفه‌ای خود را سال به سال گسترش داده و در زمینه های مختلفی فعالیت کند.

بعد از تأسیس و راه اندازی موسسه آموزش مجازی پارس دکتر میثم شکری ساز در زمینه‌های مختلف دوره های آموزش مجازی و حضوری در سطح ملی و بین المللی، انتشارات، چاپ کتاب، تالیف و ترجمه، مقاله های ای اس ای، اعتبارسنجی و صدور ایزو، مستغلات و …. شروع به فعالیت نمود که بعدها با تأسیس و راه اندازی هلدینگ دانش بنیان پارس پندار نهاد تمامی این فعالیت ها را با به کار گیری صدها نیروی زبده و متخصص پوشش داد. هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد که در سال 1387 به کوشش دکتر میثم شکری ساز تاسیس و راه اندازی گردید، در حال حاضر تبدیل به یکی از معتبرترین برندها در سطح ملی شده است.

https://drchek.ir/wp-content/uploads/2020/09/76ytrgd.jpg

دکتر میثم شکری ساز، یکی از موفق ترین کارآفرینان به نام  ایران است که موفق شده در حال حاضر برای بیش از 500 نیروی جوان و فعال در زمینه های مختلف اشتغال زایی کند. وی با وجود شرایط نابسامان اقتصادی امروز و همچنین همه گیری بیماری کرونا، تمامی نیروهای تحت مدیریت خود را حفظ کرده و حتی نفری از آنها را تعدیل نکرده است. ایشان با اعتقاد به خودباوری و استقامت در مقابل شرایط سخت، توانسته در کلیه شرایط  کاری و چالش های پیش رویش سر بلند عمل کرده و خمی به ابرو نیاورد.

البته موفقیت های بیشمار میثم شکری ساز به همین موارد عنوان شده ختم نمی شود. دکتر میثم شکری ساز در سال ۹۶ و ۹۷ به صورت متوالی به عنوان کارآفرین برتر و جوان ایرانی شناخته شد. لازم به ذکر است که وی در سمینارها، اجلاس ها و سخنرانی های انگیزشی بسیاری شرکت می‌کند و به عنوان یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار پرطرفدار و مشهور شناخته شده است. وی همچنین در زمینه ی مشاوره  ی کسب و کار نیز بی نظیر عمل می کند به شکلی که بسیاری از کسب و کارهایی که با مشاوره و همکاری ایشان شکل گرفته و راه اندازی شده است، در حال حاضر به بهترین نحو ممکن مشغول به فعالیت هستند و تبدیل به برندهای معتبری شده اند.

این مدیر جوان و کارآفرین برتر در زمینه ی تالیف و ترجمه کتاب های ارزشمند نیز ید طولایی دارد، به شکلی که در حال حاضر بیش از ۱۰ کتاب پرفروش و ارزشمند را ترجمه و به جامعه علمی تقدیم نموده است. از جمله ی این کتاب ها می توان به توهم باهوشی یک، توهم باهوشی دو، بازاریابی نوگرا، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، استوار، فراتر از استراتژی، روابط فرد و سازمان، بازاریابی گوریلی ، تویی که ذهن برنده ای، مذاکره با دستان خالی و آسایش در آرامش اشاره کرد.

وی همچنین ده ها مقالات علمی در زمینه های مختلف  انتشار و به چاپ رسانده است.

دکتر میثم شکری ساز در زمینه ی خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت های گسترده ای داشته که از جمله ی آن ها می توان به راه اندازی ده هزار دفاتر خدمات ict روستایی در شهرها و دهستان های مختلف با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، اداره ی پست، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

 

انتهای محتوای تبلیغاتی ( تسمینو )