شاید بارها در فضای مجازی یا سایت های زیادی کلمه ارگانیک را در مورد محصولات کشاورزی شنیده باشید.انجیر ارگانیک ، خرمای ارگانیک ، عسل ارگانیک و … خلاصه که این روزها توی این دنیایی که بخش اعظمی از آن را دنیای مجازی شکل می دهد برای خرید خشکبار و محصولات کشاورزی باید به چی کسی اعتماد کنیم؟

استارت آپ صد یک این مشکل را حل کرده است!

با توجه به افزایش روز افزون محصولات کشاورزی گوناگون پرورش یافته با کودهای شیمیایی و آفت کشی شده با سم های شیمیایی روزانه و ماهانه ده ها لیتر از این کودها و سم ها وارد بدن ما می شود.

ما در تیم صد یک با جستجو و کنکاش کشاورزان و زنبورداران متعهد و با اعتماد محصولات سالم و سلامت بخش کشاورزی را برای شما فراهم آورده ایم

صد یک

محصولات ما چیست؟

اولین محصول ما انجیر خشک استهبان است . محصولی کاملا ارگانیک از شهر انجیر جهان یعنی شهر استهبان. این محصول از روی قله های کوه می آید. برای خرید انجیر خشک کلیک کنید. حتما میپرسید چرا قله کوه؟ انجیر های استهبان عمدتا روی کوه ها کاشته شده اند . زیرا انجیر درختی است که نیاز زیادی به آب ندارد و البته در برابر بی آبی نیز حساس است. روی کوه بهترین جا برای تولید هر محصول ارگانیک است. آب باران و برف تنها آبی است که به پای درختان می رسد. آنجا هیچ کود یا سم شیمیایی وجود ندارد.آنجا حتی از جاده ها و شهرها و کارخانه ها هم دور است .

محصول دیگر ما زعفران 3 هزار ساله استهبان است . می گویند زمانی در حکومت هخامنشیان روزانه بیش از نیم کیلو زعفران استفاده می شده است. مردم استهبان معتقدند زعفران ابتدا در این شهر کشت میشده است و سالها بعد به دیگر نقاط ایران سرازیر شده است.

پسته و چای ایرانی عسل طبیعی ، حبوبات و روغن های گیاهی و خرما و توت خشک و گردو و بادام و انواع مغزها و آجیل ها و هرچه که فکر کنید را برای شما گردآورده ایم که میتوانید برای خرید مستقیم عسل از زنبوردار به سایت ما یعنی سایت sadyek.com  مراجعه کنید.

محصولات صد یک

چگونه محصولات را پایش میکنیم؟

اولین کار در این زمینه یافتن تولید کننده متعهد و مورد اعتماد است. شاید در ابتدا این کار دشوار به نظر بیاید اما وقتی تمامی تولید کنندگان یک محصول در یک شهر گردآمده باشند و همگی محصولی سالم تهیه کنند یافتنش سخت نیست.

برخی کشاورزان دوستان ما بودند. و ما از آنجا که میدانستیم تولید و نحوه تولید محصولات چگونه است ابتدا کشاورزان را در سایت خود معرفی کردیم. یک زندگی نامه به همراه عکسهای خودشان.

بعد از انتخاب کشاورز یا زنبوردار حالا نوبت به راستی آزمایی و صحت سنجی محصولات است. جالب اینجاست که خود تولیدکنندگان به شدت تاکید میکردند که محصولاتی را برای شما فراهم می کنند که خود و خانواده آنها مصرف می کنند. البته که آزمایش برخی محصولات مانند عسل با ادعاهای زنبورداران از دستور کار خارج نمی شود و ما محصولات را مورد آزمایش قرار میدهیم.

مزایای خرید از صد یک چیست؟

اولین مزیت خرید از سایت صد یک حمایت از کشاورز است. یک کشاورز برای تولید محصول یک سال زحمت میکشد و در زمان برداشت با قیمت های بسیار اندک دلالان مواجه است در حالی که همان محصول با قیمت های گزاف در بازار به فروش میرسد.

ما اولین کاری که کردیم قیمتی بیشتر از قیمت دلال به تولیدکننده پیشنهاد نمودیم. پس کشاورز حداقل 25 درصد سود بیشتر میبرد

دومین مزیت این است که محصولی با کیفیت و سالم و عمدتا مورد مصرف خود کشاورز و خانواده او که سالم ترین محصولات هستند با قیمتی کمتر از بازار در اختیار شما قرار می گیرد.

سومین مزیت کار در آن است شما تازه ترین محصول برداشت شده در سال را خرید میکنید. درواقع ما تازه ترین محصول هایی که سال برداشت می شوند را برای شما می اوریم و این باعث می شود شما همیشه از محصولات تازه هر سال استفاده کنید.